Treffit himassa!

Tiina

Hei!

Olen pohtinut...en ole hilaisesta päästä, mutta ionhoan treffeillä hiljaisuutta. Olen menossa miehen luokse treffeille, olemme tavanneet jo useamman kerran, mutta... mitä toisen himassa voi tehdä? Kahvikin tulee juotuun nopsaa ja en kehtaa alkaa heti kuhertelemaan.. mitä voi siis tehdä..muuta kun ottaa mukava asento, kitata litratolkulla kahvia ja koittaa jubaa?
Leffojakaan ei aina viitsi...ja en usko että ruokaakaan tulee tehtyyn..

4

3270

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ayin

...kotitreffit jos minulta kysytään.

Hiljaiset hetket treffeillä ovat hyvästä, ainakin jos meinaa suhteesta vakavampaakin (Merkki siitä kestääkö toista tylsässä arjessakin)... Itse en kestäisi jos pitäisi olla jatkuvasti höpöttämässä tai touhuamassa, "ettei vain tule hiljaista". Joskus ne hiljaiset hetket kun löhötään sohvalla ovat parhaita. Ne hetket, jolloin koko todellisuus on siinä, että toinen on vieressä eikä mikään riko sitä idylliä.

Meidän treffimme kyllä sisältävät aina tuon ruokaosion -se kokkaa, jonka kotona ollaan- ihan siitäkin syystä, että tapaamisaikamme ovat iltaisin. :) Ja jotenkin se kuuluu asiaan...(Sitä paitsi, on hyvä tarkistaa, että kumppanintekele osaa tehdä ruokaa. ;)Toisaalta tuokin hieman riippunee treffien pituudesta. ;)

Ja miksei voisi alkaa heti kuhertelemaan? Jos siltä tuntuu niin mies kainaloon ja söpöstelemään/ rietastelemaan. :)

Mutta kyllähän kotona voi vaikka pelata shakkia jos ei muuta keksi (Se on sitäpaitsi mukavaa ;). Saunominenkin on mielestäni hyvä esikuhertelullinen toiminto, jos vain sauna sattuu löytymään. ;)

• Neiti-ihminen

Älä pelkää hiljaisia hetkiä, miehet kuulemma tykkäävät siitä, kun voi olla yhdessä puhumattakin. Voittehan esim. kuunnella musiikkia ja tanssia, laulaakin jos lauluääntä löytyy. Eihän tarvitse puhua niin "virallisista" asioista, silloin tuleekin hiljaisia hetkiä kun miettii, mikä on tarpeeksi intellektuellia jne. "Puhu mitä sylki suuhun tuo", kunhan pysyt hyvän maun rajoissa. Eiköhän se jää ala siitä sulamaan. :)

• Neiti-ihminen
        Neiti-ihminen kirjoitti:

Älä pelkää hiljaisia hetkiä, miehet kuulemma tykkäävät siitä, kun voi olla yhdessä puhumattakin. Voittehan esim. kuunnella musiikkia ja tanssia, laulaakin jos lauluääntä löytyy. Eihän tarvitse puhua niin "virallisista" asioista, silloin tuleekin hiljaisia hetkiä kun miettii, mikä on tarpeeksi intellektuellia jne. "Puhu mitä sylki suuhun tuo", kunhan pysyt hyvän maun rajoissa. Eiköhän se jää ala siitä sulamaan. :)

Huumoria myös peliin: voithan esittää jonkun vitsikkään laulun, esim. "Röllilaulun" ja esittää hauskan sketsin sen lisäksi. Jos kaipaatte romantiikkaa, voit valita vaikka "Kaunotar ja Hirviö". Askeleet tietty tyylin mukaisesti.

• Grace

Sinulta näyttää noita vinkkejä löytyvän, joten ehdotapa mulle jotain, kun olen aika jäissä mitä treffailuun tulee..

Eli ekat treffit takana, toiset edessä tällä vkolla ja kutsuin miehen tällä kertaa luokseni. Textailin, että "voisin yrittää tehä jotain ruokaa" ;) Ettei kuulosta liian lupaavalta, koskapa en ole mikään gourmet-kokki.

Mitä ehdottaisit, mitä mun kannattaisi kokata?! Mitä itse laittaisit toisille treffeille? Haluan tavata hänet kotona, koska siellä kuitenkin voi ihan rauhassa höpistä kaikkea ja häiriötekijöitä on niin vähän.

Sit toinen juttu on se, että mulla ei oo kunnollista ruokapöytää, eli pitäis varmaan tehä jotain sellaista ruokaa, mitä on helppo syödä vaikka sohvalla istuen... meneekö vaikeeks :)

Kiva jos viitsit jelppiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      76
      3466
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1782
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      106
      1092
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1065
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      923
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      164
      840
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      836
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      791
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      59
      769
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      735
    Aihe