Kuinka reagoida tässä tilanteessa?

Olen ollut pitkän parisuhteen päätyttyä totaalisen vereslihalla ja täysin yksin reilut kaksi vuotta. Parit treffit käynyt, mutta ne on menny enemmän ja vähemmän päin seinää. Haavat on ehkä pikkuhiljaa arpeutuneet, mutta parisuhteen pystyttäminen on osoittautunut todella vaikeaksi.
Pitkästä aikaa tuntui siltä, että joku oikeasti rehellinen ja kunnollinen mies on minusta kiinnostunut, joten olin iloisesti yllättynyt yhteydenotosta. Olemme hyvänpäiväntuttuja. Viestittely alkoi ihan normaalisti, mutta pikku hiljaa keskustelu kääntyi oudoksi.

Aloitti pitkällä kirjoituksella, jolla arvoituksellisesti maalailtiin omaa omaisuutta ja statusta, odottaen selkeästi milloin tartun koukkuun.
Väliin pientä negaamista.
Sitten pyydetään minun mielipettäni johonkin hänelle "tärkeään" asiaan, ja kehutaan minussa jotain yllättävää piirrettä (mitä en todennäköisesti ole aiemmin kuullut), koska jokainen nainenhan janoaa sitä kehua, kun on ensin vähän haukuttu...
Seuraavaksi annetaan jokin todella tärkeä pikku-tehtävä, johon palata ja jonka puitteissa voi tapaamista ehdottaa.

Miten reagoit jos havaitset, että sinuun yritetään käyttää jotain ihme "Näin saat hänet."- tekniikoita?

Tuntuu, että hän luo tilannetta, jossa olen jotenkin velvoitettu tapaamiseen.
(hän ei pysty koko ongelmaansa kertomaan kuin kasvokkain ja tilanteen akuutin luonteen vuoksi meidän tulisi tavata)
Ja tiedättekö mitä, nyt lähinnä ärsyttää ja ahdistaa.
Pitääkö hän minua jotenkin yksinkertaisena?

44

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+9

Tuo on ehkä vain seurausta siitä mitä on aikaisemmin käynyt naisten kanssa, naisten kanssa on joskus pakko tehdä noita temppuja tai naiset menettää mielenkiintonsa.
      Aikansa kun on ollut oma itsensä ja saanut pakkeja niin ei tiedä enää miten tulisi käyttäytyä. Ei kannata tuomita miestä pelkästään tuon perusteella.

• Haluaisin ajatella näin.
        Kyynikko minussa kuitenkin ajattelee, että taitaa samat setit lähteä jokaiselle naiselle. Sitten miekkonen vaan odottelee, jotta kuka nielee syötin.

• Ex PUA
        erinis kirjoitti:

Haluaisin ajatella näin.
        Kyynikko minussa kuitenkin ajattelee, että taitaa samat setit lähteä jokaiselle naiselle. Sitten miekkonen vaan odottelee, jotta kuka nielee syötin.

Olet oikeassa.

PUA-kultissa opetetaan numeropeliä.

Tätä ei tosin sanota kulttilaiselle, vaan periaatteessa tuota samaa litaniaa toistellaan niin kauan, kunnes se toimii.

Sitten fanipoika menee ihan sekaisin onnesta, koska nyt pystyy pakottamaan naisen antamaan itselleen seksiä näiden mielettömän coolien tekniikoiden avulla.

Jos nainen ei anna, on naisessa vika. :D Se ei ole tällöin "korkean laadun nainen", koska siihen eivät toimi assburgeroimiset. (Ja nämä fanipojat tälläkin palstalla esiintyvät valkoritareina, jotka pyrkivät toistelemaan tätä naisten suosimaa "te miehet aina uskotte että vika on naisissa, muttei teissä itsessä" - itse kuitenkin syyllistyen tuohon täysin samaan).

• Juuri sitä miestyyppiä, jota en itse kestä hetkeäkään. Joko sosiaaliset taidot ovat totaalisesti hukassa ja/tai on opiskeltu jotain "PUA"-oppeja. Olen aiemmin sanonut, että kaikkien miesten pitäisi opiskella niitä, mutta en todellakaan tarkoita tuollaista. Sellainen harjoittelu, joka tekee miehestä aidosti sosiaalisemman, avoimemman, positiivisemman, helposti lähestyttävän ja itsevarman, kannattaa. Nuo negaamisopit ei todellakaan.

• Ex PUA

"Joko sosiaaliset taidot ovat totaalisesti hukassa ja/tai on opiskeltu jotain "PUA"-oppeja. Olen aiemmin sanonut, että kaikkien miesten pitäisi opiskella niitä, mutta en todellakaan tarkoita tuollaista. "

Tuo on tuota naisten "sanon yhtä ja tarkoitan toista"-logiikkaa.

PUA-opit, ovat juuri kuule tuollaisia.

Se, että joku paketoi ne hieman eri muotoihin, ei muuta asiaa.

Jos opit kerran ne niiden perusjutut, tulevat ne aina vastaan jossakin muodossa, koska tuossa kultissa ja sen autistisessa maailmassa uskotaan että ne ovat eräänlaisia universaaleja sääntöjä, ja taikatemppuja jotka eivät vain tehoa naiseen, vaan jotka PAKOTTAVAT naisen ajautumaan hillitsemättömästi kiimavittunsa vietäväksi ja antamaan pelimiehelle.

• 30+30

"Olen aiemmin sanonut, että kaikkien miesten pitäisi opiskella niitä, mutta en todellakaan tarkoita tuollaista."

Ts. kannattaa opetella pelimieheksi, mutta siinä pitää olla niin hyvä että näytös menee naisiin täydestä.

"Sellainen harjoittelu, joka tekee miehestä aidosti sosiaalisemman, avoimemman, positiivisemman, helposti lähestyttävän ja itsevarman, kannattaa."

Mies näyttelee aina, enemmän tai vähemmän. Aitous = mies on taitava pelimies.

• Ex PUA
        30+30 kirjoitti:

"Olen aiemmin sanonut, että kaikkien miesten pitäisi opiskella niitä, mutta en todellakaan tarkoita tuollaista."

Ts. kannattaa opetella pelimieheksi, mutta siinä pitää olla niin hyvä että näytös menee naisiin täydestä.

"Sellainen harjoittelu, joka tekee miehestä aidosti sosiaalisemman, avoimemman, positiivisemman, helposti lähestyttävän ja itsevarman, kannattaa."

" Aitous = mies on taitava pelimies."

http://media.giphy.com/media/vuYK6Pn7h8mek/giphy.gif

• 30+30 kirjoitti:

"Mies näyttelee aina, enemmän tai vähemmän."

Elätte kyllä hyvin, hyvin oudossa maailmassa.

• runttaaja

Miksi mieheltä aina odotetaan itsevarmuutta, mutta jos nainen on ujo ja epävarma itsestään niin siinä ei nähdä mitään pahaa?

Sama homma vaikka jossain yhden yön jutuissa. Jos mies on ujo tai epävarma niin siitä akat jaksaa nauraa kavereiden kesken ja haukkua mies luuseriks. Sitten taas jos akka on iha pihalla koko hommasta niin siinä ei ole mitään erikoista.

• ht ...
        helka kirjoitti:

"Mies näyttelee aina, enemmän tai vähemmän."

Elätte kyllä hyvin, hyvin oudossa maailmassa.

Ei se ole sen enempää näyttelyä kuin naisillakaan.

Naiset tekee ihan samaa kun haluaa iskeä miehen. Puhe muuttuu leperteleväksi, silmiä siristelllään, päätä käännetään vähän söpösti vinoon, jne. Sitä ollaan niin viattoman avuttomia olevinaan.

Osa tekee sen ehkä alitajuisesti huomaamattaan, osa joutuu tekemään tietoisesti. Ja sitten on niitä jotka ei tee sitä (joiden pitäis opetella pelinais-taitoja että osaisivat tehdä niin).

Samaa se on miehilläkin. Osa miehistä käyttäytyy pelimiesmäisesti ihan alitajuisesti huomaamattaan, osa joutuu tekemään sen tietoisesti. Ja ne jotka ei sitä tajua tehdä, ei saa naisia ja niiden pitäisi opetella niitä taitoja. Tosin tällä en nyt tarkoita tuollaisia mitään bullsh*t vedätyksiä, vaan ihan sitä muuta kiinnostusta osoittavaa ja itsevarmaa "alfaurosmaista" käytöstä naisen seurassa.

• ht ...
        runttaaja kirjoitti:

Miksi mieheltä aina odotetaan itsevarmuutta, mutta jos nainen on ujo ja epävarma itsestään niin siinä ei nähdä mitään pahaa?

Sama homma vaikka jossain yhden yön jutuissa. Jos mies on ujo tai epävarma niin siitä akat jaksaa nauraa kavereiden kesken ja haukkua mies luuseriks. Sitten taas jos akka on iha pihalla koko hommasta niin siinä ei ole mitään erikoista.

Koska miesten ja naisten vietit on erilaiset.

Miehen pitää olla "miehekäs" (se itsevarma johtajauros).
        Nainen saa olla "naisellinen" (se vaikkapa epävarman ujo ja avuton nainen).

On turha taistella tuulimyllyjä vastaan ja vaatia tasa-arvoa parinmuodostuksessa ja seksuaaliasioissa - koska siinä eri sukupuolet on vaan erilaisia. Ja eri sukupuolissa kipinän herättää juuri sen toisen sukupuolen ominaisuudet. Naiset tykkää miehekkäistä miehistä, miehet tykkää naisellisista naisista. Ulkoisesti ja sisäisesti.

Ne kenellä on käynyt huono tuuri ja jotkut ominaisuudet ei vastaa sitä ihannetta (vaikkapa mies on se ujo), ovatkin sitten probleemissa kun vastakkainen sukupuoli ei yleensä sellaisesta kiinnostu.

• näin todella on
        ht ... kirjoitti:

Koska miesten ja naisten vietit on erilaiset.

Miehen pitää olla "miehekäs" (se itsevarma johtajauros).
        Nainen saa olla "naisellinen" (se vaikkapa epävarman ujo ja avuton nainen).

On turha taistella tuulimyllyjä vastaan ja vaatia tasa-arvoa parinmuodostuksessa ja seksuaaliasioissa - koska siinä eri sukupuolet on vaan erilaisia. Ja eri sukupuolissa kipinän herättää juuri sen toisen sukupuolen ominaisuudet. Naiset tykkää miehekkäistä miehistä, miehet tykkää naisellisista naisista. Ulkoisesti ja sisäisesti.

Ne kenellä on käynyt huono tuuri ja jotkut ominaisuudet ei vastaa sitä ihannetta (vaikkapa mies on se ujo), ovatkin sitten probleemissa kun vastakkainen sukupuoli ei yleensä sellaisesta kiinnostu.

jyystärit ja jännämiehet panee kaikki naiset panoringeissään.

• miksi et vaan

antaisi seksiä ja katsoisit miltä tuntuu.

• anna jos mielesi tek

viestittely hän yrittää että tapaisitte ja saisi pimppiä ja tuota samaa tekee muillekkin ei siinä mitään pelejä tarvita jos toisen kanssa viihtyy niin haluaa tehdä ja olla yhdessä kaikki menee luonnostaan ei mitään pelejä pellenä pitää jos tottelet minusta tulee panee ja häipyy siinä se ja sinä itket sen perään se oli elämäni mies ethän edes tunne häntä jos nyt vähän lirkuttelee pimpan toivossa

• ----

Kysy siltä että löytyykö siltä silinterihattua ja laskettelulaseja, että et tapaile miestä jos ei siltä löydy näitä tyylikkäitä vaatekappaleita.

• Ex PUA

Aha, ja kukas palstan kulttilainen myöntää burgeroineensa tuolla tavoin? :D

Tuo on tuttua, sillä itse olin joskus kanssa tuollainen puppe joka burgeroi mainitsemillasi keinoilla.

Mutta tämä sinun havaintosi oli siitä hyvä, että naiset useimmiten jo tietävät noi temput, eikä koskaan ne välkyimmät niihin edes mene.

Sairaat ja todennäköisesti tyhmät klubilutkat tosin voivat olla innoissaan, kun heidän statuksen, rahan ja huonosti kohdelluksi tulemisen aisteja kutkutetaan, mutta sellaisen naisen saa kuka tahansa joka toistaa tuon kaavan.

Se, että olet fiksumpi kuin tuo, nostaa sinun arvoasi naisena.

Mutta toisaalta, jos tiedät että sinua pelataan, niin miksi pysyt leikissä? ;)

• kultissa hurrataan

"sellaisen naisen saa kuka tahansa joka toistaa tuon kaavan"

Myönnät siis vihdoinkin, että PUA-temput toimii.

• Ex PUA
        kultissa hurrataan kirjoitti:

"sellaisen naisen saa kuka tahansa joka toistaa tuon kaavan"

Myönnät siis vihdoinkin, että PUA-temput toimii.

"Sairaat ja todennäköisesti tyhmät klubilutkat tosin voivat olla innoissaan"

Huom: "VOI" - tällöin jos se innostuu siitä, se meinaa sitä, että samoilla tempuilla joku voi sen myös sinulta viedä.

Jos kultissa tyydytään tuohon, niin mikäs siinä.

(Edes näiden kohdalla se ei ole mikään tae, sillä he todennäköisesti ovat jo kiinteänä osana "naturaalien" jännämiesten panorinkejä, jolloin joku isotteleva nörtti ei saa heissä aikaan toivottua lopputulosta).

Mutta tosin kuin naisvihaminen kultti tahtoo väittää, ei jokainen nainen ole tuollainen. Terveitä ja fiksuja naisia kultti kavahtaa, ja he kulttia.

Ai niin, et halua sellaista, koska elät "korkean statuksen alfa-elämää" ja Mysteryn neuvon mukaan olet luopunut opiskelusta ja työapaikasta, jotta voit sargata 4-7 kertaa viikossa yökerhoissa?

• Kävi kyllä mielessä, että palstalainen kuitenkin. :D

Luikertelin leikistä tehokkaasti. Osaan asettaa sanani niin, että hän pelasi tse itsensä lopulta ulos. Kiinnosti kovasti katsoa, onko han tosissaan viemässä ohjelmaa läpi, vai kenties yrittää vedota mun ironiaa arvostavaan puoleeni, ja yllättää vielä. Tosissaanhan tuo oli. Vahinko.

• Ex PUA

Ai niin, Tämä vielä: Miten reagoida?

Kysy että miten monia muita PUA-yhteisön temppuja tuo mies tietää, nuo sinä jo tunsit.

:D

• Kympin Nainen

Tiedätkö sanonnan: "if it walks like a duck, sounds like a duck..."

Se, miten reagoit, riippuu siitä, haluatko olla "ankkojen" kanssa tekemisissä,

• Kokeile miltä äijä

tuntuu livenä. Olet sinä aika yksinkertainen kun täällä kyselet.

• Mä en kestä noita pelleilyhommeleita ollenkaan. Joku on joskus yrittänyt ja sit olen vaan joko tokaissut, että "mitä ihmettä sä pelleilet?" tai sit olen vaan vetäytynyt koko yhteydenpidosta.
      En oikeasti tiedä minkälaisiin naisiin noi muka vetoaa?!
      Mulla menee lähinnä pokka jos joku alkaa vetää noita opittuja kikkoja.

• olet ilmeisesti

sinkku.

• firefox.

Laita sille viesti, että voi työntää sen pelimiesoppaansa vaikka perseeseensä..
      Tokkopa kukaan tosimies tuollaista soopaa lähtee syöttämään kenellekkään. Itse en taivu minkäänlaiseen paskanjauhamiseen. Kyllä miehellä pitää olla kunniansa ja tuo kirjastaopittu hömppä on jo niin kaukana aidosta miehuudesta kuin olla voi. Jos ei naiselle riitä se kun sanoo, et olen sinust kiinnostunut ja voidaanko lähteä vaikka istuun iltaa jokupäivä, niin mun puolesta voi painua ******hänkin.

• suomi-nainen-suomi

En pidä pelimiehistä = pidän vain taitavista pelimiehistä.

• pahenee vain

Vaikuttaa manipuloijalta, eivätkä manipuloijat siitä muuksi muutu, vaan muuttuvat korkeintaan pahemmiksi, kun tulevat riittävän tutuiksi ja alkavat pitää toista itsestään selvyytenä. Psykopaatitkin ovat usein pahimpia lähiomaisilleen, kun vieraille he taas osaavat olla hurmaavia, mutta lähiomaisille naamiota ei jakseta enää pitää päällä.

Olen aina ihmetellyt miten naiset niin usein lankeavat manipuloijien verkkoihin, eivätkä näe heti näiden lävitse. Jokainen fiksu ihminen, joka vähänkin ymmärtää psykologiaa, pitäisi kyllä huomata, kun toinen yrittää manipuloida.

• Ikisinkku M

"Aloitti pitkällä kirjoituksella, jolla arvoituksellisesti maalailtiin omaa omaisuutta ja statusta, odottaen selkeästi milloin tartun koukkuun."

"hän ei pysty koko ongelmaansa kertomaan kuin kasvokkain ja tilanteen akuutin luonteen vuoksi meidän tulisi tavata"

Vaikuttaa ihan siltä että tuon varakkaan herrasmiehen omaisuus on jostain syytä sidottuna johonkin, sitten kasvottain tavattaessa kertoo nyyhkytarinan jostain tilaisuudesta jota ei voi ohittaa ja pyytää pientä vippiä. Näin tulennee käymään liki satavarmasti ja jos tapaat niin pidä nyt ainakin se mielessä että mitään et lainaa tai lahjoita sille vaikka mikä hät muka olisi.

• Ah, lehendaarinen nigerialaiskirje!
        Mahtava vertaus, en ois ite tota keksiny. hah!.

Mutta entä jos hän onkin prinssi, jonka joku setä on syössyt vallasta, ja tarvitsee juuri minun apuani?
        Harjoittelemalla lastentekoa hänen kanssaan voimme vapauttaa hänen varansa ulkomaalaiselta pankkitililtä, ja rikastuisin siinä samalla.
        Eikö silloinkaan? :D

• Ikisinkku M
        erinis kirjoitti:

Ah, lehendaarinen nigerialaiskirje!
        Mahtava vertaus, en ois ite tota keksiny. hah!.

Mutta entä jos hän onkin prinssi, jonka joku setä on syössyt vallasta, ja tarvitsee juuri minun apuani?
        Harjoittelemalla lastentekoa hänen kanssaan voimme vapauttaa hänen varansa ulkomaalaiselta pankkitililtä, ja rikastuisin siinä samalla.
        Eikö silloinkaan? :D

Niin no en kyllä tuossa tullut edes Nigeriaan asti ajatelleeksi kun eikös näitä erilaisia auervaara-wannabe huijareita ole jo ihan kotimaisissakin nykyään aikalailla?

https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=mies huijasi

Kunhan nyt vain pidät varasi ja muistat että jos se on liian hyvää ollakseen totta ei se sitten yleensä olekaan totta.

• Ikisinkku M kirjoitti:

Niin no en kyllä tuossa tullut edes Nigeriaan asti ajatelleeksi kun eikös näitä erilaisia auervaara-wannabe huijareita ole jo ihan kotimaisissakin nykyään aikalailla?

https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=mies huijasi

Kunhan nyt vain pidät varasi ja muistat että jos se on liian hyvää ollakseen totta ei se sitten yleensä olekaan totta.

Löytyyhän näitä...

Mä olen niin luottamusvammanen, että todennäkösesti huijarit ettii helpomman kohteen.
        ... ja vähän liiankin varovainen.

Kiitos muistutuksesta kuitenkin.

• No itse en ainakaan ole niin perusteellisesti kaikkia maailman pelimiesoppaita lukenut että pystyisin varmuudella sanomaan milloin joku mies minuun niitä yrittää käyttää (eli minun kohdallani tuo jonkun yllä mainitsema ”En pidä pelimiehistä = pidän vain taitavista pelimiehistä” voi hyvinkin pitää paikkansa).

Mutta jos joillekin miehille nuo pelimieskikat tosiaan tuovat sitä naisten iskemisessä tarvittavaa itsevarmuutta, jota ei muuten ole, niin käyttäkööt niitä minun puolestani kaikin mokomin. Minun etunihan se lopulta on että miehet uskaltavat niitä aloitteita tehdä, ettei itseni tarvitse vaivautua (=uskaltaa). Eikös pääasia ole, että mies on aidosti kiinnostunut sinusta ja haluaisi sinut? Mitä merkitystä millään muulla on, jos itsekin pidät tuosta miehestä? Vaikka aloituksen perusteella kyllä vaikuttaakin siltä että olet kovaa vauhtia menettämässä mielenkiintoasi mieheen, ja nyt kannattaakin pohtia tarkemmin, että mistä se mielenkiinnon menetys johtuu.

Ainakin joidenkin palstalle linkattujen PUA-videoiden perusteella joskus pelimieheilyssä mennään yliyrittämisen kautta metsään, jos mies yrittää esittää jotain itselleen täysin sopimatonta roolia. Tällöin efekti on se, että nainen alkaa pitää miestä vähän yksinkertaisena kaverina, joka myös aliarvioi naisen omaa älykkyyttä. Sitten se on vähän naisen tunteiden voimakkuudesta kiinni, että antaako pellelle anteeksi, vai etsiikö mieluummin itsevarmemman ja fiksumman miehen.

Toinen mielenkiinnon tappaja on tietysti se, että mies yrittää monia naisia samanaikaisesti, ja varsinkin silloin kun nainen tuntee ettei itse ole lähelläkään sitä miehelle mieluisinta vaihtoehtoa.

No anyways, jos mies pitemmänkin tutustumisen jälkeen vaikuttaa (tai alkaa vaikuttaa) oudolta ja epämielenkiintoiselta, niin ei kai siinä muu auta kuin pistää homma poikki. Tuskinpa se tilanne siitä enää paranemaankaan lähtee.

• Itselle tulee ensimmäisenä juuri mieleen, että sama setti lähtee jokaiselle naiselle. Voiko siinä tilanteessa luottaa siihen, että kyseinen mies haluaa juuri sinut?

Ei ole mahdotonta, että kyseessä on itsevarmuutta hakeva tyyppi. Mutta pitäisi varmasti kysyä, hakeeko hän itsevarmuutta kaatamalla paljon naisia, vai olenko mä niin pelottava lähestyä, että pitää heittäytyä ihan ääliöksi...
        Noista peleistä en nimittäin pidä. Tulee todella vähätelty olo. Negaamisesta jää poikkeuksetta paha maku suuhun, eikä se musta tunnu sellaisen ihmisen käytökseltä, joka tahtoo muutakin kuin seksiä.

Joskus joku telkkarissa sanoi, että vain yhdellä ilkeällä kommentilla voi pyyhkiä sata ystävällistä sanaa ja tekoa.
        (tuli sellanen kauhea fläsäri, että oisko ollu peräti dr. Phil!)

• unohtakaa pelimiehet
        erinis kirjoitti:

Itselle tulee ensimmäisenä juuri mieleen, että sama setti lähtee jokaiselle naiselle. Voiko siinä tilanteessa luottaa siihen, että kyseinen mies haluaa juuri sinut?

Ei ole mahdotonta, että kyseessä on itsevarmuutta hakeva tyyppi. Mutta pitäisi varmasti kysyä, hakeeko hän itsevarmuutta kaatamalla paljon naisia, vai olenko mä niin pelottava lähestyä, että pitää heittäytyä ihan ääliöksi...
        Noista peleistä en nimittäin pidä. Tulee todella vähätelty olo. Negaamisesta jää poikkeuksetta paha maku suuhun, eikä se musta tunnu sellaisen ihmisen käytökseltä, joka tahtoo muutakin kuin seksiä.

Joskus joku telkkarissa sanoi, että vain yhdellä ilkeällä kommentilla voi pyyhkiä sata ystävällistä sanaa ja tekoa.

ja antakaa pillua jännille jyystäreille! Win-Win!

• feh
        erinis kirjoitti:

Itselle tulee ensimmäisenä juuri mieleen, että sama setti lähtee jokaiselle naiselle. Voiko siinä tilanteessa luottaa siihen, että kyseinen mies haluaa juuri sinut?

"Voiko siinä tilanteessa luottaa siihen, että kyseinen mies haluaa juuri sinut? "

No ei tietenkään voi, tunnen minäkin pari tyyppiä, jotka käyttää naisiin noita ihme sirkuspelletemppujaan ja se on ihan saatanan säälittävää, vaikkakin näyttää monesti toimivan ainakin sillon kun nainen on kännissä.

Joku tossa aikasemmin kirjotti että ihan peruskysymyksillä vois tiedustella toisen kiinnostusta eikä mitään saa.tanan narrileikkejä. Yleensähän noilla "pelimieskikkoja" käyttävillä tyypeillä kun tulee pari onnistumista ni sen jälkeen niiden tavote on vaan saada mahdollisimman monen naisen limaläpi levälleen.

• erkki-täti

Omasta mielestäni kannattaa laittaa suhteen alku heti poikki, kun havaitsee jotain outoa, eikä löydä/saa järjellisiä vastauksia. Sinähän olet jo sisimmässäsi havainnut, koska mieleesi on tullut moisia kysymyksiä.

Minä ajattelen niin, että elämä on ihan liian lyhyt peleihin ja pelleilyyn näissä asioissa.

Jos jollekulle elämä on jotain kummallista valtapeliä, niin siinähän on itsekseen tai etsii uuden uhrin.

Mutta itse päätät tietenkin, tuo oli vain minun mielipiteeni.

• kaikki naiset on

outoja, eli peli poikki heti!

• erkki-täti
        kaikki naiset on kirjoitti:

Jos joskus tulee mieleen ajatus, että kaikki muut ovat outoja paitsi minä itse, on aika tutkiskella omaa itseään.

Että tiedä sä se!!!!

• tällöin ongelma
        erkki-täti kirjoitti:

Jos joskus tulee mieleen ajatus, että kaikki muut ovat outoja paitsi minä itse, on aika tutkiskella omaa itseään.

Että tiedä sä se!!!!

100% varaMaSTI PEILISSÄ..

• ht ...
        kaikki naiset on kirjoitti:

Juu. No järkeväähän se varmaan on heittää peli poikki jos joku alkaa jotain selviä ihan säälittäviä teennäisiä pelimiesjuttuja tekemään.

Mutta toisaalta tietysti miksei vaan siinä vaiheessa töksäyttäyisi suoraan kysyä että MIKSI se toinee kokee tarpeelliseksi käyttää jotain tökeröitä pelimies-manöövereitä. Ja että kuinka tyhmänä mies oikein naista pitää.

Siinä on tietysti se riski että toinen sitten tajuaa paljastuneensa ja onnistuu jollain hyvillä selityksillä taas kääntämään tilanteen edukseen.

Toisaalta taas sellainen, joka todella kirjaimellisesti yrittää jotain pelimies sontaa heittää ei ole asiassa välttämättä kovin expertti. Se oikea osaava pelimies nimenomaan ei mistään kirjasta tökerösti noita lateisi, vaan olisi varmaan huomaamattoman vakuuttava. Siksihän tuollaiselta mieheltä kannattaisi vaan kysyä totuutta ja katsoa tuleeko sitä sieltä, ja onko se oikeasti vakuuttavaa vai vaikuttaako valheelta ja toisaalta haluaako sen jälkeen tavata.

• miksi ihmiset
        ht ... kirjoitti:

Juu. No järkeväähän se varmaan on heittää peli poikki jos joku alkaa jotain selviä ihan säälittäviä teennäisiä pelimiesjuttuja tekemään.

Mutta toisaalta tietysti miksei vaan siinä vaiheessa töksäyttäyisi suoraan kysyä että MIKSI se toinee kokee tarpeelliseksi käyttää jotain tökeröitä pelimies-manöövereitä. Ja että kuinka tyhmänä mies oikein naista pitää.

Siinä on tietysti se riski että toinen sitten tajuaa paljastuneensa ja onnistuu jollain hyvillä selityksillä taas kääntämään tilanteen edukseen.

Toisaalta taas sellainen, joka todella kirjaimellisesti yrittää jotain pelimies sontaa heittää ei ole asiassa välttämättä kovin expertti. Se oikea osaava pelimies nimenomaan ei mistään kirjasta tökerösti noita lateisi, vaan olisi varmaan huomaamattoman vakuuttava. Siksihän tuollaiselta mieheltä kannattaisi vaan kysyä totuutta ja katsoa tuleeko sitä sieltä, ja onko se oikeasti vakuuttavaa vai vaikuttaako valheelta ja toisaalta haluaako sen jälkeen tavata.

jauhaa paskaa netissä.. mikseivät näe livenä ja totea mikä tilanne? Joko pannaan tai iei panna, helppo logiikka.

• kyseessä nainen.e äl

Luin eka rivin ja vika rivin.

Luultavasti kyllä.

• Ex PUA

Pistänkin vielä dekoodauksen tähän.

Siis, mitä näillä ajettiin takaa?

"Aloitti pitkällä kirjoituksella, jolla arvoituksellisesti maalailtiin omaa omaisuutta ja statusta, odottaen selkeästi milloin tartun koukkuun."

DHV, mikä meinaa "korkeamman arvon esittämistä".

Tämän tarkoituksena oli siis viestiä statuksesta ja rahasta, ja siitä, että tämä "pljeiri" edustaa korkeampaa arvoa kuin sinä.

"Väliin pientä negaamista."

Tämä ei vaadi esittelyjä, tarkoituksena oli laskea itsetuntoasi, jotta olisit alttiimpi pelelille.

"Sitten pyydetään minun mielipettäni johonkin hänelle "tärkeään" asiaan"

Ns. opinion opener yleensä toimii "avarina", jolla peli avataan. Ehkä tässä olit hieman osoittanut ettei sinua niin kiinnosta, joten tällä yritettiin saada sinut taas enemmän peliin?

"kehutaan minussa jotain yllättävää piirrettä (mitä en todennäköisesti ole aiemmin kuullut), koska jokainen nainenhan janoaa sitä kehua, kun on ensin vähän haukuttu..."

Jep, ja kohteliaisuuden ideana oli olla jotenkin omaperäinen.

Tämä tyyppi todellakin tuntu käyttävän sinuun about KAIKEN arsenaalin ja oppikirjan temput.

"Seuraavaksi annetaan jokin todella tärkeä pikku-tehtävä, johon palata ja jonka puitteissa voi tapaamista ehdottaa."

Jep, yritys päästä tapaamiselle..

"Tuntuu, että hän luo tilannetta, jossa olen jotenkin velvoitettu tapaamiseen.
      (hän ei pysty koko ongelmaansa kertomaan kuin kasvokkain ja tilanteen akuutin luonteen vuoksi meidän tulisi tavata) "

Yleensä jos se tuntuu siltä, se meinaa sitä.

Intuitiolla on tapana toimia.

Kun minä aikoinani näitä harrastin, naiset kyllä yllättävän hyvin niistä saattoi saada minut kiinni.

Jotkut, etenkin humalan rohkaisemina, sanoi suoraan "sä yrität muhun jotain peliä", ja näin kävi myös kavereille jotka oli tuossa mukana. :D

Tällöin rupesin itse tajuamaan, että tässä "100% varmassa pelissä" lienee jotain vakavaa vikaa, ja että useimmiten naisille jonkun roolin vetäminen menee metsään.

• A1mies

Laitanpa tähän keskustelun puhelinmyynnistä, kun näyttää olevan yhtäläisyyttä aloittajan asiaan.

Kun kysyvät olisiko hetki aikaa kuunnella, niin olen joskus tullut sanoneeksi, että voinhan tuota kuunnella, mitä olisi mielessä?
      Levy lähtee ja pyörii aikansa. Sitten: tämä selvä, vai olisiko jotain kysyttävää?
      - Eei
      - Hienoa, tarkistetaan vielä nää yksityiskohdat, nimennehän oli *se ja se*, ja osoitteenne?
      - tuota, mitäs varten niitä...
      - siis... tilaukseenhan tarvitaan...
      - enpä minä mitään tilausta...
      - ??
      - minähän vain kuuntelin hetken, sitähän Te halusitte
      - onko tässä nyt jokin väärinkäsitys...
      - en usko, ajattelin vain että kaipaatte kuuntelijaa... tai jos teillä on ongelmia...
      - kysymys on teidän edustanne
      - joo-o, miks ei, olla ilo myös kuuntelijan puolella
      - öö... siis kysymys on jo saavutettujen etujenne hyödy...
      - minusta on kysymys siitä, voisinko olla avuksi saavuttamaan etunne jonkun toisen asiakkaan kanssa...
      - kertaan kyl.. (pieni tauko) ... pilailetteko
      - kaupanteon osapuolillahan on yhtäläiset oikeu...
      - no... hyvää syksyn jatkoa (mutinaa vielä luurista "voi v*ttu mikä urpo.." klak!)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      406
      8902
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      174
      3348
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      19
      1830
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      77
      1166
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1078
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1065
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1021
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1005
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      983
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65