Eli mistä saisi tai saako mistään biittejä joltakin artisteilta, esim. haluaisin cheekin- räp laulajan vapaapäivän biitin,.,., en kuitenkaan ole tekemässä mitään uutta sanoitusta siihen yms.... mut kuiteskin kertokaa jos tiedätte =D
Mistä saa biittejä....
~halukas~
7
2163
Vastaukset
- absorre
tee ite sellasella ohjelmalla ku fl studio sen saa imutettuu netistä
- .,.,,.,
sen sit sais imutettua? =D
- absorre
.,.,,., kirjoitti:
sen sit sais imutettua? =D
googlesta kirjotat sanat fl studio download ni alkaa löytyyn
- ProducerDrama
https://www.mikseri.net/artists/producerdrama.156342.php
Ilmaisia/halpoja biittejä - Satakuusjuristii
Aikaa on jo kulunut, mutta minulla on tuo kyseinen sinkku jolla on myös juurikin kaipaamasi instrumentaali-versiokin. Jos yhä haluat ja tarvitset sitä 13 vuotta myöhemmin, niin voin uploadata sen nettiin. Ilmoittele jos yhä seuraat tätä keskustelualoitustasi. :)
Äää Liiga! - Anonyymi
Chillisti
- Anonyymi
🦣💩
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805579
- 1263907
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj443743- 663424
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262858Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72389- 262170
- 2042071
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4351739Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91678