Kynsipakkomielle

Ärsyttää kovasti

Pitäisikö muutamien naisten hakeutua jonkinlaiseen terapiaan. Koska kynsistä on tullut heille selvästi pakkomielle. Elämä on yhtä manikyyriä. Kynsiä tuijotetaan koko ajan ja niitä räplätään. Lakataan ja viilataan ja niihin liimataan tarroja ja niitä kuvataan nettiin. Huomio kiinnittyy liikaa kynsiin. Se tuntuu jotenkin todella sairaalta.
Kädet ja kynnet voi pitää siisteinä.
Mutta jos se on tälläistä. Suosittelen terapiaan menoa. Elämässä on muutakin kuin kynnet!

11

205

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllästynyt

No jos olet tuota mieltä niin...entä hiukset sitten? Niitäkin räplätään ja laitetaan koko ajan!

• Sormensuojat

Kyllä olen sitä mieltä että monilla naisilla on selvästi pakkomielle kynsistään.
      Omituista, ettei joillakin riitä mihinkään muuhun kropassaan kiinnostusta kuin kynsiin.
      Kynsiään hoiteleva nainen saattaa muuten olla homsuinen, ylipainoinen ja hänen elintapansa on epäterveelliset. Hänen kotinsakin on epäsiisti ja lastenhoitokin laiminlyötyä. Mutta kynsienlaittaminen kiinnostaa ylikaiken. Ihan hyvä tutkailla milloin kynsihomma on lähtenyt lapasesta.

• hullukynsinainen

Njaa.. mulle kynsipakkomielteestä kehittyi ammatti. Saanen mennä terapiaan kun tienaan leivän pöytään kynsillä. Ohhoh! Apua!
      *selaa jo terapiapaikkoja

• Nailznailzglitter

Sama täällä. Osastolla tavataan, muahaha!

• geelikynnet

Kynnet on tärkeä elementti. Kynsien hoitaminen itsestään huolehtimista. Minulla omat kynnet haurastuivat niin että lokeilivat veresnahkaan asti. Nyt geelikynnet vahvistavat omia kynsiä ja nautin joka hetki laitetuista kynsistä ja koristeista. Ei enää verestäviä kynsien alusia.

• hoitsut

Onneksi ei minun tarvi pelata kynsien kanssa, olen sairaanhoitaja ja meillä on rakennekynnet kiellettyjä, koska kynsien alle jää aina bakteereja.

• pelaillaan

Bakteeritulehdus vielä pahempi kun kynnet lohkeilee kokonaan pois ja kipu kauhia. Rakennekynnet ainoa pelastus.

• gmsups

No voi näitä kaikki tietäviä. Mulle ei lääkäri osannut antaa neuvoa kuin kokeilla jos geelikynnet vahvistaisivat. Omat kynnet ku paperia. Mitä noista.

• abcysari

Mikä aiheuttanut kynsien ohenemisen. Onko taustalla joku sairaus. Seurannut mielenkiinnolla keskustelua. Kauheaa jos kynnet noin heikkenee.

• Kyllästyttäviä

Kynsipakkomielle ei vaan naisilla hellitä. Pahenee vaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      202
      4168
    2. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      145
      3756
    3. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      70
      3087
    4. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      43
      1559
    5. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      27
      1331
    6. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      19
      1328
    7. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      32
      1307
    8. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      21
      1301
    9. Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas

Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt
      Sinkut
      115
      1098
    10. Martina haluaa Marbellaan

Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      1033
    Aihe