On se kova poika kuluttamahan rahaa tua pikkuunen palomiäs Kauhavalta. Kuulemma teköö nyt muutaman sarantuhannen remontin vanhaan palolaitokseen veronmaksajien rahoolla. On se kumma kun kaks vuatta sitten oli niin huano ilma, että autokki sairastuu. Ensihoiron flikoollakin otti niin henkehen ettei pystyny majaa pitämähän. Onneks pikku palomiähellä oli tarjota omasta tyhjästä rivarista takapuolelta vuokratilaa.
Vastaukset 91
- läpinäkyvää
Ei kai? Onneksi palomies ei ole päättämässä missään kunnan elimissä!
- läpinäkyvää
- läpinäkyvää
- märämärä
Kattos, asia on niin jotta toiset on tekijöötä ja toiset marisevia ämmiä niinku sä.
- paskaaks tässä
Jaa. Vaatiiko se oikein tekijän, että osaa kuluttaa kuntalaasten rahoja. Verot ne nousookin taas se on tekijöören merkki. Pari pikku koulua kiinni niin saarahan kymmenes vuares tämäkin turhuus maksettua.
- otetahan lapsilta pois
paskaaks tässä kirjoitti:
Jaa. Vaatiiko se oikein tekijän, että osaa kuluttaa kuntalaasten rahoja. Verot ne nousookin taas se on tekijöören merkki. Pari pikku koulua kiinni niin saarahan kymmenes vuares tämäkin turhuus maksettua.
Huhut kertoo, että 500000 euroa menöö rahnaa tähän harrastukseen. Kyllä täytyy toreta mopon keulivan oikeen kunnolla. No jatketaan kouluverkko ja sote selvitystä. Kyllä tämä raha saaraan sairalta, lapsilta ja vanhuksilta varastettua siinä nää tekijät on hyviä.
- totuutta, please
paskaaks tässä kirjoitti:
Ja ismpaakin koulua ja se se taitaakin niin närästää. Valheilla kuule tapaa olla lyhyet jäljet.
- janne C-
Mitä vanhalle paloasemalle tehdään nyt?
- kauhavaa konkurssiin
No sitä uutta kaukolämmön palatsia puolella millillä.
- nnmnmcvcv
kauhavaa konkurssiin kirjoitti:
No sitä uutta kaukolämmön palatsia puolella millillä.
Vanhaan paloasemaan? Kuka tekee ja kuka maksaa?
- Hiekkavuori
Eikö sun pitäisi taas ilmoittaa Kiviharju-Ketolan Eijalle asiasta,tehän teitte hyvää yhteistyötä paloaseman suunnittelu vaiheessakin.
Kyllä luulisi kaupunginhallituksen jäsenellä olevan tärkeämpääkin tekemistä kuin tänne kirjoitella.- Hiekkavuori
Tarkoitan avaajaa
- Antiautokauppias
Käykö pikkuunen M..a itte tykkäämäs. Taira ne paloasema asikkaan vielä ihan selviä olla. Oottako meinannu ruinata vuokran paloasemasta kuntalaisille ilmoitetuilla rakennuskuluilla vai todellisilla. Mielenkiinnolla odotellaan paljonko saadaan vuokrattua ja paljonko jää tyhjäksi.
- Härmästä
Antiautokauppias kirjoitti:
Käykö pikkuunen M..a itte tykkäämäs. Taira ne paloasema asikkaan vielä ihan selviä olla. Oottako meinannu ruinata vuokran paloasemasta kuntalaisille ilmoitetuilla rakennuskuluilla vai todellisilla. Mielenkiinnolla odotellaan paljonko saadaan vuokrattua ja paljonko jää tyhjäksi.
Tänään on ollukkin pelastuslaitoksen johtokunnan kokous. Jokohan laitos saatiin vuakrattua? Kerro ny pikku palomiäs. Tähän astiset puheet vuokrasopimuksesta jotka on syötetty kaupungin hallitukselle ja valtuustolle kun ovat täyttä potaskaa. Korjaa pikku palomiäs jos oon vääräs.
- Pinnallakin pysyy
Sosialistit on sitten ketteriä palomiehiä....?
- palaako12
Onneksi!
- Hyrränkoski
Pitääskö se purkaa siihen paikkaan?
- Koskihyrrän
Se palomieskö?
- Kauhava j
Empä ole huomannut mis lehdessä ois kilpailutettu toi remontti mitä tehän tonne kantakauhavan vanhalle paloasemalla vai onko menny ohi????? Ei tää oiken luottamusta herätä tää lämpövirman hommat ja kun. Kattoo mitä niil on velkaa???
- HÄRMÄSTÄ
Taitaa täällä nimimerkkejä rakennella itte RÄTINREUNA :)
- Asiasta kiinnostunut
Sama heppu ja aina uudella nimimerkillä. Vastais` nyt kerrankin kysymyksiin, eli paloaseman vuokrasopimus ja siihen liittyvät ylimitoitetut neliöt sekä viimeiseksi tämä kilpailutus?
- ookko jäänyt yksin?
Vai Oisko itte 3xp, vai onko sitä kolmatta enää rivissä tai toista, vai tämä yksikö ittelleen kirjoittaa ja petkuttaa? Vähän aneemiselta vaikuttaa.
- Kauhava j
Jep olen kans huomannut että tää eåretonginreuna tääl kirjoittaa monel nimimerkil.ei kai nämä muut kaupunkilaiset siitä huomanneet??
- tonkanreuna
Ohanse paloasema melekeen täynnä ;)
- Tosissa tekemistä
tonkanreuna kirjoitti:
Ohanse paloasema melekeen täynnä ;)
Kyllä paloasemalla olis käyttöä tosi yrittäjällekin jos vain reilusti tarjotais.
Mutta ilmeisesti sisäpiiri on etusijalla.Hyvät konttoritilat ja kalustolle suojat. - Kauhava j
Tosissa tekemistä kirjoitti:
Kyllä paloasemalla olis käyttöä tosi yrittäjällekin jos vain reilusti tarjotais.
Mutta ilmeisesti sisäpiiri on etusijalla.Hyvät konttoritilat ja kalustolle suojat.Jep, tuntus olevan yx lysti et vaik muitakii tulijoit olis nii sisäpiir pien vain pyörii!!
- Kauhava j
Kukahan kirjoittaa mun nimimerkillä Kauhava j tää viimein viesti joka tullu tänään 11,22 ei olen ollu mun viesti.taitaa tää rentonginreuna härskisti käyttää mitä haluaa.
- nen
Tai joku muu epätoivoinen nen.
- k.l.i
en yhtään ihmettele .,.,.,.,.,.,.,
- Rannajärvi
Rätinreunan tuttava piiri se taitaa remppaalla iliman kilpaalutusta. Tainnu ennenkin urakoora omilla työmailla tai siis yhtiön työmailla. Hyi sua M..a.
- Kauhava j
Rannajärvi kirjoitti:
Rätinreunan tuttava piiri se taitaa remppaalla iliman kilpaalutusta. Tainnu ennenkin urakoora omilla työmailla tai siis yhtiön työmailla. Hyi sua M..a.
jep,sil teetetää jok halavimmal tekkee...
- Rapates roiskuu
Kauhava j kirjoitti:
jep,sil teetetää jok halavimmal tekkee...
Se on kyllä varmin tapa saada urakka. Pyytää kolome tarjousta ja pistää sitte itte 1€ alle. Sitten vielä itse hyväksyy työn, että voi jättää osan tekemättä tai lisälaskuttaa. Vai halavimmalla hah hah.
- Markki
Alakaa kuulemma luattamushenkilökki kiinnostumahan tästä kolleekastaan joka touhaaloo vesiletkujen ja lämpöputkien kans. Etti ny isoo petäjä minkä taakse piilottelemahan. :) :)
- yks plus kaks
Rätinginreuna se vaan sammuttelee tulipaloja ja rakentaa taloja, teistä ei oo kun marisemaan. No jokaanen taaplaa tyylillään.
- Markki
yks plus kaks kirjoitti:
Rätinginreuna se vaan sammuttelee tulipaloja ja rakentaa taloja, teistä ei oo kun marisemaan. No jokaanen taaplaa tyylillään.
Heh. Kyllä taitaa jäärä sammuttamatta. Ei taira päästä kerrostalon portaita ylös. Toki jos sammutetahan tukehruttamalla niin voi olla miehellä käyttöä. Ja mitä rakentamiseen tuloo niin on kova poika tuplaamaan rakennusmäärät. Aina kun yhren rivarin teköö niin ensimmäisenä talvena on laatta poikki.
- jo monta vuasikymmen
Olispas syytä kiinnostua kaupungin virkamiehistä ja niiden virkavastuusta. Kuka saa pyörittää omaa firmansa kaupungin tiloos ilman lakisääteistä lupaa?
- kysyn ja kysyn
jo monta vuasikymmen kirjoitti:
Olispas syytä kiinnostua kaupungin virkamiehistä ja niiden virkavastuusta. Kuka saa pyörittää omaa firmansa kaupungin tiloos ilman lakisääteistä lupaa?
Eikä siis kyse ole millään lailla paloasemaan saati rivitalorakentamiseen liityvä.
- maanperii
Äläkääny hyväset ihimiset mollakko tuata tekstiilisyriää sillähän on tosipitkä kokemus rakentamisesta ja autokaupasta umpi rehellinen Vai onko nyt en oo varma mistään
- Torspo
Taitaas vaan jäärä molemmat tekemättä teiltä viisastelioolta, nimittäin sammuttaminen ja rakentaminen. Notta ottakaa rauhas vaan ja imekää peukaloa, niin kyllä se omakin elämä siitä taas paranoo.
- vedä torspoos
Torspo kirjoitti:
Taitaas vaan jäärä molemmat tekemättä teiltä viisastelioolta, nimittäin sammuttaminen ja rakentaminen. Notta ottakaa rauhas vaan ja imekää peukaloa, niin kyllä se omakin elämä siitä taas paranoo.
Älä ny M..a suutu. Ja tuallaanen touhu olis paree jättääkki tekemättä.
- Reppuselekä
Saataas ny vaa se tiä ja silta!
- Kosola
Taitaa tulla tua pikku m..a meill veronmaksajille kalliiks.
- Susivuori
Voi sua pikku M..a alkaa olla pian muut luattamushenkilöt peräs. Ei se mitään puhut vaan totuuren vierestä niin kuin vain autokauppias osaa. :)
- Antiautokauppias
Vieläkö vanhaa asemaa rempatahan? Mielenkiinnolla seuraan uskallakko M..a viedä homman maaliin.
- Hiekkavuori
Voi,voi sua P...i,oikeen kaupunginhallituksen jäsen,ja täällä viittit aikaas kuluttaa.Muista nyt sekin että sä oot vaitiolo velvollinen hallituksen asioosta,ei pidä het seuraavana päivänä kaikkea laulaa kylillä.
- Antiautokauppias
Hiekkavuori kirjoitti:
Voi,voi sua P...i,oikeen kaupunginhallituksen jäsen,ja täällä viittit aikaas kuluttaa.Muista nyt sekin että sä oot vaitiolo velvollinen hallituksen asioosta,ei pidä het seuraavana päivänä kaikkea laulaa kylillä.
Joko sä tiärät kuka sun kantapäille astuu :)
- Antiautokauppias
Hiekkavuori kirjoitti:
Voi rätinreuna näikköhän sä mut lauantaina. :)
- Antiautokauppias
Heh heh. Nyt sä M..a haukut väärää puuta. Saatan tulla lauantaina syämähän sun hernesopat. :)
- Hyi sua M..a
Millähän tämä kaukolämmön remonttihabke on meinattu rahoottaa. Ei ainakaan tulo rahootuksella. Meinaakko M..a kertoa valtuustolle mihkä sä rahaa seuraavaks tarttet vai piilootakko uuteen lämoölaitokseen vai piilootikko jo edelliseen. Tiäräkkö, että se on rahoottajalle valehtelemista.
- Härmä
Tätä kannattaa tietysti koko yhtiönhalliituksen miettiä. No mitäs me muut tätä murehditaan hallitushan vastaa yhteisvastuullisesti. Ei käy kateheks. :)
- kysympä vaan
Hyi sua M...i, kuka mitäkin mahtaa rahoittaa?
- Mattila ei piitannu
Voi kun Lumio hoksaa, mitä siellä yhtiössä tehdään!
- paree kun voittaas
Voi kun Lumio hoksaa tämän muutaman nilikin ( manipuloojanarsistin) touhut ja pistääs touhuulle topin kertaheitolla.
- Raukkis
Voi kun Lumio ihan oikiasti lopettaas tämän muutaman (3 p) narsistin paskan heittämisen vaan oman edun tavoittelun vuoksi. Se se vasta kalliiksi on tullut, vaikka aivan muuta on "todistettu".
- kauhava kauhava k
onhan siel asiantuntevaa konkurssi touhuista johdos
- Antiautokauppias
Pikku palomiäs on kova yrittäjä. Arvosteloo muita yrittäjiä vaikka oma touhu on täydellinen pohjanoteeraus. Ja mä tiärän muuten sun uusimman vilipin. Orottelen vaan hyvää hetkiä kun mä sut kippaan. Tuloo siitä pojat iso tömäys :) :) :)
- Torspo
Pikku palomiäs on kova yrittäjä. Arvosteloo muita yrittäjiä vaikka oma touhu on täydellinen pohjanoteeraus. Ja mä tiärän muuten sun uusimman vilipin. Orottelen vaan hyvää hetkiä kun mä sut kippaan. Tuloo siitä pojat iso tömäys :) :) :)
Kaikkihan täs maailmas arvosteloo toisiansa, notta älä ny hyvä miäs anna pilis surkastua enää yhtään enempää tai sulla menöö pian kuseminen istumapissuhommiksi. Ja ainut tömäys mitä tulee tapahtumaan on se, kun sun kaikki kaks aivosolua löytää toisensa näin sukupuolineutraalina aikana.
- juke Kysyy
Kuka h.vetin pikkupalomiäs? Pankaa nyt nimiä näkyville, kun ei me kaikki tiärä.
- No jopas ämmiäkö
juke Kysyy kirjoitti:
Kuka h.vetin pikkupalomiäs? Pankaa nyt nimiä näkyville, kun ei me kaikki tiärä.
Tässä muutaman kerran palstaa seuranneena olen pannut merkille, että täällä katkerat häviäjät yrittävät nokitella niitä, jotka oikeasti saavat jotain aikaan. Nämä nokittelijat ovat niitä häviäjiä, jotka eivät osaa lopettaa tekijöiden mollaamista (heikko itsetunto) ennenkuin joutuvat vastaamaan teoistaan ihan oikeasti ja sitten taitavatkin olla pissat housuissa tai jotain muuta surullisempaa...
- Antiautokauppias
Torspo kirjoitti:
Kaikkihan täs maailmas arvosteloo toisiansa, notta älä ny hyvä miäs anna pilis surkastua enää yhtään enempää tai sulla menöö pian kuseminen istumapissuhommiksi. Ja ainut tömäys mitä tulee tapahtumaan on se, kun sun kaikki kaks aivosolua löytää toisensa näin sukupuolineutraalina aikana.
Voi Torspo Mika. Sovitaan paikka ja aika mulle käy. Eikä sun kannata paljo kusemisen vaikeuresta puhua. Miäs ei nähny pikkuveliä ilman peiliä vuosikymmeniin.
- joopajoo8
Voi Torspo Mika. Sovitaan paikka ja aika mulle käy. Eikä sun kannata paljo kusemisen vaikeuresta puhua. Miäs ei nähny pikkuveliä ilman peiliä vuosikymmeniin.
Siinäpä uhoaa varsinainen pitkä "mies"
- Anonyymi00089
Torspo kirjoitti:
Nämä Mikan sloaganit ovat suorastaan legendaarisia.
- Lukiolaanen
On se hyvä, että jotkut tuntoo nua hajuhaitat aivan omasta kokemuksesta. Ei tartte eres mittauksilla toristaa, riittää kun käy Jyväskylässä koulutukses. Vaikeneminenhan on kultaa ja toisen silimästä sen malkan löytää muttei sitä hirttä.
- Antiautokauppias
Mä päätän tämän keskustelun tähän omalta osalta. Menöö vaan haistatteluksi. Talous puoli kun ei kiinnosta montaakaan.
- Hiekkavuori
Iso Kiitos Sinulle Petri, että ymmärrät lopettaa!
- Antiautokauppias
Hiekkavuori kirjoitti:
Iso Kiitos Sinulle Petri, että ymmärrät lopettaa!
Hiekkavuori, Hyrränkoski, Torspo jne. Lopetetaan nyt tähän tällä puolella. Mutta soot vääräs ei sun peräs Petri oo.
- Anonyymi00088
🙄🙄
- ylihärmä 10
joo minä olen jo soitellu yhdelle hallituksen miehelle ja puhunu mitä tääl siit rentoginreuna kirjoottelee siitä niin lupas ottaa asia puheeksi
- niinpäniin
Taas niin normaalia Kauhavalaista keskustelua. Nimimerkeillä kirjoitellaan ja selän takana puhutaan paskaa mutta kasvotusten kun ollaan niin paska on housuissa.Onneksi ei ole pitkään aikaan enää tarvinnut tarvinnut tuossa paskakylässä asua.
- kauhava kauhava k
ja pikkupalomies kirjoittelee monella nimellä viel
- Alakylä
Mikä tai kuka on tämä palomies???
- Varpaan vapamuurari
Taitaa olla kaupunginhallituksen jäsen ja demarien nokkamies.
- 20+15
Varpaan vapamuurari kirjoitti:
Onko tää samaa keskustelua kun tuo saneeraus juttukin?
- torspoo
Varpaan vapamuurari kirjoitti:
Ei taida olla enää demarien nokkamies
- 6x14
Se o kuulkaa ny yksinkertaasesti RAHAT loppu tällä palomiähellä.
Rivari nököttää tyhyjyyttään niin se o pakko jotaki keksiä.
ja keksiihän tämä!! - kantakauhava kauhava
niin ja verot maksamatta kun on pääsyt verovelkarekisteriin
- 19+12
Oli näköjään päässy komiat lehteen oike ministerin viereen! nii oli suukku messingillä notta!!
- Turha jätkä
Voi olla ettei naurata enää pitkään. Taitaa alata tuki muilta puolueilta näille sakeille touhuulle vähetä. Joutuu kaikki yhteistyökumppanit politiikassa naurunalaaseks tän palolaitoksenkin kanssa. Joko on vuokrasopimusta näkyny? Toki hallitukses kerrottiin toista vuotta sitten, että on tehty sopimus. Koskahan sen sais kuntalaaset nähärä?
- 19+12
Eheeeii voi veikkonen!!! Se mitään lopu,näissä "asioissa" tuetaan toveria,niin toveri taas tukee toveria omassa asiassa mistä hyötyy!! Lehemän kauppoja,lehmän kauppoja,kyllä sä tiedät sitähän tuala o iät ja ajat harrastettu ja tämä malli esimerkki on mun mielestä sieltä TÖRKEIMMÄSTÄ PÄÄSTÄ!!!
- Raastuvas tavatahan
19+12 kirjoitti:
Eheeeii voi veikkonen!!! Se mitään lopu,näissä "asioissa" tuetaan toveria,niin toveri taas tukee toveria omassa asiassa mistä hyötyy!! Lehemän kauppoja,lehmän kauppoja,kyllä sä tiedät sitähän tuala o iät ja ajat harrastettu ja tämä malli esimerkki on mun mielestä sieltä TÖRKEIMMÄSTÄ PÄÄSTÄ!!!
Joko se kookas tai paremminkin pyylevä sosialisti on pysäytetty? Eikö Konkelo ja Karvinenkaan saa äijälle mitään? Vai eikö kiinnosta ryhmäpuheenjohtajia tälläiset väärinkäytökset? Taitaa kiinnostaa omat vaalit enemmän kuin kuntalaisten asiat. Silloin olis paree kyllä poistua kunnallispolitiikasta.
- Demari on kunkku
Niin ne kylällä väittää, että yhtiön pj tekee remonttia omaan lukuunsa. Luulis ny valtuutettujen heräävän pikku hiljaa. Kai tästä on vihjattava MOT:lle tai vastaavalle. Pääsööpähän koko sakki häpiämähän. Luottamushenkilöt vaan ruikuttaa kylillä ettei yhtiön touhuusta saa tietoa.
- Puuseppäjurvasta
Muistin virkistämiseksi nostetaas ketjua.
- Brandkårsgubben
”Suomen paras palomies” on uusi vauhdikas ja jännittävä kilpailu- ja viihdereality, jossa testataan kymmenen suomalaisen palomiehen kunto, kestävyys ja taidot.
Kilpailutilanteiden ulkopuolella ystävystytään, nauretaan ja jaetaan koskettavia sekä hauskoja kokemuksia uran ja elämän varrelta.
Lähde: Internet
- IhmettelenVaan
Kuinkha se raavasmiäs ny nua ku piti iha kunnianloukkauksesta syyttää vanahaa akkaa!!? Ainahan se nii reteenä ruukannu. Nyt faktat pöytään ja paukuttelis niitä henkseliänsä sitte niinku sillä aina tapana o.
- Arvid
Eikös se siälä kauhavalla asu, mee ja kysääse mikä on homman nimi, niin minä tekisin jos toisten asiat kiinnostaas.
- Magnumipois
Torspo se ehtii itse vastailla. Ja joo, on siltä kysytty. Valehteli vaan päin naamaa.
- Anonyymi
Upataas ketjua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Upataas ketjua
Onko vielä sosialismin aate voimisaaan vai onko ruvennu kapitalistiksi ?
- Anonyymi00091
Anonyymi kirjoitti:
Onko vielä sosialismin aate voimisaaan vai onko ruvennu kapitalistiksi ?
Kapitalisti! Sanoo osaavansa ruattiakin!😅
- Anonyymi
Tuija taas on saanut aikaseksi puhetta, taitaa olla taas ...
- Anonyymi00090
Kyllä palomies on ihan omalla tyhmyydellään ryssinyt asiansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241375
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411249Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain781238Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2421160Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,571026- 64913
- 83871
Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?
Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-2024492513787Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S42700- 65687
- 39585
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14560- 32549
- 33544
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28529- 65508
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39485- 29479
- 86463
- 51461