sinua muiden verotiedot? :)
Vastaukset 15
Oikeastaan ei
- Neiti Näpsä
runontaja kirjoitti:
Paistsi artistien, Samuli Edelman 0 euroa
S. Edelman asuu vakituisesti Maltalla. Samuli kierrättää tulot suoraan sen kautta.
Onko Malta veroparatiisi? Tai ainakin huomattavasti matalampi verotus-systeemi, kuin Suomessa. - määmy
Neiti Näpsä kirjoitti:
S. Edelman asuu vakituisesti Maltalla. Samuli kierrättää tulot suoraan sen kautta.
Onko Malta veroparatiisi? Tai ainakin huomattavasti matalampi verotus-systeemi, kuin Suomessa.O, Maltan vero% o maailman snadein. Monacos e oo tuloveroi, mut kallis pleisi elää
- Peyton pleisi:.!1#%?
määmy kirjoitti:
O, Maltan vero% o maailman snadein. Monacos e oo tuloveroi, mut kallis pleisi elää
.
"Onko siellä peiton pleisi?"
har!11
.
- Ratikkakkuski(kok)
Kiinnostaa ziinä midlessä, ettäkun Rolexaneteri Stumppi tienaa enaemmän, kuin minä, vaikka olen yhtät tyhmä, kuin Stumb
Sen myöntää jopa viholliseni finAzzynero ..☆alpi- zipilä:.
.
Zipilä=Entinen miljonääri
har!111
.
- y.b off..
Ei. Kerran katottiin (en minä) naapurin verotiedot ja todettiin hänen olevan lounais-suomen varakkaimpia hemmoja. Se riitti verotietojen katsomisesta loppuiäks ;'(
- katselee
Mistä niitä katotaan? Vois tsekata ton naapurin tiedot vaikka.
Ilman muuta. Suomessa rikastuu lähinnä yrityksensä myymällä.
- Kunnon alisuoriutuja
.
"Kunnon alisuoriutuja myy firmansa ruotsalaisille"
har!111
. Kunnon alisuoriutuja kirjoitti:
.
"Kunnon alisuoriutuja myy firmansa ruotsalaisille"
har!111
.Alisuorittajan firmaa ei osta kukaan! Har har!!!
- Kyllä ostaa:.
Ratikkakuski kirjoitti:
Alisuorittajan firmaa ei osta kukaan! Har har!!!
.
Kolmasosa hintaan tietenkin johtuen myyjän jatkuvasta alisuoriutumisesta
Har!11
.
- määmy
Pelkästää omat
Eipä kiinnosta. Omien brutto- ja nettotulojen välinen erotus aina pistää silmään. Progressiivinen verotus on sivistysvaltion merkki, mutta aika jyrkkä se on yli 50.000 kun tienaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t68898Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227803Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️67738- 49644
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien59548Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh26523Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29489- 46487
- 35479
Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞24477