Olen mies ja kävin ensimmäistä kertaa hierottavana. (Kokovartalo hieronta)
Hieroja oli mies. Aluksi olin hieman jännittynyt mutta aloin rentoutumaan. Sitten alkoi tuntua sellaista "kihelmöintiä", en osaa sitä muuten kuvata. Kalu ei noussut pystyyn eli ei ollut varsinainen kiihottuminen. Ja tiedän etten ole homo tai bi.
Voisiko tuo tunne johtua siitä että olen ollut todella pitkään sinkkuna? En ole tottunut että minuun kosketaan.
Onko muilla jotain kokemuksia hierottavana olemisesta?
Aiheuttaako hieronta erityisiä tuntemuksia?
21
2545
Vastaukset
- näin on
Tuntuu erittäin hyvältä. Sellainen päästä varpaisiin hieronta. Samanlainen kokemus mullakin.
- ei tunnu missään
Minä en yleensä tunne hierojalla mitään, mutta olenkin neliraajahalvaantunut ja kirjoittelen tätä kielelläni.
- ei miehet kiihota
vai että et ole puppeli poika mutta miehen kosketus kiihottaa ja nainen ja naisen kosketus ei koskaan voi samaan naisen kosketus ei kiihota mutta miehen kiihottaa olet kaappi homo käytkö useinkin hierottavana miksi et hanki omaa puppelia
- normaalia.
Käyn usein hieronnassa ihan mielihyvän ja hemmottelun vuoksi. Siksihän sinne mennään. Menikö nenä tukkoon? Kosketus on tärkeää ihmiselle. Ihokosketus stimuloi endorfiineja, joskus hieronnassa menee jopa nenä tukkoon, kun endorfiinit turvottavat limakalvoja. Kosketuksella on hyvin moniulotteisesti parantava vaikutus. Kihelmöinnin on kuitenkin voinut aiheuttaa verenkierron vapautuminen lihaksissa. Paha olo hieronnan jälkeen voi johtua liikkeelle lähtevistä lihaksiin pakkaantuneista maitohapoista. Muista juoda. Nyt ymmärrät miksi hellyys on tärkeää. Se tuntuu niin hyvältä.
- jo on
ei miehen kosketus ole kiihottavaa eikä mies kaipaa ja halua hellyyttä toiselta mieheltä sen hellyyden voi vain nainen antaa naisen kosketusta kaipaan en miehen
- Hyvältä tuntui
Ei mennyt nenä tukkoon. Hieronnan jälkeen jalat olivat painottoman tuntuiset ja ihoa kihelmöi.
Hellyyttä pitäisi saada muutenkin kuin hieronnan kautta. Nyt jouduin maksamaan siitä että minua kosketettiin.
Itse olen käynyt kanssa vain yhden kerran elämäni aikana hieronnassa. Naisihminen oli, ja semmoinen niska-hartia-selkähieronta hierontapöydällä tehtynä. Tuntuihan se enimmäkseen ihan mukavalta, mutta välillä lihakset aina tottumattomuuttaan pisti vähän hanttiin, ja lopputuloksena olikin parin päivän ajan ihan hillittömät lihasjumit koko selän alueella. En normaalisti koe että minulla olisi lihakset mitenkään erityisen jökissä, sillä venyttelen päivittäin, mutta tuo äkillinen voimakas hieronta sitten jotenkin ilmeisesti säikäytti lihakseni aivan jäykiksi.
Koska ei kuitenkaan ole varaa käydä hieronnassa säännöllisesti, niin parasta lienee sitten olla käymättä ollenkaan. Tosin itse kyllä oikeastaan tykkään hieroa muita, joten jos olisi se mies, niin saisi varmasti hierontaa aina kun haluaisi (ja kun minulla olisi siihen aikaa). Kyllä minuakin sitten saisi vastavuoroisesti välillä hieroa. :)- sinulle suukkoja
stellu on oikeassa tuota mieskin kaipaa ja haluaa ja kun olisi se oma nainen niin siltä haluaa hierontaa ja hänelle sitä antaa löytyiskin jo se oma kulta
- 3+17
Ei oo vielä koskaan ollut mieshierojaa, enkä varsinaista kokovartalohierontaa oo tainnut koskaan saada. Noin muuten oon kyllä käynyt hierojalla mm. niskojen takia ja hartiat yms. Ei se kyllä ole mitenkään kiihottavaa ollut, mutta tokihan se tekee gutaa varsinkin kun on paikat oikein jumissa.
- ei mulle
Ei hieronnasta voi nauttia millään tavoin. Sehän on ihan helvetin kivuliasta. Jälkeenpäin usein vielä päänsärkyäkin.
- -M-
Hyvältähän se tuntuu, mutta mieluummin käyn naishierojalla. Kerran eräs keski-ikäinen nainen hieroi niin taitavasti ja hellästi että menin aivan sekaisin. En pitänyt häntä mitenkään erityisen viehättävänä ovesta sisään astuessani, mutta jonkin aikaa sen jälkeen näin hänestä unia. Toivuin kyllä siitä, mutta jotenkin hän noitui minut rakastumaan itseensä. Ilmeisesti nykyajan noituuskin on niin lyhytjännitteistä että muutamassa viikossa se menee ohi.
- Päähierontaan
Kaikki kosketus tuntuu hyvältä, tulipa se sitten mieheltä tai naiselta.
Minä nautin kampaamossa käynnistä. On ihanan tuntuista kun hiuksia ja päätä kosketellaan. - ennen reisihierontaa
on kyllä pakko runkata paineet pois.
- erkki-täti
Ensimmäinen ja ainoa hierontakokemukseni aiheutti erityisen tuntemuksen: suunnattoman suuren suututuksen.
Oli sellainen fyysisesti rankka parin päivän jakso töiden päälle, ja heti perään lähdettiin Viroon. Olin varannut ajan hierojalle, koska halusin nopeuttaa toipumista. (Luulin, että olisi ollut sellainen urheilijahierojan tyyppinen hieronta)
Ihmettelin heti aluksi, kun kysyttiin haluanko pitää alushousut jalassa vai en. No, koska hieroja oli nainen, niin sanoin että hierotaan ihan naturellina.
Surkeaa hierontaa, minun maitohapoilla ja kovana pingottavat lihakseni eivät saaaneet mitään helpotusta. Ja ihmettelin sitä, miksi piti ne housutkin sitten pois ottaa, koska samat asiat olisivat hoituneet housutkin jalassa.
Täysin hukkaan heitettyä rahaa. Paremmin olisin hoitanut lihakseni kylpyammeessa ja saunassa ihan itse.
En enää koskaan mene hierojalle, jos ei ole oikea urheiluhieroja. - FearMassage
Juu siis voisihan tuota ihan joskus kokeilla. Haluaisin vain tietää, että miksi menit mieshierojalle, jos olet kerran hetero? Ja paljonko se maksoi? Mä olen kuullut jotain sellaista, että naishierojat ovat mieshierojia kysytympiä, ja siksi kalliimpia. Mä oon itse aatellu mennä hierottavaksi, kun se edistää verenkiertoa ja näin Finan imeytymistä vereen. Tuntuu vaan siltä, että muoti ja terveysasiantuntijat ajattelevat sellaisesta miehestä, joka ei käy hierojalla se max. 1- 2 kertaa kuussa kaikkea negatiivista. Mulla on vaan niin tiukka toi rahatilanne kun en ole töitäkään päässyt nyt laman takia tekemään, niin ehkä siitä syystä just valitsen mieshierojan ensi viikolla itselleni.
Mutta ennen kuin tän palstan kusiaivot tulevat mua väittämään homoksi, niin mä sanon sen, että vitut mä mikään homo olen vaan ihan perusmukava, omillaan toimeentuleva, HETERO, Eurooppalainen ja kansainvälinen mies!!!!
Mut kyllähän kaikki nykyaikaiset ja sivistyneet ja suvaitsevaiset miehet käyvät mielummin sen kahdeksan kertaa vuodessa vaikka miehen hierottavana, kuin että näyttävät joltain kaljupäiseltä talvisodan juoksuhautoihin jämähtäneeltä skinipaskiaiselta!!!!- Hyvältä tuntui
Kävin Helsingin urheiluhieronnassa. Maksoin 30minuutin hieronnasta 32€
En nähnyt mitään syytä miksi en olisi mennyt mieshierojalle. Selkä oli ihan jumissa ja ajattelin että miehellä on enemmän voimaa sen käsittelyyn. En usko että naishierojat ovat sen parempia siinä. Taitaa olla tekniikkalaji.
- totuus tulee nyt
No toi on ihan sama ku et jos laitat silmät kiinni niin et voi tietää ottaako mies vai nainen sulta suihin. Yhtälailla jollet sitä mieshierojaa intensiivisesti tuijottanut niin kosketus tuntuu ihanalta. Ihan sukupuolineutraalistikin.
- Kovettuu miehenkin
käsittelyssä. Näin on. Se on kosketus mihin vartalo reagoi. Vaikka olisi 100% heteromies niin laukeaa jos toinen mies kalua hieroo.
Minulla on herkät pakarat. Niitä kun puristelee niin alkaa seistä.
Naisparturi antaa myös säväreitä. Taitaa joskus antaa myös takaisin. Kerran eräs tuttu parturi hieroi häpyään kättäni vasten.
- kata32
Sulla on ihan uskomattomat jutut.Kohta varmaan kerrot että oot käyny munahieronnassa...
- yx nainen
kata32 kirjoitti:
Sulla on ihan uskomattomat jutut.Kohta varmaan kerrot että oot käyny munahieronnassa...
Kokovartalo hieronta tekisi gutaa, näin pitkän ajomatkan jälkeen ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858458Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732810- 131152
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792