Asiakas. varo H&M vaatepuljua

huonoapalvelua

Muista tarkistaa vaatteesi saumat ym. Että on kunnossa. Liike myy Indonesiassa ja kambotsassa tehtyjä huonolaatuisia rättejä jotka ei kestä käyttöä.

Ostin itse mahdollisesti kapsityövoimalla tehdyn alerievun jota ei saanut palauttaa. Liike olisi antanut ostokortin mutta rahoja ei saanut takaisin vaikka vaate on huonosti tehdyn ja rikkinäisen välimaastossa. Liikkeessä ulkomaalainen suomea hieman huonosti sönkkäävä pissis kertoi ettei liike ota vastaan huonolaatuisia tuotteita kun aletuote kyseessä. Liikkeessä itsessään ei missään tätä mainintaa vaan mainostavat vaihto ja palautusoikeutta. Erikoista asiakaspalvelua.

3

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hahahaha

      Miten tämä kassaneidin ulkomaalaisuus tähän liittyy? Oletko rasisti? Olisit ollut tyytyväinen tuotehyvityskorttiin, hyväkuntoisiakaan aletuotteita kun ei voi H&M:lle palauttaa niin että saisit rahasi takaisin. Rahat takaisin koskee vain normaalihintaisia tuotteita ja myyjät mainitsevat aina erikseen kassalla että aletuotteet vaihdetaan vain tuotehyvityskorttiin ei käteiseen. Tyhmyydestä sakotetaan!

    • suvittt

      Eikö se ole itsestäänselvyys että aletuotteella ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta?

    • dapirpos

      Rättejä mitä rättejä, itse en käy ko. kaupoissa. Haluan vaatteet, jotka kestävät pesuja ja ovat silti hyvän näköisiä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      105
      3464
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      85
      3326
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      1986
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      90
      1469
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1276
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1165
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      898
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      132
      860
    9. 46
      793
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      777
    Aihe