En uskalla jättää ,koska avovaimo onnellinen ja oon ainut läheinen henkilö sille.. Jos jätän sen niin sillä ei ole mitään... Itellä paljon kavereita ja läheiset vanhemmat. vituttaa niin paljon kun kaveri kysyy johonkin eikä vaimoke päästä koska joutuisi oleen yksin yms. Enkä nauti enään suhteesta juuri ollenkaan ja töissä pelkästään saan olla erossa siittä.. Enkä tosiaan uskalla puhua näistä asioista yhtään
en uskalla jättää
5
366
Vastaukset
- kokemusta on
Älä nyt säälistä ole avoliitossa, voi olla et vaimo odottaa et teet aloitteen ja itse eroat.
- on nähty
Kulissiliitto ei koskaan kannata pitemmän päälle
- piude.
Sittenhän se on tekemätön paikka. Taidat olla parisuhteess lopun ikääsi.
- Opi puhumaan
Opettele puhumaan. Jos et uskalla puhua suoraan omista toiveistasi ja haluistasi, et tule onnistumaan tulevissa naissuhteissasi yhtään sen paremmin kuin nyt on.
Rohkeus puhua on helppo, miehelle. harjoittele etukäteen mitä haluat sanoa. Sitten käännä katseesi vaikka ikkunaan, pyydä hiljaisuutta ja puheenvuoroa. Ja puhu.
Pahin mitä voi tapahtua, on että nainen kiljuu tai jos on heikko, alkaa itkemään. Kummankaan edessä ei tarvitse perääntyä, voi sanoa, että puheen aika on loppu, jatkekaan tästä seuraavana päivänä.
Taas harjoittelee,,,jne -ja jatkaa, seuraavana päivänä.
Jos omat halut ja tarpeet jäävät sanomatta, parisuhde ei koskaan voi onnistua. Se ei ole kiinni naisesta, vaan miehestä, joka ei puhu. - 1+1+1+1+
No säälittävä olet sinä. Ei tää provo mee läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781002
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm76767J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119724
- 59717
- 108656
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111573- 46552
- 41498
- 18498