Olen tradenomi ja töissä vientihommissa. Käteen jää n.1600€ kuussa. Tällä hetkellä on työmotivaatio ihan hukassa. Saattaa johtua siitä, että välillä on hirveä kiire ja opastusta ei saa, mitä tarvitsisin välillä. Nyt on kriittiset ajat saada työtä ja vielä tradenomina, mutta työ ei maistu tällä alalla. Vaihtaisin mieluusti alaa, jos se olisi taloudellisesti mahdollista. Työttömyyttä en ole kokenut, josta olenkin kiitollinen ja onnekas, mutta miksi en osaa arvostaa tämänhetkistä tilannettani? Mieleeni ei tulisi jäädä omaehtoisesti työttömäksi eli haluan motivaationi takaisin!!!
Törkeästi tyytymätön
5
265
Vastaukset
- ittooidI
Niin minäkin haluaisin motivaationi takaisin, mutta syy ei ole itse duunissa vaan ympäristössä. Kyseessä on siis aivan tavallinen suomalainen yritys jossa ympäristö koostuu kaikenlaisista tekeleistä piilo- ja suoravittuilu taitoineen. Sitä on tässä tullut kuunneltua katseltua aivan tarpeeksi. Jotain tarttis myös tehdä, mutta mitä?
Kysymys on lähinnä siksi tämä, koska tiedän että vaikka vaihtaisin duunipaikan kuuhun niin paikalle ilmestyy joku fitun apina tai kokonainen lauma niitä kuitenkin. Lyön vetoa että aloittajan ongelma on oikeasti melkoisen saman suuntainen oikeasti. - hölmö2
Tukien kanssa 1800e
- Törkeästi tyytymätön
Aloittaja jatkaa... Meillä töissä tarvitsisi kyllä välillä korvatulpat, jotta ei tarvitsisi kuunnella tiettyjä asioita, kohdistui ne sitten minuun tai johonkin toiseen. Tietysti pitäis osata toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos -taito, mutta ei se aina tule onnistumaan. Toisen mieliala ei saisi olla omaan mielialaan verrannollinen.
Surkeaa vielä kuulla päivittäin uutisia kuinka koko ajan irtisanotaan porukkaa, mutta täytyy luottaa että joku päivä se oikea työpaikka osuu kohdalle. :) - ittooidI
Itse olen ajatellut asian niin, ettei tuosta problemasta taida päästä eroon kuin perustamalla oma firma. Tai sitten lottovoitolla, joka on erittäin epätodennäköinen. Oman yrityksen perustaminen vaatisi vain sen tärkeimmän, eli kunnon liikeidean. Siinä sitä olisi miettimistä eikä tarvitsisi muiden käkätyksiä kuunnella.
- ghfdifddf
Niin... Pitäisikö ryhtyä yrittäjäksi? Nyt mun työssäni on menee itse työn sijaan tosi paljon aikaa tehdyn työn tilastointiin jne. Ei kovin mielekästä. Ylempi korkeakoulututkinto, jää käteen n. 1700e.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100