Rakastaako Jumala Saatanaa?

owug

Niin. Rakastaako Jumala langennutta ylienkeliä, Saatanaa?

28

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjaimellisesti: Sitä ei taru kerro.

• bögdix

Kuvitelkaa tarulle jatkoa, hyvää sellaista.

• Rakkaus ja viha

Taru ei kerro, mutta Jumalan Sana, Raamattu kertoo.

Jumala ei rakasta Saa-tanaa. Jumala itse karkotti ylpeyteen langenneen ylienkelin Taivaan kirkkaudesta ja valmisti hänelle ja hänen seuralaisilleen kadotuksen paikan, jota helvetiksi kutsutaan. Sielunvihollinen on kokonaan paha ja pahuutta täynnä, eikä sellainen voi olla missään tekemisissä täydellisen rakkauden ja pyhyyden Jumalan kanssa. Raamattu sanoo monin tavoin, että Jumala vihaa syntiä ja syntiä täynnä oleva äärimmäinen pahuus ilmenee persoonallisessa sielunvihollisessa.

Ihminen on langennut syntiin, mutta ihminen on edelleen Jumalan luomana Jumalan etsivän ja kutsuvan rakkauden kohteena. Jeesuksen Kristuksen ristinkuoleman perusteella syntinen ihminen voi saada syntinsä anteeksi, katua syntejään, tunnustaa ne Jumalalle ja ottaa vastaan armo. Jumalasta vieraantunutkaan ihminen ei ole kokonaan pahuutta, vaan hänessä on luomistyön perusteella säilynyt Jumalan käden jälki. Se näkyy mm. siinä, että uskosta osatonkin tekee paljon hyvää, palvelee lähimäistään, voi huolehtia lähimmäisistään ja olla ystävällinen ja auttavainen. Jumala rakastaa syntistä ihmistä ja vetää häntä luokseen uskomaan Jeesukseen ja elämään yhteydessä Jumalaan. Tätä mahdollisuutta ei persoonallisella pahuudella, sielunvihollisella ole. Jumala vihaa sielunvihollista.

Ellei uskosta osaton ihminen käänny Jumalan puoleen ja tee parannusta, niin viimeisellä tuomiolla Jumalan viha kohdistuu valitettavati myös tällaiseen syntiseen ihymiseen. Koska Taivaaseen voi päästä vain puhdas ja pyhä, niin Jumala kutsuu Taivaan kotiin vain ne ihmiset, jotka ovat elämänsä aikana saaneeet Jeesuksen sovitustyön perusteelal syntinsä anteeksi ja näin puhdistautuneet kaikesta synnistä ja pahuudesta.

Miksi kysyit asiaa, oliko asia sinulle epäselvä?

• IsäENTahdojuodatätämalja

lyhytkäisesti sanot että Jumalan Pyhä Poika, Saatana, jonka oikeaa nimeä emme tiedä.
        Määritys Saatana on hebrean ja kreikankielessä VASTUSTAJA.

esim, nyt persut VASTUSTAA monikultuurista vapautta ja vihervasemmisto piipittäjät vastustavat persuja.
        kumpi on vastustaja ja eli SAATANA?
        riipuu kuka puhuu ja kenellä on valta.

Nyt, nimimerkki: "Rakkaus ja viha" ja muut.
        Ketää ja mitä joku taivaallinen olento jota kutsutaan jumalan vastustajaksi vastustaa?

mikä on se esimerkki jossa on tapaus esillä?
        no annan yhden esimerkin että asian ytimet tulevat esille.

Mies halaua yhtyä naiseen ja joku estää tahi pyrkii estämään sen.
        Toinen taho eli Pyhä Jumalan Poika, Saatana tahtoo taas auttaa ihmistä, saamaan mitä ihminen tahtoo.

Jumalan tahto on tässä yhden tekevä.
        Mies tahtoo, naiselta ei kysytä.
        nyt Jumala VASTUSTAA IHMISEN TAHTOA?
        Onko jumala saatana ihmisen silmissä?

Saatana tahtoo auttaa ja auttaa ihmistä, vaikka se ei ole Saatanalle tahi jumalalle mieleen.

nyt on kolme tahtoa, mies, jumala ja Pyhä Saatana, Jumalan Poika!

Miksi kaikkien pitäisi valita jumalan tahto, VAIKKA JUMALA ON ANTANUT IHMISELLE VAPAAN TAHTO tahtoa mitä itse tahtoo.

eli kuka on vastustaja, ihmisen onnelle?
        Jumala vai Saatana.

Kuka opettaa ihmistä ja kuka pyrkii estämään eli vastusta sitä?

Lue ja opettele mitä on Baabelin torni ja siinä olevat asian ytimet.
        eli Saatana tahtoo että ihminen voi hyvin ja oppii ja voi sitten seuraavalla kieroksella vielä parammmin, lapset.

mitä tekee, aktiivinen teko, vaikka ei ole kyse synnistä vaan oppimisesta ja sen kautta sitten itse pelastuksesta sillä YMMÄRRYS on baalin tornin ydin!

Tehkäämme yhdessä torni!
        ja oppikaa, yhdessä sovussa veljien kesken, ei sodassa!

eli kuka vastustaa ihmisen oppimista ja sen kautta hyvinvointia?
        kuka opetti ihmistä viljelemää, lukemaan, kirjoittamaan, ja kaikkae muuta joka edistää ihmisen hyvin vointia.

ja älä nyt sekoita tähän pahoja ihmisiä jotka tekevät pahaa toisille ihmisille. se ei ole Saatanan teko.
        ja taas LUE baabelin tapaus ja etsi ja katso mitä tässä on.

Jumala ei tahto ihmiselle hyvää ELLEI SAA KIITOSTA JA KUNNIAA!
        mutta Saatana auttaa pyytetttymästi kuten rakastava äiti ja isä!

no sama se. katson tuleeko tästä ketjusta edes seuraamisen arvoinen.

ja ja sitten kaikille.
        Kerro raamatusta YKSI tapaus jossa Saatana vastustaa eli tekee ihmiselle pahaa!

ja sama toistepäin, kerro yksi tapaus jossa jumala tekee ihmiselle hyvää!

ja sitä tekoa et löydä mutta Saatanan hyvät teot ovat kaikkialla esillä.
        toki tiedän että ajattelet että, valhetta puhut, joo, ja sitten ANNA SE YKSI TAPAUS ja katsotaan kuinka syvällä valheessa itse olet.

TOTUUS tekee vapaaksi.

• HellvetinHellarit

"Rakkaus ja viha"
        kirjoitat:
        "Raamattu sanoo monin tavoin, että Jumala vihaa syntiä ja syntiä täynnä oleva äärimmäinen pahuus ilmenee persoonallisessa sielunvihollisessa."

1 Raamattu sanoo.. "syntiä täynnä oleva äärimmäinen pahuus ilmenee persoonallisessa sielunvihollisessa."

ja missä kohtaa Raamatussa tämä on esillä ?

mitä syntiä ja mitä lakia vastaan Pyhä Saatana on rikkonut?
        juutalaisille annettua lakia ? SuomenLakia?

mitä lakia ja mitä ja missä se laki on ?

ja mitä laki saa aikaan kuulijoissa? vihaa ?
        älkää ylläyttäkö ketää vihaa? opettaa jeesus ja paavali?

mitä laki tekee eli jumala?
        Room. 4:15 Sillä laki saa aikaan vihaa; mutta missä lakia ei ole, siellä ei ole rikkomustakaan.

Nyt jos LAKI on annettu juutalaisille, paljon myöhemmin kuin koko maapallo ja maailmakaikkeus on tehty, niin mitä LAKI Pyhä Saatana rikkoi?

Jumala eli jeesus toi lain ja kaikki ovat siitä osalliset, sillä:
        Kol. 1:16 Sillä hänessä luotiin kaikki, mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, kaikki on luotu hänen kauttansa ja häneen,

Sanooko paavali; KAIKKI ?
        eli jeesus, yksi jumalan pojista on tehnyt kaikki, myös lain ?
        jos siis laki tehtiin jälkeenpäin kuinka sitä voidaan toteuttaa jos sitä ei ole, mutta kutenkin saa tuomion laista jota ei ole olemassa!

kuka on vastuussa jos talo sortuu ja sen asukkaat kuolevat?
        tekijä vai asukas?ja tääm on laisssa selvästi sanottu!
        no sama se, sillä teillä kaikilla on OMA JUMALAN KUVA jota palvotte.

ei se mikä on todellista.

Herätkää vartiotorni kaatuu!

• ÄläValehteleJumalanSanaa

"Taivaan kotiin vain ne ihmiset, jotka ovat elämänsä aikana saaneeet Jeesuksen sovitustyön perusteelal syntinsä anteeksi ja näin puhdistautuneet kaikesta synnistä ja pahuudesta.

Miksi kysyit asiaa, oliko asia sinulle epäselvä?"

jaa kuka pelastuu ilman jeesusta OMANTUNNON perusteella?

sillä näin on kirjoitettu.
        omatunto pelastaa ihmisen.

jos näin on missä on jeesuksen ristin eli veren työ?
        eli tarviiko pelastukseen jeesuksen verta eli uhria?

jos omatunto voi pelastaa ihmisen, mihin verta tarvii?
        ja älä puhu mutua, "minusta tuntuu, isot ovat aina opettaneet näin"

vaan kuten jumala vaatii, kaksi tahi kolme todistajaa eli raamatun paikkaa JOSSA ASIA yhteys on oikea.
        kiitos
        odotan niitä paikkoja.

• -asiaan

Kumpanekin ovat viktioita

• ei fiktiota

-asiaan...jos pidät Jumalaa ja saatana fiktiona suosittelen sinua vaihtamaan palstaa,mitäs sinä itseäsi härnäät?

• tartuntariski kova

Erikoista, kun jotkut haluavat tulla uskovien palstalle tuomaan näitä omia viktioitaan. Näkee ihan selvästi, että kovasti Jeesus kiinnostaa, mutta kun ei voi itseään altistaa tällaisiin "tyhmyyksiin ja taruihin".

Ajatelkaapa nyt viktio tyypit. Voipi vaikka naapuri tai työkaverit tai jopa sukulaiset ajatella, että on se nyt tuokin mennyt hurahtamaan uskoon. Voi teitä raukkoja. Pitääkäähän pää järjissään, ettei vain tartu tämä "uskon-tauti" meistä teihin.

• hohhoijaaaa

mikä on viktio?

opettele edes pari kirjoitussääntöä, vaikka ei taida tartuntapintaa oll akovin monta senttiä.

• Teologian tohtori

Saatana uskoo Jumalan olemassaoloon. On siis uskova.
      Jumala rakastaa kaikkia uskovia.

• HelvetinHEllariKäärmeet

Ilman uskoa on mahdotonta....

ja jumala vetää ja ANTAA uskoa....
        ellei uskoa ole annettu sitä ei ole...

Jumalan rakastaa Saatanaa enemmän kuin kaikkia ihmisiä jatahtoo vain saada kunnia ja kiitoksen Saatanalta, mutta Saatana ei tahdo antaa kunniaa ellei sitä ole ansaittu.

Jumala ei ole arvollinen saamaa ihmisen saati Pyhä Jumalan Pojan Saatanan kiitosta tai kunniaa!

Jumala VAATII, KÄSKEE ja PAKOTTAA ihmistä.
        Jos et rakasta minua, tapan sinut ja kidutan ikuisesti, siis saat vapaasti valita mitä teet?

joopa joo.

taivaassa on SOTA jonka jumala toi ihmisen harmiksi meille.
        ja aina kun Saatana ja jumala ottaa yhteen ON SAATANA voittanut.

jos on yksikin tapaus raamatussa, missä jumala voittaa Saatanan, luen ja tutkin sen tapauksen mielenkiinnolla.

siis ANNA JO SE YKSI PAIKKA!

• Niin, rakastaako mielikuvitusolento toista mielikuvitusolentoa...? Koko kysymys on absurdi.

• Eenokki 12

saris. Etkö usko minua olenhan kertonut kohdanneeni paholaisen tai demonin kuinka sitä kutsutaankin? Ja sen toisenkin Jeesuksen olen kohdannut, ainakin Hänen äänensä joka lohdutti suomen kielellä minua. Sitä ei kukaan ole minulle tehnyt tähän päivääs asti, paitsi n.3-vuotias tyttäreni tutti suussa ja sekin huonolla suomen kielellä.Melkein lyyhistyin lattialle.

• Eenokki 12 kirjoitti:

saris. Etkö usko minua olenhan kertonut kohdanneeni paholaisen tai demonin kuinka sitä kutsutaankin? Ja sen toisenkin Jeesuksen olen kohdannut, ainakin Hänen äänensä joka lohdutti suomen kielellä minua. Sitä ei kukaan ole minulle tehnyt tähän päivääs asti, paitsi n.3-vuotias tyttäreni tutti suussa ja sekin huonolla suomen kielellä.Melkein lyyhistyin lattialle.

En osaa vastata, anteeksi.

• snowwhit

Ja Lumikki rakasti kaikkia kääpiöitä...

• EnTahdoIsä-
        Eenokki 12 kirjoitti:

Aivojen biokemikaalien muutos eli mahdollinen harhakuva tai aistimus.

en tahdo uskoasi heikentää jos olet onnelinen omassa kuvastasi jota palvot, mutta...
        Raamatussa on tapaus tapaukselta, kun jumala kohtaa ihmisen tahi puhuu ääneen, (itse olen 101% varma ett olet harhakuvissa mutta ...) että ihmisessä tapahtuu selviä muutoksia joita kaikki voivat nähdä, kuten Mooses ja Paavali

ja taas jos jumala on lähettänyt valheen hengen, kukaa ei voi sitä erottaa oikeasta.kuten daaville jumala teki.

nyt Bileam kuuli jumalan äänen mutta muutoi pahekmaksi.
        eli tutki kuka ja mikä henki sinulle on puhunut, jos elä on edelleen samaa paskaa, ei ole muutosta.
        itse olen ollut, en enää, sitä mieltä että jos joku ihminen kohtaisi KAIKKIVALTIAA joka todella on olemassa ja tehnyt kaikki, niin 10000000000% muutos olisi kaikkein havaittavissa ja sitä muutosta ei voisi peitellä eikä pitää salassa!

toki tiedät sen sillä näin on jumala itse todistanut.
        no sama se.
        kuka puhuu käärme vai aasi?
        ja kenen käskystä jos kukaan ihminen tai saatana ei voi mitään tehdä ellei jumala anna voimaa ja valtaa ja voitelua!
        eli omaan henkeää puhujalla! eli jumalan täydellinen henki saatanalla?

no jos tulee oikeaa keskustelua voin jatkaa mutta paskan puhumista en jaksa, on parempaakin tekimistä kuten uutta kahvia.

hhmmmm

eli miksi jumala on kuikkuinen ?
        koska ei saa lähimmiltää tunnusta vaan kaikki ,suurin osa koko taivaasta on VASTAA eli kapinoi eikä anna kiitosta jumalalle.
        ja kun jumala ei saa kunniia ja kiitosta jumala tappaa ja tuhoaa, vaikka koko maailman!

eli se jumalan ja miehen ja saatanan vapaasta tahdosta.
        vettä ja sitten tulta on jumalan rakkauden osoitus jos ihminen ei opi eikä ymmärrä.
        ja jumala ei suostu opettamaan eikä anna ymmärrystä.

eli jumala vastustaa ihmistä ja saatana ja itseään.

"Isä en tahdo" kolme kertaa todistaa enkelit, kuulivat jeesuksen tahdon huudon.
        ISÄ EN TAHDO.
        ISÄ EN TAHDO.
        ISÄ EN TAHDO.
        ja lisää kahvia.

• EnTahdoIsä- kirjoitti:

Aivojen biokemikaalien muutos eli mahdollinen harhakuva tai aistimus.

en tahdo uskoasi heikentää jos olet onnelinen omassa kuvastasi jota palvot, mutta...
        Raamatussa on tapaus tapaukselta, kun jumala kohtaa ihmisen tahi puhuu ääneen, (itse olen 101% varma ett olet harhakuvissa mutta ...) että ihmisessä tapahtuu selviä muutoksia joita kaikki voivat nähdä, kuten Mooses ja Paavali

ja taas jos jumala on lähettänyt valheen hengen, kukaa ei voi sitä erottaa oikeasta.kuten daaville jumala teki.

nyt Bileam kuuli jumalan äänen mutta muutoi pahekmaksi.
        eli tutki kuka ja mikä henki sinulle on puhunut, jos elä on edelleen samaa paskaa, ei ole muutosta.
        itse olen ollut, en enää, sitä mieltä että jos joku ihminen kohtaisi KAIKKIVALTIAA joka todella on olemassa ja tehnyt kaikki, niin 10000000000% muutos olisi kaikkein havaittavissa ja sitä muutosta ei voisi peitellä eikä pitää salassa!

toki tiedät sen sillä näin on jumala itse todistanut.
        no sama se.
        kuka puhuu käärme vai aasi?
        ja kenen käskystä jos kukaan ihminen tai saatana ei voi mitään tehdä ellei jumala anna voimaa ja valtaa ja voitelua!
        eli omaan henkeää puhujalla! eli jumalan täydellinen henki saatanalla?

no jos tulee oikeaa keskustelua voin jatkaa mutta paskan puhumista en jaksa, on parempaakin tekimistä kuten uutta kahvia.

hhmmmm

eli miksi jumala on kuikkuinen ?
        koska ei saa lähimmiltää tunnusta vaan kaikki ,suurin osa koko taivaasta on VASTAA eli kapinoi eikä anna kiitosta jumalalle.
        ja kun jumala ei saa kunniia ja kiitosta jumala tappaa ja tuhoaa, vaikka koko maailman!

eli se jumalan ja miehen ja saatanan vapaasta tahdosta.
        vettä ja sitten tulta on jumalan rakkauden osoitus jos ihminen ei opi eikä ymmärrä.
        ja jumala ei suostu opettamaan eikä anna ymmärrystä.

eli jumala vastustaa ihmistä ja saatana ja itseään.

"Isä en tahdo" kolme kertaa todistaa enkelit, kuulivat jeesuksen tahdon huudon.
        ISÄ EN TAHDO.
        ISÄ EN TAHDO.
        ISÄ EN TAHDO.
        ja lisää kahvia.

Hmmm, sama se ja uutta kahvia. Olix sul jotain asiaakin?

• gdhfghfgh

niin.. mielenkiintoinen kysymys... liittyy läheisesti myös itseäni askarruttavaan kysymykseen: miksi on hienoa olla ihminen, eikä enkeli...

Raamatussa ei taideta missään kohtaa sanoa että Jumala rakastaisi enkeleitään?

Eli onko se asian juju: Jumala rakastaa vain ihmisiä? ja sen takia on siunaus syntyä ihmiseksi eikä enkeliksi?

• ``````````

Palstan aiheena on keskustelu helluntailaisuudesta,eikä
        ko. keskustelulla tarkoiteta vain uskovaisia.
        Ylläpito ei rajoita sananvapautta jos noudattaa sen asettamia
        sääntöjä, teillä uskovaisilla sensijaan tuntuu olevan tarvetta
        menetellä toisin,ilman laillista perustetta.
        Kritisointi ei tarkoita että olisi kiinnostunut kritisoitavasta asiasta.

Tämä on nim.tartuntariski kova!

• SaatanaOnEtusijalla-Nro1

Miten sinun raamatussasi on MÄÄRITELTY enkeli?

Onko jeesus enkeli ?
        Onko Saatana, Pyhä Jumalan Poika, enkeli?

Mitä jos Saatana rukoilee jumalaa, jumala HETI auttaa ?
        vaikka ihminen saisi kärsiä ja saatana saisi huojennusta eli helpotusta vaivaansa?

eli jos Saatanalla ja ihmisellä on vaiva, ja toisen voittaessa toinen saa tappion, niin mikä on jumalan valinta:
        Saatana vai
        ihminen?

älä petä itseäsi vaan pysy totuudessa.
        mark 5
        luuk sama.
        6 Kun hän kaukaa näki Jeesuksen, juoksi hän ja kumartui maahan hänen eteensä
        7 ja huutaen suurella äänellä sanoi: "Mitä sinulla on minun kanssani tekemistä, Jeesus, Jumalan, Korkeimman, Poika? Minä vannotan sinua Jumalan kautta, älä vaivaa minua."
        8 Sillä hän oli sanomaisillaan sille: "Lähde ulos miehestä, sinä saastainen henki".
        9 Ja Jeesus kysyi siltä: "Mikä on nimesi?" Niin se sanoi hänelle: "Legio on minun nimeni, sillä meitä on monta".

eli ihminen on suurissa vaivoissa ja Saatana on suurissa vaivoissa.
        kumpaa jumala auttaa?

• idiootti hellari

jumala rakastaa -saa-tanaa yhtä paljon kuin helluntailaisia idiootteja ja panee ne kuolemattomina kärsimään helv-etin tulta

• tiedon sanat

Jumalan sana kertoo, että Jumala rakastaa kaikkia
      luotujaan, ja tahtoo että kaikki luodut pelastuisivat.

Tilaa Jumalalla riittää ja paikkoja on. t. b

• KiitosJaKunniaAame---

Lyhytkäisesti ja kerron sitten pitkällä sanalla, kunhan olen saanut punaista kahvimaitoa.

TOTTAHAN jumala raskastaa omaan ketten tekoa?
      ja onhan Saatana, yksi jumalan pojista, kuten jeesus.
      Jumala ei ole kertonut meille, Saatanan tai jeesuksen omaa nimeä, joten me emme voi antaa kiitosta ja kunniaa jumalan pojalle, mitä hyvää on tehnyt.

Esim, opetti lihaa syömää, ja kanamunia ;) eli aivot kasvavat ja sen perusteella viisaus ja tieto ja ymmärrys lisänntyy.

Mikä oli jumalan vastaveto kun Saatana, jumalan Poika auttoi ihmsistä ?
      jumala teki ihmisistä tyhmenpiä ja poisti (yritti) ja esti ihmistä saamasta ravintoa että aivot kasvavat ja pyrki haittaaamaan vapaan tiedon ja ymmärryksen leviämistä.
      eli Baabelin torni.
      eli Saatana on jumalan rakkain Poika!
      ja Saatanan, Pyhä jumalan Pyhä Poika oli mahdollisesti se JONKA TAKIA jumala teki maan ja ihmisen!

me saamme kiittää Saatanaa omasta olemassa olesta!

ja kuka sitten on todellinen voittaja kun palkinnot jaetaan?
      eli palkinnot tulevat siitä kuinka monta jouksijaa eli sielua on vastustajilla, kilpailijoilla taskussa.

Jeesus on hyvä kakkonen, mahdollinen voittopotti = 0.1 - 0.5% kaikista ihmisistä alkean jostain, vuodesta - 6000!

ja sitten Saatana, jumala esikoinen ja parasta A-Luokkaa!
      99.9x%!
      jopa lapsi kykenee vertailemaan kummalla on enemmän sieluja joista on taistelu.

no sama se.
      Antakaa Kunnia Jumalan Pojalle!

Kiitos ja kunnia jumalan pojalle ja kiitos ja ylistys!
      aamen. aamen.

• ilman.muuta

Tottakai rakastaa. Saatana uskoo Jumalaan joten hänellä on tottakai taivaspaikka varattuna.

• EIYliSenMitäOnKirjoitett

Miten on te jotka tunnette Kirjoitukset ja osaatte ajatella omilla aivoilla:
      voiko olla ja onko mahdollista että jumala on siunanut ja voidellut Pyhän jumalan Pojan Saatanan kuten jeesuksen?
      eli samaa pyhää voitelua?

Mikä on voitelun tehtävä eli kuka ja mitä se vaikuttaa "tekijässään"?
      voiko aasi eli elukka olla voideltu, puhumaan pyhän sanoja?

Jos jumala lähettää antaa myös VALLAN voiman ja voitelun?
      onko tämä jeesuksen ja Pietarin ja Paavalin opetusta?

vai onko jossain 'määrätty' että aasilla on toinen jumalan henki kuin Saatanalla tahi jeesuksella?

Kuinka monta jumalan henkeä maailassa on ja kuinka monta henkeä voi olla ihmisessä.

jos ihmisessä on leegio henkiä onko ne kaikki Saatanan vai osa jumalan?
      Jos jumalan henki ei ole ihmisessä, ihminen on kuollut, jumalan sanan mukaan.

"sillä Minun henkeni on ihmisessä 120 vuotta"
      eli jos ihminen elää ja en jumalan henki ihmisessä, nyt jos ihmisessä on myös legioona muita henkiä, kuka on isäntä ja millä perusteella?

no sama se..
      kukaa joka on mukamas uskova ei tahdo TUTKIA mitä ja MIKÄ jumala todella on,
      vaan jokainen tekee OMAN JUMALAN KUVAN ja kumartaa sitä, kun jumala on jo sanonut mitä ja missä ja kuka.

Kiitos ja kunnia Jumalan Pojalle tai pojille.

• KyynEleetGetsemanessa

Kerran eräs poika sanoi isälleen:

"Isä EN TAHDO...."
      eli miten on vastustiko poika isää?
      eli on vastustaja isälle eli isää kohtaan saatana?

• Eipullaa-

mark 5:8 Sillä hän oli sanomaisillaan sille: "Lähde ulos miehestä, sinä saastainen henki".

1 Moos 6:3 Silloin Herra sanoi: "Minun henkeni ei ole vallitseva ihmisessä iankaikkisesti, koska hän on liha. Niin olkoon hänen aikansa sata kaksikymmentä vuotta."

ja mitä sitten 121 vuotta ?
      kadotus ?
      vai mitä ?
      voiko ihmisessä olla sekä saatana että jumala ?
      jos ei mikä tahi mitä henkiä ihmisessä on tahi voi olla?

ja älä valhetele vastoin jumalan Sanaa eli älä VASTUSTA TOTUUTTA, eli ole saatana!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      141
      2817
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      274
      2487
    3. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      30
      1483
    4. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      35
      1462
    5. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      121
      1192
    6. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      108
      1143
    7. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1043
    8. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      13
      1032
    9. Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla

Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La
      Lieksa
      59
      906
    10. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      305
      894
    Aihe