Niin kertokaas kaikkia lemppari rock bändejänne, ei ole väliä vaikka ois kuinka vanhoja. Eikä tartte olla lemppareitakaan, kuhan diggaatte. Pistäkää listaa, kiitän :)
kertokaapas :)
12
450
Vastaukset
- Pauline
T. Rex, Ramones, Doors, Tehosekoitin, Led Zeppelin, Slade, The Cure...jne.
- SevenSeasOfRhye
Mun suosikki rockbändi on ehdottomasti Queen. :) Suosittelen!!
- ellu
no esim rolling stones, zz top, bruce springsteen, led zeppelin, uriah heep, popeda..
- sir psycho
AC/DC, ZZ top, Red hot chili peppers, Deep purple, Guns n`Roses... Voi hemmetti kun ei ikinä muista niitä kaikkia kun niitä on niin paljon!
- Flower
Mun suosikkiartisti on ehdottomasti David Bowie! Suosikkibändejä on esimerkiksi Led Zeppelin, Pink Floyd ja Queen... Eli jos haluat kuunnella TOSI hyvää musiikkia, tässä olis pari hyvää ehdotusta, varsinkin Bowie kannattaa noteerata!
- pöliä
Eppu Normaali, Juice (kaikki kokoonpanonsa), Hassisen Kone, Sielun Veljet, Tuomari Nurmio (ainakin Köyhien ystävät), Ramones, Sex Pistols, Beatles, Cream, Pelle Miljoona, CCR, Pink Floyd, Miljoonasade, The Kinks, The Knack, Dire Straits, Yö, Dingo, Thin Lizzy, J. Karjalainen ja mustat lasit, Kolmas Nainen, The Clash, The Darkness, Neljä Ruusua... Tulikohan mainittua kaikki? En kyllä tiedä, miten jotkin noista sitten luokitellaan, että ovatko rockia vai jotain muuta genreä. Sama se mulle, diggaan kuitenkin.
- Michelle
Mun oma suosikki on ehdottomasti Guns N' Roses
- 6+9
Rokkipuolelta ehdoton lempparini on Thunder!
Varmaan kukaan muu ei Suomessa kuuntele sitä,mut ei se mitään,Daniel Bowesin äänessä on jotain,johon oon jääny koukkuun :)
Muuten muzaikkipuoli menee metallin puolelle,mut se taas onkin jo toinen juttu :D - Sjsls
Metallica ❤
- Larrahakaali
Magnum .
Uriah Heep.
Yes. - rocky68
Kotimaisista ainakin P. M. Kostiainen Project on kova. Noin muuten sitte klassikkosettiä Ac/D , Def Leppard jne
- Näinonjoo
Iron maiden ac/dc pantera rage against the machine jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372383
- 561362
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...371295- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122798- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586