Staffilta vaikea saada työtodistusta. Olen pyytänyt sitä puolitoista viikkoa sitten, joutunut soittamaan perään 3 kertaa ja sieltä tänään soitettu minulle. Ympäripyöreitä selityksiä, miksi todistus ei ole tullut ajoissa, olisin tarvinut sen jo viikko sitten.
Työtodistus
3
301
Vastaukset
- hylkyhenkilö
Sama kuvio monessa muussakin. Adecco Carrot Polarpro Legioona.
Esim. kela vaatii sitä ts. on virallinen paperi. Samoin tarvitaan palkkatodistusta 28 kuukauden ajalta viikottaisine työtunteineen, esim. Kela, YTK ja liitot yleensäkin.
Työ- ja palkkatodistus on kulu, joten mielellään jätetään pois.- 18+9
Opteamilta olen saanut todistuksen aina pyydettäessä. Eli siellä ainakin homma toimii.
- LazyFucker
Eivät nuo todistukset mitään kuluja ole. Laiskuutta, mutta muistakaamme että työtodistus on pyydettäessä annettava. Jos sitä eii tipu niin työsuojelupiiriin yhteys. Sieltä autetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331279Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691085- 104936
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.35858Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56719- 42716
- 48683
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai94662Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302656- 29635