Mitä palstan naiset tekevät tänään illalla tai viikonloppuna?
palstan naiset
25
145
Vastaukset
- Grrr..
Myöhemmin tänään siivoan ja kokkaan lasagnea. Saan viikonloppuvieraita, mikä on aina ihanaa.
- Razinsky
Lukevat Chauseria kunhan vakipanot lähtevät pois?
- kiimamira
Poikkis tulee käymään. Rakastellaan ja syödään naksuja. :)
- Grrr..
Kyllä luokseni tulee nuori mies. Tuleva dippainssi, 190cm, älykäs kuin mikä, komea kuin nuori jumala, hauska ja mukava. Hänessä on kaikki mitä kukaan nainen voi mieheltä toivoa.
Opiskelua, isänpäivälahjan etsintää ja ehkä treffit :)
Jee, pimppis, lycka till!
Minä hyppään taas junaan ja matkustan viikonlopuksi Miehen luo. Ihan rauhallista viikonloppua vietetään, hänen kavereitaan ehkä tavataan mutta enimmäkseen ihan kahden kesken ollaan.
(Millähän nimellä minä häntä täällä kutsuisin? 'Poikaystävä' ei sovi aikuiseen mieheen, 'miesystävä' on sanana jotenkin kankea ja ihan liian virallinen tässä vaiheessa... ehdotuksia?)- 17+6
helka kirjoitti:
Minä hyppään taas junaan ja matkustan viikonlopuksi Miehen luo. Ihan rauhallista viikonloppua vietetään, hänen kavereitaan ehkä tavataan mutta enimmäkseen ihan kahden kesken ollaan.
(Millähän nimellä minä häntä täällä kutsuisin? 'Poikaystävä' ei sovi aikuiseen mieheen, 'miesystävä' on sanana jotenkin kankea ja ihan liian virallinen tässä vaiheessa... ehdotuksia?)Pano?
17+6 kirjoitti:
Pano?
Ihminen jota arvostaa, ihailee, haluaa; jota kohtaan tuntee kiintymystä; jonka kanssa tekee paljon muutakin kuin harrastaa seksiä ja jonka kanssa toivoo suhteen pikkuhiljaa syvenevän, on pikkuisen eri asia kuin 'pano'.
- ferriittikausi
helka kirjoitti:
Ihminen jota arvostaa, ihailee, haluaa; jota kohtaan tuntee kiintymystä; jonka kanssa tekee paljon muutakin kuin harrastaa seksiä ja jonka kanssa toivoo suhteen pikkuhiljaa syvenevän, on pikkuisen eri asia kuin 'pano'.
suhdehan siitä yleensä syvenee kun se nainen toteaa ettei tule enää parempaan mieheen mahkuja. Alkaa kiivas juoni jolla mies on sitoutettava nopeasti naisen ehdoin. Puhutte tietenkin kemiasta ja kipinästä.
Suurin osa miehistä "rakastuisi" malliluokan naiseen samantien. Sisäiset kauneudet ovat rumia varten. helka kirjoitti:
Heila? :)
- ällöttää
helka kirjoitti:
(Millähän nimellä minä häntä täällä kutsuisin? 'Poikaystävä' ei sovi aikuiseen mieheen, 'miesystävä' on sanana jotenkin kankea ja ihan liian virallinen tässä vaiheessa... ehdotuksia?)Mä olen aina ihmetellyt tuota naisten tapaa käyttää isoja alkukirjaimia jostain miehestä just tolleen, että "viikonlopuksi Miehen luo" tai "näin Hänet kahvilassa".
ferriittikausi kirjoitti:
suhdehan siitä yleensä syvenee kun se nainen toteaa ettei tule enää parempaan mieheen mahkuja. Alkaa kiivas juoni jolla mies on sitoutettava nopeasti naisen ehdoin. Puhutte tietenkin kemiasta ja kipinästä.
Suurin osa miehistä "rakastuisi" malliluokan naiseen samantien. Sisäiset kauneudet ovat rumia varten."Suurin osa miehistä "rakastuisi" malliluokan naiseen samantien."
Ja samalla kuitenkin luulet, ettei tuo pätisi ihan yhtä lailla naisiin käänteisessä mallimiehen tapauksessa? Meillä naisilla tosin se kunnon rakastuminen yleensä edellyttää yleensä sitä, että on jotain muutakin sen kivan ulkonäön lisäksi, kuten huumorintajua ja että toisen seurassa tuntee olonsa mukavaksi ja hyväksytyksi.- Ikisinkku M
helka kirjoitti:
(Millähän nimellä minä häntä täällä kutsuisin? 'Poikaystävä' ei sovi aikuiseen mieheen, 'miesystävä' on sanana jotenkin kankea ja ihan liian virallinen tässä vaiheessa... ehdotuksia?)Hoito olisi vähän vähemmän karkea ilmaus kuin pelkkä pano :)
- kummitus
helka kirjoitti:
(Millähän nimellä minä häntä täällä kutsuisin? 'Poikaystävä' ei sovi aikuiseen mieheen, 'miesystävä' on sanana jotenkin kankea ja ihan liian virallinen tässä vaiheessa... ehdotuksia?)Minä kutsun reilu kolmekymppisenä samanikäistä kumppaniani poikaystäväksi. Miesystävä, avomies, kihlattu ja sulhanen kuulostavat kaikki liian jäykiltä ja virallisilta. Poikaystävällä mennään kunnes tilalle vaihtuu aviomies. :)
- ????????????????????
Aion leipoa isälleni lahjaksi lapin rieskaa... Odotan kauhulla, montako erää pitää tehdä, ennenkuin onnistuu :/
- Kympin Nainen
Iskää tietysti lähden katsomaan landelle isänpäiväksi. Samalla reissulla näen joitakin koulukavereita. Ja onhan sitä äitiäkin kiva nähdä :)
Mukavaa viikonloppua kaikille! No eipä mitään erikoista, opiskelua ja ulkoilua, kuten aina. Iskää en lähde katsomaan kun on matkaa sen verran, mutta kortin kyllä lähetin.
- Nainen..
Kotona isän, äidin ja tietenkin mukavien sisarusten seurassa viikonloppu vierähtää luultavasti taas hyvinkin nopeasti. Ja tietenkin kakun leipominen huomenna isälle :)
- yx nainen
Lähden viikonlopuksi Pohjois-karjalaan..
Tänään radalle, lauantai ja sunnuntai opiskelua.
Todennäköisesti jälleen kerran aika hiljainen viikonloppu. Mutta sitä onneksi korvasi viikon aikana ollut iltama, jossa olen alkanut käydä säännöllisesti (järkätään viikoittain), hyvää sosialisointia se tuokin on ja ehkä hiljalleen myös tutustumista uusiin ihmisiin (toistaiseksi ei ole syntynyt kuin small talk -keskustelua tuon kautta, mutta odotan josko ajan kanssa kunnon tuttavuuksiakin).
- kata32
Ajattelin käydä iltasella uimassa.Huomenna meinasin leipoa, en vain ole päättänyt teenkö muffinseja vai pikkuleipiä.Muita suunnitelmia ei vielä ole...
- kiltti atm
Kiitos naiset kysymyksestä. Aloittaja laittaa pyörää talvikuntoon ja viikonloppu menee harrastuksen parissa.
- normiviikonloppu
Mietin varminta ja kivutointa keinoa poistua tästä paskamaailmasta. Kuten kaikkina muinakin päivinä. Väistelen kaupungilla päälle käveleviä akkoja ja niiden lammasmiehiä. Isänpäivää en vietä, koska faija ei musta ole koskaan välittänyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068892Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1743328- 181801
- 771156
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79995- 55973
- 65930