Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hyvät neuvot kalliit!

Auttakaa hyvät ihmis

Olen totaalisen kyllästynyt työhöni. Olen ollut vuosia pienessä erikoiskaupassa töissä ja palvellut asiakkaita. Nyt on mitta niin täynnä, että odotan sitä kaunista päivää, kun oikeasti räjähdän jollekin v*ttuilevalle asiakkaalle. Kyseessä ei siis ole enää mikään ns. kevyt v*tutus työtänsä kohtaan.

Vaihda työpaikkaa? Joo, varmasti saisin jotain muuta asiakaspalvelutyötä, mutta mihin tämä asia siitä muuttuisi? Kauanko jaksan siellä kuunnella tyhjänpäiväistä lätinää ja valitusta korkeista hinnoista (EN voi niille mitään, koska en ole kauppias), joka paikassa olevista erilaisista korttipäätteistä (kyllä, olen syyllinen tähän..).. Tässä vain pari asiakaskuntaa. Voi kuulostaa pieneltä ongelmalta, mutta kun päivästä toiseen 7-8 vuotta kuuntelet samoja valituksia, niin kyllä kuule tulee mitta jossain vaiheessa täyteen.

Tarvisin totaalitauon asiakkaista. Kuka mua auttaa tässä asiassa? Ammattiliitto? Terveyskeskus sairausloman muodossa (ehei, meillä mitään työterveyshuoltoa ole)? En halua irtisanoa itseäni, koska siitä seuraa automaattisesti karenssi. Enkä muutenkaan loppuiäksi aikonut kotiin jäädä makaamaan, tykkään sen verran paljon rahasta, että siksi olen tässä työssä näin kauan kitunut. Nyt vaan on tosissaan mitta täynnä! Ensi syksyksi olen jo katsellut opiskelukuvioita, mutta miten ihmeessä jaksan vielä ensi kevään ja kesän? Pää hajoaa!

Olen parille tuttavalle puhunut tilanteestani, ja heidän mielestään pitäisi olla onnellinen siitä, että on työ! Työni alkaa aiheuttaa jo yksityiselämäni puolella myös vakavia ongelmia, eikä pienin ongelma ole lisääntynyt alkoholin käyttö, koska työahdistus pitää johonkin purkaa.

Olisiko mitään fiksua neuvoa/ratkaisua tähän tilanteeseen?

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Millä voin

        Hyvittää kaiken?
        Ikävä
        70
        2317
      2. Jotain puuttuu

        Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
        Ikävä
        101
        2113
      3. Haluan sut

        Haluatko sinä vielä mut?
        Ikävä
        78
        1728
      4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

        Ei tästä mitään tule koskaan.
        Ikävä
        78
        1536
      5. Hei A, osaatko

        sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
        Ikävä
        41
        1530
      6. Ampuminen Iisalmessa

        Älytöntä on tämä maailman meno.
        Iisalmi
        10
        1457
      7. Pohjola kadulla paukuteltu

        Iltasanomissa juttua.
        Iisalmi
        31
        1429
      8. 52
        1298
      9. Synnittömänä syntyminen

        Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
        Helluntailaisuus
        68
        1241
      10. Mitä tämä tarkoittaa,

        että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
        Ikävä
        30
        1209
      Aihe