Olimme tahoillamme naimisissa ja elimme tyhjiöissämme ja kaipasimme siihen lämpöä. Olin juuri hankkinut tietokoneen kotiimme. Seikkailin netissä ja huomasin jonkun ihmeet chatin siellä. Avasin tämän keskustelun itselleni. Jäin välittömästi siihen koukkuun. Se oli niin jännää ja salaista. Minun piti tehdä kirjoitukset salaa niin lapsiltani kuin mieheltäni. Olin lapsellisen jännittynyt. Yht´äkkiä nimimerkkisi oli siinä ja aloimme kirjoittaamaan. olin niin innoissani sinusta. Kirjoiteltiin pitkään. JAtkoimme töissämme niin etteä työtkin jäi joiltain osin tekemättä...olin niin ihastunut. olit minua vanhempi yli 10 vuotta ja minä kolmenkympinkriisissäni. ehdotit salaista tapaamista sen perusteellen että emme riko perheitämme ja pidetään asiamme meidän välillä. Se sopi minulle. Teimme treffit joilla emme kumpikaan olleet ollut 10 vuoteen kun oli ne perheet. Näimme ja ihastus vaan syveni. Näimme tämän jälkeen niin töihin mennessä ja töistä tullessa. Rakastuit ja kerroit sen minulle ja olinhan minä jo tuntenut niin hetken sinua kohtaan. Suunnittelimme yhteisen matkan työreissun nimeen. Vuokrasimme mökin kauniista paikasta. Siellä se tapahtui , rakastelimme. Olin mielestäni oikeutettu tähän kun en saanut kotoa sitä tunnetta jonka koin sinä yönä. Kotiin palatessa suunnittelimme uutta tapaamista ja näin elimme lähes 10 vuotta salaa tavaten. Lapsien kasvaessa aloimme puhua yhteisestä elämästä oikeasti. Teimme ratkaisumme ja erosimme puolisoistamme. Ei tämä nyt niin helppoa todellakaan ole ollut mutta Suomi24 kautta olemme saaneet elämäämme sen mikä meiltä puuttui. Kiitos siitä että on perustettu ja nämä ihmiset saa toisensa jos niiden on niin tarkoitettu. Olemme kihlautuneet ja häät tulossa pian. Tiedän että kirjoitus tuomitaan syvälle tai siis tekomme. Olemme hyvin tietoisia synneistämme...
Oli vuosi 2004
Suomi24 morsian 2014
1
198
Vastaukset
- kateus
Onnea. Tarinanne kuulostaa romattiselta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801965
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591686Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461656- 1231443
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1461203Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501072Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58990- 15879
- 69862
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26856