Hei,
Nimeni on Marjo. Olen 21-vuotias toimittajaopiskelija Haaga-Helia ammattikorkeakoulusta Helsingistä ja kirjoitan juttua miesten kohtaamasta väkivallasta sekä turvakodeista, joihin ihmiset voivat vaikeiden perhetilanteiden takia hakeutua.
ETSIN NYT HAASTATELTAVAA JUTTUUN.
"Ihannehaastateltava" olisi mies, joka on tosiaan joutunut sietämään väkivaltaa ja kenties hakenut siihen apuakin (lainausmerkeissä tuo eka sana siksi, etten todella toivo tuota kenellekään:( ). Mielelläni haastattelisin myös naista, joka kokee väkivaltaisuutensa ongelmaksi suhteessaan. Tällä hetkellä haastateltava on hukassa, siksi turvaudun keskustelupalstoihin.
JUTTU VOIDAAN KIRJOITTAA PEITENIMELLÄ, eli oma henkilöllisyytesi ei halutessasi tule julki.
Kaipaisin nyt jotakuta rohkeaa, joka uskaltaa astua esiin ja kertoa kokemuksistaan. Aihe on tärkeä mutta siitä juuri kirjoiteta - haluan nostaa asian puheenaiheeksi. Ehkä useampi uskaltautuisi hakemaan apuakin vaikeassa tilanteessaan.
Minuun voi ottaa yhteyttä sähköpostitse: [email protected] ,maililla voin sitten kertoa omia tarkempia yhteystietojani :) ...kuulostankohan nyt ihan hämärältä? En vaan mielellään omaa henkilökohtaista nroa tänne postaa.
Kerron sähköpostitse mielelläni lisää jutun ideasta ja toteutustavoista. Tällä hetkellä olen haastatellut jo turvakodin työntekijöitä, eli tämä ns. "kokijahaastattelu" vain puuttuu. Olen kiitollinen jokaisesta yhteydenotosta!
Haastateltava väkivaltaa käsittelevään lehtijuttuun?
marjollehaastateltav
1
206
Vastaukset
- marjollehaastateltav
Nostellaanpa ylöpäin, vieläkin haastateltava hukassa! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743457Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1211797Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2631512- 741366
- 671269
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991117Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521109- 631011
- 22947
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35893