Kertokaa nyt hyvät ystävät, että mikä se nykyään on käytäntönä sukkahousujen värin kanssa.
Siis mustien/tummien hameiden/mekkojen kanssa mustat vai ihonväriset sukkikset?
Siis perinteisesti tummien vaatteiden kanssa on pidetty mustia, mutta sit kuulin jostain että esim. pikkumustan kanssa muodikkaampaa ois vaaleat, ns. nude-sukkahousut. No sitten taas joku kertoi, että mustat sukkahousut on palanneet muotiin.
Joten juhlakauden alkua odotellessa, varaanko kaappiin pikkumustan mekon seuraksi mustat vai vaaleat sukkikset? Entä pitkän iltapuvun kanssa?
Sukkahousut
10
3822
Vastaukset
- on...
mustat sukkahousut on pilanneet tähän asti joka ikisen näkemäni yhdistelmän. eivät sovi yhtään minkään kanssa. eri asia on sitten semmoiset paksut sukkikset, jotka on jo melkein pitkikset... ihonväriset sukkikset on ainoa vaihtoehto.
- stockings
ilman muuta, ainakin jos haluat että miehet kiinnostuu
- ilmo
stockings kirjoitti:
ilman muuta, ainakin jos haluat että miehet kiinnostuu
Siis sukat,ei mitään sukkiksia!Ostat sukkanauhaliivit sukat!
- Josefiina
ilmo kirjoitti:
Siis sukat,ei mitään sukkiksia!Ostat sukkanauhaliivit sukat!
Nyt tarkoituksena ei kuitenkaan ole miellyttää miehiä, vaan löytää itselle se mukavin ja samalla yleisesti parhaimmaksi koettu ratkaisu sukkahousujen väriongelmaan.
Siis lisää kommentteja siihen aiheeseen, kiitos.
- jenna
Aika pitkälle makuasia tuo sukkahousujen väri. Iltapuvun kanssa kyllä ihonväriset on aika ehdoton mun mielestä. Ikään kuin "ilman"... Trendikästä tällä hetkellä on kuviosukkikset ja tehosteväri-sukkikset. Eli sukkahousut voi olla vaikka pinkit mustan hameen kanssa. Sukkahousut toimivat siis asusteena, ne täydentävät asun. Oman tyylin ja asun mukaan rohkeampaa tai kesympää... Jos haluat hillitympää niin sit ihonväriset tai vaikka ne perusmustat. Ehkä ne mustat ei ole niin nuorekkat/trendikkäät...mutta jos itse tykkää niin ihan turvallinen valinta. Tosin silmäpako näkyy helpommin :) Niin kuin joku mainitsikin niin paksut mustat sukkikset on arkikäytössä hyvät hameen kanssa...
- Jaana
Jos pidät tummia vaatteita niin silloin sukkahousutkin pitää olla samaan sävyyn ja tummien vaatteiden kanssa käy aina mustat sukkahousut. Sit jos laitat vaaleahkot vaatteet niin ihonväriset sopii hyvin. Varsinkin juhlapukeutumisessa sukkien väri pitää täsmätä vaatetukseen. Arkivaatetuksessa värejä voi soveltaa oman mieltymyksen mukaan.
- Josefiina
Joo, näinhän minulle on opetettu. Mustat / tummat vaatteet -> tummat sukkikset.
Mutta kun katsoo esim. julkkiskuvia tai vaikkapa Sinkkuelämän naisia, niin usein näkee pikkumustan mekon kanssa joko vaaleat, nude-sukkahousut tai sit ei ollenkaan sukkahousuja. No täällä Suomessa sukkahousut on aikalailla pakolliset näin talviaikaan, joten ihan ilman ei voi olla. Täytynee testailla sekä mustia että "nudeja".
Siis minullahan on tiedossa sekä pikkumustan mekon että pitkän tumman iltapuvun ulkoilutusta lähiaikoina.
Kuulen kyllä mielelläni lisää kommentteja. - Tiina
Josefiina kirjoitti:
Joo, näinhän minulle on opetettu. Mustat / tummat vaatteet -> tummat sukkikset.
Mutta kun katsoo esim. julkkiskuvia tai vaikkapa Sinkkuelämän naisia, niin usein näkee pikkumustan mekon kanssa joko vaaleat, nude-sukkahousut tai sit ei ollenkaan sukkahousuja. No täällä Suomessa sukkahousut on aikalailla pakolliset näin talviaikaan, joten ihan ilman ei voi olla. Täytynee testailla sekä mustia että "nudeja".
Siis minullahan on tiedossa sekä pikkumustan mekon että pitkän tumman iltapuvun ulkoilutusta lähiaikoina.
Kuulen kyllä mielelläni lisää kommentteja.Niin, se on kyllä makuasia kumman väriset laitat, molemmat mielestäni sopii. Jos pitäisi valita, ehkä ihonväriset on piirua tyylikkäämmät.
Tossa miesten kommentti oli stay-upien puolesta. Mä olen tympääntynyt niihin kun ne rullaantuu ja valuu kuitenkin ja niitä pitää "vahtia". Sitäpaitsi ainakin mulla ne ei ole kestänyt kovinkaan hyvin. Mä olenkin alkanu niiden asemesta käyttää sukkahousuja joissa on bikini-mallinen housuosa. Ne yhdistää mun mielestä tosi hyvin Stay-upien seksikkyyden ja sukkahousujen käytännöllisyyden. - sukkis fani
Tiina kirjoitti:
Niin, se on kyllä makuasia kumman väriset laitat, molemmat mielestäni sopii. Jos pitäisi valita, ehkä ihonväriset on piirua tyylikkäämmät.
Tossa miesten kommentti oli stay-upien puolesta. Mä olen tympääntynyt niihin kun ne rullaantuu ja valuu kuitenkin ja niitä pitää "vahtia". Sitäpaitsi ainakin mulla ne ei ole kestänyt kovinkaan hyvin. Mä olenkin alkanu niiden asemesta käyttää sukkahousuja joissa on bikini-mallinen housuosa. Ne yhdistää mun mielestä tosi hyvin Stay-upien seksikkyyden ja sukkahousujen käytännöllisyyden.siis nyt sä puhut asiaa...minusta miehenä sukkikset on seksikkäämmätkin sukat.
stringien kanssa tulee peppukin ihanasti esille...nam. - toope
Tiina kirjoitti:
Niin, se on kyllä makuasia kumman väriset laitat, molemmat mielestäni sopii. Jos pitäisi valita, ehkä ihonväriset on piirua tyylikkäämmät.
Tossa miesten kommentti oli stay-upien puolesta. Mä olen tympääntynyt niihin kun ne rullaantuu ja valuu kuitenkin ja niitä pitää "vahtia". Sitäpaitsi ainakin mulla ne ei ole kestänyt kovinkaan hyvin. Mä olenkin alkanu niiden asemesta käyttää sukkahousuja joissa on bikini-mallinen housuosa. Ne yhdistää mun mielestä tosi hyvin Stay-upien seksikkyyden ja sukkahousujen käytännöllisyyden.Ehkä tämä on tyhmä kysymys, mutta haluaisin tietää kun tässä vasta aloittelen sukkahousujen käyttöä. Eli tuleeko sukkahousujen kanssa käyttää pikkuhousuja? Ainakin näkemäni mukaan suurin osa naisista käyttää pikkuhousuja sukkiksien alla, vai?
Olen siis mies ja siksi kysyn tällaisia tyhmiä!:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628