Naiset ainakin valittaa kun ei kelpaa miehille lihavuuden takia. Etteko sitten voi laihduttaa kun ette kelpaa. Laihduttaminen on helppoa, salille vaan ja sitten pitää syödä muutakin kuin pizzaa..
Oletteko lihavia
50
252
Vastaukset
No annapa neropatti sitten neuvo mitä tehdä, jos on jo normaalipainoinen ja silti on täysin hiljaista? Ja jos aiot heittää sen klassisen "kasvata pitkät hiukset" niin sellaiset ovat löytyneet multa koko elämäni ajan.
niin no kirjoitti:
http://hunkydee.blogspot.fi/2013/02/wonders-of-korean-plastic-surgery.html
Juu, ihan varmasti tavallisen keskipalkkaisen ihmisen kannattaa heittää iso osa rahoistaan tuollaiseen, kun samalla summalla voisi ostaa niin paljon muutakin. Sille on syynsä miksi lähinnä rikkaat noita harrastavat.
- miksi kysyt?
Hei, sinähän sanoit, että taviksesta saa meikkaamalla huippumallin näköisen, joten meikkiä naamaan vaan!
- marianne89...
miksi kysyt? kirjoitti:
Hei, sinähän sanoit, että taviksesta saa meikkaamalla huippumallin näköisen, joten meikkiä naamaan vaan!
Ei se ole vähäpätöisten näköisten kohdalla niin yksinkertaista, siinä onnistuakseen pitää osata meikata riittävällä taidolla ja oikealla tavalla - eli siis ei ole kyse normaalista kevyestä meikistä. Itse en ole varma osaisinko edes meikata samalla tavalla kasvoja lähes tunnistamattomiksi kuin ne muutamat muotitietoisemmat kaverini, toisaalta harvoin olen itse yrittänytkään laittaa ihan viimeisen päälle kaikkea pakkelia naamaan.
Ja kuten olen sanonut edellisiinkin ketjuihin: kuka alkaa uhraamaan jokaikisestä arkiaamustaan ylimääräisen tunnin pelkästään meikkaukseen? Perusmeikkiähän moni laittaa vaikkapa ihan vaan töihinkin, mutta se ei todellakaan ole sama kuin se kasvojen ulkonäköä muuttava ehostus. Eri asia jos jossain erikoistilaisuudessa tai hienoissa gaalajuhlissa haluaa olla viimeisen päälle. - 5+3
marianne89... kirjoitti:
Ei se ole vähäpätöisten näköisten kohdalla niin yksinkertaista, siinä onnistuakseen pitää osata meikata riittävällä taidolla ja oikealla tavalla - eli siis ei ole kyse normaalista kevyestä meikistä. Itse en ole varma osaisinko edes meikata samalla tavalla kasvoja lähes tunnistamattomiksi kuin ne muutamat muotitietoisemmat kaverini, toisaalta harvoin olen itse yrittänytkään laittaa ihan viimeisen päälle kaikkea pakkelia naamaan.
Ja kuten olen sanonut edellisiinkin ketjuihin: kuka alkaa uhraamaan jokaikisestä arkiaamustaan ylimääräisen tunnin pelkästään meikkaukseen? Perusmeikkiähän moni laittaa vaikkapa ihan vaan töihinkin, mutta se ei todellakaan ole sama kuin se kasvojen ulkonäköä muuttava ehostus. Eri asia jos jossain erikoistilaisuudessa tai hienoissa gaalajuhlissa haluaa olla viimeisen päälle.Se on sitten oma valinta jos et halua miestä. Tuskin ne muotitietoiset naisetkaan laittaa ihan joka arkipäivä mitään juhlameikkiä, mutta esim. viikonloppuna baariin. Miehet on niin yksinkertaisia että riittää että saat ne edes yhden kerran näkemään sinut seksikkäänä ja haluttavana niin ei ne enää piittaa vaikket enää meikkaisikaan ja leikkaisit miestukan ja lihoasit parikymmentä kiloa. Se on vähän kuin kalanpyyntiä. Pitää olla korea viehe, johon kala nappaa ja sitten kun se on koukussa niin nuijitaan hengiltä ja syödään parsan ja uusien perunoiden kanssa.
- marianne89...
5+3 kirjoitti:
Se on sitten oma valinta jos et halua miestä. Tuskin ne muotitietoiset naisetkaan laittaa ihan joka arkipäivä mitään juhlameikkiä, mutta esim. viikonloppuna baariin. Miehet on niin yksinkertaisia että riittää että saat ne edes yhden kerran näkemään sinut seksikkäänä ja haluttavana niin ei ne enää piittaa vaikket enää meikkaisikaan ja leikkaisit miestukan ja lihoasit parikymmentä kiloa. Se on vähän kuin kalanpyyntiä. Pitää olla korea viehe, johon kala nappaa ja sitten kun se on koukussa niin nuijitaan hengiltä ja syödään parsan ja uusien perunoiden kanssa.
Viihteelle kun lähden yleensä lähes aina meikkaankin. En vain ole varma kykenisinkö sen suhteen samaan kuin kaverini. En välttämättä edes omista kaikkia heidän käyttämiään välineitä, vaikka perusmeikkiin tarvittavien lisäksi mm. luomiväri ja rajauskynä (joka ainakin yhden kaverini mukaan olisi mulle se ratkaisevin ja tärkein jota mun kuulemma kannattaisi alkaa käyttää arkisinkin, mutta vähän epäilen liekö kuitenkaan se tärkein koska silmien esille tuomiseenhan se ainoastaan vaikuttaa eikä muuhun pärstään) löytyvätkin.
- ,.-,.-,.-
marianne89... kirjoitti:
Viihteelle kun lähden yleensä lähes aina meikkaankin. En vain ole varma kykenisinkö sen suhteen samaan kuin kaverini. En välttämättä edes omista kaikkia heidän käyttämiään välineitä, vaikka perusmeikkiin tarvittavien lisäksi mm. luomiväri ja rajauskynä (joka ainakin yhden kaverini mukaan olisi mulle se ratkaisevin ja tärkein jota mun kuulemma kannattaisi alkaa käyttää arkisinkin, mutta vähän epäilen liekö kuitenkaan se tärkein koska silmien esille tuomiseenhan se ainoastaan vaikuttaa eikä muuhun pärstään) löytyvätkin.
kyllä musta kajaali silmän yläpuolella tekee suuren muutoksen, sitten vielä vähän kulmageeliä, maskaraa punaista huulipunaa ja aurinkopuuteria poskipäiden alle ja voila
- +72
marianne89... kirjoitti:
Oma valinta. Lakkaa ruikuttamasta. Silmiinhän sitä kasvoissa eniten kiinnittää huomiota. O
- marianne89...
+72 kirjoitti:
Oma valinta. Lakkaa ruikuttamasta. Silmiinhän sitä kasvoissa eniten kiinnittää huomiota. O
Niin, mutta jos perusulkonäössä on sen sijaan suurimmat viat nenä ja ennen kaikkea leuka, niin en ymmärrä miten rajauskynä voi silloin niistä kaikista meikeistä olla se "merkittävin" korjaava tekijä.
- 35+6
marianne89... kirjoitti:
Niin, mutta jos perusulkonäössä on sen sijaan suurimmat viat nenä ja ennen kaikkea leuka, niin en ymmärrä miten rajauskynä voi silloin niistä kaikista meikeistä olla se "merkittävin" korjaava tekijä.
Ei sun tarvitse ymmärtää, kun teet vaan. Älä keksi tekosyitä. Meikit silmiin kun olis jo!
- auswitch
Xl ja miehet ei valita.
- Örkki
Kyl kumppanin pitää olla sen painone et sen jaksaa sänkyyn nostaa.
- Missä on tasa-arvo
Kuinkahan moni nainen jaksaa nostaa miehensä sänkyyn?
- turhaa hapatusta
No eipä oo miehiä haitannut asia, päin vastoin laihana ei ollut mitään vientiä, pulleampana kyllä?
Kyllä se on ihan tekosyy, jos väittää ettei lihavuuden takia kumppania löydä... kyllä kumppani on sellainen, joka löytyy ihan muiden asioiden takia.
Kumppanin on oltava sellainen, joka pysyy rinnalla, laihduit sitten 20kg syövän takia, tai lihoit saman vaikka raskauden aikana. Ja oli sitten mies tai nainen, niin kaikki joko lihoo, tai sitten kuihtuu vanhetessaan, ja kumppani on sellainen, joka silti on vierellä, koska kaikki muuttuu vanhetessaan. Aivan järkyttävä tekosyy, en jaksa uskoa siihen hetkeäkään. - mies.
Jos nainen on normivartaloinen ja ei löydä seuraa niin nainen on todella nirso. Itse harrastan yhden illan juttuja vain koska naiset ei uskalla sitoutua. Miehiä on naisille vaikka kuinka paljon mutta ei naisille kelpaa vakisuhde.
No ketäpä nyt kiinnostaisi sitoutua yhden illan juttuja harrastavaan mieheen? Ei minua ainakaan.
- heh heh
Hieman on kyllä vatsaa, tosin ei kauhean paljon. Olen 182 pitkä ja painan 76 kiloa, mutta salilla en ole käynyt sitten yliopiston jälkeen 2007', että jotain pitäisi varmaan tehdä, mutta eipä tuota oikein töiden ja muun elämän jälkeen oikein jaksa enää sinne salille 3-4 kertaa viikossa suunnistaa. Olen kyllä miettinyt että josko alkaisin vain hoikaksi mieheksi, tuo nykyinen läskimaha varmaan lähtisi pois jos vaikka laihduttaisin 5 kiloa pois.
- vinkki hyvä
Vasta 83 kiloisena sinulla olisi ylipainoa.
- Örkki
ei alle 100kg, ole mies eikä mikään. :D
No vaikka mä olenkin pyöreähkö, niin ei ole kyllä koskaan ollut pulaa lähestyjistä. Eikä sen takia ole kukaan pakkejakaan antanut.
Eli kai mussa sit jotain on, jonka vuoksi olen aina kelvannut.
Joku näkee naisessa muutakin kun pelkän kropan.- ätmi
Pullasorsat: pimppaloora, helka, lottamari
- maailmassa virhe
Jostain kumman syystä noi pullasorsat saa ja sä et
maailmassa virhe kirjoitti:
:DDD
Sain muuten tänääkin! Hartiahieronnan, nimittäin, kun Jännämieheni (se kuulostaa paremmalta kuin 'heila') kävi Helsingissä viettämänsä työpäivän jälkeen vielä pikaisesti moikkaamassa- työllisyys
helka kirjoitti:
:DDD
Sain muuten tänääkin! Hartiahieronnan, nimittäin, kun Jännämieheni (se kuulostaa paremmalta kuin 'heila') kävi Helsingissä viettämänsä työpäivän jälkeen vielä pikaisesti moikkaamassaUh, minä taas yritän työllistää itseäni ja thaihieronnat olisi kiva keino, mutta kuka sellaisia tarjoaa taloyhtiössä, jossa on jotain 8 thaihierontapaikkaa, voisi tulla 'väärinkäsityksiä' ;) Ehkä intialaiset päähieronnat olisivat parempi...
- 2+12
maailmassa virhe kirjoitti:
"Jostain kumman syystä noi pullasorsat saa ja sä et"
No ei kait naiselle saaminen ole mikään saavutus...? Pitää olla melkoinen kurppa jos kehuskelee sillä että sai.
Kyllä seksiä aina saa kun vain tiputtaa vähän kriteerejä (pituus, komeus, ikä, status, jne) tai miksei kevyen suhteenkin. Sitten kun haluaa mieluusti laadukkaan miehen jonka kanssa muuttaa yhteen ja hankkia lapsia, markkina-arvoa aletaan mittaamaan tosissaan. - ääääääåååppå
femnerd kirjoitti:
Unohdit minut!
Järkyttävät läskit: femnerdUskallatko kertoa paljonko on sitä painoa on?
- hups........
femnerd kirjoitti:
Unohdit minut!
Järkyttävät läskit: femnerdSut unohdettiin siitä fitnessmallit osiosta.
ääääääåååppå kirjoitti:
Uskallatko kertoa paljonko on sitä painoa on?
Ou jees, uskallan.
Pituus 174 cm, paino viimeksi mitatessa 88 kg.
Olen lihonnut vuodessa 13 kiloa.
Nyt piilotin vaa'an, se näyttää olevan minulle paras keino laihtua, koska olen huomannut, että jos en laihdu niin masennun ja en enää välitä syömisistäni. Jos taas laihdun muutamankin kilon saan jonkin oudon "paniikkireaktion" ja alan syödä kaikkea lihottavaa. Uskon, että tuo "paniikkireaktio" on ehkä jonkinlainen seuraus lapsuusajan kiusaamisesta.
Olen laihduttanut useamman kerran elämässäni ja se tuntuu olevan joka kerta vaikeampaa. Laihduttaminen vaikeutuu iän myötä mutta myös painon jojoilu lisää laihduttamisen vaikeutta. Vaikkakin laihduttaminen ei ole edes se vaikein vaan painon pitäminen hallussa.
En tiedä paljonko nyt painan enkä välitäkään tietää. Ne vaatteet joihin enää mahduin ovat nyt löysemmät ja se on ainoa sopiva mittari minulle.hups........ kirjoitti:
Sut unohdettiin siitä fitnessmallit osiosta.
Niin, tarkoitat sitä non-fitness aka fatness osiota, joka unohtui kokonaan :-D
- feminiinistyminen
2+12 kirjoitti:
"Jostain kumman syystä noi pullasorsat saa ja sä et"
No ei kait naiselle saaminen ole mikään saavutus...? Pitää olla melkoinen kurppa jos kehuskelee sillä että sai.
Kyllä seksiä aina saa kun vain tiputtaa vähän kriteerejä (pituus, komeus, ikä, status, jne) tai miksei kevyen suhteenkin. Sitten kun haluaa mieluusti laadukkaan miehen jonka kanssa muuttaa yhteen ja hankkia lapsia, markkina-arvoa aletaan mittaamaan tosissaan.Ei pidä enää paikkaansa, tuo on vanhaa tietoa.
Nykyään miehetkin pihtailevat, ja yhä useampi mies haluaa tutustua kunnolla ennen sänkyhommia.
- lihava-atm
No vielä on vähän päälle 10kg liikaa, mutta yritän laihduttaa kokoajan.
- Kiltti atm
Miten naiset laihduttaa kun lihavia naisia ei salilla näy. Tänä vuonna en ole yhtään läskiä nähnyt salilla. Mistä koostuu lihavan naisen treeni ja ruokavalio???
- 14+5
Kiltti atm kirjoitti:
Miten naiset laihduttaa kun lihavia naisia ei salilla näy. Tänä vuonna en ole yhtään läskiä nähnyt salilla. Mistä koostuu lihavan naisen treeni ja ruokavalio???
Miesten ajatuksenjuoksua on vaikea ymmärtää. Vaikkaan en onnekseni ole milloinkaan *kop kop* laihduttanut luulen kuitenkin jotain yleistä tietäväni asiasta. Joten kerropas kiltti ätmi, miten sali liittyy laihduttamiseen? Normaalijärkinen osaa kyllä (halutessaan) syödä vähemmän kuin kuluttaa.
Minä en ole lihava, vaan se on jokin muu juttu, miksi miehet tuntuvat kaikkoavan ympäriltä. Olen vähän hidas tutustumaan ja tarvitsisin useamman tapaamisen ennen kuin pystyn semmoisesta mukiinmenevästä miehestä sanomaan että voisiko olla kiinnostusta enempäänkin. mutta kiinnostavimpien miesten aika on tietysti sen verran kortilla ettei niitä seuraavia tapaamisia aina noin vain järjestykään.
- 9+4
Niinhän se on, jotkut huippu-urheilijat yms. ovat turhan kiireisiä.
9+4 kirjoitti:
Niinhän se on, jotkut huippu-urheilijat yms. ovat turhan kiireisiä.
No eivät kyllä ihan kaikki ole mitään kilpaurheilijoita olleet joilta olen pakit saanut. :D
On toki itsessänikin sen verran vikaa, että olen turhan passiivinen, enkä välttämättä osoita miehelle sitä kiinnostustani riittävän selkeästi vaikka olisinkin kiinnostunut. Johtuu ihan vain epävarmuudesta ja paskasta elämäntilanteestani, sillä tiedostan kyllä että 30 työtön nainen joka vielä kuvittelee joskus perustavansa perheen on monen mielestä parisuhdemarkkinoilla lähinnä vitsi.
Sitten kun on vielä vähän perfektionistin vikaa, niin ei uskalla heittäytyä täysillä mukaan mihinkään semmoiseen minkä onnistumisesta ei voi olla varma.- 3+9
stellaria81 kirjoitti:
No eivät kyllä ihan kaikki ole mitään kilpaurheilijoita olleet joilta olen pakit saanut. :D
On toki itsessänikin sen verran vikaa, että olen turhan passiivinen, enkä välttämättä osoita miehelle sitä kiinnostustani riittävän selkeästi vaikka olisinkin kiinnostunut. Johtuu ihan vain epävarmuudesta ja paskasta elämäntilanteestani, sillä tiedostan kyllä että 30 työtön nainen joka vielä kuvittelee joskus perustavansa perheen on monen mielestä parisuhdemarkkinoilla lähinnä vitsi.
Sitten kun on vielä vähän perfektionistin vikaa, niin ei uskalla heittäytyä täysillä mukaan mihinkään semmoiseen minkä onnistumisesta ei voi olla varma.No miten ois työtön mies, ei ois ainakaan niitä kiireitä.
3+9 kirjoitti:
No miten ois työtön mies, ei ois ainakaan niitä kiireitä.
Tietysti minulle käy työtön mies, koska itsekin olen työtön. Mutta ei mielellään kuitenkaan mikään elämäntapatyötön joka aikoo lojua tuilla koko loppuelämänsä. Kyllä minä ainakin teen opiskelun kautta koko ajan töitä sen eteen että pääsisin takaisin työelämään, ja toivoisin että miehelläkin olisi samankaltaisia pyrkimyksiä.
- 20+20
stellaria81 kirjoitti:
Tietysti minulle käy työtön mies, koska itsekin olen työtön. Mutta ei mielellään kuitenkaan mikään elämäntapatyötön joka aikoo lojua tuilla koko loppuelämänsä. Kyllä minä ainakin teen opiskelun kautta koko ajan töitä sen eteen että pääsisin takaisin työelämään, ja toivoisin että miehelläkin olisi samankaltaisia pyrkimyksiä.
Eikö siinä sinun kanssa olemisessa ois jo ihan tarpeeks työtä?
20+20 kirjoitti:
Eikö siinä sinun kanssa olemisessa ois jo ihan tarpeeks työtä?
Ai mitenkä niin? Ei mulla nyt ihan aina ole se menkkaränkkä päällä. :D
sitä paitsi en valitettavasti aio maksaa sinulle palkkaa kanssani seurustelusta.- Valkkaajastellu
stellaria81 kirjoitti:
Ai mitenkä niin? Ei mulla nyt ihan aina ole se menkkaränkkä päällä. :D
sitä paitsi en valitettavasti aio maksaa sinulle palkkaa kanssani seurustelusta.No millasia ne miehet oli jotka kelpas treffeille?
- Erä-Jorma
Valkkaajastellu kirjoitti:
No millasia ne miehet oli jotka kelpas treffeille?
Pitää olla miehekäs eräjorma, eikä mikään laitteita rohmuava salimake.
- 20+4
Pst, oletko huomannut, levysi jumittaa!
- Örkki
Minä kävin taas työhaistattelus tänään, soittavat sit myöhemmi, niinku 20 viimises työ haastattelus ovat samoin sanoneet.
- läskipeppu
Minua ei kiinnosta, jos mun läskit kiinnostaa häntä sisimpääni enemmän. Läskipeppu on hyvä juttu, sillä karkotetaan kaikki väärät.
- Korjaus
Läskipeppu on hyvä juttu, sillä karkotetaan kaikki.
- 11+11
"Minua ei kiinnosta, jos mun läskit kiinnostaa häntä sisimpääni enemmän. Läskipeppu on hyvä juttu, sillä karkotetaan kaikki väärät."
No mutta, jos mä sitten lopetan työnteon, kouluttautumisen, salilla käymisen, lenkillä käymisen, suihkussa käymisen, parturissa käymisen, siististi pukeutumisen, jne...miten olis? Kavereitakaan ei varmaan tarvitse olla, tai muutakaan sosiaalista statusta. Sisin ratkaisee eikos juu?
Jos mä toisaalta teen työtä sen eteen että olen mies joka saattais ehkä kiinnostaa naisia, ja sitten nainen sanoo ettei viitsi pitää itseään sellaisessa kunnossa että on seksuaalisesti haluttava (kyllä, miehet katsoo enemmän ulkonäköä, eikä me voida tälle biologiselle vaistolle yhtään mitään) niin...no, onhan niitä laiskoja miehiä. Muunlaisia tuskin saat jos et viitsi itsekään panostaa.
- ätmi sinkku
Naiset ei osaa laihduttaa. Naiset ei kehtaa tulla salille lihavina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998566Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1712897- 131252
- 761008
- 64938
- 25916
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55903
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72832