EI KOSKAAN ENÄÄ NETTIIDEITTEJÄ!

Herra Deittinen

Olen kivan näköinen itsestäni ja pukeutumisestani huolta pitävä mies, en kylläkään kovin pitkä mutta kohtuullisen hyvin toimeentuleva ja erittäin treenattu. Osaan keskustella, vuorovaikuttaa, olla sosiaalinen ja kaikenlisäksi naiset ovat aina tykänneet huumorintajustanikin. Tottakai minussa on myös omat huonotkin puoleni ne henkisen kehittymisen paikkani mutta kenessäpä ei olisi. Ikää on jo reilusti yli neljäkymmentä. Olen ollut naimisissa ja parissa usemman vuoden avoliitossakin. Näihin exiini olen aina tutustunut perinteisesti tanssipaikoissa klassisella puhu ja pokaa menetelmällä. Naiseni ovat aina olleet ulkonäöltään kivan näköisiä ja itsestään hyvin huolta pitäviä tyylikkäitä, naiseudestaan ylpeitä ja sitä myös ulkoisesti korostavia leidejä. Suhteissa ollessani jopa ystäväni ovat kadehtineet minua kyseisen asian takia ja siksi minulle onkin syntynyt vahva itseluottamus siihen että löydän halutessani tasokasta seuraa. Vaan netissäpä tilanne muuttuikin sellaiseksi jota en olisi koskaan uskonut.

Elämä on hieman heitellyt ja viimeisestä suhteesta lähdin koska meillä ei minun mielestäni kovasta yrityksestämme huolimatta jäänyt käytännön syistä tarpeeksi aikaa sellaiselle parisuhteelle jota itse kaipasin. Ero oli minulle kuitenkin tiukka paikka mutta pysyin lujana ja päädyin sinkuksi. Sydän oli rikki mutta olin päättänyt että jostakin vielä löydän ihmisen jonka kanssa voin toteuttaa sellaista elämää johon molemmat voivat olla tyytyväisiä.
Menneen suhteen haavojen parannuttua ajattelin että ehkäpä nyt sitten itsekin kokeilen tuota paljon tapetilla ollutta nettideittailua. Ajattelin että sitä kautta voisi helpommin törmätä naisiin jotka toivovat suhteelta samoja asioita kuin minä. Laadin siis itsestäni kuvallisen profiilin ja mun mielestäni asiallisen ilmoitustekstin. Koska en ole kovin pitkä halusin vastauksia max 165 senttisiltä naisilta. En myöskään toivonut naiselta jälkikasvua vaikka rakastuessani naiseen olen valmis myös lapsetkin huomioimaan.

Profiiliani kävi katsomassa ensimmäisen viikon aikana kymmeniä naisia. Mutta vastauksia sain vain sellaisilta profiileilta jotka eivät minua kuvan perusteella kiinnostaneet. Vastasin kuitenkin jokaiselle ja myös kiitin saamastani huomiosta. Sitten ajattelin että ookoo.. ehkäpä se on sitten miehen tehtävä ottaa yhteyttä näihin kuvan perusteella enemmän itseäni kiinnostaviin tapauksiin. Vaan eipä muuttunut tilanne. Vastauksia ei tullut. Yritin flirttailla huumorilla, asiallisuudella, tunteellisuudella yms.. ei mitään. Alkoi jo hieman itsetunto rakoilemaan että mitä ihmettä? Ei tullut edes "moi " -vastauksia.

Siinä vaiheessa mietin että on kyllä saakelin epäkohteliasta naisväkeä liikenteessä. Ajattelin että kyllä se nyt on ainakin muutaman kerran nettideitillä käytävä ja päätin oikein paneutua asiaan. Luin itseäni kiinnostavat profiilit huolellisesti ja laadin viestejä jossa todellakin osoitin lukeneeni naisen profiilin ja että todellakin olin kiinnostunut juuri hänestä. Ja avot.. Sitten tarttui koukkuun muutama juttujen ja kuvan perusteella kiinnostava naisihminen jotka laskeutuivat norsunluutornistaan ja suostuivat vastaamaan minulle. Siinä sitten muutamat meilit vaihdettiin ja sovittiin treffeistä. Pari profiileista oli sellaisia jotka eivät olleet pelkkiin flirtteihin vastanneet mitään. Hieman jännitti jopa kokenutta kettua kahvitreffit. Ajattelin että pitää varautua siihen että en itse heitä kiinnosta sillä sen verran pieteetillä jouduin heitä treffeille jaagailemaan. Ja nyt sitten tulee se varsinainen yllätys : Yksikään näistä kolmesta ei vastannut luonnossa ulkonäöltään sitä mitä he oman profiilikuvansa perusteella verkossa näyttivät. Sitä vastoin huomasin että he taas olivat erittäin kiinnostuneita minusta. Tilanne siis kääntyi kahvilan livetilanteessa täysin päälaelleen. He olivat ihan mukavia ja fiksuja naisia muuten mutta selkeästi ulkoisesti sellaisia joista heti näin että ei kiinnosta. Kaiken kaikkiaan kunnioitan ja arvostan sitä että sain treffata nuo fiksut ihmiset mutta kaiken vaivannäön jälkeen olin kyllä aika pettynyt. Pinnallista tai ei, ulkonäöllä on minulle merkitystä. Ja sama pätee naisiinkin. Varmasti en itsekään kaikkia miellytä mutta yllätti se miten väärän kuvan ihmiset voivat kuvilla omasta habituksestaan antaa.

Nyt olen taas käynyt muutaman kerran baarissakin tanssahtelemassa. En ole vielä parempaa puoliskoani löytänyt mutta tanssipaikoissa pääsen ainakin tanssimaan ulkoisesti itseäni miellyttävien naisten kanssa. Jossakin vaiheessa kohdalle osuu joku jonka kanssa myös jutut ja elämäntilanne synkkaa. Mun nettideittailut on nyt joka tapauksessa käyty. En kyllä takuulla enää jaksa vakuutella kenellekään erinomaisuuttani. Livenä kun tapaa niin ihmisen aistit ja vaistot opastavat oikeaan suuntaan. Niin se on aina mennyt ja niin se varmastikin tulee menemään ainakin niin kauan kuin ihmisellä on keho jonka avulla sielu maailmassa liikkuu:)

97

1033

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herra Deittinen

Yhteenveto ja mun subjektiiviset johtopäätökseni.

1. Netissä hyvännäköisen kuvan profiiliin laittaneet saavat niin paljon vastauksia epätoivoisilta miehiltä että heidän käsityksensä omasta markkina- arvostaan muuttuu täysin epärealistiseksi. He etsivät alfa- urosta ja todennäköisesti vastaavat vain sille profillille joka kuvaa myöten edustaa sitä ns täydellistä pakkausta ja jättävät vastaamatta niille miehille jotka voisivat olla heille niitä parhaita vaihtoehtoja.

2. Nettidiivat ovat netissä siksi että kuuluvat niihin naisiin jotka eivät liveolosuhteissa kiinnosta miehiä. Muutenhan heidän ei tarvitsisi siellä ollakaan. Varmasti ne parhaat naiset ovat siippansa jo löytäneet ihan muita teitä pitkin.

3. Voi olla että joidenkin kauniiden nettikuvien takia löytyy kaunis nainenkin mutta todennäköisesti he vain haluavat kohottaa itsetuntoaan vastauksia saaden ilman aikomustakaan vastata ehkä kenellekään.

3. Oman profiilini poistin jo pari kuukautta sitten. Sen verran kävin kurkkimassa palstalla että samat naisnaamat joihin olin yrittänyt kontaktia mutta eivät minulle vastanneet keikkuvat siellä edelleen. He olivat siellä kun profiilini laadin, he olivat siellä silloin kun profiilini oli aktiivinen ja ovat näköjään siellä edelleen.

4. Ap romaanin kirjoitin siksi että rohkaisisin kaikkia edes olemaan kohteliaita toisillensa. Varmasti naiset saavat paljon asiattomia viestejä miehiltä, mutta voisivat edes kohteliaisuuden nimissä vastata jotain sellaisille kirjoittajille jotka eivät ehkä kuvan perusteella miellytä mutta juttujen perusteella vaikuttavat fiksuilta.

5. Kuten alussa jo kirjoitin tämä on MINUN kokemukseni eikä ehkä laajassa mittakaavassa vastaa todellisuutta. Joka tapauksessa oma urani nettideiteillä oli tässä.

• sas se

MISTÄ voi tietää että mikä olisi se paras vaihtoehto omalle itselle??? Nuorena seurustelin miesten kanssa joiden ulkonäöstä en erikoisemmin viehättynyt, ja sitten kun ekaa kertaa tosissani ihastuin, tajusin että sillä ulkonäölläkin on merkitystä. En voisi ikinä seurustella sellaisen miehen kanssa jonka koko olemus on totaalinen turn off. Mutta kas kummaa, tänä vuonna minut on dumpannut nettitasolla muutama sellainen mies joiden ulkonäkö jäi täysin arvoitukseksi, että ei voine sanoa että olisin jotenkin hakenut miestä korkeammalta tasolta kuin mihin itse yllän - olen itse sopusuhtainen ja on sanottu ikäistään nuoremman näköiseksi, sitähän en sitten voi tietää miten paljon paskaa minulle kenties on puhuttu... - Mutta tasoja on muitakin kuin ulkonäkötaso. En ole erityisen koulutettu enkä varakas, joten en mitenkään halua tuputtaa itseäni juppimiehille!

Eka tänä vuonna joka olisi kiinnostanut minua oli juuri eronnut, ja ajattelin että pitää varmaan vähän odotella että hän pääsee siitä yli (ei tosin asiasta mitään edes kirjoitellut). Seuraavaksi odoteltiin että hänen matkansa päättyy, ja sitten hänelle iski masennus, ja jälleen odottelin että päästään tästäkin ja kenties voisimme tavata. Tapaamatta jäi, koska mies oli törmännyt vanhaan ihastukseensa ja aloittanut suhteen hänen kanssaan.

Toka joka olisi saattanut kiinnostaa oli vuorossa laittaa oma kuvansa minulle (minun kuvani oli jo nähnyt), kun ilmoittaa että olikin ollut treffeillä ja ihastunut naiseen. Lupasi kyllä että jos suhde ei onnistu, ottaa minuun yhteyttä. Jee, pääsin kerrankin hopeasijalle...

Kolmaskin oli kuvanlaittovuorossa ja lupasi sen laittaa, mutta laittamatta jäi ja koskaan en enää hänestä kuullut vaikka oli luvannut ottaa yhteyttä viikonlopun jälkeen.

Kaikille näille miehille, joiden ulkonäkö jäi minulle arvoitukseksi, yhteistä oli se että he osasivat kirjoittaa hyvin luontevasti ja pakottomasti itsestään. Inhoan sitä että mieheltä irtoaa vain pari hassua riviä ja sitten pitäisikin jo rynnätä tapaamaan. En osaa tavata sellaista ihmistä joka tuntuu totaalisesti vieraalta, eli jotain minun pitää hänestä jo etukäteen tietää, kokea että jonkinlainen yhteys on syntynyt.

Pitäisikö tehdä johtopäätös että kirjoituskykyiset miehet ovat minun yläpuolellani, koska en heille kelpaa edes tavattavaksi, ja hakeutua mykkien mököttäjien seuraan?

• Herra Deittinen
        sas se kirjoitti:

MISTÄ voi tietää että mikä olisi se paras vaihtoehto omalle itselle??? Nuorena seurustelin miesten kanssa joiden ulkonäöstä en erikoisemmin viehättynyt, ja sitten kun ekaa kertaa tosissani ihastuin, tajusin että sillä ulkonäölläkin on merkitystä. En voisi ikinä seurustella sellaisen miehen kanssa jonka koko olemus on totaalinen turn off. Mutta kas kummaa, tänä vuonna minut on dumpannut nettitasolla muutama sellainen mies joiden ulkonäkö jäi täysin arvoitukseksi, että ei voine sanoa että olisin jotenkin hakenut miestä korkeammalta tasolta kuin mihin itse yllän - olen itse sopusuhtainen ja on sanottu ikäistään nuoremman näköiseksi, sitähän en sitten voi tietää miten paljon paskaa minulle kenties on puhuttu... - Mutta tasoja on muitakin kuin ulkonäkötaso. En ole erityisen koulutettu enkä varakas, joten en mitenkään halua tuputtaa itseäni juppimiehille!

Eka tänä vuonna joka olisi kiinnostanut minua oli juuri eronnut, ja ajattelin että pitää varmaan vähän odotella että hän pääsee siitä yli (ei tosin asiasta mitään edes kirjoitellut). Seuraavaksi odoteltiin että hänen matkansa päättyy, ja sitten hänelle iski masennus, ja jälleen odottelin että päästään tästäkin ja kenties voisimme tavata. Tapaamatta jäi, koska mies oli törmännyt vanhaan ihastukseensa ja aloittanut suhteen hänen kanssaan.

Toka joka olisi saattanut kiinnostaa oli vuorossa laittaa oma kuvansa minulle (minun kuvani oli jo nähnyt), kun ilmoittaa että olikin ollut treffeillä ja ihastunut naiseen. Lupasi kyllä että jos suhde ei onnistu, ottaa minuun yhteyttä. Jee, pääsin kerrankin hopeasijalle...

Kolmaskin oli kuvanlaittovuorossa ja lupasi sen laittaa, mutta laittamatta jäi ja koskaan en enää hänestä kuullut vaikka oli luvannut ottaa yhteyttä viikonlopun jälkeen.

Kaikille näille miehille, joiden ulkonäkö jäi minulle arvoitukseksi, yhteistä oli se että he osasivat kirjoittaa hyvin luontevasti ja pakottomasti itsestään. Inhoan sitä että mieheltä irtoaa vain pari hassua riviä ja sitten pitäisikin jo rynnätä tapaamaan. En osaa tavata sellaista ihmistä joka tuntuu totaalisesti vieraalta, eli jotain minun pitää hänestä jo etukäteen tietää, kokea että jonkinlainen yhteys on syntynyt.

Pitäisikö tehdä johtopäätös että kirjoituskykyiset miehet ovat minun yläpuolellani, koska en heille kelpaa edes tavattavaksi, ja hakeutua mykkien mököttäjien seuraan?

Ikävä kuulla että sullakin on huonoja kokemuksia. Olet kuitenkin nainen ja todennäköisesti saat paljonkin vastauksia. Kokeile joskus aloittaa vastailu sellaisenkin miehen kanssa joka ei heti juttujensa perusteella sytytyä. Moni mies voi olla ujo, eivätkä kaikki miehet välttämättä ole mitään sanan säilän heiluttajia. Voivat silti olla varsin päteviä miehiä, vaikkapa niitä uskollisia ritareita joilla vasara pysyy kädessä ja jakoavain toisessa.

Onnea etsintään kuitenkin.

• sas se
        Herra Deittinen kirjoitti:

Ikävä kuulla että sullakin on huonoja kokemuksia. Olet kuitenkin nainen ja todennäköisesti saat paljonkin vastauksia. Kokeile joskus aloittaa vastailu sellaisenkin miehen kanssa joka ei heti juttujensa perusteella sytytyä. Moni mies voi olla ujo, eivätkä kaikki miehet välttämättä ole mitään sanan säilän heiluttajia. Voivat silti olla varsin päteviä miehiä, vaikkapa niitä uskollisia ritareita joilla vasara pysyy kädessä ja jakoavain toisessa.

Onnea etsintään kuitenkin.

Olen monta kertaa aloittanut keskustelun miehen kanssa joka ei ole tehnyt mitään erikoisempaa vaikutusta heti alkuunsa. Väkinäistä keskustelua joka ei johda mihinkään, koska en voi miehen puolesta keksiä hänelle omia kommentteja, jos ei hän itse niitä keksi.

Olen tavannutkin sellaisia miehiä jotka heti alkuunsa antavat ymmärtää että eivät ole kynämiehiä. Eivät sytytä tavatessakaan.

Nämä taas joiden aloitus on "hei tule hotellihuoneeseen 123" taikka "olen pena olen 180 cm 90 kg ota selvää jos kiinnostaa" eivät vaan kertakaikkiaan ala inspiroimaan vaikka käyttäisin miten mielikuvitusta.

Määrä ei auta jos laatu on väärä.

• minun kokemukseni

1. Eiköhän jokainen nainen itse tiedä, mikä hänelle on parasta ja valitsee sen mukaan.

2. Tämä nainen ainakin kiinnostaa miehiä livenäkin. Nettideittailu on silti yksi hyvä lisä pariutumisessa. Parhaallakin naisella voi liitto kariutua monestakin syystä, ja toisaalta mikä on se "paras" nainen?! Monelle toisen "roska" on toisen "aarre", kysehän on kumminkin siitä, että yhteensopivat löytäisivät toisensa.

3. Jotkut miehet kuin naisetkin keikkuvat nettideiteissä kuukausia tai vuosiakin. Ei heissä välttämättä mitään sen kummempaa vikaa ole, mutta yhteensopivaa ei helpolla niin vain löydy. Ethän sinäkään löytänyt, joten pidätkö itseäsi viallisena sen perusteella? Kaikki eivät vain luovuta noin helpolla..

4. S24:n nettideitissä 5:n viestin vuorokausirajoite ei innosta vastaamaan niille, joille lähettäisi vain "kiitos, mutta ei kiitos" -viestejä. Kyse ei siis ole epäkohteliaisuudesta, vaan tuosta rajoitteesta.

5. Monella on onnistanut nettideittailun kautta löytää kumppani. Sinulle ei vain käynyt niin.. johtuneeko sitten siitä, että asetit itsesi jalustalle ja nirsoilit ulkonäkökeskeisen ajattelusi takia..?

• Herra Deittinen
        minun kokemukseni kirjoitti:

1. Eiköhän jokainen nainen itse tiedä, mikä hänelle on parasta ja valitsee sen mukaan.

2. Tämä nainen ainakin kiinnostaa miehiä livenäkin. Nettideittailu on silti yksi hyvä lisä pariutumisessa. Parhaallakin naisella voi liitto kariutua monestakin syystä, ja toisaalta mikä on se "paras" nainen?! Monelle toisen "roska" on toisen "aarre", kysehän on kumminkin siitä, että yhteensopivat löytäisivät toisensa.

3. Jotkut miehet kuin naisetkin keikkuvat nettideiteissä kuukausia tai vuosiakin. Ei heissä välttämättä mitään sen kummempaa vikaa ole, mutta yhteensopivaa ei helpolla niin vain löydy. Ethän sinäkään löytänyt, joten pidätkö itseäsi viallisena sen perusteella? Kaikki eivät vain luovuta noin helpolla..

4. S24:n nettideitissä 5:n viestin vuorokausirajoite ei innosta vastaamaan niille, joille lähettäisi vain "kiitos, mutta ei kiitos" -viestejä. Kyse ei siis ole epäkohteliaisuudesta, vaan tuosta rajoitteesta.

5. Monella on onnistanut nettideittailun kautta löytää kumppani. Sinulle ei vain käynyt niin.. johtuneeko sitten siitä, että asetit itsesi jalustalle ja nirsoilit ulkonäkökeskeisen ajattelusi takia..?

Kyllä oikeassa olet. Varmasti osasyynä heikkoon nettideittimenestykseeni oli nirsoiluni. Mutta kun löydän itseäni kiinnostavaa seuraa suht helposti netin ulkopuolelta olin vakuuttunut siitä että se olisi vielä helpompaa deittipalvelussa. Ei ollut ja siitä kokemuksesta kerroin.

Ensi viikolla tapaan naisen johon olen tutustunut työni kautta. Oli kyllä huomattavasti helpompaa soittaa ja pyytää nainen treffeille kuin kirjoitella tuntemattomille kuville ja yrittää vakuuttaa heitä siitä että olen tapaamisen arvoinen mies. ( Ainakin omasta mielestäni:) Mukavat jatkot sullekin. Tää läx!

• minun kokemukseni
        Herra Deittinen kirjoitti:

Kyllä oikeassa olet. Varmasti osasyynä heikkoon nettideittimenestykseeni oli nirsoiluni. Mutta kun löydän itseäni kiinnostavaa seuraa suht helposti netin ulkopuolelta olin vakuuttunut siitä että se olisi vielä helpompaa deittipalvelussa. Ei ollut ja siitä kokemuksesta kerroin.

Ensi viikolla tapaan naisen johon olen tutustunut työni kautta. Oli kyllä huomattavasti helpompaa soittaa ja pyytää nainen treffeille kuin kirjoitella tuntemattomille kuville ja yrittää vakuuttaa heitä siitä että olen tapaamisen arvoinen mies. ( Ainakin omasta mielestäni:) Mukavat jatkot sullekin. Tää läx!

Kiitos toivotuksesta ja onnea treffeille! Juuri kihlauduin nettideitin kautta tapaamani miehen kanssa, että mukavasti menee :)

• Metsien mies

Olihan romaani! Mulla samat kokemukset et vastauksia ei saa. Tässä oli hyvää analyysiä. No mulle kelpais vaatimattomammankin näkönen mut eipä tuu silti vastauksia.

• Deittaaja nainen

"miten väärän kuvan ihmiset voivat kuvilla omasta habituksestaan antaa. "

Mielestäni hän, joka katsoo kuvia, muodostaa oman käsityksensä naisen habituksesta! Siitä, mitä itse oikein lauseellasi tarkoitat, ja miten kuvat "antavat väärän kuvan...", olisi mielenkiintoista kuulla?

• Kіs-kіsu

Mulle ainakin selvis aloituksen perusteella, missä vika.

• mentori
        Kіs-kіsu kirjoitti:

olet ilmeisesti juuri sellainen netin deittisivustoilla vuosia keikkunut nainen ja aloitus siksi harmittaa sinua. Em. takia "vika" on tietysti aloituksen kirjoittajassa.

Naiset on epärealistisia pellejä.

• finnish pliis
        Kіs-kіsu kirjoitti:

Tuss-Kisu:
        Saisko tiivistelmän kera suomennoksen. Meni yli puolet ohi viestistäsi. Suomen kielestä saa näköjään ymmärtämättömän helpostikkin kuuuuunnnnnn eeeeeetttt peruuuussteeelluuuuuuttttttt

muuulll ooooonoooonoooon foooorrmuuulaaaailllltaaaaaa möööööööööönnnn eiiii kaiiii siiitää huomaaaa?????

• Herra Deittinen

No oikeassa olet. Kuvan perusteella olinkin oikein innoissani. En edes etsi mitään täydellistä missiä mutta kuvan perusteella veikkaisin että kahdessa tapauksessa profiilin olivat eksynyeet kuvat jotka oli otettu kymmenen vuotta aikaisemmin. Livenä tunnistin kyllä ihmiset samoiksi mutta he olivat päästäneet itsensä aika lihavaan kuntoon. Mikään huippu- urheilija ei tarvitse olla mutta koska itse pidän itseni kunnossa minulle on tärkeätä että kumppanillanikin olisi itsekuria sen suhteen. Kolmas deitti taas ei näyttänyt omalta kuvaltaan laisinkaan. Sitä ihmettelin jälkeenpäin. Oli otettu jotenkin sellaisesta kuvakulmasta että kuva oli upea mutta ikävä kyllä livenä todellisuus oli jotain ihan muuta. Se oli myös jollakin efektillä käsitelty.

Ja nämä olivat niitä naisia joita todella jouduin piirittämään että sain heidät treffeille. Varmaankin jos olisin jatkanut etsintää olisin saattanut löytää myös ulkoisesti viehättävän naisihmisen mutta näin siinä kävi. Ei ole homma kaiken vaivan arvoista kun seuraa löytyy tarvittaessa ihan livenäkin.

• Kіs-kіsu
        mentori kirjoitti:

olet ilmeisesti juuri sellainen netin deittisivustoilla vuosia keikkunut nainen ja aloitus siksi harmittaa sinua. Em. takia "vika" on tietysti aloituksen kirjoittajassa.

Naiset on epärealistisia pellejä.

En ole nettideiteissä. Jos mies kirjoittaa noin pitkän vuodatuksen saamatta siitä palkkaa, hänen arvostelukyvyssään on vikaa.

James Bond ei koskaan kirjoittaisi noin pitkästi.

• Selkeä mies
        Kіs-kіsu kirjoitti:

En ole nettideiteissä. Jos mies kirjoittaa noin pitkän vuodatuksen saamatta siitä palkkaa, hänen arvostelukyvyssään on vikaa.

A.James Bond on fiktiivinen hahmo. Reaalimaailmassa hänkään ei pärjäisi nettinaisten kanssa..

B.Ap selvitti asian selkeästi ja perustellusti

C.Toivottavasti jaksoit lukea tämän loppuun.

• joopa....
        Kіs-kіsu kirjoitti:

Et tietenkään, et tietenkään... Kuitenkin kirjoittelet nettideittpalstalla. Heh...

• Kіs-kіsu
        Selkeä mies kirjoitti:

A.James Bond on fiktiivinen hahmo. Reaalimaailmassa hänkään ei pärjäisi nettinaisten kanssa..

B.Ap selvitti asian selkeästi ja perustellusti

C.Toivottavasti jaksoit lukea tämän loppuun.

Reaalimaailmassa Bond ei ikinä roikkuisi nettideiteillä, lähdetään siitä.

Joskus voi olla opittavaa fiktiivisiltäkin hahmoilta.

• Satunnainen kulkuri
        Kіs-kіsu kirjoitti:

No saihan hän palkkansa. Kauheen vääntämisen jälkeen pääsi treffeille korkein odotuksin mutta nuo diivailijanaiset ei ollu ihan sitä mitä äijä oletti. Just sehän tarinan idea oliki. Et kauhee homma saada vastauksia naisilta joilla ei loppupeleissä oo itellään mitään varaa diivailuun. Eli muijilla on hirveet vaatimukset mut vähän annettavaa.

ps. joo on ollu profiili ja törmänny tohon epäkohteliaaseen tapaan lopettaa juttu yhtäkkiä kesken. Itekkään en enää netsitä eti.

• Satunnainen kulkija
        Kіs-kіsu kirjoitti:

Reaalimaailmassa Bond ei ikinä roikkuisi nettideiteillä, lähdetään siitä.

Joskus voi olla opittavaa fiktiivisiltäkin hahmoilta.

No sikshän toi ukko ei enää siellä roikukkaan. Jako vaa oman kokemuskensa. Säkin oot täällä vaa haukkumassa Aapeeta jonka jutusta ei paljon aukkoja löydä. Ja eiks naiset tykkää siitä ku mies osaa kirjottaa. Jos kirjottaa pitkästi on jotain vikaa ja paskan jauhaja. jos kirjottaa lyhyesti on tyhmä ja kirjoitustaidoton. Me säki vähä ittees. Taitaa vähän olla Bond unelmia sulla. Ei kaikki miehet voi olla Bondeja. Eikö vähempi kelpaa?

• Kіs-kіsu
        Satunnainen kulkija kirjoitti:

No sikshän toi ukko ei enää siellä roikukkaan. Jako vaa oman kokemuskensa. Säkin oot täällä vaa haukkumassa Aapeeta jonka jutusta ei paljon aukkoja löydä. Ja eiks naiset tykkää siitä ku mies osaa kirjottaa. Jos kirjottaa pitkästi on jotain vikaa ja paskan jauhaja. jos kirjottaa lyhyesti on tyhmä ja kirjoitustaidoton. Me säki vähä ittees. Taitaa vähän olla Bond unelmia sulla. Ei kaikki miehet voi olla Bondeja. Eikö vähempi kelpaa?

Tervetuloa länteen.

• Satunnainen kulkija
        Kіs-kіsu kirjoitti:

Tervetuloa länteen.

Kiitti kutsusta mut mua ei mielikuvitusmaailma kiinnosta. On tarpeeks hommailtavaa täälläki.

• asdfghjklöä
        Satunnainen kulkija kirjoitti:

Kiitti kutsusta mut mua ei mielikuvitusmaailma kiinnosta. On tarpeeks hommailtavaa täälläki.

hienoa kommentointia siinä! Heti kilo keralla jauhoja suuhun tuollaiselle muka näppärälle inttäjäakalle! :D Booooaaahahhahhahhahaah!!!

• 7+10

Nettideittailu saattaa tosiaan olla aika kamala kokemus ok-tason miehellekin. Täytyy vain pitää mielessä tuo että naiset saa satoja viestejä joten ns kilpailu on vääristynyt ja sussa miehenä ei ole mitään vikaa.

• ggfgf

Ainoa ongelma sulla on että olet nirso. Pääset treffeille, saat vastauksia mutta ei kelpaa. Kukaan eiole täydellinen. minä en saa mitään vastauksia vaikka naiset ei sen kummempia ole ja profiilin mukaan voisimme sopia yhteen mutta en pääse edes treffeille.

• miesvm_1967x
        ggfgf kirjoitti:

Ainoa ongelma sulla on että olet nirso. Pääset treffeille, saat vastauksia mutta ei kelpaa. Kukaan eiole täydellinen. minä en saa mitään vastauksia vaikka naiset ei sen kummempia ole ja profiilin mukaan voisimme sopia yhteen mutta en pääse edes treffeille.

Ilmeisesti olet kiltti mutta ruma, vai?

• turha itkeä

"Mutta vastauksia sain vain sellaisilta profiileilta jotka eivät minua kuvan perusteella kiinnostaneet. Vastasin kuitenkin jokaiselle ja myös kiitin saamastani huomiosta. Sitten ajattelin että ookoo.. ehkäpä se on sitten miehen tehtävä ottaa yhteyttä näihin kuvan perusteella enemmän itseäni kiinnostaviin tapauksiin. Vaan eipä muuttunut tilanne. Vastauksia ei tullut."
      "He olivat ihan mukavia ja fiksuja naisia muuten mutta selkeästi ulkoisesti sellaisia joista heti näin että ei kiinnosta."

Eli sinäkin olet sitä suurta miesten laumaa jotka yrittää epätoivosesti vaan niitä omaa ulkonäkötasoonsa ylempänä olevia. Onko ihme että olet yksin..

• Herra Deittinen

Höh! En todellakkan itke. Etsin oman tasoisiani naisia. Mutta netistä en heitä löydä. Kuten sanoin olen elämäni aikana seurustellut aina omaa silmääni miellyttävien naisten kanssa. Ja niin käy tälläkin kertaa koska pidän itseni ja elämäni kunnossa. Minä puhun, pussaan ja hurmatan myös jos tarve vaatii. Netissä näkyvät vain kuva ja fontit. Ei ihminen kokonaisuutena. Uskon että kesään mennessä seurustelen.

Onnea kuitenkin sullekin.:)

• onnea rakkauteen

"en kylläkään kovin pitkä"

Turn-off

"Ikää on jo reilusti yli neljäkymmentä.. En myöskään toivonut naiselta jälkikasvua"

Itselläsi ei taida olla lapsia? Päälle nelikymppinen mies on todella arveluttava, jos hänellä ei ole lapsia. Lapset kasvattavat ihmistä, ja lapseton mies koetaan keskenkasvuisena.
      Nelikymppisiä lapsettomia naisia on todella harvassa, jos oman ikäistä seuraa etsit, niin hiljaista on. Mutta koska etsit lapsettomia naisia, vahva epäilys on, että ikähaarukkasi naishaussa on ollut 16-25, kuten monella muullakin keski-ikäisellä miehellä, mutta turha elää turhissa unelmissa, että nuoria kiinnostaa vanhemmat kääkät. Vieläkö ihmettelet, miksei kukaan kiinnostunut?!

"En kyllä takuulla enää jaksa vakuutella kenellekään erinomaisuuttani."

Turn-off. Elostelijoita ja itseään erinomaisena pitäviä ei kukaan jaksa kuunnellakaan, joten hyvä ettet enää niin jaksa tehdäkään.

Oma "tasosi" on juuri se, miten "markkinat" niihin reagoivat, joten olisiko aika nähdä itsensä samanlaisena kuolevaisena, kuin muutkin ihmiset..

• Herra Deittinen

Joo luulen että toi mun pituus on just netissä iso miinus. Mutta ei mulla live-elämässä koskaan ole ollut ongelmia sen asian kanssa. En ole kääpiö ja fysiikaltani olen varsin miehekäs. Saan siis livenä huomiota itseäni kiinnostavan näköisiltä naislta helposti, mutta yllätyin miten hankalaa se oli netissä.

Minulla on aikuinen lapsi ja myös kokemusta kahdesta erilllisestä uusioperhe - elämästä. Että tiedän kyllä mistä puhun. Siinä on omat haasteensa kun kasvattaa ja yrittää luoda turvallista kotia toisen isän siittämille lapsille. Siksi ajattelin tällä kertaa päästä helpommalla.

Olet oikeassa että oma tasoni on juuri se miten markkinat siihen vastaavat. Mutta markkinat ovat selkeästi vääristyneet koska livenä löydän tasoistani seuraa mutta netistä en.

"Itselläsi ei taida olla lapsia? Päälle nelikymppinen mies on todella arveluttava, jos hänellä ei ole lapsia."

Kenen mielestä? Sen emakon joka on pentuja tehnyt vain omaa huonoa itsetuntoa korottaakseen?

"Lapset kasvattavat ihmistä, ja lapseton mies koetaan keskenkasvuisena. "

Keskenkasvuista on retostella pennuillaan ja kuvitella sen olevan jokin kypsyyden merkki. Kirjoituksesi kertoo nimenomaan kypsymättömyydestä. Kuka tahansa pystyy tekemään kakaroita jos haluaa. Kaikki eivät halua eikä kaikilla ole tarve nostaa itseään korokkeelle tekemällä penskoja.

• onnea rakkauteen

"En myöskään toivonut naiselta jälkikasvua"

Lisään vielä, että lapsia vieroksuva mies on totaalisen turn-off, vaikkei nainen itsekään koskaan lapsia haluaisi. Se vain kertoo tunnekylmästä miehestä, ja kuka tervehenkinen sellaisen muka haluaa?!

• lol...

Ja sinäkö päätät mikä on "tervehenkistä"? :D Vaikutat hyvin vahvasti siltä tyypiltä joka roikkuu netissä vuosikausia kelpaamatta kenellekään. Jauhat kakaroistasi ja omasta kuvitellusta erinomaisuudestasi varmaan profiilissasikin silmät ja suut täyteen.

• onnea rakkauteen
        lol... kirjoitti:

Ja sinäkö päätät mikä on "tervehenkistä"? :D Vaikutat hyvin vahvasti siltä tyypiltä joka roikkuu netissä vuosikausia kelpaamatta kenellekään. Jauhat kakaroistasi ja omasta kuvitellusta erinomaisuudestasi varmaan profiilissasikin silmät ja suut täyteen.

Onko lapsia vieroksuva ihminen ja tunnekylmyys tervehenkistä? Noh, kukin ajattelee tyylillään :)

Jaa, enpä roikkunut netissä vuosikausia, kelpasin hyvinkin monelle, ja yhden valitsin mieheksenikin, jolle siis näemmä kelpasin.

Itse asiassa profiilissa ainoana mainintana lapsista oli, että olen yhteishuoltajuudessa. Erinomaisuudestani (kuvitellusta tai todellisesta) ei ollut mainintaa ollenkaan, vaan ihan vain hain ihanaa miestä, jota voi helliä ja rakastaa vaikka loppuelämän ajan..

• Herra Deittinen
        onnea rakkauteen kirjoitti:

Onko lapsia vieroksuva ihminen ja tunnekylmyys tervehenkistä? Noh, kukin ajattelee tyylillään :)

Jaa, enpä roikkunut netissä vuosikausia, kelpasin hyvinkin monelle, ja yhden valitsin mieheksenikin, jolle siis näemmä kelpasin.

Itse asiassa profiilissa ainoana mainintana lapsista oli, että olen yhteishuoltajuudessa. Erinomaisuudestani (kuvitellusta tai todellisesta) ei ollut mainintaa ollenkaan, vaan ihan vain hain ihanaa miestä, jota voi helliä ja rakastaa vaikka loppuelämän ajan..

No kyllä sun näkemys on hieman suppean oloinen. En vieroksu lapsia enkä ole tunnekylmä vaan pidän heistä. Näistä kahdesta suhteesta jääneet lapsetkin pitävät minusta ja ovat säännöllisesti yhteydessä vieläkin. Tiedän kuinka paljon työtä vaatii turvallisen kodin ylläpitäminen varsinkin silloin kun lapset eivät ole omia. Mulla on oman lapseni lisäks aiemmista suhteista neljä lapsipuolta ja kummilapsiakin saman verran joten en uskoisi enää kykeneväni samanlaiseen huushollin pitämiseen kuin nuorempana. Ajattelen siis lasten parasta tässä lähinnä. Mutta tämän enempää en jaksa peistä taitella. Mulle ei ole tärkeintä saada viimeistä sanaa. Mun kokemukset nettideiteistä olivat tuossa. Ja pointtini tuli selväksi ainakin joillekin.

Ensi viikolla menen treffeille mua kiinnostavan naisen kanssa johon olen tutustunut työn kautta. Hyvää jatkoa ja onnellista elämää itsekullekin.

• Turniolan Offinen

Haloo ootko sokee:

" Minulla on aikuinen lapsi ja myös kokemusta kahdesta erilllisestä uusioperhe - elämästä. Että tiedän kyllä mistä puhun. Siinä on omat haasteensa kun kasvattaa ja yrittää luoda turvallista kotia toisen isän siittämille lapsille. Siksi ajattelin tällä kertaa päästä helpommalla."

Kyllä käy nää ylimieliset nettiprinsessat kuumana. Kaikki on niin turn offia. Juuri noi sun turn offit tekee susta itsestäs turn offin.

• offillinen turn

Puhut vähän mutta asiaa. Noita pennullisia turn-offilaisia on muuten paljon liikkeellä... Maleksivat netissä vuositolkulla eikä kukaan niitä huoli. Miksiköhän...

• Selkeä mies
        offillinen turn kirjoitti:

Puhut vähän mutta asiaa. Noita pennullisia turn-offilaisia on muuten paljon liikkeellä... Maleksivat netissä vuositolkulla eikä kukaan niitä huoli. Miksiköhän...

Koska omalle jälkikasvulle kelpaa uusioisäksi vain se unelmien prinssi joka rakastaa heti lapsiaan kuin omiaan eikä sillä ole omia tarpeita laisinkaan. Jos on ja ne on vähänkin ristiriidassa äiti-lapsi suhteen kanssa niin lemput tulee.

• sdgsdg
        Selkeä mies kirjoitti:

Koska omalle jälkikasvulle kelpaa uusioisäksi vain se unelmien prinssi joka rakastaa heti lapsiaan kuin omiaan eikä sillä ole omia tarpeita laisinkaan. Jos on ja ne on vähänkin ristiriidassa äiti-lapsi suhteen kanssa niin lemput tulee.

Jos eukolla lukee "parasta maailmassa"-kohdassa vain ne omat lapset niin kannattanee välttää. En tiedä mikä siinä on mutta tuo vaan jotenkin kajahtaa silmään ja tuo lukee aika monella yh-muijalla ku ei muuta ole jaksettu keksiä. Antaa jotenki omageenirakkaan kuvan ja niihin piireihin ei äijä taida mahtua, vähänniinku koiranaisetkin.

• Satunnainen kulkija
        sdgsdg kirjoitti:

Jos eukolla lukee "parasta maailmassa"-kohdassa vain ne omat lapset niin kannattanee välttää. En tiedä mikä siinä on mutta tuo vaan jotenkin kajahtaa silmään ja tuo lukee aika monella yh-muijalla ku ei muuta ole jaksettu keksiä. Antaa jotenki omageenirakkaan kuvan ja niihin piireihin ei äijä taida mahtua, vähänniinku koiranaisetkin.

Joo näin o. Kerran kokeilin yhden 2 lapsen yh äidin kanssa. Ei juma! Lapsi sitä lapsi tätä. Ja rakkaus mitattiin sillä kuinka paljon viettää lapsen kanssa aikaa. Mulla säännöt ku koululaisella. Eikä oo lasten vika mu miten siitä suhteesta koskaan mitää voi tulla jos äijän pitää koko ajan osottaa välittämisensä lasten kautta. Sanon vaan että siinä katos nopeesti fiilikset muijaan ku alettii syyttelee siitä että kuljeskelen kämpässä ilman paitaa suihkuu. Et esiteineille on liikaa tommonen ja oikein kotiintuloajat laitetttii. Et jos en ehdi ennen lasten nukkumaanmenoo paikalle nii ei tarvi tulla ollenkaa.. Joo sit se ihmettelei miks en enää tullukkaa.

• onnea rakkauteen

Aloituksessa ei ollut tuosta mainintaa. Käytännössä ap:lla ei siis ole enää lapsia, koska tämä yksi on jo aikuinen.
        Juu, ei kiinnosta mies, joka ei siedä naisen lapsia. Uusioisää en lapselleni kaipaa, en muuttaisi edes kenenkään kanssa asumaan, jolla on lapsia. En itsekään halua toisen lapsia hoitaa kotonani, saa miehellä silti olla lapsia, joiden kanssa on kiva puuhailla muuten vaan.

Vientiä on riittänyt ja kosintoja, nyt olen suhteessa ja miehellenikin on ok, että asutaan erillään ainakin niin kauan, kun lapset ovat pieniä. Ymmärrän siis aloittajaa toisaalta, mutta tuo ehdoton lapsikielto on TURN-OFF :)

• Pokerman

Aloituksessa ei ollut tuosta mainintaa. Käytännössä ap:lla ei siis ole enää lapsia, koska tämä yksi on jo aikuinen.
        Juu, ei kiinnosta mies, joka ei siedä naisen lapsia. Uusioisää en lapselleni kaipaa, en muuttaisi edes kenenkään kanssa asumaan, jolla on lapsia. En itsekään halua toisen lapsia hoitaa kotonani, saa miehellä silti olla lapsia, joiden kanssa on kiva puuhailla muuten vaan.

Vientiä on riittänyt ja kosintoja, nyt olen suhteessa ja miehellenikin on ok, että asutaan erillään ainakin niin kauan, kun lapset ovat pieniä. Ymmärrän siis aloittajaa toisaalta, mutta tuo ehdoton lapsikielto on TURN-OFF :)

Höpöhöpö! Suhteessa olevat ei täällä hillu! Hauska kuiteski tsoukkina tää vastaus

• onnea rakkauteen
        Pokerman kirjoitti:

Höpöhöpö! Suhteessa olevat ei täällä hillu! Hauska kuiteski tsoukkina tää vastaus

Parisuhteessa olevat ovat nettideittailleet ja aika moni jopa parinsa sieltä löytänyt. Joten hilluu kyllä :D

• Kommentti 1000

Parisuhteessa olevat ovat nettideittailleet ja aika moni jopa parinsa sieltä löytänyt. Joten hilluu kyllä :D

Siis oot suhteessa ja käyt deiteilllä? Siis jos oot oikeesti suhteessa niin miks sua kiinnostaa nettideittipalsta? No huvinsa kullakin mut kyl sun negatiivisista kommenteista jotenki paistaa läpi se että etit seuraa parhaillaan ja sua ärsyttää ap n suora puhe. Toi sun vientiä ja kosintoja on riittäny ja plaa plaa kommentit kuulostaa keksityiltä. Jos tilanne ois noin hyvä nii tuskin täällä oisit kommentoimassa. Ei sua yksinkertasesti kiinnostais.

• Kommentti 1000

Ap lla ei ole lapsia enää käytännössä? Onko nyt niin että kun laps täyttää 18 nii se isyys ikäänkuin nollautuu ja se sun peräänkuuluttama kehittyny isähahmo palaa jotenki aikaan ennen sitä lasta?

• onnea rakkauteen
        Kommentti 1000 kirjoitti:

Siis oot suhteessa ja käyt deiteilllä? Siis jos oot oikeesti suhteessa niin miks sua kiinnostaa nettideittipalsta? No huvinsa kullakin mut kyl sun negatiivisista kommenteista jotenki paistaa läpi se että etit seuraa parhaillaan ja sua ärsyttää ap n suora puhe. Toi sun vientiä ja kosintoja on riittäny ja plaa plaa kommentit kuulostaa keksityiltä. Jos tilanne ois noin hyvä nii tuskin täällä oisit kommentoimassa. Ei sua yksinkertasesti kiinnostais.

Olen suhteessa, en käy enää ainakaan nettideitellä, oman kullan kanssa deiteillä toki, enkä etsi muuta seuraa.

Suhdehan ei vie kiinnostusta elämän yleisiin ilmiöihin, miksi veisi? Jep, hupia lukea näitä juttuja, ei ärsytä ap:n kirjoitukset, ennemminkin vain huvittavat :)

Joillakin ihan oikeasti on vientiä ja kosintoja suorastaan satelee, mutta niille joilla ei siitä ole kokemusta, pitää sellaista totta kai keksittynä ;)

• Kommentti 1000

Olen suhteessa, en käy enää ainakaan nettideitellä, oman kullan kanssa deiteillä toki, enkä etsi muuta seuraa.

Suhdehan ei vie kiinnostusta elämän yleisiin ilmiöihin, miksi veisi? Jep, hupia lukea näitä juttuja, ei ärsytä ap:n kirjoitukset, ennemminkin vain huvittavat :)

Joillakin ihan oikeasti on vientiä ja kosintoja suorastaan satelee, mutta niille joilla ei siitä ole kokemusta, pitää sellaista totta kai keksittynä ;)

Tai sit keksii täälllä palstalla itelleen mijoona kosijaa ja tuhat miestä ja yrittää kasvattaa anonyymillä identiteetillä mennyttä itsetuntoaan. Melkein jo arvaan seuraavan kommenttisi. No ehkä sulla on niin paljon itsekritiikkiä että jätät vastaamatta.

• onko kaikki hyvin?

Ap lla ei ole lapsia enää käytännössä? Onko nyt niin että kun laps täyttää 18 nii se isyys ikäänkuin nollautuu ja se sun peräänkuuluttama kehittyny isähahmo palaa jotenki aikaan ennen sitä lasta?

"Jep, hupia lukea näitä juttuja, ei ärsytä ap:n kirjoitukset, ennemminkin vain huvittavat :)"

Mutta piti kuitenkin tarttua kirjoitukseen ja vihjailla ap:ta tunnekylmäksi ja lapsia vieroksuvaksi.

Miksi? Ihan vain huvin vuoksiko?

• onnea rakkauteen
        onko kaikki hyvin? kirjoitti:

"Jep, hupia lukea näitä juttuja, ei ärsytä ap:n kirjoitukset, ennemminkin vain huvittavat :)"

Mutta piti kuitenkin tarttua kirjoitukseen ja vihjailla ap:ta tunnekylmäksi ja lapsia vieroksuvaksi.

Miksi? Ihan vain huvin vuoksiko?

Kaikki on hyvin, ja kuka nyt minkäkin syyn takia täällä kommentoi.. varmaankin siksi, että haluaa ilmaista mielipiteensä asioille, jotta saadaan erilaisia näkökulmia elämän ilmiöille :)
        Ap tosiaan vaikuttaa tunnekylmältä ja lapsia vieroksuvalta, kun ei halua naista, jolla on lapsia. Huvittavaahan se vain on, että joku laittaa noin tarkat raamit toiselle osapuolelle tuossa iässä.

• Ymmärtävä äiti

Kaikki on hyvin, ja kuka nyt minkäkin syyn takia täällä kommentoi.. varmaankin siksi, että haluaa ilmaista mielipiteensä asioille, jotta saadaan erilaisia näkökulmia elämän ilmiöille :)
        Ap tosiaan vaikuttaa tunnekylmältä ja lapsia vieroksuvalta, kun ei halua naista, jolla on lapsia. Huvittavaahan se vain on, että joku laittaa noin tarkat raamit toiselle osapuolelle tuossa iässä.

Seurasin tätä ketjua aiemmin ja mulle taas tuli ihan toisenlainen kuva aapeestä. Olen kahden lapsen äiti ja ymmärrän kyllä kuinka haastavaa se voi olla jos on oman lapsensa jo aikuiseksi kasvattanut ja kahdessa uusiperheessä isän virkaa toimittanut.
        Emme voi tuomita miestä tunnekylmäksi sen takia. Mies sanoi että on hyvissä väleissä aiemman suhteen lapsiin. Tuskin onnistuu tunnekylmältä mieheltä tuollainen. Olel kyllä melkoisen yksioikoinen ja epäilen että et ole lukenut kaikkia ketjun vastauksia vaan halunnut vain kommentoida mielipidettäsi ilman perusteluja.

• Ymmärtävä äiti

Mun mielestä tämmöinen teksti kertoo lähinnä erittäin lämpimästä ja lapsista välittävästä persoonasta:

"Tiedän kuinka paljon työtä vaatii turvallisen kodin ylläpitäminen varsinkin silloin kun lapset eivät ole omia. Mulla on oman lapseni lisäks aiemmista suhteista neljä lapsipuolta ja kummilapsiakin saman verran joten en uskoisi enää kykeneväni samanlaiseen huushollin pitämiseen kuin nuorempana. Ajattelen siis lasten parasta tässä lähinnä."

• Kommentti 1000
        Ymmärtävä äiti kirjoitti:

Mun mielestä tämmöinen teksti kertoo lähinnä erittäin lämpimästä ja lapsista välittävästä persoonasta:

"Tiedän kuinka paljon työtä vaatii turvallisen kodin ylläpitäminen varsinkin silloin kun lapset eivät ole omia. Mulla on oman lapseni lisäks aiemmista suhteista neljä lapsipuolta ja kummilapsiakin saman verran joten en uskoisi enää kykeneväni samanlaiseen huushollin pitämiseen kuin nuorempana. Ajattelen siis lasten parasta tässä lähinnä."

Ropsit sulle!

Tulee tuosta " onnea rakkauteen" tyypistä mieleen exä. Jos se päätti että kuutio on pyöreä niin se oli pyöreä. Joidenkin vaan on pakko saada viimeinen sana.

• onnea rakkauteen

Ropsit sulle!

Tulee tuosta " onnea rakkauteen" tyypistä mieleen exä. Jos se päätti että kuutio on pyöreä niin se oli pyöreä. Joidenkin vaan on pakko saada viimeinen sana.

"Joidenkin vaan on pakko saada viimeinen sana."
        Kuten sinun ;D

Ehkäpä kirjoitukseni tuovat sinulle vahvasti exäsi mieleen, ja siksi olet automaattisesti kaikkea kirjoittamaani vastaan :) Epäilemättä hän on nyt ex, jos jyräsit hänen näkemyksensä ja mielipiteensä, kuten minun ;)

• onnea rakkauteen
        Ymmärtävä äiti kirjoitti:

Minkäs sille voi, että tällainen lause saa aikaan näkemyksen tunnekylmyydestä, ja niin ovat varmaan nettideitissä olleet naisetkin saaneet. Tuskin mies on selostanut profiilissa syitä haluunsa tavata vain lapsettomia naisia, ja naiset ovat tulkinneet asian niin, kuin minä.
        Uusisuhteista voi ajatella niin eri tavoilla. Jotkut haluavat muuttaa nopeastikin yhteen, toiset vasta sitten, kun lapset ovat lentäneet pesästä. Ap:lla olikin mielessä ilmeisesti muuttaa piankin yhteen, kun taas itse kannatan pitkään erillään asumista.. mutta jokainen tyylillään..

• onnea rakkauteen

Tai sit keksii täälllä palstalla itelleen mijoona kosijaa ja tuhat miestä ja yrittää kasvattaa anonyymillä identiteetillä mennyttä itsetuntoaan. Melkein jo arvaan seuraavan kommenttisi. No ehkä sulla on niin paljon itsekritiikkiä että jätät vastaamatta.

Kirjoitatpa ilkeästi muille.

Mitenhän oman itsekritiikkisi laita, jos laitat tämän perään jotain ;D

• höpönlöpönpöppöä

Kirjoitatpa ilkeästi muille.

Mitenhän oman itsekritiikkisi laita, jos laitat tämän perään jotain ;D

Keskittyisit hoitamaan sitä sun kultaasi sensijaan, että kuukaudesta toiseen vänkkäät täällä omaa totuuttasi. Muuten voit joutua vielä palautumaan takaisin nettideittiin ja siellä on riskinä, että joku meistä miesparoista joutuu sun kanssa tekemisiin (tietty jollei olla liian turn offeja). ;D

• Kommentti 1000

"Joidenkin vaan on pakko saada viimeinen sana."
        Kuten sinun ;D

Ehkäpä kirjoitukseni tuovat sinulle vahvasti exäsi mieleen, ja siksi olet automaattisesti kaikkea kirjoittamaani vastaan :) Epäilemättä hän on nyt ex, jos jyräsit hänen näkemyksensä ja mielipiteensä, kuten minun ;)

No eipä ollu vaikeeta arvata sun vastausta;D Oot mun pikku marionetti:D

• kokemusta on

Minkäs sille voi, että tällainen lause saa aikaan näkemyksen tunnekylmyydestä, ja niin ovat varmaan nettideitissä olleet naisetkin saaneet. Tuskin mies on selostanut profiilissa syitä haluunsa tavata vain lapsettomia naisia, ja naiset ovat tulkinneet asian niin, kuin minä.
        Uusisuhteista voi ajatella niin eri tavoilla. Jotkut haluavat muuttaa nopeastikin yhteen, toiset vasta sitten, kun lapset ovat lentäneet pesästä. Ap:lla olikin mielessä ilmeisesti muuttaa piankin yhteen, kun taas itse kannatan pitkään erillään asumista.. mutta jokainen tyylillään..

Harmi, että sunkaltainen trolli saa täällä edelleen huomiota. Sun tarkoitusperäsi tuli selväksi jo ekassa viestissäsi, jossa dissasit ap:n arveluttavaksi lapsettomuuden takia. Ja kun selvisi, että hänellä onkin aikuisia lapsia niin sitten dissasit hänet tunnekylmäksi, koska ei halunnut uutta uusioperhettä. Ja loput viestit onkin sitten sulta silkkaa marttyyriyttä ja selittelyä. Joo tarkastelet vaan yleisiä ilmiöitä, vaikka oikeasti tarkoituksesi on yleistää ja dissasta mieskirjoittajia. Sut ja sun ennakkoluulosi ja typerät olettamuksesi on täällä niin nähty tässä ja muissakin ketjuissa, keksisit jotain järkevämpää tekemistä kuin nolata ittes täällä keskusteluissa.

• onnea rakkauteen
        höpönlöpönpöppöä kirjoitti:

Keskittyisit hoitamaan sitä sun kultaasi sensijaan, että kuukaudesta toiseen vänkkäät täällä omaa totuuttasi. Muuten voit joutua vielä palautumaan takaisin nettideittiin ja siellä on riskinä, että joku meistä miesparoista joutuu sun kanssa tekemisiin (tietty jollei olla liian turn offeja). ;D

Mikset sinä pysty hankkimaan omaa kultaa, jota helliä.. sitähän voisit miettiä sen sijaan, että kirjoittelet täällä ilkeästi muille ;)

• onnea rakkauteen

No eipä ollu vaikeeta arvata sun vastausta;D Oot mun pikku marionetti:D

Ja sinä minun ;D ;D ;D

• onnea rakkauteen
        kokemusta on kirjoitti:

Harmi, että sunkaltainen trolli saa täällä edelleen huomiota. Sun tarkoitusperäsi tuli selväksi jo ekassa viestissäsi, jossa dissasit ap:n arveluttavaksi lapsettomuuden takia. Ja kun selvisi, että hänellä onkin aikuisia lapsia niin sitten dissasit hänet tunnekylmäksi, koska ei halunnut uutta uusioperhettä. Ja loput viestit onkin sitten sulta silkkaa marttyyriyttä ja selittelyä. Joo tarkastelet vaan yleisiä ilmiöitä, vaikka oikeasti tarkoituksesi on yleistää ja dissasta mieskirjoittajia. Sut ja sun ennakkoluulosi ja typerät olettamuksesi on täällä niin nähty tässä ja muissakin ketjuissa, keksisit jotain järkevämpää tekemistä kuin nolata ittes täällä keskusteluissa.

Enpä näe sinun kirjoitustasi mitenkään ylevänä, koska nimittelet muita.

Kaikkea hyvää sinulle

• heh heh

Mikset sinä pysty hankkimaan omaa kultaa, jota helliä.. sitähän voisit miettiä sen sijaan, että kirjoittelet täällä ilkeästi muille ;)

Itsestään puhuminen kolmannessa persoonassa on oire jonkin asteisesta persoonallisuuden häiriöstä samoin kuin nettikeskusteluun trollaamaan hiipiminen öisin, kun oma puoliso on nukahtanut.

• nainen39

Itselläni oli muutaman kuukauden nettideitti profiili ja on todella turhaa, joko pelkkää seksiä haetaan tai sitten vaan jotain ihan muuta kuin normaalia täysjärkistä naista. Viestetjä tuli paljon, tosin vain muutama kirjoitti vähän kauemmin, jotkut lähettivät viestin ja kun siihen vastasi ei sitten enää uutta saanutkaan. Muutaman kanssa tuli kahvilla käyty ja profiilista sai aivan eri kuvan kuin kuin mitä tapaamisessa oli, jonkun kanssa olisi uudelleenkin halunnut tavata mutta he eivät halunneet. Itse olen eronnut vuosi sitten pitkästä suhteesta ja tositarkoituksella treffiseuraa ja yhdessäoloa hakusessa, lapseni toinen jo aikuinen ja toinen parin vuoden päästä myös. Vaikka profiilia ei enää ole olen seuraillut deittisivua säännölllisesti ja samat miehet siellä koko ajan vaan ovat, paljon ei vaihtuvuutta ole. Muutamat jopa lähettivät uudelleen viestiä ihan kuin ei kertakaan olisi kirjoittanut tai jopa tavannut, eivätkö edes muista kenen kanssa ovat kirjoitelleet tai nähneet. Missäköhän sitä uuden miehen tapaisi tai löytäsi kun baarista en sellaista ole hakemassa ja tämä nettideittailu on kyllä ihan tuhoon tuomittua.

• asdfghjklöä

taisi nyt vähän harmittaa tämä aloitus. Eli olet juuri netin deiteissä keikkuva "prinsessa" ja todellakin lainausmerkeissä, koska olet täysin tavallinen ja turha tapaus, jolla suuret luulot vaan itsestäsi. Todella hyvänä tapauksena sut olisi jo poimittu pois markkinoilta, tiedä se senkin typerä ja epärealistinen pelleakka!

• Kommentti 1000

Joo eipä taida olla helppoo naisillakaa. Mut miehet ei saa edes vastauksia. Siks jotenki toivoo herättävä toi ap n teksti. Että samassa veneessä on ihan ookoo tyyppejä muitakin. Kyllä aika tuhoon tuomittua toi deittihomma on munkin mielestä.

• dsfbdsfb

s24-treffit on ihan hanurista, paremmin pääsee naisten kanssa kontaktiin vaikkapa jossain yksinäisyys-palstalla.

• ashburgeri

taitaa ukon rahnalla vaa olla jo parasta ennen päivä mennyt....

• Kommentti 1000

Ei tainnu sun lukutaito riittää noin pitkään kirjotukseen. Hyvihän sillä ton perusteella menee ku ei tarvi deiteiltä seuraa hakee

• se5sdtrf

Oletitko että he joilla on varaa valita, olisivat täällä odottamassa viestejä kaikilta mahdollisilta mörrimöykyiltä ja adoniksilta?

Eli suomeksi, on olemassa noita sinun tavoittelemia kauniita naisia, täydellisillä taustoilla ja luonteilal varusteltuina, mutta kuules - Ei heidän tarvitse nettitreffeiltä etsiä sitä seuraa. Heillä kun riittää vientiä joka tapauksessa.

Luuletko että Sabina Särkkä on täällä etsimässä "sitä oikeaa"? Ehei..

VOI OLLA, ihan mitättömän pieni mahdollisuus että tänne eksyy tuollainen täydellinen yksilö, mutta laskeppa millaiset mahdollisuudet sinulla on törmätä häneen, löytää hänet täältä.

Joten, jos olet itse niin erinomainen, että pystyt valikoimana naisesi, niin lähdeppä sinne muualle etsimään sitä täydellistä naista itsellesi. Täällä mahdollisuutesi ovat lähellä nollaa.

• Tarkka heppu

Hei kandee lukee kommentit kokonaan nii tajuaa sitten ihan oikeasti mistä on kysymys. Ärsyttää nää jälkihännän kommentoijat jotka tulee "neroina " jauhamaan ja neuvomaan ja kaikesta näkee että on luettu vaa osa tai pieni osa vastauksista.

• No onhan tuo kyllä näin lapsettomankin naisen näkökulmasta aikamoinen turn-offi, että miehellä itsellään on lapsia, mutta naiselta toivoo lapsettomuutta. Eli joo, kyllä itse todennäköisesti jättäisin vastaamatta jo tuommoisen jutun takia. Kyllä sentään jotain todellisuudentajua pitää miehellä olla jos sen kanssa seurustella meinaa.

• Exuusioisä

Ai vaikka mies ei haluis niitä lasten
        Oman hyvinvoinnin takia? Monella miehellä on paljon kokemusta lapsista ja uusioperheistäkin. Lasten hoito on kovaa hommaa. Kyllä ap ta ymmärtää jos on jo noin paljon lapsista kokemusta

• A few good men

Aloittaja vaikuttaa fiksulta mieheltä ja on selvästi kokenut naisten kanssa, ei mikään reppana. Voisin kuvitella, että aloittaja on hyvin samanhenkinen mies kuin minä.

Hän puhuu myös asiaa, ihmetyttää tämä keskustelu täällä kuinka hänestä nyt kaivetaan vikoja esiin.. aika tylyjä j aväheksyviä kommentteja. Kyllä totuus on aloituksessa, monet netin naiset ovat ihan pilvessä.

Olen hyvännäköinen mies. Mua tullaan aina iskemään baarissa, jopa hyvännäköisten parikymppisten toimesta vaikka itsellä on kohta 40 mittarissa. Yleisestikin pidetty heppu ja moni on kanssani suhteeseen halunnut. En kuitenkaan heti eron jälkeen ole siihen ollut valmis, pari yritystä kaatui ja päättyi vastapuolen kyyneliin ja haluan suhteen. En halua ketään satuttaa, joten olen ollut yksin... nyt tilanne on kuitenkin kypsynyt. Nettideittikokemus on sama kuin aloittajalla, ne naiset, jotka eivät suoraan katso nenänvartta pitkin mua, tulevat sellaisella "minä valkkaan sinut jos valkkaan" -asenteella. Toistaiseksi ovat jääneet nuolemaan näppejään.

• ed.

Oho, tuli pieni editointivirhe kännykällä. Kai tosta tolkun saa :D

Piti sanomani, että".... tilanne on kysynyt ja haluan suhteen."

• likka2

Kerrassaan mielenkiintoista luettavaa. Olen itsekkin deittaillut.
      OLEN miettinyt samaa tää on viimeinen kerta, ei kun tansseihin ja liikenteeseen.

• 40+mies

Ap:n tarina kuulostaa itsellenikin tutulta ja kokemusta on useampi vuosi nettideitistä. Surullista on se, että tähänkin ketjuun on löytänyt tientä naisparlamentti, joka haukkuu ja turn offittaa ap:n ja siinä sivussa kaikki muutkin miehet. Toivon totisesti, että se on vaan nämä nettinaiset, jotka ovat itselleen kehittäneet nämä uskomattomat kriteerit, joilla he miehiä ainakin netissä rankkaavat. Tosielämässä parinvalinta tapahtuu aika lailla erilaisin perustein kuin netissä, joten siellä varmaan kiinnostumme toisistamme näitten samojen naisten kanssa, joille me netissä olemme täydellisiä TURN OFFEJA! ;D

• turn turn turn

Nimenomaan tosielämässä kaikki on toisin. Minulle aikoinaan sanoi itseäni 2 v vanhempi mies kasvokuvastani että "kuvasi ei sykähdyttänyt". En ollut erityisen imarreltu tästä, ja ihmettelin että miksi hän sanoo noin kun haluaa kumminkin jatkaa yhteydenpitoa. (Mielestäni annetusta kuvasta ei kuulu sanoa mitään kommentteja, kuvasta vain päättelee että haluaako tavata vai ei.)

Tapasimme sitten kuitenkin joskus aikanaan ja hänen mielestään olin tosi hyvännäköinen.

Ei varmaan kannattaisi mennä möläyttämään mitä sattuu jo kirjoitteluvaiheessa, koska sitähän ei tiedä onko se sanottu niin paha turn off ettei sitten toinen osapuoli halua jatkaa. Ja jos olisi tavattu, olisikin voinut käydä ilmi että se mitä sanoi oli harkitsemattomasti sanottu, kun todellisuus olikin sitten vähän toinen.

Aika monen miehen kanssa on tyssähtänyt juuri sen takia että hölöttävät mitä sattuu. Tai sitten ovat täysin puhumattomia; eivät sano pahaa, mutta eivät hyvääkään, eivät niin yhtään mitään. Eihän sitä voi tietää miten hyvin tulisi tavatessa juttuun. Mutta ei se vaan inspiroi tapaamaan jos toisesta saa kirjoitteluvaiheessa epämiellyttävän vaikutelman.

• 40+mies

Mietin tuossa, mikä nettideitissä aiheuttaa näitä ongelmia. Ja yksi voisi olla se, että vaikka kukin nainen on omasta mielestään etsimässä ikäänkuin itselleen parhaiten sopivaa miestä, niin tarjolla oleva miesprofiilien suuri määrä aiheuttaa turhautumisen ja ikäänkuin illuusion siitä, että ns. erottuvaksi tuunatut profiilit olisivatkin niitä sopivia. Perusmiesten perusprofiilit hukkuvat omaan massaansa, vaikka juuri niiden joukosta voisi kuvitella löytyvän ne yksilölliset helmet. Ja sitten listan komein uros kaikkine profiilissa esiin tuotuine korkean statuksen symboleineen varastaa huomion ja naisdeittailijoille syntyy mielikuva, että juuri tämä olisikin se hänelle oikea, koska se on ainoa joka massasta erottuu. Nettideitti olisi näin pelkkä pelimiesten silmänkääntötemppu. Rehellisesti omilla vahvuuksillaan seuraa etsivät miehet jäävät tässä pelissä paitsioon, koska he ryhmänä tavallaan torppaavat toistensa mahdollisuudet muodostamalla ns. harmaan massan, josta yksilölliset saman henkisiä naisia viehättävät ominaisuudet eivät mitenkään erotu ja kiinnitä näiden naisten huomiota.

Tosin tähän teoriaani sopii vähän huonosti se, että kokemukseni mukaan todella pieni osa naisista ylipäätään edes selaa miesten profiileja riippumatta siitä onko heitä lähestytty viestillä tai pelkästään vierailulla. Tämä teoria voisi tukea ap:n kokemuksia hurmaamisesta nettideitissä. Laajemmalle massalle ongelma on varmaankin se, että naiset eivät yksinkertaisesti ehdi tai heidän ei tarvitse jakaa huomiota kuin niille miehille, joiden viestit löytyvät kulloinkin viestilistan alusta. Miehiä on siis nettideitissä tarjolla naisille heidän omasta tasostaan riippumatta, kuin manulle illallisia. Joskus aikoinaan etelän diskossa sain seurata huvittavaa näytelmää, kun pienen tanssilattian ympärille oli linnoittautunut valtava joukko nuoria miehiä seuraamaan muutaman hyvän näköisen naisen tanssimista. Jännityksellä odotin, kuka miesjoukosta erottuu loppujen lopuksi niin, että saa naisten huomion. Tanssi- ja tuijotustaitojaan saivat miehet esitellä kyllästymiseen saakka ja suurin osa sai tietysti poistua paikalta pettyneenä. Mielestäni sekin näytelmä oli nettideittiin verrattuna parempi tilanne miehillä, koska jokainen heistä kuitenkin oli tasavertaisesti naisten valittavana. Ja naiset lopulta valiltsivat sen, joka heitä oikeasti kiinnosti (tai jolla oli paras iskurepla). Nettideitissä vain harva mies saa osakseen tasapuolista vertailua, mikäli naiset eivät edes lue viestejä tai profiileja. Nettideitissä informaatiota on myös niin vähän ja valikoidusti tarjolla. Jos ulkonäköä ei näe ja treffeille ei pääse, niin ei voi edes saada mahdollisuutta tulla valituksi.

• Kohtalokaveri

Jees! Oikeessaa oot. Tätä aapeekin kirjoituksellaan tarkoitti. Oon mies ja samat kokemukset. Ulkonäkö, persoona, ääni, eleet yms eivät erotu netissä. Sitä paitsi mitä ulkonäköön tulee niin toiset ovat kuvissa tosi hyvän näköisä mutta eivät välttämättä luonnossa ja päinvastoin. Netissä kaikki pelkistyy kuvaan ja tekstiin. Saatika jos oot aapenn tavoin lyhyt mies niin oot aut markkinoilta vaikka muuten flaksi käviskin. Tiedän erään sporttaavan viisikymppisen n 171 senttisen miehen johon naiset on ihan hulluna koska on hauska ja kropaltaan miehekäs. Ei varmaan sais vastauksia nettinaisilta.

• Kohtalokaveri

Niin siis jatkona edelliseen.. Että jos on yksikin puute miehessä niin se on helppo heivata ja siirytä siihen seuraavaan. Saattaa olla että jollakin "täydelliset " kriteerit täyttävällä miehellä on päinvastainen tilanne naisten kanssa. No verkosa ei totuus paljastu oli sitten kuvaa tai ei

• nettideitit meni

Minulla on vähän samanlaisia kokemuksia kuin monella täällä mutta on myös hyviäkin. Erosin noin 4 vuotta sitten jonka jälkeen olin varsin ahkera netissä. Usein tilanne oli se että valokuvat naisista oli fotoshopattuja tai ne oli otettu ns. viimeisen päälle laitettuna ja jopa sillä tavalla että esim ylipaino jäi näkemättä. Toinen asia mistä usein viilattiin oli koulutustaso ja ikä. Jopa asuinpaikka viilattiin mutta sen ymmärrän jotenkin jos asuu pienellä paikkakunnalla.

No, tapailin useita naisia. Useimmat treffit meni enemmän tai vähemmän heikosti mainituista syistä johtuen. Olen erittäin hyvin toimeen tuleva, sosiaalinen ja kaiketi ihan ok näköinen ja muutenkin kunnossa. Minua kyllä aidosti ärsytti jos valokuva ei vastannut todellisuutta eli suosittelen kaikille naisille laittamaan myös ns. arkikuvan noihin ilmoituksiin. Vaikka useat naiset oli kauniita niin odotusarvo ei vastannut todellisuutta ja silloin tuo asia alkaa aidosti nyppimään joka ei ole hyvä lähtökohta suhteelle.

Toinen havainto jonka tein, aivan järkyttävät odotukset vastapuolesta. Jos minä, melkein 200.000 euroa vuodessa tienaava, oma auto, oma talo, osakesalkku ja useampi sjoitusasunto, korkeakoulutettu en riitä perussetiltäni., mä en kyllä enää tiedä mitä hemmettiä noi mimmit etsii. Mulle on ihan ok jos nainen etsii "varakasta" koska ymmärrän että nainenkin haluaa vakautta elämäänsä. Mutta olin kyllä todella hämmentynyt niihin vaateisiin. Minulla on kaksi lasta joka on hyvin todennäköisesti suurin ongelma mutta ilmoitin aina että olen valmis lisääntymään jos suhde on hyvä. Mutta ei, ei vain toimi. En tiedä mitä naiset etsivät mutta mun kaveripiirissä 38-40 vuotias lapseton kundi on kyllä aikamoinen paskakortti naiselle. Jos tohon ikään ei ole vielä ollut naimisissa eikä lapsia niin kyllä luonne ei ole sitoutuvaa sorttia. Ehkä tapailin sitten vääriä vain ihmisiä.

Kolmas havainto, naiset ei ota yhteyttä. Ei sitten vaikka kuinka odottaisit. Viestehin vastaamattomuus tarkoitti minulle kieltäytymistä joka on ihan ok.

Ja sitten se paras tilanne, unelmieni nainen otti itse minuun viimein yhteyttä. Nainen oli niin kaunis että en olisi edes uskaltanut sanaakaan hänelle sanoa baarissa vaikka olisi vieressä istunut mutta näin vain kävi. Ja nyt asutaan yhdessä ja ollaan menossa ensi kesänä naimisiin. Mutta, mikä sen teki... hän ei ole suomalainen. Josta syntyy neljäs havainto. Ulkomaalaiset naiset ottavat yhteyttä, heidän odotuksensa perusasioista ovat matalat. Riittää kun on oma itsensä ja jos toimii niin toimii. Ei haittaa jos 40 vuotiaalla on kaksi lasta, sehän on normaalia?

Mitä tästä opitaan, naiset, ottakaa yhteyttä. Mielestäni olen erittäin hyvä puolisoehdokas mutta minut vietiin ulkin taholta koska törmäsin passiivisuuteen. Myös miehillä voi olla rohkeuden puutetta mutta se ei tee heistä itsetunnottomia. Aktiivisuus palkitaan ja kokeilematta ei saa kokemuksia eikä pyytämättä vastauksia.

• sdbvsb

Niin eli, suomalaiset naiset elää kuvitelmineen, haaveineen ja omanarvontuntoineen pää pilvissä, mikään suomimies ei kelpaa mutta ehkä näillekin kelpaisi joku ulkomaalainen Manueli joka on erilaista ja eksoottista, muusta viis. Naiset on tottuneet liian hyvälle, jos joutuisivat olemaan esim. 5 vuotta ilman miestä tai minkäänlaista huomiota miehiltä niin eiköhän siinä alkais vähän vaatimattomampikin sytyttää.

• asdf7654

Luomasi kuvitteellisen hahmon ongelma oli tässä: Hahmokehitelmä on viestistäsi päätellen deittaillut ihan puhtaasti materia edellä -asenteella. Ainoa viittaus häneen henkilönä oli "kaiketi ihan ok näköinen". Henkilö ei kuitenkaan ole niin varakas että voisi pokailla palkintovaimoja tuosta vaan.

Hahmolle olisi kannattanut luoda hieman persoonaa, mielenkiintoa herättäviä piirteitä, ulkonäköä, sosiaalista pääomaa ja muuta sellaista kohtuullisen keskinkertaisen kulissin taakse.

• nettideitit meni
        sdbvsb kirjoitti:

Niin eli, suomalaiset naiset elää kuvitelmineen, haaveineen ja omanarvontuntoineen pää pilvissä, mikään suomimies ei kelpaa mutta ehkä näillekin kelpaisi joku ulkomaalainen Manueli joka on erilaista ja eksoottista, muusta viis. Naiset on tottuneet liian hyvälle, jos joutuisivat olemaan esim. 5 vuotta ilman miestä tai minkäänlaista huomiota miehiltä niin eiköhän siinä alkais vähän vaatimattomampikin sytyttää.

tämä onkin ihan mielenkiintoinen havainto ja olen täysin samaa mieltä. Suomalaisen kohdalla odotukset on taivaissa, ulkkimiehen osalta odotukset muuttuu täysin. Ja tämä ei ollut arvostelua naisia kohtaan, ymmärrän senkin jossain määrin mutta ehkä tossa kohti naisten pitäisi olla enemmän rehellisiä myös itselleen ja miettiä mitä oikeasti haetaan.

• Naiset ovat fiksuja ja tajuavat, ettei heistä ole miljonäärin vaimoksi, ei ehkä edes rakastajattareksi. Kuitenkin jostain ilmestyy kauniimpi kilpailija. Kuten ilmestyikin.

Suomalaiselle naiselle ei riitä vapaa käyttöoikeus miehen luottokorttiin, taloon, autoihin ja mökkeihin. Hänen kanssaan pitäisi viihtyä koko elämänsä, niin sängyssä kuin sen ulkopuolellakin. Varallisuus tekee ylimieliseksi, jopa narsistiseksi, eikä ole paras suositus parisuhteelle.

Ero ei ole meriittiä rakkauselämän-CV:ssä. Miehet lähtevät useimmiten vain, kun heillä on uusi. Miksi nainen jättää huippuvarakkaan miehen? Avioehdot jättävät hänet omilleen, mutta hän haluaa silti lähteä.

• nettideitit meni

sori, ei ole fiktiivinen hahmo. Persoonaltani olen erittäin sosiaalinen, paljon maailmaa nähnyt ja itsevarma. Ja kokemukset ovat todellisia. En mä jaksa tällä iällä enää mitään soopaa tänne kirjoitella.

Tuohon kommenttiisi materiaali edellä, ilmaisin ehkä itseni heikosti. En laittanut profiiliini mitään muutakuin koulutustason ja ammatin. Toki niiden pohjalta voi jo jotain päätellä ja olen samaa mieltä, trophy vaimoa ei vielä tällä varallisuudella löydy mutta on se nyt kuitenkin suomen tasolla siellä parhaassa 5 %:ssa ellei vieläkin korkeammalla. Noita multimiljonäärejä on jo sitten kappalemääräisesti vielä vähemmän.

• nettideitit meni

ja tosta materiaali edellä vielä, en myöskään kertonut niistä asioista ensimmäsillä deiteillä mutta kuten joku tuolla aikaisemmin tai jossain toisessa keskustelussa totesi. Kyllä autosta voi jo jotain päätellä mikä asema ja varallisuustilanne on. Mutta toki jos nainen kysyi mikä tilanne on, niin vastasin niin kuin nyt sivistyneesti voi vastata ilman että se menee rehvasteluksi. En ole myöskään rehvastelevaa sorttia vaikka en nyt varsinaisesti myöskään piilottele menestystä.

• jeorioer

Se on kieltämättä jännää, miten suuri osa Suomen suurituloisimmista ihmisistä käy Suomi24-palstalla tilittämässä nettideittailun vaikeutta. Luulisi, että näiden, suorastaan kuntien ja kaupunkien ansiotilasojen kärkisijoilla roikkuvien unelmien poikamiesten olisi lähes hätisteltävä naisia ympäriltään.

• mitä???
        jeorioer kirjoitti:

Se on kieltämättä jännää, miten suuri osa Suomen suurituloisimmista ihmisistä käy Suomi24-palstalla tilittämässä nettideittailun vaikeutta. Luulisi, että näiden, suorastaan kuntien ja kaupunkien ansiotilasojen kärkisijoilla roikkuvien unelmien poikamiesten olisi lähes hätisteltävä naisia ympäriltään.

onko tänne tulorajat?

• jeorioer
        mitä??? kirjoitti:

onko tänne tulorajat?

Ei ole ja siksihän me olemmekin tänne saaneet iloksemme poikkeuksellisen suuren joukon maamme eliittiä joka ei jostain syystä menesty naismarkkinoilla. Kerrassaan kutkuttavan mielenkiintoinen tilanne, eikö? ;)

• mitä??
        jeorioer kirjoitti:

Ei ole ja siksihän me olemmekin tänne saaneet iloksemme poikkeuksellisen suuren joukon maamme eliittiä joka ei jostain syystä menesty naismarkkinoilla. Kerrassaan kutkuttavan mielenkiintoinen tilanne, eikö? ;)

eikös toi kundi just sanonut menevänsä naimisiin ensi kesänä? Sä et nyt vain ilmeisesti hyväksy sitä että ihminen on ihminen tulotasosta riippumatta

• jeorioer
        mitä?? kirjoitti:

eikös toi kundi just sanonut menevänsä naimisiin ensi kesänä? Sä et nyt vain ilmeisesti hyväksy sitä että ihminen on ihminen tulotasosta riippumatta

Hyvä havainto! Siis meillä on täällä nettideittailupalstalla viihdyttämässä suhteettoman suuri joukko maamme suurituloisinta eliittiä joka ei edes nettideittaile tai ole tehnyt niin pitkiin aikoihin. Tämä on suorastaan mahtavaa, että he ehtivät ja viitsivät arvokasta aikaansa panostaa vielä tännekin ja tulevat säännöllisesti julistamaan miten viallisia suomalaiset naiset ovat :D

• Mitä??
        jeorioer kirjoitti:

Hyvä havainto! Siis meillä on täällä nettideittailupalstalla viihdyttämässä suhteettoman suuri joukko maamme suurituloisinta eliittiä joka ei edes nettideittaile tai ole tehnyt niin pitkiin aikoihin. Tämä on suorastaan mahtavaa, että he ehtivät ja viitsivät arvokasta aikaansa panostaa vielä tännekin ja tulevat säännöllisesti julistamaan miten viallisia suomalaiset naiset ovat :D

Tossa sun viestissä palaa jälleen asenteellisuus, mun mielestä ton kundin kirjoitus oli hyvä

• nettideitit meni

ei ole tässä päivällä muutakaan tekemistä kun olen himassa yksin. Tohon sun toiseen kommenttiin, eipä paljon näkynyt vapaaehtoisia. Poikamieshän en ollut, olin eronnut kahden lapsen isä

• nettideitit meni

Mielestäni keskustelun avaus oli hyvä ja siinä kerrottiin miehen kokemuksia naisista dating sivuilla. Nyt minun osaltani näköjään huomio keskittyi lähinnä siihen onko tulotietoni oikein ja olenko fiktiivinen henkilö joka sepittelee tarinoitaan vain huvikseen. Mielestäni minun tekstin pointti oli löytää netti deittailun erikoisuuksia omasta elämästäni ilman että yritän edes loukata ketään mutta huomio kääntyi näköjään enemmän sosioekonomiseen tilaani kuin niihin kokemuksiin.

Kiitos tästä, tämä oli muistutus miksi näillä sivuilla ei kannata käydä, asiallinen keskustelu on lähes mahdotonta. Helsingin keskusta vaikenee

• Nettideitit meni

ja kun joku näsäviisas nyt sitten huomaa että puhuin omistavani talon tuolla aikasemmin niin kyllä omistin mutta möin sen eron jälkeen ja muutin keskustaan. Ehdin kuitenkin ennen ketään jeesustelijaa

• nfaöhtöahta

Nettideiteissä naisille vain tulee niin paljon vastauksia, että ihan kaikille potentiaalisille ei vain mitenkään pysty vastaamaan. Joku aina jää yli, toinen ehkä ehti ensin tai osui vain kiinnostamaan enemmän jostain syystä. Ei niistä kannata pulttia ottaa, eikä tuomita naisia nirsoiksi. Ajatelkaapa jos tilanne olisi toisinpäin: ette te miehet itsekään pystyisi jokaista tapaamaan tai edes ottamaan yhteyttä. Tottakai valitsisitte päältä ne parhaimman oloiset. Pitäisittekö itseänne silloin "tasonne liian korkeaksi arvioivina/suhteellisuudentajun kadottaineina"?Joku hyvä, nätti nainen jäisi rannalle, voisi olla sisimmältään parempi kuin missitason kaunotar, mutta kun ette vain voi kaikkia naisia treffata, johan siitä saisi aika kukasta kukkaan -tyypin maineen. Missä siis logiikka ja järki nettinaisia ajatellessanne, miehet hoi?

Ja ihmeessä jos löytyy parempi treffaussysteemi, niin sinne sitten!

P.s. Jos nainen olisi kirjoittanut vastaavan kirjoituksen, häntä haukuttaisiin kuitenkin läskiksi, parhaat päivänsä ohittaneeksi jne. Nyt kun mies teki aloituksen, tulevat sovinistit heti läyhäämään ja haukkumaan kaikkia naisiksi olettamiaan.

• ei kiitos nettiseura

Luuletteko oikeasti, että netissä profiilia pitävät naiset olisivat ihan sitä parasta kärkeä? En ole tavannut yhtäkään, ehkä alle 30-vuotiaista vielä löytyy jokunen helmi.. mutta että 40-v helmilöytö roikkuisi profiilin kanssa netissä? Ei kovinkaan tyylikästä, senhän nyt tietää kaikki vastaavantasoiset miehetkin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      364
      8223
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      159
      2572
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      928
    4. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      853
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      826
    6. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      823
    7. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      812
    8. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      810
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      786
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      68
      713
    Aihe