PESKÄÄ VAATTEENNE, NOIDAT!

Whirlpool

Ilmestyskirjan 22.luku, Johanneksen ilmestys: "Autuaita ne, jotka pesevät vaatteensa: he pääsevät syömään elämän puusta ja saavat mennä porteista sisälle taivaaseen]. Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat”

16

92

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Egon

      Sioille on omat pöhnät sikojen taivaassa. Sinne menevät mm. eräät sahanomistajat.

      • Whirlpool

        Näin olen kuullut. Heistä ei tehdä kasler-pihvejä, koska taivaassa ei ole kuolemaa, saati nälkää.


    • jukkapukka1

      vedä käteen.

      • Whirlpool

        Ammu itsesi.


    • Koirien taivas

      Eläimet pääsevät taivaaseen. Sinun pääsystä taivaasen en tiedä..............

    • Whirlpool

      Jaa minä. En ole juuri nyt menossa. Koirissa on vain se, että ne purevat ihmisiä, erästäkin pikkutyttöä puri naamaan raivohullu piski. Koirat eivät kuulu taivaaseen saati maan päälle. Negän ovat kesyjä susia, usein jalostamisen vuoksi luonnevikaisia ja niiden perimmäinen luonne voi tulla esiin milloin vain, kun ne sekoavat.

    • Julle taivaasta

      Koirat purevat ihmisiä taivaassakin,

      • Whirlpool

        Onko asiasta tarkempaa informaatiota. Jeesuksellakin on parta peittämässä Rottwilerin puremaa hänen leuassaan. Jeesus teki rottweilerista liimaa ja ja teekeksejä, joita hän tarjoili viimeisellä ehtoollisella. Hän tarjosi niitä myös Brutukselle, joka tapasi pureskella ihmisiä.


      • Julle taivaasta
        Whirlpool kirjoitti:

        Onko asiasta tarkempaa informaatiota. Jeesuksellakin on parta peittämässä Rottwilerin puremaa hänen leuassaan. Jeesus teki rottweilerista liimaa ja ja teekeksejä, joita hän tarjoili viimeisellä ehtoollisella. Hän tarjosi niitä myös Brutukselle, joka tapasi pureskella ihmisiä.

        Kyllä asia on näin. Brutus sanoikin Jeesukselle: "Lyödään vetoa. Sinä olet veto ja minä lyön."


      • Jessus
        Julle taivaasta kirjoitti:

        Kyllä asia on näin. Brutus sanoikin Jeesukselle: "Lyödään vetoa. Sinä olet veto ja minä lyön."

        Ja Jeesus vastasi: "Painu helvettiin siitä. Siellä on muitakin kapisia koiria toisiaan pureskelemassa."


      • Julle taivaasta
        Jessus kirjoitti:

        Ja Jeesus vastasi: "Painu helvettiin siitä. Siellä on muitakin kapisia koiria toisiaan pureskelemassa."

        Jeesus ja Brutus keskustelivat kadun kulmassa bebopista juhlapuvut päällä. Jepari tulee; "Mitäs täällä?" Jeesus: "Oop-bop-sh-ba-ool-ya-koo". Jepari: "Hajaantukaa!"


      • Officer Orimattila
        Julle taivaasta kirjoitti:

        Jeesus ja Brutus keskustelivat kadun kulmassa bebopista juhlapuvut päällä. Jepari tulee; "Mitäs täällä?" Jeesus: "Oop-bop-sh-ba-ool-ya-koo". Jepari: "Hajaantukaa!"

        Aivan kuin Julle Taivaasta puhuisi omasta kokemuksesta. Olin luullakseni juurikin tuo kyseinen konstaapeli. Brutus hajaantui, mutta tämä Jeesus-nimellä esiintynyt hippi ei. Siksi minä kajautin pampulla


      • Paavi Piux
        Julle taivaasta kirjoitti:

        Kyllä asia on näin. Brutus sanoikin Jeesukselle: "Lyödään vetoa. Sinä olet veto ja minä lyön."

        Kettingillä


      • Kyseinen kostaapeli
        Officer Orimattila kirjoitti:

        Aivan kuin Julle Taivaasta puhuisi omasta kokemuksesta. Olin luullakseni juurikin tuo kyseinen konstaapeli. Brutus hajaantui, mutta tämä Jeesus-nimellä esiintynyt hippi ei. Siksi minä kajautin pampulla

        Olen kova pamputtamaan. Ei sanat riitä kertomaan.


      • Lady Puta
        Paavi Piux kirjoitti:

        Kettingillä

        Aah ja ooh


      • .Putain
        Lady Puta kirjoitti:

        Aah ja ooh

        Toki poliisikoulussa opetettiin myös lukemaan, mutta lähinnä pamputtamaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5479
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3375
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      21
      1699
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      13
      1447
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe