Minun ystäväni löysi netistä miehen pari kk sit. Niiden suhde alkoi aika nopeasti. Ne ei ollut kun vain viikon viestitelly netissä ja soitellu ja sit mies tuli kahdeksi viikoksi ystäväni luo. Epäily jo heräsi heti sitä miestä kohtaan että Tässä on jotain hämärää. Varoittelin ystävääni että netissä voi olla vaikka minkälaisia ihmisiä. Onneksi ei tapahtunut mitään. Mutta epäilykseni jatkui. Nyt eilen tein valeorofiilin facebookiin ja lisäsin kaveriksi tämän miehen ja aloin jutella niitä näitä. Sen takia tein valeprofiilin että saisin tietää mitä mies salaa yms. Hän sanoi että on sinkku ja alkoi flirttailla... Eli tämä mies käyttää ystävääni hyväksi tai siis leikkii tunteilla. Haluaisin kertoa tämän ystäcälleni mutta mitä sitten tapahtuu? Ja miten hänelle voisi kertoa tämä kun hän erosi kesällä entisestä miehestä joka petti häntä ja melkein heti tämä suhde alkoi... :(
Mitä tehdä tässä tilanteessa?
ystävän mies pettää
2
183
Vastaukset
- niinkö
Kuka ottaa tuntemattoman kaveriksi facebookissa?
- vanhanaikainenko olet?
No aika moni ottaa. Onhan facebookissa kaikenlaisia ryhmiä esim. Löydä kavereita. Ja sieltä löytää tuntemattomia joiden kanssa tutustutaan. Herää nykyaikaan :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as843413Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253043- 512942
- 592793
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582608Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)492588On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542369Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802241- 692118
- 452112