Onko täällä kukaan kokeillut NaturDiet`iä?Toimiiko se, entäpä minkä hintainen?Minulla olis tavoite pudottaa 7 kiloa pois, mutta haluaisin kuulla kokemuksia:)
NaturDiet
12
10128
Vastaukset
- Muodokas
Niin kauan kuin hinta on 2,5 € en aio kokeilla! Harmittaa, sillä muuten tuote vaikuttaa kokeilemisen arvoiselta. 2 viikon kuuri maksaisi jo 150 €, eikä sillä saisi kuin korkeintaan pari vaivaista rasvakiloa pois, joten ei kannata. Eli tässä on taas "lihavilta rahat pois" -meininkiä. En sitten tiedä, jos vaikka Tukholmasta saisi halvemmalla, onhan se ruotsalainen tuote.
- Äiskäle
Nutrilet-pakkauksessahan on 2kpl
- tetetette
Äiskäle kirjoitti:
se on juoma ihan kokeilemisen arvoinen
- jenna
tetetette kirjoitti:
se on juoma ihan kokeilemisen arvoinen
Mistä niitä naturdiet juomia saa?
- minni
jenna kirjoitti:
Mistä niitä naturdiet juomia saa?
luontaistuote kaupoista.
- ?????
minni kirjoitti:
luontaistuote kaupoista.
Kiinnostaisi että mistä niitä naturdiet patukoita saa? olen etsinyt joka paikasta mutten ole löytänyt.
- Tehokas aine
Vastaavan juoman saa Nutrilett jauhepakkauksesta
ja olen ostanut 19,90 15 annosta, riittä 3 päivän kuuriksi ( juuri sopiva ) minulla - 5 kg.
otin sheikkerin mukaan töihin , kaikkialtahan saa kylmää vettä 2 dl, eikun jauhe sekaan ja ravistus juoma valmis .toimii kun muistaa ottaa n 3 tunnin välein ne 5 pss / pvä.
suklaan makuinen ainakin oli tosi hyvä.
Voin suositella, eikä hintakaan paha :) - Lensku31
Äiskäle kirjoitti:
Mitäs kuuluu nykyään...etin sun profiilin netistä...
muistanetko mua..oot mun mesessäkin...vanhalla osotteellas...jne...
- ...Noora...
Naturdiet tuotteita löytyy ainakin Seinäjoella Halpa-Hallista ja Minimanista. Maku tosi hyvä (esim.Nutrilettia en pysty syömään ollenkaan, yäk!), hinta vaan harmillisen kova.. Patukoita on vain yksi pakkauksessa, minttusuklaa ehdottomasti paras :)
- .
...aloittaja tuskin kaipaa enää tietoa 7 vuoden jälkeen;)))
- Kyl
Joku muu voi kaivata joka tänne eksyy vuosien jälkeen Googlen kautta.
Kyl kirjoitti:
Joku muu voi kaivata joka tänne eksyy vuosien jälkeen Googlen kautta.
itseäni ainakin olis kiinostanu miten aloittaja on painon pudotuksessa onnistunut ? itse pidin naturdietin suklaa shakesta, ja sitä kokeilenkin seuraavaksi :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467645
- 334223
- 573715
- 503200
- 172876
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652581- 562427
- 512388
- 402339
- 162286