Viikko sitten mieheni antoi kirjeen jossa hän kertoi jättävänsä minut.
Ei rakasta minua samalla tavalla kuin ennen. Näin hän jätti minut 25 v jälkeen.
Meillä om 3 lasta. Koko maailma romahti. 5 vuoden sisällä olen hautanut pienen lapseni
ja minut on hylätty. Pää sekoaa ja ahdistaa. En pysty nukkumaan enkä syömään.
En tiedä miten selviän lasten kanssa taloudellisesti. Hän haluaa olla vapaa kaikesta.
maailman loppu
särkynyt enkeli
2
275
Vastaukset
- kökkökö?
Semmosta sattuu tässä yhteiskunnassa.
- otanosaa
Soita tk:hon ja kerro että et ole viikkoon syönyt etkä nukkunut. Tarvitset apua, ensin lääkitystä, sitten muutakin henkistä apua. Tottakai selviät lasten kanssa taloudellisesti. Ota yhteys myös sukulaisiisi ja neuvolaan. Älä jää yksin märisemään, lapset kärsivät eniten jos et pidä itsestäsi huolta. Saatat siinä tapauksessa jopa menettää heidätkin. Nyt apua hankkimaan itsellesi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
- 119724
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm64717J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81715- 42691
- 91624
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 42539
- 41498
- 17480