Haastateltava väkivaltaa käsittelevään lehtijuttuun?

marjollehaastateltav

Hei,
Nimeni on Marjo. Olen 21-vuotias toimittajaopiskelija Haaga-Helia ammattikorkeakoulusta Helsingistä ja kirjoitan juttua miesten kohtaamasta väkivallasta sekä turvakodeista, joihin ihmiset voivat vaikeiden perhetilanteiden takia hakeutua.

ETSIN NYT HAASTATELTAVAA JUTTUUN.

"Ihannehaastateltava" olisi mies, joka on tosiaan joutunut sietämään väkivaltaa ja kenties hakenut siihen apuakin (lainausmerkeissä tuo eka sana siksi, etten todella toivo tuota kenellekään:( ). Mielelläni haastattelisin myös naista, joka kokee väkivaltaisuutensa ongelmaksi suhteessaan. Tällä hetkellä haastateltava on hukassa, siksi turvaudun keskustelupalstoihin.

JUTTU VOIDAAN KIRJOITTAA PEITENIMELLÄ, eli oma henkilöllisyytesi ei halutessasi tule julki.

Kaipaisin nyt jotakuta rohkeaa, joka uskaltaa astua esiin ja kertoa kokemuksistaan. Aihe on tärkeä mutta siitä juuri kirjoiteta - haluan nostaa asian puheenaiheeksi. Ehkä useampi uskaltautuisi hakemaan apuakin vaikeassa tilanteessaan.

Minuun voi ottaa yhteyttä sähköpostitse: [email protected] ,maililla voin sitten kertoa omia tarkempia yhteystietojani :) ...kuulostankohan nyt ihan hämärältä? En vaan mielellään omaa henkilökohtaista nroa tänne postaa.

Kerron sähköpostitse mielelläni lisää jutun ideasta ja toteutustavoista. Tällä hetkellä olen haastatellut jo turvakodin työntekijöitä, eli tämä ns. "kokijahaastattelu" vain puuttuu. Olen kiitollinen jokaisesta yhteydenotosta!

1

216

Äänestä

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marjollehaastateltav

Nostellaanpa ylöpäin, vieläkin haastateltava hukassa! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1582
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1062
    3. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      393
      996
    4. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      68
      985
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      177
      934
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      94
      851
    7. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      64
      633
    8. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      622
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      170
      603
    10. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      598
    Aihe