Otsikko ehkä vähän hämää mutta avataan sitä tässä tarkemmin: Eli olen nyt kulkenut samassa junassa erään söpön jätkän kanssa. Hän jää muutaman pysäkin aikaisemmin pois kuin minä ja sitä junan vierusta kävellessään olen yrittänyt ottaa kantsekontaktia hänen kanssaan mutta herra pälyilee joko kännykkänsä ruutua tai tyhmänä toljottaa suoraan eteenpäin. Hän istuu näköjään aina eri vaunussa kuin minä enkä todellakaan ole syöksymässä samaan vaunuun hänen kanssaan tuijottelemaan. Saati että menisin viereen istumaan ja avaamaan keskustelua. Tyrkkymäinen olohan siitä tulisi (ja jos tätä jätkää kiinnostais, kyllähän se olis ainaki vilkassu joskus sinne junan sisälle ja reagoinut katseeseeni). Eli mitenköhän saisin kiinnitettyä miehen huomion seuraavalla kerralla, kun hän siitä ikkunan ohi taas kävelee?
Katsekontakti junassa
Taskuraketti92
3
223
Vastaukset
- Jagdpanzer
... Et luultavasti mitenkään? Luulis että olis jo huomannu jos olis huomatakseen?
- 2+15
"enkä todellakaan ole syöksymässä samaan vaunuun hänen kanssaan tuijottelemaan. Saati että menisin viereen istumaan ja avaamaan keskustelua. Tyrkkymäinen olohan siitä tulisi"
Tuolla asenteella ei tule tapahtumaan mitään. Aivan hyvin voit mennä viereen ja avata keskustelun.- näin.
Nimenomaan, juuri näin.
Tuossahan jo itse vastasikin omaan 'ongelmaansa'. Ei ne asiat ihmettelemällä ja ennakkokäsityksillä etene.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077726
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085921- 835157
- 1394526
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552957
- 582918
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562046