Niin kertokaas kaikkia lemppari rock bändejänne, ei ole väliä vaikka ois kuinka vanhoja. Eikä tartte olla lemppareitakaan, kuhan diggaatte. Pistäkää listaa, kiitän :)
kertokaapas :)
12
478
Vastaukset
- Pauline
T. Rex, Ramones, Doors, Tehosekoitin, Led Zeppelin, Slade, The Cure...jne.
- SevenSeasOfRhye
Mun suosikki rockbändi on ehdottomasti Queen. :) Suosittelen!!
- ellu
no esim rolling stones, zz top, bruce springsteen, led zeppelin, uriah heep, popeda..
- sir psycho
AC/DC, ZZ top, Red hot chili peppers, Deep purple, Guns n`Roses... Voi hemmetti kun ei ikinä muista niitä kaikkia kun niitä on niin paljon!
- Flower
Mun suosikkiartisti on ehdottomasti David Bowie! Suosikkibändejä on esimerkiksi Led Zeppelin, Pink Floyd ja Queen... Eli jos haluat kuunnella TOSI hyvää musiikkia, tässä olis pari hyvää ehdotusta, varsinkin Bowie kannattaa noteerata!
- pöliä
Eppu Normaali, Juice (kaikki kokoonpanonsa), Hassisen Kone, Sielun Veljet, Tuomari Nurmio (ainakin Köyhien ystävät), Ramones, Sex Pistols, Beatles, Cream, Pelle Miljoona, CCR, Pink Floyd, Miljoonasade, The Kinks, The Knack, Dire Straits, Yö, Dingo, Thin Lizzy, J. Karjalainen ja mustat lasit, Kolmas Nainen, The Clash, The Darkness, Neljä Ruusua... Tulikohan mainittua kaikki? En kyllä tiedä, miten jotkin noista sitten luokitellaan, että ovatko rockia vai jotain muuta genreä. Sama se mulle, diggaan kuitenkin.
- Michelle
Mun oma suosikki on ehdottomasti Guns N' Roses
- 6+9
Rokkipuolelta ehdoton lempparini on Thunder!
Varmaan kukaan muu ei Suomessa kuuntele sitä,mut ei se mitään,Daniel Bowesin äänessä on jotain,johon oon jääny koukkuun :)
Muuten muzaikkipuoli menee metallin puolelle,mut se taas onkin jo toinen juttu :D - Sjsls
Metallica ❤
- Larrahakaali
Magnum .
Uriah Heep.
Yes. - rocky68
Kotimaisista ainakin P. M. Kostiainen Project on kova. Noin muuten sitte klassikkosettiä Ac/D , Def Leppard jne
- Näinonjoo
Iron maiden ac/dc pantera rage against the machine jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1692607Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482387Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65849
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a19737Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait212722Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies86720Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22678