Testi sinkkunaisille ;)

17

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmmm... Christian Bale.
      No ei ihan mun makuun, mutta kai sitä yhden yön vois kärsiä ;)

• Grrr..

Järkyttävää, Zac Efron. En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.

• Grrr.. kirjoitti:

Järkyttävää, Zac Efron. En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.

Koita kestää! :D

• Vaihdetaanko tuloksia? :D Saat McConagheyn vastapalkaksi tuota komeuden ruumiillistumaa vastaan.

• Marjastaja

Matthew McConaughey ♡♡

• ????????????????????

Colin Farrell :) Kyllä kelpaisi....

• Miehenä vastasin ja kuvittelin kysymykset naisesta.

Matthew McConaughey

• nainemnmmmmmm

Mä sain Johnny Depp.

• Kympin Nainen

Bradley Cooper.

• Mullekin nakitettiin Johnny Depp. :-/

Ei kyllä mielestäni korreloi yhtään edes niiden antamieni vastausten kanssa, mutta tuskinpa tuo testi niin vimpan päälle tieteelliseen tutkimukseen perustuva onkaan.

• vanhashf

sain deppin, onneks sE oli varmaankin noista paras vaihtoehto.(nuori depp)

• erkki-täti

Minä sain Robert Downey Jr:in.

Huolisin.

• Neiti-ihminen

Zac Efron. Ei kyl hirveesti nappaa.
      Kyl toi McConaughey tai Depp ois hotimpia..

• Ei muakaan muuten nappaa, mutta ne Efronin silmät ovat kyllä mielestäni Hollywoodin parhaimmistoa.

• Osassa kysymyksistä valinta oli vaikea, kuten "mikä ominaisuus on paras". Tai no, oli helppo sanoa että joko nahkatakit tai aurinkolasit, koska pitkät hiukset ja nopeat autot eivät voisi vähempää kiinnostaa (pitkät hiukset ovat itseasiassa se vähemmän mieluisa vaihtoehto mulle), mutta ettäkö pitäisi valita niiden kahden väliltä? Koska molemmat aika usein saavat miehen kuin miehen (jopa sellaiset jotka olen tuntenut jo aiemmin ja jotka eivät vielä tuolloin ole pistäneet erityisemmin silmään) näyttämään ne päällään moninverroin tyylikkäämmältä ja vetovoimaisemmalta. Valitsin kuitenkin lopulta ne mustat lasit, koska niissä vaikutus on ehkä vielä voimakkaampi.

Toiset kysymykset vastaavasti olivat muutenkin vääränlaisia mulle, esim. juurikin se asettelu tyyliin "millainen paha poika" tai "mikä pahoissa pojissa", koska en ole erityisemmin juuri koskaan ollut pahojen poikien perään. Ja niinä harvoina hetkinä kun olen nähnyt sellaisessa jotain viehättävää ovat olleet täysin riippuvaisia tilanteesta: esim. baareissa vonkaamaan tulevat komeatkaan "härskimmän puoleiset" perseenpuristelijat ja muut liian suoraotteiset tapaukset eivät saa mussa aikaan muuta kuin inhoreaktion.

Mutta toisaalta taas olen kerran mm. tuntenut myötätuntoa yhteen tapaukseen joka koitti kerran yliopiston toisena vuotena marihuanapössyissä varastaa bileissä eräältä yliopistomme tytöltä rahaa ja tuli sitten sen vuoksi luokan muiden poikien hakkaamaksi. Tämä siis siksi, että se tapaus ei ole koskaan kuitenkaan käyttäytynyt törkeästi mua kohtaan vaan päinvastoin jopa herrasmiesmäisemmin kuin muut silloisen luokkani pojat, ja mm. tuon varkausyrityksen jälkeen tarjosi mulle kerran kahvitkin ja oli ainoa jätkä koko koulussa jonka kanssa mulla oli sentään vähän silmäpeliä. En vaan voinut sille mitään että sen leveä hymy lämmitti ja piristi mieltäni niiden "kunnollisempien", mutta kuitenkin samalla selän takana mun ulkonäköä haukkuneiden poikien keskellä joista valtaosa kaveerasikin kanssani vain päästäkseen lähemmäs kauneinta kaveriani.

Varsinaisesti en ole kuitenkaan pahisten kanssa koskaan ollut (yhtä ainoaa partneria lukuunottamatta), ja pahat pojat itsessään juuri sen "pahuuden" tai "kovuuden" vuoksi eivät ole koskaan millään tasolla viehättäneet, vaan niissä harvoissa poikkeustapauksissakin se viehätys tai tuntemus on tullut vain sen takia, että ko. tapauksista on saanut itse nähdä sen toisen, lämpimämmän puolen.

Tulos oli sitten Matthew McConaghey, mielestäni aika osuvasti sillä hän taitaa olla lopputulosvaihtoehdoista yksi ainoista joka viehättää. Oikeasti eniten muhun olisi noista vedonnut Christian Bale (mutta nuorena ja ilman viiksiä, sellaisena kuin American Psycossa ja en nyt tietenkään tarkoita sitä psykopaatin luonnetta vaan vain ulkonäköä ko. leffassa...) ja toiseksi eniten Bradley Cooper, kolmantena sitten McConaghey. Siis sen perusteella, mitä jotkut ovat tähän ketjuun laittaneet saaneensa tulokseksi, voihan siellä olla muitakin vaihtoehtoja.

• plaaaahhhhhhhhhhhhhh

Pilasit nyt hassunhauskan testin millä ei ole mitään merkitystä todellisuuden kanssa. Sait kauheen pitkän paapatuksen aikaan jostain täysin harmittomasta ajanvietteestä.

• vanhoja miehiä

Johny Depp. Nuori Depp nyt oliskin aivan törkeen seksikäs, nykyäänhän sekin vaan on jo 50v.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      406
      8892
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      174
      3328
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      18
      1801
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      77
      1156
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1068
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1055
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1011
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      995
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      973
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65