http://www.hs.fi/kuukausiliite/a1414729657666
Ottakaahan mallia pojat ja lopettakaa palstalla valittaminen! Aloittaa voi esimerkiksi ottamalla tatuoinnin kauluun, minkä jälkeen ei saa enää töitä ja siitä eteenpäin tietynlaisia naisia alkaa roikkua housunpunteissa niin paljon, ettei sinkut-palstalle enää ehdi kirjoitella.
Tässä todellinen YTM jälleen, 4 lasta kolmen äidin kanssa
32
206
Vastaukset
- erkki-täti
Onpa joillekin helppoa ja vaivatonta jättää lapset ja äidit oman onnensa nojaan, kun ei perhe-elämä enää huvita. Vauvakin sattui olemaan koliikkivauva, voi byäääh...pakko päästä reissaamaan ja tuhlaamaan, enkä tahdo rahoittaa lasten elämää, byäääh...
Tuollaiset luistelijat pitäisi laittaa kuriin. Ja pakkosterilisaatio olisi hyvä juttu jo silloin, kun se ensimmäinen lapsi jää hoitamatta.
Uskomattoman itsekäs tapaus. Hyi stana.- ylisuuri sos.turva
Ei lisättävää. Harmillista kun tämmöiset tapaukset saataisiin karsittua absoluuttiseen minimiin lopettamalla sosiaaliavustukset omasta tahdostaan työttömille. Silloin ei olisi varaa lähteä ulkomaille reissaamaan vaan olisi pakko jäädä Suomeen ja etsiä mikä tahansa työ. Tällöin tulisi "pakosti" oltua myös parempi isä omille lapsilleen. Mutta ei.. Suomessa rahaa kaadetaan 1500e kuussa nuorille kolmekymppisille mitään tekemättä.
ylisuuri sos.turva kirjoitti:
Ei lisättävää. Harmillista kun tämmöiset tapaukset saataisiin karsittua absoluuttiseen minimiin lopettamalla sosiaaliavustukset omasta tahdostaan työttömille. Silloin ei olisi varaa lähteä ulkomaille reissaamaan vaan olisi pakko jäädä Suomeen ja etsiä mikä tahansa työ. Tällöin tulisi "pakosti" oltua myös parempi isä omille lapsilleen. Mutta ei.. Suomessa rahaa kaadetaan 1500e kuussa nuorille kolmekymppisille mitään tekemättä.
Ja niitä työpaikkojahan syntyy sillä kun lopetetaan sosiaalituet.
Noinko yksinkertaista se onkin?- yksinkertaista juuri
hullu_ukko kirjoitti:
Ja niitä työpaikkojahan syntyy sillä kun lopetetaan sosiaalituet.
Noinko yksinkertaista se onkin?Työpaikkoja ei tarvitse syntyä lisää vaan valtaosa tämän hetken työttömistä menisivät siivoojiksi, puhelinmyyjiksi, mäcin kassoiksi jne. jne. Lisäksi on paljon avoimia parempiakin työpaikkoja joihin ei saada ketään koska yh-äidit saavat enemmän tukia kuin menemällä töihin.
yksinkertaista juuri kirjoitti:
Työpaikkoja ei tarvitse syntyä lisää vaan valtaosa tämän hetken työttömistä menisivät siivoojiksi, puhelinmyyjiksi, mäcin kassoiksi jne. jne. Lisäksi on paljon avoimia parempiakin työpaikkoja joihin ei saada ketään koska yh-äidit saavat enemmän tukia kuin menemällä töihin.
Niinhän sinä kuvittelet.
Todellisuudessa noihinkin paikkoihin on tunkua siinä määrin ettei edes siivojan paikan saaminen ole varmaa.
Ja mitä kaksivuotiaan yh-äiti muuta tekisi kuin hoitaisi lasta kotona. Sitä varten tuet ovat.
Tuoko on siis YTM? Tai siis jos YTM = mies, jokia saa naisia niin onhan se. Jotenkin itse olen vain kuvitellut, että YTM viittaisi kirjaimellisesti ylempitasoiseen = tasokkaaseen mieheen.
Mutta onko tuo nyt siis myös esimerkki miehestä, jonka kaltaisia ätmit haluaisivat olla? Eikö tuollaiseksi olisi aika helppoa ryhtyä?- vaikeaa vaikeaa
Ei missään tapauksessa ole helppo ryhtyä. Pitäisi nimittäin pystyä muuttamaan luonteensa ja arvomaailmansa. Täytyisi jotenkin pystyä iskostamaan päähänsä, että naiset ovat alempiarvoisia otuksia, joita pitää kohdella huonosti ja halveksivasti.
Itselleni tulisi ainoana vaihtoehtona mieleen alkaa käyttää huumeita. Niillä pään saisi sen verran sekaisin että pystyisi unohtamaan oman kasvatuksensa ja ihmisten kunnioittamisen. Huumeita ei kuitenkaan kannata alkaa käyttää vain saadakseen naista koska silloin tuhoaa oman elämänsä. Lukuiset naiset ovat lopulta vain pieni lohtu kovien huumeiden koukusta.
- Tuohan on
roskaväestön edustaja par excelance. Tarvitaan rotuhygieniaa pakkosterilisointeineen etteivät tuollaiset pääse lisääntymään.
- Miksi?
Tuohan on tuottanut 4 tulevaa verojen maksajaa. Seksi ja lisääntyminen on alempien luokkien työtä nykyään. Koulutetut ihmiset eivät ole asiasta kiinnostuneet kuin vasta sitten kun on usein jo myöhäistä.
- Naisasialooseri.
Miksi? kirjoitti:
Tuohan on tuottanut 4 tulevaa verojen maksajaa. Seksi ja lisääntyminen on alempien luokkien työtä nykyään. Koulutetut ihmiset eivät ole asiasta kiinnostuneet kuin vasta sitten kun on usein jo myöhäistä.
Millä perusteella kuvittelet, että nuo 4 alkaisivat koskaan maksamaan veroja?
- ätmi
Se on muuten "par excellence".
- Tuolta näyttää
PASKA!
- Nimenomaan .....
TATUOITU paska!
- ohnoes
Kaikenlaisten miesten kanssa sitä naiset menevät lapsia tekemään. Tuokin mies on siis halutumpi kuin at-mies.
- paljon pannut mies
Tuosta miehestä ja at-miehestä ei kannata puhua samassa lauseessa kuten sinä teit. Ero on niin valtava. At-mies pääsee pukille hyvin harvoin jos ollenkaan siinä missä tämä ylemmän tason mies on siittänyt neljä lasta kolmelle eri naiselle. Arvioi siitä, kuinka monta kertaa hän on kaiken kaikkiaan päässyt panemaan.
Laskelmaa auttaa kun ottaa huomioon että nuo neljä naista ovat olleet tyttöystävän asemassa (vakituista seksiä), siihen päälle lasketaan sitten varsinaiset vakipanot ja oletettavasti suuri määrä yhdenillan juttuja. At-miehen naissaavutukset katoavat samalla skaalalla horisonttiin. paljon pannut mies kirjoitti:
Tuosta miehestä ja at-miehestä ei kannata puhua samassa lauseessa kuten sinä teit. Ero on niin valtava. At-mies pääsee pukille hyvin harvoin jos ollenkaan siinä missä tämä ylemmän tason mies on siittänyt neljä lasta kolmelle eri naiselle. Arvioi siitä, kuinka monta kertaa hän on kaiken kaikkiaan päässyt panemaan.
Laskelmaa auttaa kun ottaa huomioon että nuo neljä naista ovat olleet tyttöystävän asemassa (vakituista seksiä), siihen päälle lasketaan sitten varsinaiset vakipanot ja oletettavasti suuri määrä yhdenillan juttuja. At-miehen naissaavutukset katoavat samalla skaalalla horisonttiin.Tässäkin ketjussa selvis, että tasa-arvon ajajat eivät ole ajaneet ollenkaan riittävästi sinkkujen asemaa. Mun jutut ei oo todellakaan mitään tuulesta temmattuja, että maailmassa esiintyy sinkkujen syrjintää
suomi-sinkku kirjoitti:
Tässäkin ketjussa selvis, että tasa-arvon ajajat eivät ole ajaneet ollenkaan riittävästi sinkkujen asemaa. Mun jutut ei oo todellakaan mitään tuulesta temmattuja, että maailmassa esiintyy sinkkujen syrjintää
Vaikeissa suhteissa elävien tulee muistaa että ovat täysin vapaaehtoisesti lähteneet ihmissuhdesotkuihin. On siis ihan turha valittaa, että sinkut pääsee helpommalla, koska vaikeissa suhteissa elävien ei olis ollut mikään pakko alkaa suhdekiemuroihin
Me onnelliset vapaat ei välitä mistään esillä olevista epäviehättävistä ytmeistä. Osa heistä tarvii vaan naista pönkittämään omaa ulkoisuutta oman rumuutensa vuox. Ennemmin pitää itsestään huolta kuin tekokeinoilla tekee ittee muka paremmax
- Ikisinkku M
4 lasta kolmelle eri äidille. On siinä mahtanut olla vipinää viime viikonloppuna kun ytmi on kierrellyt äitien ositteissa panemassa mammaa ja keräämässä pilttien päivähoidossa värkkäämät isänpäiväkortit. Hienoa on rahoittaa tuollaisten ihmisten elämää töissä käymällä, vaikkei minua kukaan isänpäivänä muistanutkaan uskon että Ville ja kalltaisensa ajattelevat minusta ja muista kaltaisistani lämpimästi kun mahdollistamme heidän valitsemansa elämäntavan.
Ehdotan kolminkertaista hurraahuutoa suomen naisille koska myös he osaltaan kovasti auttavat Villeä ja kaltaisiaan tuossa elämäntyylissä, "hurraa...hurraa...hurraa" - Tiesitkö, että sinä
maksat tuon miehen paneskelusta. Tuollaiset eivät elareitaan maksa, joten ne maksetaan yhteiskunnan toimesta. Niitä yritetään sitten myöhemmin periä tuolta tyypiltä mutta tuloksettomaksi jse ää ja lopulta velkasaneerauksessa ne annetaan anteeksi.
- Evoluutio 101
Valitettavasti tuo mies on todiste siitä, että ulkonäkö (ja siitä seuraava itsevarmuus) riittää hyvin pitkälle, ja antaa niin paljon muuta anteeksi... vaikka olen mies näen, että missä tahansa vertailussa häviäisin tuolle miehelle, ja tunnen kateutta siitä, etten ole yhtä kaunis (ulkoisesti) kuin hän.
Moni kakku päältä kaunis siis, mutta silti niin monet syövät sen kakun.
Ihan sama onko huono isä, hänhän sai lapsia (varmaan hyvännäköisten naisten kanssa) ja hänen geeninsä siis jatkavat eloaan kun nämä lapset saavat jälkeläisiä jne. jne. eli mies on oikeastaan vain siitossonni ja geeniarpajaisten voittaja jonka kannattaakin elää hulttion lailla koska saa pillua ja voi nauttia elämästään, koska ei tarvi tehdä töitä yms. tehdääkseen muulla tavoin vaikutuksen naiseen. Vain ulkonäkö riittää.- Ikisinkku M
Minä taas olen paremman näköinen kuin tuo mutta eipä sillä ole mitään merkitystä tässä maailmassa, voit tunkea todisteet anukseesi..
- Evoluutio 101
Ikisinkku M kirjoitti:
Minä taas olen paremman näköinen kuin tuo mutta eipä sillä ole mitään merkitystä tässä maailmassa, voit tunkea todisteet anukseesi..
Valitettavasti en ole nähnyt *sinun* kuvaasi, joten vaikea arvioida... taisi olla jotain tutkimuksiakin, että monet miehet luulevat ulkonäöstään liikoja. Ehkä oikeastaan kärsit vääristyneestä minäkuvasta? Ja hei, soittihan tuo mies kitaraa tatuoinnit. Siinä taidat jäädä kakkoseksi (kuvittelen sinut bisnespukeutuneeksi kalseaksi nörttimieheksi)
- Ikisinkku M
Evoluutio 101 kirjoitti:
Valitettavasti en ole nähnyt *sinun* kuvaasi, joten vaikea arvioida... taisi olla jotain tutkimuksiakin, että monet miehet luulevat ulkonäöstään liikoja. Ehkä oikeastaan kärsit vääristyneestä minäkuvasta? Ja hei, soittihan tuo mies kitaraa tatuoinnit. Siinä taidat jäädä kakkoseksi (kuvittelen sinut bisnespukeutuneeksi kalseaksi nörttimieheksi)
No joo kitara ja tatskat, elämänhallinnan puute ym. kieltämättä vääntää Villelle voiton. Ehkä tosiaan kärsinkin kun itse en ole pitänyt koskaan itseäni mitenkään erikoisena mutta jos ihan asiallisissakin yhteysissä on tulut mainituksi että muka on, työhaastattelija, kotiin tullut gallupin tekijä jne. niin kai se on jollain tasolla uskottava. Eikä tuo lumenpudottaja ole minusta mitenkään erikoinen, ihan tavis pallinaama paitsi että otsan finni ja tatskat kertoo vielä huonosta hygieniastakin.
- Tuo kaveri on
sosaalisessa mielessä luuseri, mutta biologisessa mielessä hän lukeutuu voittajiin varmistettuaan geeniensä jatkuvuuden vähintään neljällä jälkeläisellä.
- e eta<get
Miksi kukaan kirjoittaa mitään, tuollaisesta??? tyhmää oneksi en lue hs:ää
Mahtaa olla aikamoiset viettelynlahjat jos on noinkin monta naista saanut huijattua geeniensä jatkajaksi. Itse miettisin pitkään ennen kuin alkaisin seurustelemaan edes yhdelle naiselle lapsia tehneen eronneen miehen kanssa, mutta jos niitä lapsia olisi kahdelle naiselle, niin luultavasti nauraisin kyllä äijän suohon jos edes yrittäisi minua tulla iskemään.
- Gammaromeo
"Mahtaa olla aikamoiset viettelynlahjat jos on noinkin monta naista saanut huijattua geeniensä jatkajaksi. Itse miettisin pitkään ennen kuin alkaisin seurustelemaan edes yhdelle naiselle lapsia tehneen eronneen miehen kanssa"
Ajattelet ihan järkevästi, mutta kaikki naiset eivät ajattele tai toimi niin kuin sinä. Valistunut arvaukseni on, että kyseiset hänelle lapsia tehneet naiset eivät ole mitään juristin tai lääkärin koulutusta suorittaneet.
- itä meidän
Heh. Nähnyt ton tyypin Kontulassa räkälöissä kitara mukana. En tiennytkään et jäbä on tämä tyyppi:)
- KunnollinenMies
Hyvä esimerkki jännäpojasta, jonka ympärillä naiset pyörivät ja ovat valmiit avaamaan haarat ja tyydyttämään kaverin seksuaaliset halut. Tämä tulee palkkioksi siitä, että on jännä kaulastatatuoitumies.
Ajatelkaa, neljä lasta kantaa tämän miehen geenejä. Miehen, joka ei halua elättää tai osallistua lasten kasvatukseen. Tästä huolimatta tämä mies on naisten mielestä tavoiteltu saalis.
On aivan selvää, että nuorten naisten paritteluvietti on verrattavissa natsisaksan julmuuteen. Siinä ei ole mitään logiikkaa, mutta se on erittäin vastenmielistä ja sairasta. Voin hyvin ymmärtää miksi kautta historian naisten seksuaalisuutta on kontrolloitu ja valvottu miesten toimesta. Naisethan eivät itse pysty loogisesti päättämään ja valitsemaan kunnollista miestä.
Ainut pieni ilo tulee siitä, että nyt neljä yh:tä on sidottu kasvattamaan lapsensa yksin."Ainut pieni ilo tulee siitä, että nyt neljä yh:tä on sidottu kasvattamaan lapsensa yksin."
Mistä tiedät? Heillä voi hyvinkin olla jo uudet miehet saman katon alla.- ????????????????????
"Ainut pieni ilo tulee siitä, että nyt neljä yh:tä on sidottu kasvattamaa lapsensa yksin"
Miksi tuo asia tuottaa sinulle iloa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768323Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1692694- 76968
- 12930
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25856
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72742