Mitä ajatella naisesta joka pyytää treffeille nettideiteissä saman tien ja kun sitten pyysin, että olisi mukava nähdä kuva ensin niin nainen ei vastannut enää mitään.
Sanoin että luonne on tärkeintä, mutta olisi mielestäni kiva pelata avoimin kortin kun itselläni on kuvallinen profiili niin mikä sen kuvan lähettämisestä on niin vaikeaa.?
Pyysin kuvaa nettideiteissä. ,nainen ei vastannut
7
91
Vastaukset
- 1+•
Ruma läski. Forget it!
Ehkäpä se nyt siellä kiroaa kun miehet ovat pinnallisia paskoja joille ulkonäkö on kaikki kaikessa. :D
Juu, en minäkään ymmärrä tuommoista käytöstä, ja tuskinpa paljon menetät jos vain unohdat koko jutun.Tai no, jos aikaa ei vielä ole kulunut kovin paljon niin voi tietty olla mahdollista ettei ole vielä saanut otettua itsestään asiallista kuvaa. Mutta olisi nyt kuitenkin voinut jotain selitystä antaa.
- ätmi
stellaria81 kirjoitti:
Tai no, jos aikaa ei vielä ole kulunut kovin paljon niin voi tietty olla mahdollista ettei ole vielä saanut otettua itsestään asiallista kuvaa. Mutta olisi nyt kuitenkin voinut jotain selitystä antaa.
Millaisia epäasiallisia kuvia sinusta löytyy?
ätmi kirjoitti:
Millaisia epäasiallisia kuvia sinusta löytyy?
No epäonnistuneita kalannaama-selfieitä on kyllä läjäpäin. Nakukuvia en ole katsonut tarpeelliseksi itsestäni ottaa, tai pyytää ketään muutakaan niitä ottamaan. (Onpas minulla likainen mielikuvitus. Ethän sinä toki mitään nakukuvia tarkoittanutkaan…)
- ätmi
stellaria81 kirjoitti:
No epäonnistuneita kalannaama-selfieitä on kyllä läjäpäin. Nakukuvia en ole katsonut tarpeelliseksi itsestäni ottaa, tai pyytää ketään muutakaan niitä ottamaan. (Onpas minulla likainen mielikuvitus. Ethän sinä toki mitään nakukuvia tarkoittanutkaan…)
Nyt meni kyllä posket ihan punaisiksi, kun tuollaisia puhut!
- Jii007
stellaria81 kirjoitti:
Olen saattanut bongata sinut netissä! Olen meinannut jo aiemminkin mainita tästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1884790Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k303670Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392572Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1572247Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet491548- 731308
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751161Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711142En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391083Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911021