tuleva miehesi polttaa sisällä jos on parveke niinsiellä mutta joskus kyllä sisälläkin ettei tarvitse paleltua tai tv stä tulee hyvää ohjelmaa saako miehesi nauttia
nainen saisko
31
273
Vastaukset
- 6+2
Omassa asunnossa olkoon kukin kuten itse haluaa, minun asunnollani mennään ulos tupakoimaan.
- hmmmm
Tosin hyvin todennäköisesti viettäisin itse enemmän aikaa siellä missä ei polteta sisällä...
- tervetuloa!
Poltamme yhdessä . Saat polttaa tupakkaa ja saat tehdä mitä ikinä haluat! Muut ei saa kun sinä vaan. sinulla on erikoisoikeudet. Joten sallikaamme toisillemme kaikki ihanuus ja kodikkuus ja asustelemme yhdessä onnellisina elämämme loppuun asti.
- saat?
Kunhan et kainaloa polta?
- suukko sinulle
tervetuloa! kirjoitti:
Poltamme yhdessä . Saat polttaa tupakkaa ja saat tehdä mitä ikinä haluat! Muut ei saa kun sinä vaan. sinulla on erikoisoikeudet. Joten sallikaamme toisillemme kaikki ihanuus ja kodikkuus ja asustelemme yhdessä onnellisina elämämme loppuun asti.
vau mikä nainen olet aarre
- tykkään sinusta
saat? kirjoitti:
Kunhan et kainaloa polta?
sitä pelkoa ei ole olet ihana
- neiti ruiskukka
Ei sais. En halua mitään sisälle leijumaan mitään tunkkasta ja pinttynyttä löyhkää, joka ei lähde millään edes pois. Saatika sitten mitään tupakansavun kellastamia tekstiilejä. Enkä haluais itsekään pyöriä siinä savupilvessä.
Vieraat saavat polttaa parvekkeella. Televisiota en omista eikä niin hyvää ohjelmaa ole olemassakaan, että sisällä saisi sen takia polttaa.
- sentään miehesi
hyvät naiset tarkoitin tulevaa miestänne ja muutatte yhteiseen kotiin ja esim joskus miehesi tekeekin herkku voileivät kummallekkin ja syötte tv een ääressä ja miehesi polttaa siinä tupakin tai kahvipöydässä ikkuna tietysti auki sen aikaa ja vaikka ulkona -20 astetta pakkasta niin joutuisiko miehesi tosiaan ulos savuille
- missä korjaa
vieraat saavat mennä ulos tai parvekkeelle mutta nainen miehesi ei ole vieras ja saisko miehesi korjata keittiön pöydällä vaikka rikki olevaa radiota tai auton startti moottoria tai imuria jos on tarve sille
missä korjaa kirjoitti:
vieraat saavat mennä ulos tai parvekkeelle mutta nainen miehesi ei ole vieras ja saisko miehesi korjata keittiön pöydällä vaikka rikki olevaa radiota tai auton startti moottoria tai imuria jos on tarve sille
Mieheni saa korjata omassa keittiössään ihan mitä tahansa ja polttaa vaikka sängyssä. Minun luonani ei tupakoida sisällä. Comprendo?
Ei kaikilla ole tavoitteena muuttaa saman katon alle.- Grrr..
missä korjaa kirjoitti:
Keittiön pöydällä saa korjata ihan mitä tykkää, mutta toivottavasti korjaa sitten tavarat pois. Jos on pidempi projekti, joka jää olemaan esimerkiksi viikoksi paikalleen, toivoisin, että mies käyttäisi jotain sivupöytää, jotta se korjattava asia ei ole normaalin arjen kuten ruoanlaiton tai aterioinnin tiellä. Tupakointi on minulla deal breaker. En voi olla tupakansavussa, tulen siitä huonovointiseksi ja silmät kipeytyvät. En siis osaa kuvitella tupakoivaa puolisoa.
- olet tärkeä hänelle
Grrr.. kirjoitti:
Keittiön pöydällä saa korjata ihan mitä tykkää, mutta toivottavasti korjaa sitten tavarat pois. Jos on pidempi projekti, joka jää olemaan esimerkiksi viikoksi paikalleen, toivoisin, että mies käyttäisi jotain sivupöytää, jotta se korjattava asia ei ole normaalin arjen kuten ruoanlaiton tai aterioinnin tiellä. Tupakointi on minulla deal breaker. En voi olla tupakansavussa, tulen siitä huonovointiseksi ja silmät kipeytyvät. En siis osaa kuvitella tupakoivaa puolisoa.
grrr no ei mies tunteeton ole ja olisithan sinä miehesi kulta ja jos sairastut siitä niin kyllä miehesi menee ulos tupakalle haluaa sitä itse koska olet tärkeä
- neiti ruiskukka
No siinähän vaan jäätyy sitte molemmat kun -20 asteen pakkasella poltetaan ikkuna auki sisällä, eikö ois aivan sama mennä sinne ulos. En kyllä tykkäis, että yhteisessä kodissakaan poltetaan sisällä.
- yhteinen koti
helka kirjoitti:
Mieheni saa korjata omassa keittiössään ihan mitä tahansa ja polttaa vaikka sängyssä. Minun luonani ei tupakoida sisällä. Comprendo?
Ei kaikilla ole tavoitteena muuttaa saman katon alle.helka kyllä äänesi muuttuu kun tapaat sen herra oikean et ole vielä tavannut sellaista siksi et ole halunnut muuttaa yhteen
- ei jäädy munat?
neiti ruiskukka kirjoitti:
No siinähän vaan jäätyy sitte molemmat kun -20 asteen pakkasella poltetaan ikkuna auki sisällä, eikö ois aivan sama mennä sinne ulos. En kyllä tykkäis, että yhteisessä kodissakaan poltetaan sisällä.
Munat eli kullitjäätyy ulkona ! En salli miehelleni niin käyvän. Tarvitsemme molemmat !
- pimpparointi ei kiva
jos asutte kerrostalossa niin onhan se ikävää rampata edes takaisin ulos mutta kyllä miehesi kunnioittaa ja rakastaa sinua ja menee ulos mutta eikö edes joskus saisi
- neiti ruiskukka
pimpparointi ei kiva kirjoitti:
jos asutte kerrostalossa niin onhan se ikävää rampata edes takaisin ulos mutta kyllä miehesi kunnioittaa ja rakastaa sinua ja menee ulos mutta eikö edes joskus saisi
monenko minuutin välein sielä ulkona pitäis sitten oikein rampata? Aloittaisin miehelle tupakasta vieroitus prosessin jos uloslähtö alkais olla ylivoimaista..
- yksinkö joutuu
monenko minuutin välein sielä ulkona pitäis sitten oikein rampata? Aloittaisin miehelle tupakasta vieroitus prosessin jos uloslähtö alkais olla ylivoimaista..
oho kyllä sitä menee että ravata saa tulisitko mukaan juttu seuraksi ainakin silloin tällöin
- neiti ruiskukka
yksinkö joutuu kirjoitti:
oho kyllä sitä menee että ravata saa tulisitko mukaan juttu seuraksi ainakin silloin tällöin
Yritä nyt vähän vähentää ettei mene ihan tolkuttomaksi ramppaamiseksi...Passiivinen tupakontikaan ei kyllä järin kiinnostaa. Jonkun paasausluennon tupakoinnin haitoista voisin korkeintaan tulla joskus mukaan pitämään ja yskiä dramaattisesti aihetta havainnollistaessa..
En siedä tupakansavua sisällä, joten ei saisi. Ei edes joskus, sillä jo yhdestä kerrasta menee sisäilma pilalle pitkäksi aikaa. Parempi etsiä ymmärtäväisempi nainen jos sisällä polttaminen on niin tärkeätä.
- hän on miehesi
stellu älä ole tiukkis eikö edes suukko saa sinua lempeämmäksi
- Vänkyrä-nainen.
Käy tutuissa, käy vieraissa, käy huorissa. Mutta jos käyt hermoilleni leikkaan sinulta munat.
- ikävä emäntä
ei kai tupakointi noin paha ole että oikein leikataan munat poikki ja vieraissa käyntikään ei ole mitään
- jennie73
En huolisi miehekseni tupakoijaa. Piste.
- ostat miehellesi tup
sitä ei valita ketä on se herra oikea ja sydämmesi kyllä tietää sen poltti taikka ei se on menoa sitten kun se herra saapuu luoksesi
- kaunis n
Mies ei saa polttaa.
- silti rakastatte
ei saa mutta se nyt vaan polttaa sai taikka ei
- kaunis n
silti rakastatte kirjoitti:
ei saa mutta se nyt vaan polttaa sai taikka ei
Olen ollut ihastunut tupakkaa polttavaan mieheen, mutta jätin suhteen aloittamatta, koska mies poltti.
- ärrältä kumit ja tup
tosiaan mitäs siihen sanotaan jos mies polttaa savut kotona ja sanoo nyt leipomaan piiraan kahvien kera ja äkkiä juotuanne kahvit polttaa taas ja käskee makkariin temput tehtyä polttaa ja juo uudestaan kahvit ja miettii menisikö uudestaan makkariin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4058879Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723308- 171774
- 771146
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79985- 55973
- 65930