naisten mielipide

mkjyuk

Työpaikalla eräs vanhempi rouva antaa kosketella itseään ja ei kiellä koskettelua vaan antaa koskettelun jatkua, mutta ei halua tapaamista vapaa-aikana, joten työpäivänä koskettelen rouvaa. Mitä mieltä olette siitä ettei halua koskettelun loppuvan, muttei mitään pidemälle menevään ??

199

7201

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • femi nisti

      Riippuu kosketatko esim. olkapäähän, vai intiimialueille. Sekä onko välissä vaatepartta tahi ei.

      • Minna28

        Mene hyvä poika hoitoon ja
        mahdollisimman nopeasti.
        Tiedätkö minkä tuomion saa
        nykyisin työpaikka "hipelöinneistä"!
        Olet pahasti sairas?


      • Minna28 kirjoitti:

        Mene hyvä poika hoitoon ja
        mahdollisimman nopeasti.
        Tiedätkö minkä tuomion saa
        nykyisin työpaikka "hipelöinneistä"!
        Olet pahasti sairas?

        "MINNA28", olen Sinun kanssasi täysin samaa mieltä tuon "mkjyuk":n touhuista työpaikallaan!!!!
        Ei tuollainen "mulkkupäinen" tyyppi kuulu sellaiseen työpaikkaan alkuunsakaan!!
        Ei tuo tyyppi ainakaan täysin terve ole kun noin käyttäytyy toisen vaimoa kohtaan!!!!


      • höpö
        Minna28 kirjoitti:

        Mene hyvä poika hoitoon ja
        mahdollisimman nopeasti.
        Tiedätkö minkä tuomion saa
        nykyisin työpaikka "hipelöinneistä"!
        Olet pahasti sairas?

        aika kamaalaa jos vaikka vanhempi ihminen pelkää työpaikkansa puolesta oletko pomona ? Jollet kerran halua vapaa-aikana tapailla miksi jatkat koskettelua eihän se ole sopivaa muutenkaan työpaikalla :(


      • iem2
        Minna28 kirjoitti:

        Mene hyvä poika hoitoon ja
        mahdollisimman nopeasti.
        Tiedätkö minkä tuomion saa
        nykyisin työpaikka "hipelöinneistä"!
        Olet pahasti sairas?

        Nainen säälii sitä juippia, niie ei välitä poloista loukata, eikä välitä mitän.


      • uno
        höpö kirjoitti:

        aika kamaalaa jos vaikka vanhempi ihminen pelkää työpaikkansa puolesta oletko pomona ? Jollet kerran halua vapaa-aikana tapailla miksi jatkat koskettelua eihän se ole sopivaa muutenkaan työpaikalla :(

        Aivan oikein . Eikö toi läpi tajua naisista ollenkaan , vaan istuu kuumana fantasioissaan . Oikea pippersvikkeli ja niin päin . Doorgaaa touhuamista heh ,heh.


      • minä sain kyytiä

        sehän on mahtava juttu jos se on molemmin puolista se hiplaaminen.kysy vaan reilusti rouvalta josko ruokatunnilla tai illalla olis parempi tutkia paikkoja,jos tulee myöntävä vastaus niin hiplataan kunnolla.mutta jos tulee kieltävä vastaus niin sormet irti pallukoista ennen kuin joutuu käräjille.


      • onnellinen misu nam
        Minna28 kirjoitti:

        Mene hyvä poika hoitoon ja
        mahdollisimman nopeasti.
        Tiedätkö minkä tuomion saa
        nykyisin työpaikka "hipelöinneistä"!
        Olet pahasti sairas?

        pimpeli pom,hömpsis.josko olisi nuori orhi vähän hiplaa pakaroitani joskus tisuliiniani.käytän työssä ison kaulaaukon omaavaa paitaa,ja oikein lyhyttä minimekkoa olen muodokas mehukas.joskus aivan tahallaan pudotan jonkun paperin ja kun kumarrun nostamaan näkyy vain stigsit ja pojat haukkoo ihan henkeä kun tyijottavat mehukasta takalistoani.pojat nauttii mehukkaista muodoistani miksi en myös itse nauttia.aina kun on mahdollista nauttikaa toisistanne,ei niitä enää kukaan tarvitse tutisevina ukkoina ja mummoina.nyt eletään ja nautitaan kermoista mitä saan


      • kermat talteen

        itse olen isossa talossa pomona siis olen naispomo,joskus olen kysynyt pojilta ettää kiinnostaisiko hiplailla jos on myöntävä vastaus olen heti ottanut mitä vain saan,aina olen nauttinut kermasta mitä irti saan.ruokatunnilla on tunti aikaa ottaa kermat talteen.äkkiä ne latautuu patterit täyteen,ja voi kokeilla useampia pattereita että onko niissä kermaa


      • työpalkka?
        onnellinen misu nam kirjoitti:

        pimpeli pom,hömpsis.josko olisi nuori orhi vähän hiplaa pakaroitani joskus tisuliiniani.käytän työssä ison kaulaaukon omaavaa paitaa,ja oikein lyhyttä minimekkoa olen muodokas mehukas.joskus aivan tahallaan pudotan jonkun paperin ja kun kumarrun nostamaan näkyy vain stigsit ja pojat haukkoo ihan henkeä kun tyijottavat mehukasta takalistoani.pojat nauttii mehukkaista muodoistani miksi en myös itse nauttia.aina kun on mahdollista nauttikaa toisistanne,ei niitä enää kukaan tarvitse tutisevina ukkoina ja mummoina.nyt eletään ja nautitaan kermoista mitä saan

        Mutta hyvä Ihminen! Ei yleisellä TYÖPAIKALLA noin käyttäydytä vaan, siellä tehdään työtä. JOSTA SAA PALKKAA! HUOM! PALKKAA!


      • voin pahoin jo.

        Ettäs kehtaattekin. Heti paikalla työpaikalta pois! Työttömiä työnhakijoita on kortisto täynnä. Sieltä rehellinen työtätekevä ihminen jolla, moraali korkealla. Huoratpois työpaikoilta. Ällöttää ja oksettaa sellainen.....


      • ruokatunnilla?
        minä sain kyytiä kirjoitti:

        sehän on mahtava juttu jos se on molemmin puolista se hiplaaminen.kysy vaan reilusti rouvalta josko ruokatunnilla tai illalla olis parempi tutkia paikkoja,jos tulee myöntävä vastaus niin hiplataan kunnolla.mutta jos tulee kieltävä vastaus niin sormet irti pallukoista ennen kuin joutuu käräjille.

        Ja vielä joka reikään saa herkkua. ....


      • Hertta-Sari

        Noin minäkin ajattelen. Tai ehkä nainen ei uskalla huomauttaa
        kiusaamisesta potkujen pelossa? Jos "hipelöitsijä" on vaikka NAISEN POMO.

        Itse KIUSAAN TOISELLA TAVALLA. Olen jo perusluonteeltani LIIOITTELEVA ja SENSAATIOHAKUINEN IHMINEN. Kerron esimerkiksi, kaikille tutuille, että YHTEINEN TUTTAVAMME ON LIHONUT 30 kg, vaikka hän todellisuudessa on pyöristynyt 15 kg. LISÄÄN SIIS OMIANI PUOLET MUKAAN - NIMENOMAAN PAHASSA. Sen jätän kertomatta, että NAISEN PAINO ON NOUSSUT NUO 15 kg vasta viime vuosina hänen MIEHENSÄ SAIRASTUTTUA VAKAVASTI.

        T: Kiusaavan tyttöjengin äänitorvi


      • Näin on näpykät
        työpalkka? kirjoitti:

        Mutta hyvä Ihminen! Ei yleisellä TYÖPAIKALLA noin käyttäydytä vaan, siellä tehdään työtä. JOSTA SAA PALKKAA! HUOM! PALKKAA!

        Rouva on varattu, mutta mies kotona on seniili. Töissä hipelöintiin ei tarvitse itse osallistua, antaa sen vaan tapahtua, mutta treffeille lähtemiseen pitää itsekin olla aktiivinen. Ja silloinhan sitä on uskoton eikä omatunto kestä. Kyllä näino.


      • koskettelu stop!

        Riisu se paljaaksi ja pane.


      • mailasta munille
        Salmonman kirjoitti:

        "MINNA28", olen Sinun kanssasi täysin samaa mieltä tuon "mkjyuk":n touhuista työpaikallaan!!!!
        Ei tuollainen "mulkkupäinen" tyyppi kuulu sellaiseen työpaikkaan alkuunsakaan!!
        Ei tuo tyyppi ainakaan täysin terve ole kun noin käyttäytyy toisen vaimoa kohtaan!!!!

        vttu näitä sairaita mitä lie yh vai ukko peräti koskettelioita riittää. kiksejä saa kun tullaa koskettaan kuvitellaan olevansa mr panomies sängyssä. tai joku pelimies joka aloitaa noin. saatan tietää tapauksen..jossa toinen on vaikeassa vähän tilanteessa


      • ....................
        Hertta-Sari kirjoitti:

        Noin minäkin ajattelen. Tai ehkä nainen ei uskalla huomauttaa
        kiusaamisesta potkujen pelossa? Jos "hipelöitsijä" on vaikka NAISEN POMO.

        Itse KIUSAAN TOISELLA TAVALLA. Olen jo perusluonteeltani LIIOITTELEVA ja SENSAATIOHAKUINEN IHMINEN. Kerron esimerkiksi, kaikille tutuille, että YHTEINEN TUTTAVAMME ON LIHONUT 30 kg, vaikka hän todellisuudessa on pyöristynyt 15 kg. LISÄÄN SIIS OMIANI PUOLET MUKAAN - NIMENOMAAN PAHASSA. Sen jätän kertomatta, että NAISEN PAINO ON NOUSSUT NUO 15 kg vasta viime vuosina hänen MIEHENSÄ SAIRASTUTTUA VAKAVASTI.

        T: Kiusaavan tyttöjengin äänitorvi

        Vahingossa peukutin, kun en lukenut loppuun.

        Juuri tuollaiset ihmiset joutaisivat kortistoon.

        Vielä ilkeät myöntää!

        Tämä tälle liioittelevalle ihmiselle...

        Toisen mieskin sairas...

        HÄPEÄ!!!


    • vyötäröstä kiinni!

      Tumpsauta kämmenellä suoraan haarojen väliin! Nautinnollista, pistää veren kiertämään ja hyvän olon tunne valtaa koko kehon!

      • Hertta-Sari

        Voi kunpa joku toimituksessa tekisi minulle niin!

        Mutta kyseessä on tietysti SEKSUAALINEN AHDISTELU,
        mikäli "mummeli" on vain LUONTEELTAAN KÄRSIVÄLLINEN tai EI "VALITTAJAKSI" LEIMAUTUMISEN PELOSTA uskalla huomauttaa asiasta HÄIRITSEVÄLLE HIPELÖITSIJÄLLE
        tai esimiehelle!

        Kiusailu ja TOISTEN PUUTTEIDEN LIIOITTELU on toisinaan kivaa, niin kauan kun ei itse ole pilkan kohteena!

        Olen jo perusluonteeltani LIIOITTELEVA ja SENSAATIOHAKUINEN IHMINEN. Kerron esimerkiksi, kaikille tutuille, että YHTEINEN TUTTAVAMME ON LIHONUT 30 kg, vaikka hän todellisuudessa on pyöristynyt 15 kg. LISÄÄN SIIS OMIANI PUOLET MUKAAN - NIMENOMAAN PAHASSA. Sen jätän kertomatta, että NAISEN PAINO ON NOUSSUT NUO 15 kg vasta viime vuosina, hänen miehensä sairastuttua vakavasti. Kyse on siis mitä ilmeisimmin STRESSISYÖMISESTÄ, mutta sen minä jätän huomiotta. Paisuttelen vain tuttavan tuttavani HEIKKOUTTA, ja kerron hänen lihoneen 30kg. Oikeastihan paino on noussut 15kg. Mutta AINAHAN TOISTEN EPÄONNISTUMISIIN saa laittaa "PUOLET LISÄÄ"! Eikö?

        T: Kiusaavan tyttöjengin äänitorvi


    • Pervoa

      Vai että hiplailet työajalla jotakin mummoa... minkä ikäinen itse olet? Mikäs siinä, jos se on teidän molempien mielestä kivaa.

      • mulle kanssa.

        Mutta että, työpaikalla. Kaikkien pitää saada jopa minunkin sitten jos, tuo mummeli saa hekumat.


      • Hertta-Sari

        Mikäs siinä, jos mummo on mukana leikissä? Itselleni kelpaisivat kyllä muutamat TAPUTTELUT työpaikkani komistukselta!

        Seksuaalisesta häirinnästä ja kiusaamisesta on kyse vasta, ellei mummeli ole tilanteeseen tyytyväinen.

        Pieni toisten mollaus ja kiusailu toki aina piristää arjen harmautta. Ja Mutta AINAHAN TOISTEN EPÄONNISTUMISIIN saa laittaa "PUOLET LISÄÄ" - juttua värittämään! Eikö?


        Olen jo perusluonteeltani LIIOITTELEVA ja SENSAATIOHAKUINEN IHMINEN. Kerron esimerkiksi, kaikille tutuille, että YHTEINEN TUTTAVAMME ON LIHONUT 30 kg, vaikka hän todellisuudessa on pyöristynyt 15 kg. LISÄÄN SIIS OMIANI PUOLET MUKAAN.Sen jätän kertomatta, että NAISEN PAINO ON NOUSSUT NUO 15 kg vasta viime vuosina, hänen miehensä sairastuttua vakavasti. Kyse on siis mitä ilmeisimmin STRESSISYÖMISESTÄ, mutta senkin jätän huomiotta. Paisuttelen mielelläni tuttavan tuttavani HEIKKOUTTA, ja kerron hänen lihoneen 30kg. Oikeastihan paino on noussut 15kg. Mutta eihän haukku haavaa tee - EIKÄ MUUNNELLUN TOTUUDEN KERTOMINEN? Vai? :)

        T: Kiusailevan tyttöjengin äänitoevi


    • eryet

      Jatka vain, olen itse iäkäs nainen ja olisin tyytyväinen tuollaiseen kohteluun.

      • mimmiä salaa

        olis se kiva jos sais työaikana hiplata ja mitä jos vielä,sais kermat sisuksiin mikä olis sen parempi työpaikka.ja jos vielä nuori jaksava orhi sais huulet lepattamaan.joskus olen saanutki


      • Hertta-Sari

        Ihanko totta? Taidat oikeasti kuitenkin olla mies? Minulle tuollaisen hiplailun kohteeksi joutuminen kyllä sopisi, paremmin kuin hyvin. Tuntuu, ettei kukaan TASOISENI mies ole minusta kiinnostunut. :(

        Olen kiinnostunut TASA-ARVOASIOIDEN OHELLA MYÖS PARISUHDEASIOISTA, erityisesti muiden parisuhteissa esiintyvistä ongelmista - OIKEISTA JA KUVITELLUISTA!
        Kaikki käy, kun on vilkas mielikuvitus.Olen jo perusluonteeltani LIIOITTELEVA ja SENSAATIOHAKUINEN!

        Juuri nyt kerron esimerkiksi tutuille, että YHTEINEN TUTTAVAMME ON LIHONUT 30 kg, vaikka hän todellisuudessa on lisännyt painoaan 15 kg verran.LISÄÄN SIIS OMIANI PUOLET MUKAAN. Sen jätän visusti kertomatta, että NAISEN PAINO ON NOUSSUT NUO 15 kg vasta viime vuosina, hänen miehensä sairastuttua vakavasti.

        Paisuttelen mielelläni inhoamieni ihmisten HEIKKOUTTA, jolloin 15 kg lihomisesta tulee 30kg painonnousu.
        Mutta AINAHAN TOISTEN EPÄONNISTUMISIIN saa laittaa "PUOLET LISÄÄ"! Eikö?

        T: Kiusailevan tyttöjoukon äänitorvi


    • niin se on.

      Se mummo kuorii niinsanotusti sinusta vain kermat päältä!

      • -kokeillut-

        Ai kermat, ettei vain sper*mat.
        Vanhemman naisen kanssa on hyvä harjoitella. Ne osaavat temput eikä tarvitse turata kumien kanssa.


      • mummo45v

        No hitto...vihille ne pitää nykyään kaikki viedä????


      • Ggbnl
        -kokeillut- kirjoitti:

        Ai kermat, ettei vain sper*mat.
        Vanhemman naisen kanssa on hyvä harjoitella. Ne osaavat temput eikä tarvitse turata kumien kanssa.

        Siinä voi olla vanhempi nainen ehtinyt jo vuosien varrella kaikki sukupuolitaudit kerätä, että kyllä se kumi on paikallaan


      • Hertta-Sari
        mummo45v kirjoitti:

        No hitto...vihille ne pitää nykyään kaikki viedä????

        Tämä on IHANA, kiinnostamiani RAKKAUS- JA SEKSUAALISUUSASIOITA käsittelevä ketju!

        Minä olisin mielelläni tuon mummon sijasta toimiston komeiden miesten halailtavana. Rumien ei tietenkään tarvitsisi vaivautua!

        Vakavasti ottaen tuollainen HIPLAUS ON KYLLÄ SEKSUAALISTA HÄIRINTÄÄ JA KIUSAUSTA, vaikka sitä tehtäisiin piloillaan - mummon reaktiota odottaen!

        Tykkään kyllä itsekin kiusailla ja LIIOITELLA INHOAMIENI IHMISTEN VIRHEITÄ! Eräs ärsyttävä tuttava on lihonut viime vuosina 15kg, läheisensä sairastuttua VAKAVASTI. Minä tyttö pistän OMIANI PUOLET LISÄÄ, ja kerron ko. ämmän lihoneen peräti 30 kg. Mutta PAISUTTELU tekee jutusta niin PALJON MEHEVÄMMÄN, etten voi olla sitä harrastamatta!Mutta eihän haukku haavaa tee - EIKÄ MUUNNELLUN TOTUUDEN KERTOMINEN? Vai? :)

        T: Kiusailevan tyttöjengin äänitorvi


    • ensio keskitoisio

      Kermat naamalle! ja mummo tykkee.

    • Tarkennusta

      Oletko kysynyt häntä treffeille vai mihin pyysit häntä vapaa-aikana?
      Hän tuntuu ainakin pitävän kosketuksestasi, ellei sitten pelkää sinua tai asemaasi työpaikallasi ja ei siksi sano ei.

      Miten koskettelet häntä? Onko hän naimisissa? Se voi olla este, ettei halua tapaamista.

      • Voi tsiisus,,,vanhempi nainen tykkää nuoremman miehen kosketuksesta ja pitää hauskaa ja täällä jo analysoidaan miksei se lähde treffeille, jo on typeryys huipussaan =) Tehkää ny jo LAKIALOITE moisesta ja erotkaa..no hitto vaikka kuorosta tai pursiseurasta.


      • latvaroso
        inkkupinkku-70 kirjoitti:

        Voi tsiisus,,,vanhempi nainen tykkää nuoremman miehen kosketuksesta ja pitää hauskaa ja täällä jo analysoidaan miksei se lähde treffeille, jo on typeryys huipussaan =) Tehkää ny jo LAKIALOITE moisesta ja erotkaa..no hitto vaikka kuorosta tai pursiseurasta.

        Oletko "inkkupinkku" idiootti aivan varma että se tykkää koskettelusta? Jutusta tiedämme ainoastaan tuon runkkarin avautumisen.


      • Sink The Pink
        inkkupinkku-70 kirjoitti:

        Voi tsiisus,,,vanhempi nainen tykkää nuoremman miehen kosketuksesta ja pitää hauskaa ja täällä jo analysoidaan miksei se lähde treffeille, jo on typeryys huipussaan =) Tehkää ny jo LAKIALOITE moisesta ja erotkaa..no hitto vaikka kuorosta tai pursiseurasta.

        Lähdit sitten Trollin vietäväksi?


      • Naisten peput
        latvaroso kirjoitti:

        Oletko "inkkupinkku" idiootti aivan varma että se tykkää koskettelusta? Jutusta tiedämme ainoastaan tuon runkkarin avautumisen.

        Naisten peput on tehty kaikkien miesten taputeltaviksi


      • Hertta-Sari
        inkkupinkku-70 kirjoitti:

        Voi tsiisus,,,vanhempi nainen tykkää nuoremman miehen kosketuksesta ja pitää hauskaa ja täällä jo analysoidaan miksei se lähde treffeille, jo on typeryys huipussaan =) Tehkää ny jo LAKIALOITE moisesta ja erotkaa..no hitto vaikka kuorosta tai pursiseurasta.

        Ilman muuta!

        Minäkin olen äärimmäisen SEKSIORIENTOITUNUT IHMINEN,vaikka ikäni on "vasta" 30 tienoilla. Koskettelut kyllä kelpaavat ja maistuvat minulle, jos vain KOMEAA MIESTÄ, on SINKKUNAISELLE TARJOLLA.

        Ylipäänsä olen TODELLA KIINNOSTUNUT SEKSUAALISUUTEEN JA PARISUHTEISIIN LIITTYVISTÄ KYSYMYKSISTÄ - etenkin parisuhteiden ongelmista. MUIDEN IHMISTEN ELÄMÄN RUOTIMINEN, totuudessa turhan tarkasti pysyttelemättä ON ERIKOISALAANI.

        Nytkin kerron kaikille, että tuttavan tuttava on lihonut 30kg. Todellisuudessa hän on kai lihonut noin 15kg, mutta EN VOI OLLA PANEMATTA TOTUUTEEN PUOLTA LISÄÄ "omiani",
        kun tätä ämmää on niin kiva porukalla ihmetellä! Ylipäänsä SENSAATIONNÄLKÄISENÄ IHMISENÄ pidän muiden ihmisten virheinen ja kohtaamien epäonnistumisten RÄÄPÖSTELYSTÄ ja LIIOITTELUSTA.

        T: Kiusailevan tyttöjengin äänitorvi


      • ALLLAH tietää
        Naisten peput kirjoitti:

        Naisten peput on tehty kaikkien miesten taputeltaviksi

        "Naisten peput on tehty kaikkien miesten taputeltaviksi"

        Pitää laittaa rätti pään päälle, jos ei halua räpläystä.

        Siksi kaikki suomalaiset akat saa räplätä kuiviks tai märiks millo haluu.


      • UUTISTrolley
        Sink The Pink kirjoitti:

        Lähdit sitten Trollin vietäväksi?

        "Lähdit sitten Trollin vietäväksi? "

        Trollit ovat kivoja.

        He saavat ihmiset heräämään horteestaan.

        Samalla trolli saa hyvät naurut.


    • mkjyuk

      Ei uskalla aloittaa suhdetta, kun mies niin mustasukkainen. Antaa kosketella kuitenkin, tänään uskaltauduin koskettamaan intiinialueita, vastusteli tietenkin periaatteesta, mutta näytti nauttivan kun hieroin navan alapuolelta.

    • ysusjs

      Pitää yrittää pikkujouluissa juottaa humalaan ja käydä panemassa työpaikalla.

    • bvsdg

      antoi pikkujoulussa hieroa housujen läpi

      • Hertta-Sari

        Voi kunpa minuakin hierottaisiin toimiston pikkujouluissa, vaikka vain housujen läpi! Mutta ei! Vaikka olen vasta 30 kieppeissä oleva vetävä punapää!

        Älkää toki yllyttäkö KIUSAAMAAN "mummelia", piloillaan puristellen! Voihan olla, ettei mummeli vain KEHTAA KERTOA LÄHENTELYISTÄ KENELLEKÄÄN, PIKKUMAISEKSI LEIMAUTUMISEN PELOSTA! Näinhän voi olla varsinkin miesvaltaisella työpaikalla!

        Itseäni KIINNOSTAVAT, SEKSUAALISESTI VIRITTYNEENÄ sinkkuna erityisesti RAKKAUTEEN JA SEKSUAALISEEN KANSSAKÄYMISEEN LIITTYVÄT KYSYMYKSET.

        SENSAATIOHAKUISENA, ja perusluonteeltani härmäläisen ILKEÄNÄ TYKKÄÄN PAISUTELLA EPÄKOHTIA JA TOISTEN EPÄONNISTUMISIA. Viimeisin "jipponi" on kertoa kaikille tutuille, kuinka tuttavan tuttava on lihonut 30 kg, vuosien saatossa, laiskasti ahmien! Yhdessä sitten paheksumme ja märehdimme TOISEN EPÄONNISTUMISTA ja ongelmia! :) Todellisuudessa nainen on lihonut noin 15kg miehensä vakavan sairastumisen jälkeen, mutta ketä kiinnostaa totuus? MEHUKKAAT ONGELMAT, kun ne eivät SUORANAISESTI kosketa itseä, ovat ihan parhaita! VAHINGONILO ON PARAS ILO!!!

        T: Kiusailevan tyttöjengin äänitorvi


    • kouria vaan.

      Ja joka arkipäivä suoraan kämmenellä tumsauta kosteaan mättäikköön. lurpsis.....

    • Vastaus:

      Tehkää komediasarja.

    • oletko kysynyt?

      Vähissä on ilot ilmeisesti teillä molemmilla.
      Mitä tuollaisella kiusaamaan itseään. Kummankaan.
      Mä en ainakaan antaisi miesten lääppiä töissä enkä muutenkaan, ellei sitten tosissaan voisi tapailla.

    • oma rauha

      Jääkää ylitöihin...

      • turhaa vaivaa se

        Taitaa olla se klassinen tapaus: antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa.


      • Hertta-Sari

        Nimenomaan. Ollapa tuon "mummelin" sijasta kourittavana. Ihme, ettei tällainen 30 kieppeillä oleva, punatukkainen menevä mimmi kiinnosta - ketään TASOKASTA miestä!

        Olen ylipäänsä hyvin kiinnostunut kaikista seksuaalisuuteen ja parisuhdeasioihin liittyvistä kysymyksistä - erityisesti niiden ongelmakohdista.

        Perusluonteeltani LIIOITTELEVA ja SENSAATIOHAKUINEN IHMINEN. VÄRITÄN PALJON KERTOMUKSIANI. Kerron esimerkiksi, kaikille tutuille, että YHTEINEN TUTTAVAMME ON LIHONUT 30 kg, vaikka hän todellisuudessa on pyöristynyt 15 kg. LISÄÄN SIIS OMIANI PUOLET MUKAAN. Sen jätän kertomatta, että NAISEN PAINO ON NOUSSUT NUO 15 kg vasta viime vuosina, hänen miehensä sairastuttua vakavasti. Kyse on siis mitä ilmeisimmin STRESSISYÖMISESTÄ, mutta senkin jätän huomiotta. Paisuttelen mielelläni tuttavan tuttavani HEIKKOUTTA, ja kerron hänen lihoneen 30kg. Oikeastihan paino on noussut 15kg. Mutta eihän haukku haavaa tee - EIKÄ MUUNNELLUN TOTUUDEN KERTOMINEN?


    • avokämmenestä

      Itse asiassa joku muukin voi tehdä ilmoituksen eteenpäin = varoitus ja jos et tajua lopettaa = potkut.

      • pomo-tai-panomies

        Ei tartte nykyään varoitella, voi antaa potkut samantien.


    • Jätä se

      Sika !

      • joop,

        OSTAA SIKA


      • SIKAariporras

        "Jätä se

        Sika ! "

        Sikaa saa K-kauppiaalta 5 euroa kilo.


        Ei sikaa saa jättää.

        Se pitää syödä.


    • Hmmm...

      Jos olette samanarvoisessa asemassa, etkä ole häntä ylempänä hierarkiassa, voisit kysyä suoraan, miten hommaa jatketaan. Olisi väärin käyttää esimiesasemaa hyväksi.

      Jos hän ei halua mennä pitemmälle, mutta molemmat tykkäävät siitä pikku kähminnästä työpaikalla ja molemmat ovat sinkkuja eikä homma haittaa työntekoa, jatkakaa samaan malliin. Tuollainen yleensä vain piristää.

      • Hertta-Sari

        Minä näen asian myös näin. Tosin olen itse tällainen VIRIILI, YLIPÄÄNSÄ SEKSISTÄ JA MIESTEN JA NAISTEN VÄLISISTÄ SUHTEISTA KIINNOSTUNUT, karvan verran yli 30-vuotias "menevä", punapää mimmi!

        LUONTEELTANI LIIOITTELEVANA ja SENSAATIOHAKUISENA minua kiinnostavat kaikki MEHEVÄT JUTUT: Kerron esimerkiksi, kaikille tutuille, että YHTEINEN TUTTAVAMME ON LIHONUT 30 kg, vaikka hän todellisuudessa on pyöristynyt 15 kg. LISÄÄN SIIS OMIANI PUOLET MUKAAN.Sen jätän kertomatta, että NAISEN PAINO ON NOUSSUT NUO 15 kg vasta viime vuosina, hänen miehensä sairastuttua vakavasti. Kyse on siis mitä ilmeisimmin STRESSISYÖMISESTÄ, mutta senkin jätän huomiotta. Paisuttelen mielelläni tuttavan tuttavani HEIKKOUTTA, ja kerron hänen lihoneen 30kg. Oikeastihan paino on noussut 15kg. Mutta mitäpä tuosta. Ärsyttävän tuttavan mokia saakin ja kuuluukin liioitella.

        T: Kiusailevan tyttöjengin äänitorvi


    • ön löllöiiii

      Kyl pefföjä sää hiplätä jös hyvä pylly ön lähistöllä. 1/4 löllö ön söpivä.

    • nauti1

      Nauti sillä et koskaan tule tuota uudelleen kokemaan. Muista kysyä häneltä aina uudelleen, että onhan tämä sopivaa. Jos hän nauttii siitä olet onnenpekka ja kaikki muut kahdehtii sinua. Elä koskaan rehentele sillä elä koskaan kerro sitä kenellekää. Jos rehentelet kerrankin häviät varmuudella kaiken työpaikkasikin.....

      • Hertta-Sari

        Tuo aloitus kyllä kuulostaa KEKSITYLTÄ. Mutta niinhän ne parhaat jutut aina ovatkin PAISUTELTUJA ja VÄRITELTYJÄ.
        Todellisuudessa miespuolinen työkaveri on kerran siirtänyt mummelin kopiokoneelta sivuun hartioista kiinni pitäen?

        Mutta hei, EI ANNETA TOTUUDEN HÄIRITÄ MEHEVIEN JUTTUJEN KEHITTELYÄ: Itsekin paisuttelen mielelläni inhoamieni ihmisten HEIKKOUTTA, jolloin 15 kg lihomisesta tulee 30kg painonnousu.

        Juuri nyt kerron esimerkiksi tutuille, että YHTEINEN TUTTAVAMME ON LIHONUT 30 kg, vaikka hän todellisuudessa on lisännyt painoaan 15 kg verran. LISÄÄN SIIS OMIANI PUOLET MUKAAN "TARINAA MEHUSTAMAAN". Sen jätän visusti kertomatta, että NAISEN PAINO ON NOUSSUT NUO 15 kg vasta viime vuosina, hänen miehensä sairastuttua vakavasti.

        Olen ylipäänsä kiinnostunut TASA-ARVOASIOIDEN OHELLA MYÖS PARISUHDEASIOISTA, erityisesti muiden parisuhteissa esiintyvistä ongelmista - OIKEISTA JA KUVITELLUISTA!

        T: Kiusailevan tyttöjoukon äänitorvi


    • antaa mennä

      Se on hyvä että naiset antavat pyllylle taputella, ei sitä tiedä vaikka pääsi myöhemmin varville, se on tänä päivänä kunniassa että naimaa nvarattua rouvaa siitä vain miehet

    • kokee vapaa

      ELÄ KOSKETTELE ELÄKÄ PANE VASTAAN PAKENE AINOASTAAN OLENHAN VAPAA VAPAA VAPAA

    • ♪Tro lollo lo lo lo♪

      • Kaikenlaisia

        Horus76 taitaa olla lääkkeissä


      • Sink The Pink
        Kaikenlaisia kirjoitti:

        Horus76 taitaa olla lääkkeissä

        Höpö Höpö!
        Tännehän kaikki pitää vääntää rautalangasta: Suomi24:n keskusteluissa on osa aiheista ja jutun juurista sivuston itsensä laatimia. Näissähän on ihan selvä kaava. Lauserakenteet jne. Mutta hei, Horus76 olet jäljillä, sitä saa mitä tilaa ja näitähän juttuja nämä keskustelijat odottaa.


      • Hertta-Sari
        Sink The Pink kirjoitti:

        Höpö Höpö!
        Tännehän kaikki pitää vääntää rautalangasta: Suomi24:n keskusteluissa on osa aiheista ja jutun juurista sivuston itsensä laatimia. Näissähän on ihan selvä kaava. Lauserakenteet jne. Mutta hei, Horus76 olet jäljillä, sitä saa mitä tilaa ja näitähän juttuja nämä keskustelijat odottaa.

        Trollialoitusko? :(

        Voi olla keksittykin juttu, mutta niinhän ne parhaat TARINAT USEIN OVAT. Silti tämä on AIVAN IHANA, kiinnostamiani RAKKAUS- JA SEKSUAALISUUSASIOITA käsittelevä ketju!

        Olisin mielelläni tuon ämmän sijasta toimistomme komeiden miesten halailtavana. Rumien ei tietenkään tarvitsisi vaivautua!

        Tuollainen HIPLAUS taitaa kyllä olla SEKSUAALISTA HÄIRINTÄÄ JA KIUSAUSTA, vaikka sitä tehtäisiin piloillaan - mummon reaktiota odottaen!

        Tykkään itsekin LIIOITELLA INHOAMIENI IHMISTEN EPÄONNISTUMISIA! Eräs ärsyttävä tuttava on lihonut viime vuosina 15kg, läheisensä sairastuttua VAKAVASTI. Minä tyttö pistän OMIANI PUOLET LISÄÄ, ja kerron ko. ämmän lihoneen peräti 30 kg. Mutta PAISUTTELU tekee jutusta niin PALJON MEHEVÄMMÄN, etten voi olla sitä harrastamatta!

        T: Kiusailevan tyttöjengin äänitorvi


      • BBW-loverwoman
        Hertta-Sari kirjoitti:

        Trollialoitusko? :(

        Voi olla keksittykin juttu, mutta niinhän ne parhaat TARINAT USEIN OVAT. Silti tämä on AIVAN IHANA, kiinnostamiani RAKKAUS- JA SEKSUAALISUUSASIOITA käsittelevä ketju!

        Olisin mielelläni tuon ämmän sijasta toimistomme komeiden miesten halailtavana. Rumien ei tietenkään tarvitsisi vaivautua!

        Tuollainen HIPLAUS taitaa kyllä olla SEKSUAALISTA HÄIRINTÄÄ JA KIUSAUSTA, vaikka sitä tehtäisiin piloillaan - mummon reaktiota odottaen!

        Tykkään itsekin LIIOITELLA INHOAMIENI IHMISTEN EPÄONNISTUMISIA! Eräs ärsyttävä tuttava on lihonut viime vuosina 15kg, läheisensä sairastuttua VAKAVASTI. Minä tyttö pistän OMIANI PUOLET LISÄÄ, ja kerron ko. ämmän lihoneen peräti 30 kg. Mutta PAISUTTELU tekee jutusta niin PALJON MEHEVÄMMÄN, etten voi olla sitä harrastamatta!

        T: Kiusailevan tyttöjengin äänitorvi

        Kaikki kotona ja lääkkeet otettu, sinä rehevän tyttöjengin kiusoitteleva äänikolvi? Olet näemmä myös löytänyt caps lock-näppäimen, joka kyllä kertoo sinun olevan mies puolinen urosmaani :-)


    • Mosse..

      Heh, kiusaa sinua ja käräyttää loppuvaiheessa, potkut tiedossa.

    • Must ainaskii

      On kivaa kun nuoret pojat taputtelee muo. Oli ihana herätä viimme lauantaina pikkujoulujen jälkeen se parikymppinen poika vierellä. Hän ei varmaan hevillä unohda niit juhlii ja sitä kun ne työkaverit näki kun me lähettii niist juhlista kiihkeästi suudellen.
      http://naurunappula.com/1190495/tuksun-kevatlook.jpg

      • ääliö

        Olet itsekin aika nuori nim. "must ainaskii" paljastaa sen.
        Eikä kukaan aikuinen halua pienimunaista nykynuorta androgyyniä petiinsä.

        Olet korkeintaan parikymppinen trollaaja tai sitten tyhmä ja jäänyt sille tasolle....niit, niist jne.


      • Aikuinen Nainen

        Siehän olet vähän kuikelo, tässähän kuule sie näät oikeen rehevän taputtelua kaipaavan. Nuin luisevaan en itse kapsahtais....
        http://www.klauslucka.com/celebrities/Divine01 .htm
        Mius on mitä puristaa vielä pikkujoulujen jälkeenkin :-)


      • eka hirttosilmukka

        Yäk. En voisi kuvitella oman poikani ikäusen petikaverin viereltä herääväni.


      • Vielä aikuisempi
        Aikuinen Nainen kirjoitti:

        Siehän olet vähän kuikelo, tässähän kuule sie näät oikeen rehevän taputtelua kaipaavan. Nuin luisevaan en itse kapsahtais....
        http://www.klauslucka.com/celebrities/Divine01 .htm
        Mius on mitä puristaa vielä pikkujoulujen jälkeenkin :-)

        Et pärjää mulle rakastelussa etkä navettahommissa. Lomittaja tykkää kyllä painia kanssani.
        Ääliölle tiedoksi . Ei ole pienimunainen vaikka onkin nykynuori.
        http://1000funnypictures.com/wp-content/uploads/Ugly-Women-9.jpg


      • Hertta-Sari
        Aikuinen Nainen kirjoitti:

        Siehän olet vähän kuikelo, tässähän kuule sie näät oikeen rehevän taputtelua kaipaavan. Nuin luisevaan en itse kapsahtais....
        http://www.klauslucka.com/celebrities/Divine01 .htm
        Mius on mitä puristaa vielä pikkujoulujen jälkeenkin :-)

        Minulle 30 kesäiselle, sekalaisten juttujen parissa konettani näpyttelevälle, menevälle punapää-mimmille kyllä kelpaisivat "muutamat puristelut" jonkun komean nuoren miehen suorittamina - tietenkin!!!

        Olen SEKSI- JA PARISUHDEASIOISTA KIINNOSTUNUT, VIREÄÄ ELÄMÄÄ VIETTÄVÄ SINKKUTYTTÖ. Ja suorastaan rakastan tällaisia meheviä keskusteluketjuja - OLIVATPA ONGELMAT SITTEN OIKEITA TAI PELKKÄÄ KEKSITTYÄ TARINAA! Tuo aloitus kyllä vaikuttaa valitettavan KEKSITYLTÄ. Mutta niinhän ne parhaat jutut aina ovatkin PAISUTELTUJA ja VÄRITELTYJÄ.
        (Todellisuudessa miespuolinen työkaveri on KAI kerran siirtänyt mummelin kopiokoneelta sivuun hartioista kiinni pitäen tai estänyt tätä horjahtamasta liukkaalla pihalla?)

        Mutta hei, EI ANNETA TOTUUDEN HÄIRITÄ MEHEVIEN JUTTUJEN KEHITTELYÄ: Juuri nyt kerron esimerkiksi tutuille, että YHTEINEN TUTTAVAMME ON LIHONUT 30 kg, vaikka hän todellisuudessa on lisännyt painoaan 15 kg verran. LISÄÄN SIIS OMIANI PUOLET MUKAAN "TARINAA MEHUSTAMAAN". Sen jätän visusti kertomatta, että NAISEN PAINO ON NOUSSUT NUO 15 kg vasta viime vuosina, hänen miehensä sairastuttua vakavasti.

        T: Kiusailevan tyttöjoukon äänitorvi


      • Rehevä Reetta
        Vielä aikuisempi kirjoitti:

        Et pärjää mulle rakastelussa etkä navettahommissa. Lomittaja tykkää kyllä painia kanssani.
        Ääliölle tiedoksi . Ei ole pienimunainen vaikka onkin nykynuori.
        http://1000funnypictures.com/wp-content/uploads/Ugly-Women-9.jpg

        Tässähän olikin pieni vitsi; nuo kaksi aikaisempaa linkkiä olivat miehiä ja tämä sun lomittajan heila on ehta nainen vaikkakin ei niiiin kaunis. Osa poikalapsista ei siis erota naista miehistä. Ettei vain kävisi kuin elokuvassa Crying Game......? Joo ja en jaksa selittää pojuille.


    • Mää ihmettelen

      kauhiasti kummonen se teidän työnantajanne oikeen on.
      Maksaako se sulle siitä, että hiplailet ja himottelet päivän jotain kuumissa aalloissa vellovaa parasta ennen- päiväyksen kenties sivuuttanutta kollegaasi vai työstä mihin se on sut palkannut? Juttuhan on ihan ok, jos toimenkuvasi on tuo hiplailu.

      • Hertta-Sari

        Älä ihmettele! Aloitus on TODENNÄKÖISESTI vahvasti liioiteltu versio alkuperäisestä tarinasta - tai kokonaan keksitty juttu!

        Tämä on kuitenkin AIVAN IHANA, kiinnostamiani RAKKAUS- JA SEKSUAALISUUSASIOITA käsittelevä ketju!

        Itsekin olen äärimmäisen SEKSIORIENTOITUNUT IHMINEN, jolle koskettelut kyllä kelpaavat ja maistuvat, jos vain KOMEAA MIESTÄ, on kolmekymppiselle SINKKUNAISELLE TARJOLLA.

        Ylipäänsä olen TODELLA KIINNOSTUNUT SEKSUAALISUUTEEN JA PARISUHTEISIIN LIITTYVISTÄ KYSYMYKSISTÄ - etenkin parisuhteiden ongelma- ja kipukohdista. MUIDEN IHMISTEN ELÄMÄN RUOTIMINEN, NIIDEN KIPUPISTEITÄ AVOIMESTI SORKKIEN, ja ongelmakohtia liioitellen ON ERIKOISALAANI.

        Nytkin kerron kaikille, että tuttavan tuttava on lihonut 30kg. Todellisuudessa hän on kai lihonut noin 15kg, mutta EN VOI OLLA PANEMATTA TOTUUTEEN PUOLTA LISÄÄ "omiani",
        kun tätä ämmää on niin kiva porukalla ihmetellä! Ylipäänsä pidän SENSAATIONNÄLKÄISENÄ IHMISENÄ kanssaihmisten epäonnistumisten LIIOITTELUSTA ja rääpöstelystä.

        T: Kiusailevan tyttöjengin äänitorvi


    • O-JoRma

      Mieluummin ei, paitsi pikkujouluissa. Vaikea suhtautua asiallisesti, kun olisi töitäkin hoidettavana, mutta rakastuneet tuskin kysyvät muiden mielipidettä.

      • Hertta-Sari

        Ei kai tässä mistään RAKASTUMISESTA, saatikka molemminpuolisesta rakkaudesta ollut kyse????

        Kyse oli siitä, että joku nuorempi(?) mies koskettelee (kuinka usein?) jotakuta vanhempaa naista työpaikalla eikä nainen sano tähän yhtikäs mitään.

        Herkullisinta on ajatella, että tämä ämmä on joku 55-v., rintasyövän sairastanut, ja yksin jäänyt nymfomaani, jota toimiston avustajapoika vetelee ees-taas kopiokoneen päällä.

        Itse olen kolmekymppinen äärimmäisen SEKSIORIENTOITUNUT nainen. Ja hellät koskettelut kelpaavat kyllä minulle, jos vain joku KOMEA, NUORI MIES on niitä valmis suorittamaan.

        Ylipäänsä olen TODELLA KIINNOSTUNUT SEKSUAALISUUTEEN JA PARISUHTEISIIN LIITTYVISTÄ KYSYMYKSISTÄ - etenkin parisuhteiden ongelmista. MUIDEN IHMISTEN ELÄMÄN RUOTIMINEN, totuudessa turhan tarkasti pysyttelemättä ON ERIKOISALAANI.

        Vakavasti ottaen tuollainen HIPLAUS ON KYLLÄ SEKSUAALISTA HÄIRINTÄÄ JA KIUSAUSTA, vaikka sitä tehtäisiin piloillaan - mummon reaktiota odottaen!

        Tykkään kyllä itsekin kiusailla ja LIIOITELLA INHOAMIENI IHMISTEN VIRHEITÄ! Eräs ärsyttävä tuttava on lihonut viime vuosina 15kg, läheisensä sairastuttua VAKAVASTI. Minä tyttö pistän OMIANI PUOLET LISÄÄ, ja kerron ko. ämmän lihoneen peräti 30 kg. Mutta PAISUTTELU tekee jutusta niin PALJON MEHEVÄMMÄN, etten voi olla sitä harrastamatta!Mutta eihän haukku haavaa tee - EIKÄ MUUNNELLUN TOTUUDEN KERTOMINEN? Vai? :)

        T: Kiusailevan tyttöjengin äänitorvi


      • vajakki taidat olla
        Hertta-Sari kirjoitti:

        Ei kai tässä mistään RAKASTUMISESTA, saatikka molemminpuolisesta rakkaudesta ollut kyse????

        Kyse oli siitä, että joku nuorempi(?) mies koskettelee (kuinka usein?) jotakuta vanhempaa naista työpaikalla eikä nainen sano tähän yhtikäs mitään.

        Herkullisinta on ajatella, että tämä ämmä on joku 55-v., rintasyövän sairastanut, ja yksin jäänyt nymfomaani, jota toimiston avustajapoika vetelee ees-taas kopiokoneen päällä.

        Itse olen kolmekymppinen äärimmäisen SEKSIORIENTOITUNUT nainen. Ja hellät koskettelut kelpaavat kyllä minulle, jos vain joku KOMEA, NUORI MIES on niitä valmis suorittamaan.

        Ylipäänsä olen TODELLA KIINNOSTUNUT SEKSUAALISUUTEEN JA PARISUHTEISIIN LIITTYVISTÄ KYSYMYKSISTÄ - etenkin parisuhteiden ongelmista. MUIDEN IHMISTEN ELÄMÄN RUOTIMINEN, totuudessa turhan tarkasti pysyttelemättä ON ERIKOISALAANI.

        Vakavasti ottaen tuollainen HIPLAUS ON KYLLÄ SEKSUAALISTA HÄIRINTÄÄ JA KIUSAUSTA, vaikka sitä tehtäisiin piloillaan - mummon reaktiota odottaen!

        Tykkään kyllä itsekin kiusailla ja LIIOITELLA INHOAMIENI IHMISTEN VIRHEITÄ! Eräs ärsyttävä tuttava on lihonut viime vuosina 15kg, läheisensä sairastuttua VAKAVASTI. Minä tyttö pistän OMIANI PUOLET LISÄÄ, ja kerron ko. ämmän lihoneen peräti 30 kg. Mutta PAISUTTELU tekee jutusta niin PALJON MEHEVÄMMÄN, etten voi olla sitä harrastamatta!Mutta eihän haukku haavaa tee - EIKÄ MUUNNELLUN TOTUUDEN KERTOMINEN? Vai? :)

        T: Kiusailevan tyttöjengin äänitorvi

        Montako kertaa pitää tuo sama juttu kopsata ? Kuinka tyhmä ihmisen pitää olla, että samaa s**tanan juttua kopioi ja kopioi. V**ttu hommaa elämä. Tuollainen vajakki saa kyllä odotella ihailijoita, jotka kyllä katoaa kun jää sama s**tanan juttu junnaamaan uudestaan uudestaan.


      • Ankara panomies
        vajakki taidat olla kirjoitti:

        Montako kertaa pitää tuo sama juttu kopsata ? Kuinka tyhmä ihmisen pitää olla, että samaa s**tanan juttua kopioi ja kopioi. V**ttu hommaa elämä. Tuollainen vajakki saa kyllä odotella ihailijoita, jotka kyllä katoaa kun jää sama s**tanan juttu junnaamaan uudestaan uudestaan.

        " vajakki taidat olla " olet kyllä pahimman lajin idiootti! No- ethän sinä sille mitään voi.... Ei ole sullakaan elämää, kun täällä viitsit roikkua. Et raukka osaa kuin pari kirosanaa :) Parempi kuitenkin täällä kuin kadulla mummoja potkimassa! Annan sulle runkkari yhden neuvon: VEDÄ KÄTEES :) :) !!


    • taputaputus

      Mummu on sitten illalla kuumana kotona, ku on koko päivän lämmitelty.

    • Johtaja.

      Sihteerini nuori 20 vuotias nainen tykkää kun välillä seison hänen takanaan ja kullini osuu hänen peppuun. Hän joskus painaa ihanaa pientä pyöreää peppuaan kulliani vasten. Usein myös vain läpsäisen hänen pyllyään. Kaikki tämä tapahtuu niin, ettei muka kumpikaan oikein tiedä mitä tapahtuu. Eli se on vain sellainen tapa.


      Sihteerini ottaa myös minulta, Herra Johtajaltaan suihin silloin kun minä niin haluan. Hänessä on kieltämättä oikeaa asennetta, joka puuttuu usein suomalaisilta naisilta, nöyryys. Alistuvaisuus.


      Nainen osoittaa nöyryyttään ja naisellisuuttaan minulle, minä puolestani näytän, että olen yrityksen johtaja. Minä ajattelen, ja sihteerini jättää ajattelun vähemmälle ja keskittyy minun viihdyttämiseeni. Tämä on sitä, että mies on Johtaja ja nainen sihteeri. Näin sen pitää ollakin.

      Suomalaisista tällainen on outoa varmasti koska täällä vierastaan kaikkea luonnollista muutenkin. Homous on vain jotain, se on hienoa ja "normaalia"! Mutta älkää luulko, että näin ajatellaan joka paikassa. Täällähän mies on muutenkin tossunalla ja alistuneessa asemassa usein avioliitossakin. Se on näin Jenkkilästä kotoisin olevalle MIEHELLE aika outoa, ei voi muuta sanoa. Miksi suomalaiset. HUOM: VAIN suomalaiset yrittävät rikkoa luonnonlakeja? Siis tämä tietynlainen "suvaitsevainen" homohyysääjä porukka? Mies on mies ja nainen on nainen. Mikä siinä on niin vierasta?


      T: Yhdysvalloissa kasvanut nykyinen suomalainen yritys Johtaja.

      • silitellen?

        Onnea vaan. On teillä murheita. Hyvää se vain on. Eikä väkivaltaa.


      • Aito asia

        Naisten kuuluu ottaa työkaverilta suihin. Onhan ne alempaa rotua.


      • herää jo

        Olet nähnyt unta vain.


      • Johdon käytös ++++

        Johtaja

        T: Yhdysvalloissa kasvanut nykyinen suomalainen yritys Johtaja.

        Olette sairas.

        On aika vähäpätöisiä toimintanne kun sihteeri on vain 20v.
        Ylemmän johdon sihteerit/assitentit keskisuurissakin yrityksissä ovat yleensä vähint. n. 30 v ja heillä on akateeminen loppututkinto. Ei tule kuuloonkaan tuollainen meidän työpaikoilla. Suomi on sivistysvaltio.


      • White trash

        Sinä et ole Amerikkaa "johtaja" nähnytkään ja kirjoituksesi ulkoasu paljastaa, että siitä johtajasta olet melkoisen kaukana.


      • Herra Iso Herra

        "nykyinen suomalainen yritys Johtaja".......... Joopa joo. Herra JohtajaYritysSuomesta yrittää nyt vaan kirjoittaa oman tittelinsä oikein, niin olisi uskottavampi tarina.
        T. Entinen Venäjällä asunut toimitusjohtaja Novosibirskistä( olen syönyt seljankaa ja ajanut porolla pitkin taigaa)


      • Hertta-Sari

        Herkullisinta on ajatella, että tämä "ahdisteltu" akka on joku 55-v., rintasyövän sairastanut, ja yksin jäänyt nymfomaani, jota toimiston avustajapoika vetelee ees-taas kopiokoneen päällä.

        Itse olen kolmekymppinen äärimmäisen SEKSIORIENTOITUNUT nainen. Ja hellät koskettelut kelpaavat kyllä minulle, jos vain joku KOMEA, NUORI MIES on niitä valmis suorittamaan.

        Ylipäänsä olen TODELLA KIINNOSTUNUT SEKSUAALISUUTEEN JA PARISUHTEISIIN LIITTYVISTÄ KYSYMYKSISTÄ - etenkin parisuhteiden ongelmista. MUIDEN IHMISTEN ELÄMÄN RUOTIMINEN, totuudessa turhan tarkasti pysyttelemättä ON ERIKOISALAANI.

        Tykkään kyllä itsekin kiusailla ja LIIOITELLA INHOAMIENI IHMISTEN VIRHEITÄ! Eräs ärsyttävä tuttava on lihonut viime vuosina 15kg, läheisensä sairastuttua VAKAVASTI. Minä tyttö pistän OMIANI PUOLET LISÄÄ, ja kerron ko. ämmän lihoneen peräti 30 kg. Mutta PAISUTTELU tekee jutusta niin PALJON MEHEVÄMMÄN, etten voi olla sitä harrastamatta!

        T: Kiusailevan tyttöjengin äänitorvi


      • Ollilan Hartiat null
        Johdon käytös ++++ kirjoitti:

        Johtaja

        T: Yhdysvalloissa kasvanut nykyinen suomalainen yritys Johtaja.

        Olette sairas.

        On aika vähäpätöisiä toimintanne kun sihteeri on vain 20v.
        Ylemmän johdon sihteerit/assitentit keskisuurissakin yrityksissä ovat yleensä vähint. n. 30 v ja heillä on akateeminen loppututkinto. Ei tule kuuloonkaan tuollainen meidän työpaikoilla. Suomi on sivistysvaltio.

        "T: Yhdysvalloissa kasvanut nykyinen suomalainen yritys Johtaja. "

        Miksi tehdä asiat väärin päin.

        Tee kuten Jorma Ollila ja kasvata hartiat vasta jenkkilässä :-)


      • Ankara panomies
        Johdon käytös ++++ kirjoitti:

        Johtaja

        T: Yhdysvalloissa kasvanut nykyinen suomalainen yritys Johtaja.

        Olette sairas.

        On aika vähäpätöisiä toimintanne kun sihteeri on vain 20v.
        Ylemmän johdon sihteerit/assitentit keskisuurissakin yrityksissä ovat yleensä vähint. n. 30 v ja heillä on akateeminen loppututkinto. Ei tule kuuloonkaan tuollainen meidän työpaikoilla. Suomi on sivistysvaltio.

        Millaisessahan umpiossa mahdat elää, kun et tosiasioita tunnusta tai huomaa? Vähintään kuljet laput silmillä tai olet niin ruma ettei sinua kukaan viitsi kahta kertaa vilkaista! Ei akateeminen loppututkinto meinaa yhtikäs mitään silloin kun alkaa naitattaa! Taidat olla joku kukkahattu- uskovainen laestadiolainen? Vaikka nehän ovat kaikkien kovinpia naimaan ja mukuloita tekemään. Tekopyhiä paskoja ja lasten hyväksikäyttäjiä, eikö se ole kaikkein pahinta?


    • ei saa koskea

      Jos joku koskettelisi minua bussissa, työpaikalla jne. Niin välittömästi kävisin psykiatrilla ja olisin masentunut ja hakisin helvetilliset korvaukset oikeuden kautta.

    • 50-urho

      Mikäs siinä,saataa varmaa tykätä vanhempikin nainen et vhän hiplaa kostuu ne pikkarit sileekin !heh

      • työtön!

        työttömät ämmät on kateellisia. Työtön.


      • just just
        työtön! kirjoitti:

        työttömät ämmät on kateellisia. Työtön.

        Olen miesvaltaisella alalle, joskus ollut ainut nainen talossa, ei ole yksikään taputellut eikä hiplannut, sen verran osaa metallipajallakin käyttäytyä.

        t. työssäkäyvä hoikka, kaunis nainen.


      • liukuvoide?

        Muista liukuvoide voidella , kuiva vittuämmällä!


    • En ole NAINEN, mutta siitä huolimatta vastaan sulle "MKJYUK":
      LOPETA HYVÄN SÄÄN AIKANA SE HIPLAUKSESI!! JOS OLET VÄHÄNKÄÄN JÄRKEVÄ MIES NIIN SINUN PITÄÄ EHDOTTOMASTI LUOPUA VAIVASTASI!!
      MIKÄLI ET SIIHEN KYKENE, MENE PSYKOLOGIN JUTTUSILLE!!
      ET SINÄ KUULU MIHINKÄÄN TYÖPAIKKAAN TUOLLAISIN "MIELTYMYKSIN"!!!!
      SE KYSEINEN "ROUVA" SAATTAA JONAKIN PÄIVÄNÄ VALITTAA SINUSTA ESIMIEHELLESI JA SITTEN OVAT LEIKIT VÄHISSÄ!!!!

      • asianajaja3

        Luultavasti tekee päiväkirjaa ahdistelusta tapahtumakellonaikoineen. Kun lopetat, se kostaa.


      • 18+7

        Joku mukamas kalamies sanoo sen niille Thaihieronta työntekijöille. :D
        Vedetty viehe väärään sieraimeen


      • Hertta-Sari
        18+7 kirjoitti:

        Joku mukamas kalamies sanoo sen niille Thaihieronta työntekijöille. :D
        Vedetty viehe väärään sieraimeen

        Hei,

        thaihieronta olisikin valtavan kiinnostava keskustelun aihe!

        Minulle 30 kesäiselle, sekalaisten juttujen parissa konettani näpyttelevälle, menevälle punapää-mimmille kyllä kelpaisivat "muutamat puristelut" jonkun komean 2 miehen suorittamina - tietenkin!!!

        Olen SEKSI- JA PARISUHDEASIOISTA KIINNOSTUNUT, VIREÄÄ ELÄMÄÄ VIETTÄVÄ SINKKUTYTTÖ. Ja suorastaan rakastan tällaisia meheviä keskusteluketjuja - OLIVATPA ONGELMAT SITTEN OIKEITA TAI PELKKÄÄ KEKSITTYÄ TARINAA!

        Tuo aloitus kyllä vaikuttaa valitettavan KEKSITYLTÄ. Mutta niinhän ne parhaat jutut aina ovatkin PAISUTELTUJA ja VÄRITELTYJÄ.(Todellisuudessa miespuolinen työkaveri on KAI kerran siirtänyt mummelin kopiokoneelta sivuun hartioista kiinni pitäen tai estänyt tätä horjahtamasta liukkaalla pihalla?)

        Mutta hei, EI ANNETA TOTUUDEN HÄIRITÄ MEHEVIENJUTTUJEN KEHITTELYÄ: Juuri nyt kerron esimerkiksi tutuille, että YHTEINEN TUTTAVAMME ON LIHONUT 30 kg, vaikka hän todellisuudessa on lisännyt painoaan 15 kg verran. LISÄÄN SIIS OMIANI PUOLET MUKAAN "TARINAA MEHUSTAMAAN". Sen jätän visusti kertomatta, että NAISEN PAINO ON NOUSSUT NUO 15 kg vasta viime vuosina, hänen miehensä sairastuttua vakavasti.

        T: Kiusailevan tyttöjoukon äänitorvi


    • Sairasta touhua

      Ihan outoja olette kumpikin! Miksi pitää kosketella? Eikö teillä ole riittävästi töitä? Tuo ei todellakaan kuulu nykypäivän työelämään.
      YT:t hoitaa turhakkeet ulos, joten parasta ruveta miettimään, miten asian ilmaisee CV:ssä; "Lämpöiset kädet mummojen lääpintään"?

      • Hertta-Sari

        Älähän nyt! Entäs jos kyseessä onkin joku 50 kieppeissä oleva hyvin säilynyt Seksi-Seija esimies, jonka VAIHDEVUOTISTA KIREYTTÄ 20 kesäinen avustajapoika lievittää. Mitä draamaa!
        Wow! Parhaat tarinathan ovat aina VAIN PUOLIKSI TOTTA!

        Juuri nyt kerron esimerkiksi tutuille, että YHTEINEN TUTTAVAMME ON LIHONUT 30 kg, vaikka hän todellisuudessa on lisännyt painoaan 15 kg verran.
        LISÄÄN SIIS OMIANI PUOLET MUKAAN. Sen jätän visusti kertomatta, että NAISEN PAINO ON NOUSSUT NUO 15 kg vasta viime vuosina, hänen miehensä sairastuttua vakavasti.

        Paisuttelen mielelläni inhoamieni ihmisten HEIKKOUTTA, jolloin 15 kg lihomisesta tulee 30kg painonnousu.
        Mutta AINAHAN TOISTEN EPÄONNISTUMISIIN saa laittaa "PUOLET LISÄÄ"! Eikö?

        T: Kiusailevan tyttöjoukon äänitorvi


      • ikäero?
        Hertta-Sari kirjoitti:

        Älähän nyt! Entäs jos kyseessä onkin joku 50 kieppeissä oleva hyvin säilynyt Seksi-Seija esimies, jonka VAIHDEVUOTISTA KIREYTTÄ 20 kesäinen avustajapoika lievittää. Mitä draamaa!
        Wow! Parhaat tarinathan ovat aina VAIN PUOLIKSI TOTTA!

        Juuri nyt kerron esimerkiksi tutuille, että YHTEINEN TUTTAVAMME ON LIHONUT 30 kg, vaikka hän todellisuudessa on lisännyt painoaan 15 kg verran.
        LISÄÄN SIIS OMIANI PUOLET MUKAAN. Sen jätän visusti kertomatta, että NAISEN PAINO ON NOUSSUT NUO 15 kg vasta viime vuosina, hänen miehensä sairastuttua vakavasti.

        Paisuttelen mielelläni inhoamieni ihmisten HEIKKOUTTA, jolloin 15 kg lihomisesta tulee 30kg painonnousu.
        Mutta AINAHAN TOISTEN EPÄONNISTUMISIIN saa laittaa "PUOLET LISÄÄ"! Eikö?

        T: Kiusailevan tyttöjoukon äänitorvi

        Älä tuommoisia kirjoittele Katri-Helena hermostuu.....


    • vakokuokka

      Tuiki merkillinen muija! Antaa kaverin ymmärtää mutta ei kuitenkaan ymmärrä antaa! Pitäisikö kouraista syvemmältä?

    • Koskettelet tietysti vähän poikamaisesti. Hivelet varmaan jotain olkapäätä, ym. Kokeile joku kerta työntää tassu tissien päälle tai puserra kunnolla takamuksesta ja katso, mitä se tuumaa. Ole mies!

      • Hertta-Sari

        Ketju käy kokoajan mehevämmäksi, ja pullauttelee hekumaan tihkuvia mielikuvia silmillemme. Varmaan kyseessä on joku 50 - vuotinen hiustenpehmennyksineen ja värjäyksineen nuorekkaalta näyttämään pyrkivä, vähän jo kasvoistaan kulahtanut seksi-Saija, jota apupoika höykyyttää kopiokonetta vasten. Akan kireys ja tärkeily muita työntekijöitä kohtaan katoaa, kun avustaja rakastaa kuumasti iltapuhteille asti.

        Ollapa tuon viihdevuotisen "mummelin" sijasta kourittavana. Ihme, ettei tällainen 30 kieppeillä oleva, punatukkainen menevä mimmi kiinnosta - ketään TASOKASTA miestä!

        Olen ylipäänsä hyvin kiinnostunut kaikista seksuaalisuuteen ja parisuhdeasioihin liittyvistä kysymyksistä - erityisesti niiden ongelmakohdista. MUIDEN IHMISTEN ELÄMÄN RUOTIMINEN ASIANOSAISIA TURHAA SÄÄSTELEMÄTTÄ ja totuudessa turhan tarkasti pysyttelemättä ON ERIKOISALAANI.

        Nytkin kerron kaikille, että tuttavan tuttava on lihonut 30kg. Todellisuudessa hän on kai lihonut noin 15kg, mutta EN VOI OLLA PANEMATTA TOTUUTEEN PUOLTA LISÄÄ "omiani",
        kun tätä ämmää on niin kiva porukalla ihmetellä! Ylipäänsä SENSAATIONNÄLKÄISENÄ IHMISENÄ pidän muiden ihmisten virheinen ja kohtaamien epäonnistumisten RÄÄPÖSTELYSTÄ ja LIIOITTELUSTA.


        Perusluonteeltani LIIOITTELEVA ja SENSAATIOHAKUINEN IHMINEN. VÄRITÄN PALJON KERTOMUKSIANI.


    • "MKJYUK", edelliseen viestiini lisäisin yhden tärkeän jutun!!
      Silloin kun itse olin työelämässä mukana, eräs nuorehko "mies" hiplasi yhtä jo eläkeiän partaalla olevaa tukevaa rouvvaa aina kun hän kulki tuon "miespoloisen" ohitse. Kerran se pojanmulkku erehtyi koskettamaan sitä muijaa tisseille ja silloin RÄVÄHTI!! Se muija veti täysillä sitä pojankloppia korville ja sanoi ääneen: JOS ET ÄLYÄ LOPETTAA TUOTA SAIRASTA HIPLAILUASI, ILMOITAN ESIMIEHELLENI JA MIEHELLENI SUN KÄYTÖKSES!!
      Siihen loppui sen mulkeron hiplaus ja hän palasi juurilleen.

      • j o o

        Jos tuon reppanan esimies on yhtään tehtäviensä tasalla se hommaa tuolle hiplaajalle potkut ja syytteen työpaikkakiusaamisesta.


      • 9+10
        j o o kirjoitti:

        Jos tuon reppanan esimies on yhtään tehtäviensä tasalla se hommaa tuolle hiplaajalle potkut ja syytteen työpaikkakiusaamisesta.

        Salmonmanin muijaa hiplaillaan työpaikalla, parasta aikaa. :D Ottaa kipinää ja lämpöö.


    • Tähti torvelo

      Taivaalisen todistukseni myötä vaikuttajana kiitän herraa elämästäni. tänä päivänä olemassa on murheita kyynisyyttä joita hyvin vaikea hallita nuorisolla perheitten murheet ja kirkoilla kädet sidottuina, ajatusten hallitseminen on hankalaa. Kohteliaat käsitykset viivyttelystä mustasukkaisuuteen näitten tunteiden taustalla on pelkoakin. Tämähän on kaiken alku ja loppu, siitä tulee sinulle haaste kun pyydät tukea löydät aina ratkaisun. Vosit kohteliaasti kysyä häneltä mielipidettä taustoihinsa vedoten hankaloitat molempien tilannetta. Muutamilla hiljaisilla hetkillä ratkaisun avaimet on käsissäni silloin niistä on sinulle hyötyä, tunnet tapasi ja valintojesi vaikutuksen. kiitä hänen huomiostaan kohteliaat viestit vaikuttavat ja koskettavat. Kirjoitat kirjeen pyydät ottamaan mukaansa se todistaisi lähtökohtasi totuuteen ja kohdallasi suhteen epäonnistuminen on mielessäsi. Mainittakoon olemassa olevan suhteen tilaan vaikuttaminen on ristiriitaista.

    • molempien halu

      Muistan tuon kauniin Jehovan todistaja naisen tuoliasennossa päälläni taukotilassa. Nyt joku väittää, etteivät uskovaiset sekoile ja heille vastaan sekoilevat aivan samalla tavalla, kuin muutkin ihmiset. Työpaikkakivamme kesti Joulukuusta 2005 Kesäkuuhun 2006 ja itse olin vapaa naisen ollessa varattu. Paikkakuntaa tai muita tunnistetietoja en laita. Hän tietää kyllä jos lukee tämän.

      Anne olihan sinulla muodokas kiihottava vartalokin, vaikka olit synnyttänyt 2 lasta sitä ei kropastasi millään tavalla huomannut, raskausarpia lukuun ottamatta. Miksi lopetin tuon himomme siihen onkin sitten aivan liian monta syytä. Suurin syy kuitenkin oli se, että halusin muuttaa tuolta paikkakunnalta lopullisesti pois ja saattamalla sinut raskaaksi olisin joutunut jäämään tuolle paikkakunnalle ja elämään uusioperheen arkea ja sitä en todellakaan halunnut.

      • mitä lienevät

        Jehovantodistajatei uskovaisia


      • ai ei?
        mitä lienevät kirjoitti:

        Jehovantodistajatei uskovaisia

        vain sinun hihhuli lesta/hellari sekoilu uskontosi on sitten oikeita uskovaisia? Itse olen ateisti, mutta uskovaisista kaikista fiksuimman oloiset ovat kylläkin juuri Jehovan Todistajia, että silleen. Niiden touhu ei ole mitään ahdasmielistä/sekoilua kuten lestoilla ja hellareilla. Pahimmat homovihaajat ovat juuri helluntailaisia tai jotain babtistikirkkolaisia jotka eivät tiedä mistään yhtään mitään ja ovat yleensä jotain ex-narkkareita ja muita sekopäitä. Jehovan Todistajat ovat yleisesti ottaen fiksua porukkaa, mitä heitä tiedän!


      • e-mailit tallessa
        ai ei? kirjoitti:

        vain sinun hihhuli lesta/hellari sekoilu uskontosi on sitten oikeita uskovaisia? Itse olen ateisti, mutta uskovaisista kaikista fiksuimman oloiset ovat kylläkin juuri Jehovan Todistajia, että silleen. Niiden touhu ei ole mitään ahdasmielistä/sekoilua kuten lestoilla ja hellareilla. Pahimmat homovihaajat ovat juuri helluntailaisia tai jotain babtistikirkkolaisia jotka eivät tiedä mistään yhtään mitään ja ovat yleensä jotain ex-narkkareita ja muita sekopäitä. Jehovan Todistajat ovat yleisesti ottaen fiksua porukkaa, mitä heitä tiedän!

        Ai fiksuja vai???? Erotaan, käydään vieraissa ja tuomitaan jokainen erotettu ja poispotkittu ja liikkeen oma "oikeuskomitea" vielä syyllistää jokaisen avioliitossa raiskatun tai lapsena hyväksikäytetyn. Pelkkä valheen ja amerikkalaisten roska-arvojen yhteisö tuo on.

        Nusaistakin voi lähes kenen tahansa maailmallisen kanssa jehovana, koska liike vaatii kahta todistamaan tapahtuneen voidakseen langettaa tuomion ja työpaikka nusaisuissa ei yleensä ole muita todistamassa tekoja, kuin asianosaiset.

        Jehovana on hyvä olla jos on bi-polaarinen eli maanisdepressiivinen. Kukaan ei kysele eikä tuomitse. Kannattaa videoida nuo työpaikkanusaisut niin on jättää yhteisölle ikäviä todisteita katseltavaksi.


      • Hertta-Sari

        Mikä tarina! Mikä draama, pienin yksityiskohdin (raskausarvet, tuoliasento) höystettynä! Kiinnostavaa luettavaa KAIKILLA MUILLE, paitsi tietysti Annelle ja hänen lapsukaisilleen! Mutta viis Annesta jälkikasvuineen.

        Ketju käy kokoajan mehevämmäksi, ja pullauttelee hekumaan tihkuvia mielikuvia silmillemme. Varmaan kyseessä on joku 50 - vuotinen hiustenpehmennyksineen ja värjäyksineen nuorekkaalta näyttämään pyrkivä, vähän jo kasvoistaan kulahtanut seksi-Saija, jota apupoika höykyyttää kopiokonetta vasten. Akan kireys ja tärkeily muita työntekijöitä kohtaan katoaa, kun avustaja rakastaa kuumasti iltapuhteille asti.

        Ollapa tuon viihdevuotisen "mummelin" sijasta kourittavana. Ihme, ettei tällainen 30 kieppeillä oleva, punatukkainen menevä mimmi kiinnosta - ketään TASOKASTA miestä!

        Olen ylipäänsä hyvin kiinnostunut kaikista seksuaalisuuteen ja parisuhdeasioihin liittyvistä kysymyksistä - erityisesti niiden ongelmakohdista. MUIDEN IHMISTEN ELÄMÄN RUOTIMINEN ASIANOSAISIA TURHAA SÄÄSTELEMÄTTÄ ja totuudessa turhan tarkasti pysyttelemättä ON ERIKOISALAANI.

        Nytkin kerron kaikille, että tuttavan tuttava on lihonut 30kg. Todellisuudessa hän on kai lihonut noin 15kg, mutta EN VOI OLLA PANEMATTA TOTUUTEEN PUOLTA LISÄÄ "omiani",
        kun tätä ämmää on niin kiva porukalla ihmetellä! Ylipäänsä SENSAATIONNÄLKÄISENÄ IHMISENÄ pidän muiden ihmisten virheinen ja kohtaamien epäonnistumisten RÄÄPÖSTELYSTÄ ja LIIOITTELUSTA.

        Perusluonteeltani LIIOITTELEVA ja SENSAATIOHAKUINEN IHMINEN. VÄRITÄN PALJON KERTOMUKSIANI.

        T: Kiusailevan tyttöjengin äänitorvi


    • Homopekka

      Minä yritän aina hieroa Matin perää ja nuuskin sen tuolia.

    • Mitä ääliöitä

      Haluaako vai ei kehtaa kieltää. Lopeta se koskettelu vitun hiippari.Toivottavasti sen mies saa tietää ja tulee vetään pataan oikein kunnolla.

      • Hertta-Sari

        Mikä mies? Nainenhan voi olla vaikkapa joku 55-vuotinen, miehensä jättämä HORMONIKORVAUSHOITOLAINEN, jolle avustajapoika tekee parhaimmillaan palveluksen, osoittamalla tuon yli-ikäisen ruusun haluttavuuden. Koko toimiston väki on tyytyväinen, kun jo vähän "ryppääntynyt", naispuolinen esimies hyrisee mielihyvästä.

        Olen itse kiinnostunut kaikista seksuaalisuuteen ja parisuhdeasioihin liittyvistä kysymyksistä - erityisesti niiden ongelmakohdista. MUIDEN IHMISTEN ELÄMÄN RUOTIMINEN ASIANOSAISIA TURHAA SÄÄSTELEMÄTTÄ ja totuudessa turhan tarkasti pysyttelemättä ON ERIKOISALAANI.

        Juuri nyt kerron esimerkiksi tutuille, että YHTEINEN TUTTAVAMME ON LIHONUT 30 kg, vaikka hän todellisuudessa on lisännyt painoaan 15 kg verran.
        LISÄÄN SIIS OMIANI PUOLET MUKAAN. Sen jätän visusti kertomatta, että NAISEN PAINO ON NOUSSUT NUO 15 kg vasta viime vuosina, hänen miehensä sairastuttua vakavasti.

        Paisuttelen mielelläni inhoamieni ihmisten HEIKKOUTTA, jolloin 15 kg lihomisesta tulee 30kg painonnousu.
        Mutta AINAHAN TOISTEN EPÄONNISTUMISIIN saa laittaa "PUOLET LISÄÄ"!

        T: Kiusailevan tyttöjengin äänitorvi


    • nautin

      Kyllä hyvä työpaikkaromanssi vain piristää, ja parantaa myös työtehoa, viihtyvyyden lisääntyessä.

      Tottakai monet on sitämieltä että kaikki kiva pitää kieltää, ja siitä rangaista. Samat kieltäjät voivat tuhrata työaikana siviilikännykällä tuntitolkulla, eikä siinä ole mitään ihmeellistä heille.

      Ei välttämättä jokaisen elämä tarvitse mennä päin h...vettiä kuten kokoomuksen johtama suomi. Mielestäni jopa on velvollisuus nauttia työstä niillä joiden työpaikkaa ei ole hallitus pystynyt vielä tappamaan, hurjasta yrityksestä huolimatta.

      • Hertta-Sari

        Tämä on IHANA, kiinnostamiani RAKKAUS- JA SEKSUAALISUUSASIOITA käsittelevä ketju!
        Minä olisin mielelläni tuon mummon sijasta toimiston komeiden miesten halailtavana! Rumien ei tietenkään tarvitsisi vaivautua!

        Ollapa tuon viihdevuotisen "mummelin" sijasta kourittavana. Ihme, ettei tällainen 30 kieppeillä oleva, punatukkainen menevä mimmi kiinnosta - ketään TASOKASTA miestä!

        Varmaan kyseessä on joku 50 - vuotinen, esimiesasemaan kohonnut, vähän jo ryppyinen, lempeähkö akka. Tämä, kasvoistaan jo vähän kulahtanut seksi-Saija pyrkii sitten näyttämään nuorelta trendivaatteineen ja sotamaalauksineen. Akan kireys ja tärkeily muita työntekijöitä kohtaan katoaa, kun avustaja rakastaa kuumasti iltapuhteille asti.

        Olen itse hyvin kiinnostunut kaikista seksuaalisuuteen ja parisuhdeasioihin liittyvistä kysymyksistä - erityisesti niiden ongelmakohdista. MUIDEN IHMISTEN ELÄMÄN RUOTIMINEN ASIANOSAISIA TURHAA SÄÄSTELEMÄTTÄ ja totuudessa turhan tarkasti pysyttelemättä ON ERIKOISALAANI.

        Tykkään kiusailla ja LIIOITELLA INHOAMIENI IHMISTEN VIRHEITÄ! Eräs ärsyttävä tuttava on lihonut viime vuosina 15kg, läheisensä sairastuttua VAKAVASTI. Minä tyttö pistän OMIANI PUOLET LISÄÄ, ja kerron ko. ämmän lihoneen peräti 30 kg. Mutta PAISUTTELU tekee jutusta niin PALJON MEHEVÄMMÄN, etten voi olla sitä harrastamatta!Mutta eihän haukku haavaa tee - EIKÄ MUUNNELLUN TOTUUDEN KERTOMINEN? Vai mitä? :)

        T: Kiusailevan tyttöjengin äänitorvi






        Tykkään kyllä itsekin kiusailla ja LIIOITELLA INHOAMIENI IHMISTEN VIRHEITÄ! Eräs ärsyttävä tuttava on lihonut viime vuosina 15kg, läheisensä sairastuttua VAKAVASTI. Minä tyttö pistän OMIANI PUOLET LISÄÄ, ja kerron ko. ämmän lihoneen peräti 30 kg. Mutta PAISUTTELU tekee jutusta niin PALJON MEHEVÄMMÄN, etten voi olla sitä harrastamatta!Mutta eihän haukku haavaa tee - EIKÄ MUUNNELLUN TOTUUDEN KERTOMINEN? Vai? :)

        T: Kiusailevan tyttöjengin äänitorvi


    • ei kulu paikat ei

      Pillu ei kulu naimalla ja väkivalta puolisoilta kertoo luolamies asenteesta. Sivistynyt ihminen osaa olla käynnistämättä apinamoodia, vaikka puoliso olisi pettänytkin. Se mies joka hermonsa hallitsee ja hoitaa fiksusti eronsa, saa naisten huomion jatkossakin. Hakkaajat ja riehujat jäävät suhteeseen kaljapullojensa kanssa, sillä muuhun heistä ei ole.

    • herrasmies5

      Rouva antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa.

    • blonditonhuoria

      Toivottavasti sen mies saa tietää ja tulee vetään pataan oikein kunnolla.

      onkse valurauta,teflon tai teräspata?

      ukkeli vedelköön siihen pataan sit huolella................

      akan on pakosti oltava joku blondihuora!!!!!

    • hupsissi

      ööö... samaa minäkin, että miten koskettelet ja minne?

      Olkapäähän on hyvä koskettaa, antaa voimaa yms...

      mutta vaikka persuksille tai vyötärölle, niin ei musta sais koskaan koskea töissä... vaikka olis aviopari, niin muiden nähden ei...

    • krh1

      käykö ahteelle

    • Jösses.

      Hommaa itsesesi äkkiä työterveyden kautta hoitoon.
      Työpaikalla tehdään TÖITÄ.

      • 14+13

        Koskettelupaikassa tehdään koskettelu töitä. :D


    • Piiskaa pyllylle!

      siitä ihanat sihteeri naiset pitävät, ja oppivatpahan samalla Miehen kunnioitusta. aah.

    • viittii ne

      Vitsi, taas allerin trolli.

    • häpeä, hetero

      Oletko mies? Hyi! Ei naisen hiplaaminen sovi nykymenoon.

      Jos olet mies saat hiplata vain miehiä.

    • Spöögi

      Ehdotan sinulle naapurin koiran hiplailua!

      Sitä minäkin harrastan ja tuntuu mukavalta.

      • eläin

        Haluan koiran kanssa naimisiin ja aviosuhteeseen !


    • Miäs

      Vähänks oisi kivaa jos naistyöntekijät tuolleen kävisivät kourimaan ja muuta kivaa :) mutjoo, kuullostaa melko eeppiseltä ollakseen totta.

      Mut mikäli totta niin lopeta mielellään ajoissa ettet jää kiinni asiasta.
      Kähmi sit jos erikseen pyytää.

    • mustarasras... U

      Miksi sinä haluat kosketella tätä vanhempaa rouvaa ja mitä haluat hänestä? Sinulle: hän on varattu, eikä halua sen enempää. Pientä juttua, joka kohottaa itsentuntoa, ilmeisesti?... kotona kaikki hyvin, ehkä. En kehoittaisi koskettelemaan, vaikka kuinka mieli tekisi, ettei mielikuvitus tekisim sinulle tepposia.

    • Huoh ja huoh

      Kummallista, että osa miehistä on ihan aidosti sitä mieltä, että heillä on oikeus hipelöidä naisia työpaikalla. Aloittajakin pitää itsestään selvänä, että voi jatkaa hipelöimistä työpaikalla, vaikka treffeille ei kannata pyrkiä.

      Moni nainen on saanut tiukkapipon maineen ja joutunut esimiestensä hampaisiin, kun ei siedä taputtelua ja hiplaamista.
      Ko. työpaikan nainen on tottunut miesten hipelöintiin eikä anna miesten tökeryyden häiritä. Mutta miehiä varmasti häiritsisi, jos hän hiplaisi esimiehiään samalla kun esittelee päivän raportteja ja allekirjoitettavia kirjelmiä.

      • vaikka silleen

        En ole niinkään tiukkapipo, mutta joku ihmeen tarkkanäkö estää kaikenlaisen pelehtimisen työaikaan, eikä turhiin ajatuksiin ole aikaa. MUTTA, sitten työajan jälkeen on aikaa, silloin voi toteuttaa kaikenlaista.


    • ruosterillu

      Ei muuta kun seuraavalla kerralla meisseli esiin ja menoksi.
      Jos ei anna niin väkisin vaan muista ennen aktia .illua nuolla jotta kostuu ja muista lutkutella viisi minuuttia jo rupiaa oleen vako valmis kylvö hommiin.

    • Kiälimies

      Joskus ihan ihmettelen netissä käytävää keskustelun tasoa. Trolli-aloituksia, ala-arvoista kielenkäyttöä ja ah, niin aistikasta ja intellektuellia kielenkäyttöä.

    • Sairasta touhua

      Koko juttu on selvästi provo, onpahan saatu keskustelua aikaseks.
      Ja pervojen mielikuvitus lentoon.

    • Ensin hipelöidään

      sitten kopeloidaan ja viimeksi töpelöidään, näinkö se meni ?

      • jess 100%

        Ei töissä, muualla. Ihan hyvin se meni, sain. ; )


    • raaka-arska

      Ei muuta kuin huomenna torstain kunniaksi kuivana kakkoseen. Kyllä se sitten siitä lähtee.

      • paljon onnea vaan...

        Vautsi, sulla on ennustajan lahjoja..., onnittelen!


      • al capone

        Älä viitsi täällä. Soita jos SINUSTA tuntuu siltä, että vielä kuitenkin.


    • antti rokka

      Voi voi taas tätä paskaa :)
      Menkää rippi, oppi tai sotakouluun.
      Siellä ihmistä opetetaan!
      Minä en halua kosketella miss suomea 20 vee viime vuosina. Olenko siis pervo?
      KIRJOITTAKAA HYVÄT VÄHÄ ÄLYISET MINULLE ONKO MINUSSA JOTAIN VIKAA KUN EN HALUA KÄHMIÄ LASTENI IKÄISTÄ?????

    • Ankara panomies

      Onpas tiukkapipoista porukkaa! Mitäs siitä, jos naiset pitävät työpaikalla hiplaamisesta ja kosketteluista, niin sehän on virkistävää! Minulla on suhde työpaikalla jo kolmatta vuotta yhden naisen kanssa ja käymme naimassa harva se päivä ruokiksella. Sitten on toinenkin nainen "varalla " ja häneltäkin saan silloin tällöin. Niin, ja tietysti vaimoakin pitää hoidella kotona! On täällä kaikenlaisia nihilistejä, jotka ei osaa nauttia seksistä! Minulla on sellainen työpaikka missä kiimaisia naisia pisaa ja ovat vain tyytyväisiä, kun saavat aina välillä kunnon parrua. Valittavat ettei niiden miehet osaa naimahommia ja niillä on mitättömän pinet pippelitkin! Kehtaako vielä joku väittää, että tässä on jotain väärin! Johan raamatussakin sanotaan, että puutteessa olevaa naista on autettava !!

      • 166

        Kuka 13-v pojankolppi on tullut tänne kertomaan fantasioitaan??


      • Ankara panomies
        166 kirjoitti:

        Kuka 13-v pojankolppi on tullut tänne kertomaan fantasioitaan??

        Taitaa " satakuuskuutosta " harmittaa nyt jokin ? Taisi kalikka kalahtaa puupäähän? Olet kuules aika etäälä todellisesta elämästä, jos kuvittelet juttuni olevan jotain 13v fantasiaa. Saat totta kai pitää mielipiteesi, mutta minä naiskentelin jo silloin työpaikkani naisia, kun sinua ei vielä edes suunniteltu :) !


    • sormet poikki vaan

      No voi jeesus ei kai meidän mielipide tässä ratkaise. Tarvitset kyllä opetuksen.

    • jorma-inkeri

      mikä perverssi näitä aloituksia oikeen nostaa etusivulle?

      • Pera-pervo

        no minä tiettysti


    • kyllä on,ainakin itseä..

    • Jos ei ole

      hipelöintiä ei myöskään tule parisuhdetta

    • MINÄ

      Työpaikka ja työaika ovat TYÖNTEKOA VARTEN.

      Molemmat tekevät väärin, niin hipelöijä kuin hiveltäväkin.

      "Hiveltävä" voi nostaa MEKKALAN EPÄMIELLYTTÄVÄSTÄ KOSKETTELUSTA, mikäli kokee sen epämiellyttäväksi.

      Ellei hän ilmoita esimerkiksi esimiehelle toisen työntekijän häiritsevästä käytöksesta, niin hän itse on PAHEMMANLAATIUNEN HÄIRITSIJÄ, PROVOSOI MORAALITTOMUUDELLAAN!

    • asdadsasdasdads

      kerro lisää mitä haluat, kiinnostaa aivan helvetisti

    • aatsa1

      Eiköhän ole parempi, että lopetat hiplailut.

    • BIG DICK

      Kunnon p€rcepano ratkaisee tuonkin onkelman

    • mierd

      ymmärtäis vielä sen jotenkin, että koskettelis nuoria, mutta miksi helvetissä joku haluaa hipelöidä vanhoja harppuja. Hyi helvetti.

      • Kenkenken

        En ole koskaan hiplannut ketään työpaikallani, mutta hyviä ja eroottisia hetkiä olen viettänyt useamman kanssa. Kaikki kumppanini ovat olleet minua huomattavasti vanhempia naisia, joilla ulkoisesti kaikki on HYVIN. Heiltä on tainnut kuitenkin puuttua jotain sillä tapaamiset eivät ole jääneet yhteen kertaan. Sanassa on voima ja hurmaus. Huomatkaa!!!!!!!!!!!! se voi tulla myös naisilta. On vain opeteltava ymmärtämään.



        Kaikille tiedoksi: Olen ihan sujut itseni kanssa ja menen mielelläni töihin.


    • vain konsensusseksi

      on monille kelpaavaa...kovin on seksikielteistä kirjoittajaa...minä olen kokenut seksiä usean työpaikkani rouvan kanssa..osa alaisia , osa kollegoita..työteho on parantunut kaikilta ..iloista mieltä vapaaehtoisen seksin párissa..elämä on lyhyt

    • pikkujouluja odotan

      Kyllähän totuus on se että, työpaikalla viihtyminen lisää tulosta. Hyvä meininki, myös heijastuu asiakkaisiin, joiden viihtyvyys ja ostohalukkuus kasvaa. Tästä seuraa ns positiivinen kierre.

      Sen sijaan toisten työntekijöiden kyttääminen ja moralisoiminen on, kaikki työtehosta pois. Siihen tuhrautuu kallista työaikaa, eikä edistä sen enempää työilmapiiriä, eikä tuloksen kasvua.

      Työpaikkaviihtymiseen kiinnitetään yllättävän vähän huomiota suomessa, ja se valitettavasti heijastuu myös työn tuottavuuteen.

      Tottakai pitää huolehtia siitä, ettei oma viihtyminen haittaa myöskään toisten työviihtyvyyttä. Siksi en suosittele alisteisessa suhteessa olevien kanssa flirttailua. Tämä voi herättää pahennusta mm. suosimessa tms.

      Oma pomoni on usein myös alaiseni, koska tekee töitä myös osastolla, jonka toiminnasta vastaan. Ollessamme molemmat ns. avainhenkilöitä, ei ole alisteisesta flirtistä kysymys. Joudumme myös tekemään töitä vapaa-aikanakin, niin työviihtyvyys on siksi erityisen tärkeää. Toki tämä voi olla kellokorttityöntekijän vaikea käsittää.

      Pieni flirtti vain auttaa jaksamaan, kun ttyö on oikeasti rankkaa.

    • aalit

      olet ällö tai sairas, etsi hoitoa.

    • 46uqw4uw4

      riippuu aika pitkälle ammatista..
      Esim hierojan voisi olla aika vaikeeta tehdä työtään koskettelematta työpaikalla...

    • MIes & herra

      Noita huoria / porttoja on naisissa monenlaisia.
      On niitä jotka jakaa römpötintään monelle ja usein ja sitten on näitä MUKA hienompia tapauksia, jotka tekee sen salassa, näytellen hienoa naista.

      Tosi asia on kuitenkin, että nykynaisten moraali ja tyylitaju alkaa olla menneen talven lumia.

      • se on moro

        Jos tunnet entivanhaan eläneitä naisia, oot jo niin vanha, ettei sun mielipiteet lisääntymisikäisten asioihin merkkaa mitään.


      • Hertta-Sari

        Voi kunpa joku toimituksessa tekisi minulle niin!

        Ollapa tuon viihdevuotisen "mummelin" sijasta kourittavana. Ihme, ettei tällainen 30 kieppeillä oleva, punatukkainen menevä mimmi kiinnosta - ketään TASOKASTA miestä!

        Olen ylipäänsä hyvin kiinnostunut kaikista seksuaalisuuteen ja parisuhdeasioihin liittyvistä kysymyksistä - erityisesti niiden ongelmakohdista. MUIDEN IHMISTEN ELÄMÄN RUOTIMINEN ASIANOSAISIA TURHAA SÄÄSTELEMÄTTÄ ja totuudessa turhan tarkasti pysyttelemättä ON ERIKOISALAANI.

        Kiusailu ja TOISTEN PUUTTEIDEN LIIOITTELU on toisinaan kivaa, niin kauan kun ei itse ole pilkan kohteena!

        Olen jo perusluonteeltani LIIOITTELEVA ja SENSAATIOHAKUINEN IHMINEN. Kerron esimerkiksi, kaikille tutuille, että YHTEINEN TUTTAVAMME ON LIHONUT 30 kg, vaikka hän todellisuudessa on pyöristynyt 15 kg. LISÄÄN SIIS OMIANI PUOLET MUKAAN - NIMENOMAAN PAHASSA. Sen jätän kertomatta, että NAISEN PAINO ON NOUSSUT NUO 15 kg vasta viime vuosina, hänen miehensä sairastuttua vakavasti. Kyse on siis mitä ilmeisimmin STRESSISYÖMISESTÄ, mutta sen minä jätän huomiotta. Paisuttelen vain tuttavan tuttavani HEIKKOUTTA, ja kerron hänen lihoneen 30kg. Oikeastihan paino on noussut 15kg. Mutta AINAHAN TOISTEN EPÄONNISTUMISIIN saa laittaa "PUOLET LISÄÄ"! Eikö?

        T: Kiusaavan tyttöjengin äänitorvi


    • tj.

      Miten hitossa tämä talous saadaan nousuun, jos työmoraali on tätä?

    • nbe2twqegfwqegf

      Ehdotan sinulle naapurin koiran hiplailua!

      Sitä minäkin harrastan ja tuntuu mukavalta.



      Haluan koiran kanssa naimisiin ja aviosuhteeseen !


      FacebookTwittershare

    • hoidollista

      Menkää trollit kiireesti hoitoon, ehkä sitten elämä teillekin vielä aukenee.

    • moraali huipussaan.

      Mulla tulee oksennus jos joku työpaikalla alkaa nussimaan ja hipelöimään kalustoani. ei saa ainakaan taputtaa persseeseen. Hyi minkälaisia ällöjä. oksennus tulee. menee mualle taputtelemaan. Kuuluko sieltä muuta kuin pierunhurinaa.......Pomot ei onneksi alennu sellaiseen tehtävään ....Hyi...

    • MINÄ

      MORAALI, ONKO sitä moraalia enää olemassakaan???, ei taatusti ole niinpaljoa ainakaan, että mainita kannattaisi!!! :(

      Tuotakin olen pohtinut, että MISTÄ johtuu, että joillekkin jää pikkutyttö/poikaVAIHE "päälle"???

      Lapset 2-3 vuotiaasta eteenpäin aina 10-11 VUOTIAIKSI ((IKÄHAITARI VOI VAIHDELLA JOILLAKIN YKSILÖILLÄ)) inhoavat toista sukupuolta, leikitään vain tytöt tytöt keskenään ja pojat pojat keskenään!!!

      Ja normaalisiti toinen sukupuoli alkaa vetää vastustamattomasti puoleensa, muttei KAIKILLE käy niin, vaan he jäävät/jämähtävät siihen lapsuusaikaansa seksuaalisessamielessä!!!, AINAKIN!!!:(

      JA nykyään ei siellä kaapissa enää tarvitse olla, se KUN onkin KUNNIA-ASIA SE HOMOUS JA LESBOUS!!!

      • hierontaopas!

        Mummolla on varmaan paskareikä pyyhkimättä kun ei anna vittuakaankun, antaa työpaikalla vaan taputella sitä paskaosastoa. Paskantamisen jälkeen pitää perseet pyyhkiä ja alapesusuikulla huuhdella ja paperilla kuivata ja pikkuhousunsuoja pitää olla jos vaikka kuset lirahtaa housuun kun, ei huomaa etä, joku kämmenellä hieroo mummon pakaroita. miltä se tuntuu työaikana hieroa mummojen pyllyjä?


      • mummo ja pappa.
        hierontaopas! kirjoitti:

        Mummolla on varmaan paskareikä pyyhkimättä kun ei anna vittuakaankun, antaa työpaikalla vaan taputella sitä paskaosastoa. Paskantamisen jälkeen pitää perseet pyyhkiä ja alapesusuikulla huuhdella ja paperilla kuivata ja pikkuhousunsuoja pitää olla jos vaikka kuset lirahtaa housuun kun, ei huomaa etä, joku kämmenellä hieroo mummon pakaroita. miltä se tuntuu työaikana hieroa mummojen pyllyjä?

        Vanhainkodissa sitten hierotaan papan kanssa toistemme pyllyjä. Vanhainkodissa. joo.


    • "antaa kosketella itseään ja ei kiellä koskettelua"????

      Aloituksesi taitaa olla PROVO tai VAHVASTI LIIOITELTU.

      Itseäni on KOSKETELTU SOPIMATTOMASTI

      TYÖPAIKALLA TASAN KERRAN TYÖPAIKALLA, ja

      ilmoitin ko. miehelle oitis, että tämä loppuu nyt tähän. Ja

      loppuikin. Hetkeä myöhemmin lakkasin vastailemasta

      miehen e-maileihin. (Jos joku EI YMMÄRRÄ viattoman

      SUUSANALLISEN HUULENHEITON, ja sopimattoman

      fyysisen lähentelyn eroa. Ne kannattaa tehdä hänelle OITIS

      SELVIKSI. Jos nainen sanoo miespuoliselle työtoverilleen,

      että tällä on, juuri parturissa käytyään, vetävän näköinen,

      uusi kampaus, ei se anna ko. miehelle oikeutta kouraista ohi

      mennessään naista takamuksesta. )

    • Siiri Hiilikosi

      Vain jurpot lääppii rouvia työpaikoilla ja niiden ulkopuolellakin ...

    • minä en missään rahatta/rahatta saa vain sanomatta omaksi hyväksi sanomatta

    • ToimistoTimo

      Olen itsekkin vastaavassa tilanteessa. Aika nopeasti lähtee sellaiset jotka eivät tykkää koskettelusta.Yli viisivuotta olleita taa johtaja koskettelee ihan vapaasti.

    • 4t434ty

      Kosketelkaa toisianne.

    • Hertta-Sari

      Hei,

      thaihieronta olisi valtavan kiinnostava keskustelun aihe!

      Minulle 30 kesäiselle, sekalaisten juttujen parissa konettani näpyttelevälle, menevälle punapää-mimmille kyllä kelpaisivat "muutamat puristelut" jonkun komean 2 miehen suorittamina - tietenkin!!!

      Olen SEKSI- JA PARISUHDEASIOISTA KIINNOSTUNUT, VIREÄÄ ELÄMÄÄ VIETTÄVÄ SINKKUTYTTÖ. Ja suorastaan rakastan tällaisia meheviä keskusteluketjuja - OLIVATPA ONGELMAT SITTEN OIKEITA TAI PELKKÄÄ KEKSITTYÄ TARINAA!

      Tuo aloitus kyllä vaikuttaa valitettavan KEKSITYLTÄ. Mutta niinhän ne parhaat jutut aina ovatkin PAISUTELTUJA ja VÄRITELTYJÄ.(Todellisuudessa miespuolinen työkaveri on KAI kerran siirtänyt mummelin kopiokoneelta sivuun hartioista kiinni pitäen tai estänyt tätä horjahtamasta liukkaalla pihalla?)

      Mutta hei, EI ANNETA TOTUUDEN HÄIRITÄ MEHEVIENJUTTUJEN KEHITTELYÄ: Juuri nyt kerron esimerkiksi tutuille, että YHTEINEN TUTTAVAMME ON LIHONUT 30 kg, vaikka hän todellisuudessa on lisännyt painoaan 15 kg verran. LISÄÄN SIIS OMIANI PUOLET MUKAAN "TARINAA MEHUSTAMAAN". Sen jätän visusti kertomatta, että NAISEN PAINO ON NOUSSUT NUO 15 kg vasta viime vuosina, hänen miehensä sairastuttua vakavasti.

      T: Kiusailevan tyttöjoukon äänitorvi

    • uhliu

      > rouva antaa kosketella itseään ja ei kiellä koskettelua

      Jaa, mää olen miettinyt mitä pitäisi sanoa kollegalle, joka koskettelee. Olisiko hyvä kysyä esim. mitä helvettiä teet, kun se tökkää sormella selkärankaan? Tai joskus sopivassa yhteydessä puhua kuin sivulauseessa siitä että ei halua tulla toisten ihmisten koskettamaksi.

    • näin se vain on...

      Mitä itse olen naisvaltaisella kaupanalalla ollut yli 30 v, niin eipä tuo niin ihmeellistä ole mitä aloituksessa kirjoittelet. Havainnut sen aikoinani nyt eläkkeellä, että naiset jopa tietoisesti hakivat tilanteita jotta tietyt miehet hiplaavat ja jestas sitä orgasmin partaalla olevaa teennäistä kaakatusta..
      Jopa aviossa olevat tuntuvat olevan tässä touhussa mukan. Eipä ihme jos niitä syrjähyppyjä joka käden käänteessä..

    • Lopeta jo?

      Koska on työpaikalla ja ihmettelee sinun käytöstä, eikä uskalla pomolle sanoa sinusta kun, pelkää ihan hirvittävästi työpaikkansa puolesta. Lopeta tuo kiusaaminen ja ahdistelu. EI KIVAA!

      • ahdistelijaoot?

        Miltä tuntuu itsestä jos, sinua kiusataan työpaikalla! Pelko sydän kurkussa joutuu toinen olemaan, ystävällinen yrittää sinulle ja et älyä lopettaa. Eiköhän vaan kerro miehelleen ja sukulaisilleen sinusta. Porukalla kiusaavat vuorostaan sinua. Lopeta saatanan pervopukki!


    • pomo iso tilinen

      tyoepakalla ej nusita! uskoka hyvae saeaen aikan

      • hyi teidänkaa.

        Ei se isotilinen mutta, moraali ja siveys on rahaakin tärkeämpi perhe. Lopeta sinäkin paksulompasinen elukka jo.


    • kauhistus???????

      Minulla oli nuoruudessa sellainen työpaikka! Olin kotiapulaisena yhden pariskunnan luona. Yhtenä päivänä isäntä oli yksin kotona ja ehdotuksia alkoi tulemaan. Silmissä kiilto ja huohotus oli melkoinen. kysyi; Voisinko hänen kanssaan mennä saunaan ja voisimme olla lähekkäin! Sanoi olevani vielä neitsyt ja koskematon! Minä voisin sulle avata naieuden maailmaan... Huohotus ja silmissä tummeni kiilto yhä suuremmaksi.. keksin jonkun tekosyyn ja pääsin sieltä pois ahdistelusta ja neitsyys säilyi paremmalle... huh . oli se kokemus hirvittävää.... Työpaikalla antakaa olla naisten rauhassa....

    • jytte78

      Minua (olen mies) koskettelee nainen työpaikallani. Alkuun vain nauroin kun tuli taputteluja pepulle ja siliteltiin reitt' mutta sitten se alkoi häiritsemään eikä kehoituksista huolimatta ole loppunut.

      Vein asian eteenpäin mutta ei kukaan jaksa tehdä asialle mitään. Pitää vain kestää.
      Meillä oli tapaus missä mies kosketti kerran naista niin sai potkut välittömästi.
      Miksi naiset saa kosketella?

    • KOVA KYRP*

      OI ETTÄ MÄ VETÄISIN HETI KUIVANA PERSEESEEN SILLAIN ETTÄ MUMMO HUUTAI ETTÄ VITTU NUSSI MUO KOVEMMIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • onnea teille!

        No te molemmat tykkäsitte joten onnea vaan jatkossakin. Anna mummukan nauttia onnesta ja sinusta.


    • älä hipelöi. kopeloi kunnolla.

    • viisas mies

      luulet vaan

    • alarotuinen

      Mun ajatus ei liity työpaikka-ahdisteluun. Tuo koskettelu on kuitenkin muuallakin esiintulevaa.

      Siis onhan se aivan käsittämätönrä, että joku toiselle vieras ihminen alkaa puristeleen tilanteessa jossa se ei ole millään tapaa luonnollista.

      Itselle on käynyt pari kertaa vastaavaa likeltä piti tilannetta. Yksi entinen itseä korkemalla ollut saman työpaikan naispuolinen ihminen (samanikäinen) laittoin työsopparini loputtua, että jotain olisi pitänyt tehdä.... Olimme vielä jonkun aikaa tuon työsuhteen päättymisen jälkeen kyllä kontakteissa, mutta asiat vain muuten muuttui.
      .
      toinen tapaus oli se, kun kaiketi itseäni paljon nuorempi nainen kulki julkisessa tilassa takaani ja tuli viereeni istumaan ja sanoi kaikkien kuullen, että olisi halunut halata minua...... Minulla ei olisi itseasiassa ollut mitään tuota vastaan..... Onhan minulle joskus aiemmin yksi sanonut paljon enemmänkin.

      Sitten on vielä yksi joka tykkää halia ja antaa koskea itseään myös lanteen aluelle

      Mutta en kyllä oikeasti ymmärrä sitä, että ilman lupaa aletaan koskemaan.... se voi tietyllä tapaa olla myös tunkeilevaa eikä kukaa pidä ulkopuolisen ihmisen lähentelystä, jos ei ole mitää muutakaan yhteistä. Vai pitääkö ap. itseään jotenkin muiden yäpuolella olevana?

    • BIG DICK

      Jos nuzzii työpaikalla, niin pitää nuzzia paljaalla.

      • isopersepaljas!

        Iso paljas pylly niin, lähtee kyllä häiritsemästä.


    • jännää__

      Voin antaa miehen kosketella, mutta en välttämättä anna mennä pidemmälle. Miksi... tilanne pysyy virkeänä kun molemmat himoitsee mutta eivät saa, voi kiusoitella kuitenkaan antautumatta, kerrankin kun nussii ei enää kiinnosta, kokeiltu ja maisteltu, seuraava.

    • rtwt4q

      Pitääpä itsekon koittaa ja aloittaa lähentely.

    • tuura ja kaira?

      TUURALLA KOLAUTTAA KALULLE NIIN PEHMENEE JA LOPPUU TYÖPAIKKAKIUSAAMINEN!

    • testo mummot

      Yes ihan okiein, ne tykkää siitä, kun niitä ei enää rasita paineet saada alfauroksen kanssa jälkeläisiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe