Ilmestyskirjan 22.luku, Johanneksen ilmestys: "Autuaita ne, jotka pesevät vaatteensa: he pääsevät syömään elämän puusta ja saavat mennä porteista sisälle taivaaseen]. Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat”
PESKÄÄ VAATTEENNE, NOIDAT!
16
150
Vastaukset
- Egon
Sioille on omat pöhnät sikojen taivaassa. Sinne menevät mm. eräät sahanomistajat.
- Whirlpool
Näin olen kuullut. Heistä ei tehdä kasler-pihvejä, koska taivaassa ei ole kuolemaa, saati nälkää.
- jukkapukka1
vedä käteen.
- Whirlpool
Ammu itsesi.
- Koirien taivas
Eläimet pääsevät taivaaseen. Sinun pääsystä taivaasen en tiedä..............
- Whirlpool
Jaa minä. En ole juuri nyt menossa. Koirissa on vain se, että ne purevat ihmisiä, erästäkin pikkutyttöä puri naamaan raivohullu piski. Koirat eivät kuulu taivaaseen saati maan päälle. Negän ovat kesyjä susia, usein jalostamisen vuoksi luonnevikaisia ja niiden perimmäinen luonne voi tulla esiin milloin vain, kun ne sekoavat.
- Julle taivaasta
Koirat purevat ihmisiä taivaassakin,
- Whirlpool
Onko asiasta tarkempaa informaatiota. Jeesuksellakin on parta peittämässä Rottwilerin puremaa hänen leuassaan. Jeesus teki rottweilerista liimaa ja ja teekeksejä, joita hän tarjoili viimeisellä ehtoollisella. Hän tarjosi niitä myös Brutukselle, joka tapasi pureskella ihmisiä.
- Julle taivaasta
Whirlpool kirjoitti:
Onko asiasta tarkempaa informaatiota. Jeesuksellakin on parta peittämässä Rottwilerin puremaa hänen leuassaan. Jeesus teki rottweilerista liimaa ja ja teekeksejä, joita hän tarjoili viimeisellä ehtoollisella. Hän tarjosi niitä myös Brutukselle, joka tapasi pureskella ihmisiä.
Kyllä asia on näin. Brutus sanoikin Jeesukselle: "Lyödään vetoa. Sinä olet veto ja minä lyön."
- Jessus
Julle taivaasta kirjoitti:
Kyllä asia on näin. Brutus sanoikin Jeesukselle: "Lyödään vetoa. Sinä olet veto ja minä lyön."
Ja Jeesus vastasi: "Painu helvettiin siitä. Siellä on muitakin kapisia koiria toisiaan pureskelemassa."
- Julle taivaasta
Jessus kirjoitti:
Ja Jeesus vastasi: "Painu helvettiin siitä. Siellä on muitakin kapisia koiria toisiaan pureskelemassa."
Jeesus ja Brutus keskustelivat kadun kulmassa bebopista juhlapuvut päällä. Jepari tulee; "Mitäs täällä?" Jeesus: "Oop-bop-sh-ba-ool-ya-koo". Jepari: "Hajaantukaa!"
- Officer Orimattila
Jeesus ja Brutus keskustelivat kadun kulmassa bebopista juhlapuvut päällä. Jepari tulee; "Mitäs täällä?" Jeesus: "Oop-bop-sh-ba-ool-ya-koo". Jepari: "Hajaantukaa!"
Aivan kuin Julle Taivaasta puhuisi omasta kokemuksesta. Olin luullakseni juurikin tuo kyseinen konstaapeli. Brutus hajaantui, mutta tämä Jeesus-nimellä esiintynyt hippi ei. Siksi minä kajautin pampulla
- Paavi Piux
Kettingillä
- Kyseinen kostaapeli
Officer Orimattila kirjoitti:
Aivan kuin Julle Taivaasta puhuisi omasta kokemuksesta. Olin luullakseni juurikin tuo kyseinen konstaapeli. Brutus hajaantui, mutta tämä Jeesus-nimellä esiintynyt hippi ei. Siksi minä kajautin pampulla
Olen kova pamputtamaan. Ei sanat riitä kertomaan.
- Lady Puta
Paavi Piux kirjoitti:
Kettingillä
Aah ja ooh
- .Putain
Lady Puta kirjoitti:
Aah ja ooh
Toki poliisikoulussa opetettiin myös lukemaan, mutta lähinnä pamputtamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673488- 152186
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2241522Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701261- 441221
- 371141
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381073Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 471014
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411010