NaturDiet

Sanna

Onko täällä kukaan kokeillut NaturDiet`iä?Toimiiko se, entäpä minkä hintainen?Minulla olis tavoite pudottaa 7 kiloa pois, mutta haluaisin kuulla kokemuksia:)

12

9641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muodokas

      Niin kauan kuin hinta on 2,5 € en aio kokeilla! Harmittaa, sillä muuten tuote vaikuttaa kokeilemisen arvoiselta. 2 viikon kuuri maksaisi jo 150 €, eikä sillä saisi kuin korkeintaan pari vaivaista rasvakiloa pois, joten ei kannata. Eli tässä on taas "lihavilta rahat pois" -meininkiä. En sitten tiedä, jos vaikka Tukholmasta saisi halvemmalla, onhan se ruotsalainen tuote.

      • Äiskäle

        Nutrilet-pakkauksessahan on 2kpl


      • tetetette
        Äiskäle kirjoitti:

        Nutrilet-pakkauksessahan on 2kpl

        se on juoma ihan kokeilemisen arvoinen


      • jenna
        tetetette kirjoitti:

        se on juoma ihan kokeilemisen arvoinen

        Mistä niitä naturdiet juomia saa?


      • minni
        jenna kirjoitti:

        Mistä niitä naturdiet juomia saa?

        luontaistuote kaupoista.


      • ?????
        minni kirjoitti:

        luontaistuote kaupoista.

        Kiinnostaisi että mistä niitä naturdiet patukoita saa? olen etsinyt joka paikasta mutten ole löytänyt.


      • Tehokas aine

        Vastaavan juoman saa Nutrilett jauhepakkauksesta
        ja olen ostanut 19,90 15 annosta, riittä 3 päivän kuuriksi ( juuri sopiva ) minulla - 5 kg.
        otin sheikkerin mukaan töihin , kaikkialtahan saa kylmää vettä 2 dl, eikun jauhe sekaan ja ravistus juoma valmis .toimii kun muistaa ottaa n 3 tunnin välein ne 5 pss / pvä.
        suklaan makuinen ainakin oli tosi hyvä.
        Voin suositella, eikä hintakaan paha :)


      • Lensku31
        Äiskäle kirjoitti:

        Nutrilet-pakkauksessahan on 2kpl

        Mitäs kuuluu nykyään...etin sun profiilin netistä...
        muistanetko mua..oot mun mesessäkin...vanhalla osotteellas...jne...


    • ...Noora...

      Naturdiet tuotteita löytyy ainakin Seinäjoella Halpa-Hallista ja Minimanista. Maku tosi hyvä (esim.Nutrilettia en pysty syömään ollenkaan, yäk!), hinta vaan harmillisen kova.. Patukoita on vain yksi pakkauksessa, minttusuklaa ehdottomasti paras :)

    • .

      ...aloittaja tuskin kaipaa enää tietoa 7 vuoden jälkeen;)))

      • Kyl

        Joku muu voi kaivata joka tänne eksyy vuosien jälkeen Googlen kautta.


      • Kyl kirjoitti:

        Joku muu voi kaivata joka tänne eksyy vuosien jälkeen Googlen kautta.

        itseäni ainakin olis kiinostanu miten aloittaja on painon pudotuksessa onnistunut ? itse pidin naturdietin suklaa shakesta, ja sitä kokeilenkin seuraavaksi :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe