Onko kellään kokemusta kyseisen välittäjän toiminnasta? Ainakin itse näen
tässä mielenkiintoisena nettisivuston hyödyntämisen omatoimisessa auton
valinnassa: http://www.kamux.fi/auto-saksasta/tilaaminen
Tilausprosessi: Valitse mieleinen ajoneuvo. Avautuvassa lisäikkunassa kerrotaan, mitä hinta pitää sisällään. .... Jotain tällaista palvelua olen kaivannutkin.
Aika lailla vaan näyttää nousevan hinta matkalla suomeen. Puhutaan marginaali-verollisesta saksan hinnasta ja suomen autoverottomasta hinnasta autokoh-
taisessa sivustossa.
Kertokaapa kokeneet konkarit, että miten tuo autovero suomessa määräytyy?
Siitähän on tainnut olla kärhämöitäkin autontuojien ja tullin/verottajan välillä.
Muistelen joskus 1980-1990 lukujen taiteessa jonkun sanoneen, että ulkomailta
tuotua autoa ei tullata jos nettopalkkakuitit ei riitä (oltava ostomaan veronalaista
tuloa). Välittömästi kotimaassa tullattaessa tulli palauttaa liikevaihtoveroa.
KAMUX saksa/ruotsi
3
554
Vastaukset
- 1992 muuttoauto
90-luvun alussa piti verottoman muuttoauton tuomiseen ansaita auton hinta ulkomailla.
- yes min bmv
Mitä netissä ollu juttua monet ruotsissa ainakin valittaneet ne on ne sivut googlesta löydät
vad jag har hört många är missnöjda med kamux
det ser inte bra ut när sånt händer
många tycker inte om att någön fuskar - Masinamestari
yes min bmv kirjoitti:
Mitä netissä ollu juttua monet ruotsissa ainakin valittaneet ne on ne sivut googlesta löydät
vad jag har hört många är missnöjda med kamux
det ser inte bra ut när sånt händer
många tycker inte om att någön fuskarHeh heh he hee.. ..Minä vaan toin tämän Kamuxin siksi esille koska arvostelin
jo aiemmin suomalaisvälittäjien ylimalkaisuutta ja leväperäisyyttä.
Siis tuossa Kamuxissa on se hyvä puoli, että (tai ylivertaisuus muihin nähden)
auton voi valita itse nettisivuilta mieltymystensä mukaan ja heti näkee ihan
autokohtaiset eritellyt tuontikustannukset ja hinnan ilman suomen autoveroa.
Sen kyllä huomaa, että tätä palstaa seuraa muutkin kuin auton tuontia pohtivat.
Siis se fuskin pelloominen on helepompoo jos ei alkujaankaan kerrota autokoh-
taisia kustannuksia ennakkoon - siis jo tilatessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882