Mikä vikana?

Olen 57 v, mies joka asuu asumuserossa. Olen akateemisesti koulutettu. (Totta kai pitkä miinus). Olen 170 cm 63 kg. En polta enkä juo. Noudatan terveellisiä elämäntapoja. Harrastan aktiiviesti liikuntaa, lenkkelen, käyn salilla, uimassa, hyötypyöräilen, hiihdän talvella. Joten n. kroppani on kunossa ikääni nähnen. Tein sykemittarillani kuntotestin ja osoitti
hyvää.

Okei, tämä on vasta toinen puoli minusta. Olen herkkä ja tunteellinen mies. Luokkaannut helposti, mutten ole pitkävihainen. Horoskoopiltani olen Kaksonen. En ole koti-ihmisiä niinkään, joskin kodin on oltava aina siisti. Pidän valtavasti matkustamisesta. Nytkin työmatkani on yhteensä 174 km. No joo - on se liikaa. Jokin vaihto siihen on tultava, on se vähän liikaa 1,30 h suuntaansa,

Eli arvonnaiset, mikä tässä nyt mättää? Ei ainuttakaa positiivista viestiä. Etsin naista nloin 10 v. nuorekpaa. Olenko luonut profiilini liian korkeatasoiseksi? Siksi, mitä minä olen, en näyttele!

18

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9222

      Olet viittä vaille eläke-iässä, 10 vuotta nuorempia ei kiinnosta. Etsi lähempänä omaa ikääsi olevia naisia. Pidät varmaan itseäsi "nuorekkaana", mutta nuoremmat naiset näkevät sinussa vain vanhan miehen, kunnostasi huolimatta.

    • mies kaks ysi

      " Olen herkkä ja tunteellinen mies. Luokkaannut helposti, mutten ole pitkävihainen "

      Oikeestikko.. aikuinen, jo melkein vaari ikäinen MIES kertoo olevansa ensinmäisensä "herkkis".. möksäätkö myös kun suutut ? ;D

    • Jokseenkin sanatto-

      maksi vetää nämä aloitukset toisinaan...Mutta ehkäpä tämä onkin trolli. Itseasiassa toivon, että tämä on trolli, sillä muuten uskoni miesten todellisuudentajuun on vaarassa kadota kokonaan.

    • Etsitkö naisystävää kotipaikkakunnallesi vai työpaikkakunnallesi vai molemmille? Entä kuinka todellinen asumuserosi on?

      Työ vie 11 tuntia päivässä ja sen lisäksi sinulla on aikaa vaativaan kunto-ohjelmaan. Toki viriili 57-vuotias hoitaa siinä sivussa pari rakastajatartakin.

      Sorry, että sanon suoraan mitä ajatuksia profiilisi? naisissa herättää.

      • 4+5=>2

        Viimeinen niitti; kääkkä ajaa luultavasti volvolla.


    • sanattomaksivetää

      57-vuotias 170 cm horoskooppeihin uskova kirjoitustaidoton kuivan kesän orava etsii 10 vuotta itseään nuorempaa naista ja ihmettelee ettei löydy.

      • Niiin, että mitä? En ymmärrä sinua! Olen diplomi-insinööri, jos väliin livahtaa kirjoitusvirheitä, menee se lukijan piikkiin. Olen usein hyvin väsynyt kirjoittamaann töiden jälkeen. Sitä paitsi jos etsii asiaa, ei kiinnitä huomiota tällaisiin seikkoihin. Ymmärsirkö pointin?


    • sanattomaksivetää
      • 11113

        Katkaisuhoidosta pari viikkoa???


      • Kappas. Vajaat kaksi viikkoa sitten on kotiuduttu katkolta ja nyt julistetaan, että ollaan raittiita ja on terveet elämäntavat :DDD


    • nirsoakka??

      Olen 48v nainen ja etsin miestä joka on -4 v omasta iästä...sori, mutta ei tulis mieleenkään vastata huomattavasti vanhemmalle...ei myöskään nuoremmalle!
      Itselläni iän lisäksi toinen vaatimus on että mies asuu kohtalaisen lähellä...kaukosuhteet ei pidemmän päälle toimi...ja kyllähän tuo asumuserokin vähän arvelluttaa...olisko kuitenkin hyvä hoitaa vanhat "möröt" pois kaapista ensin?

      • tsemppiä

        Etsi vaan.


      • 5+10

        Miten joku isöäiti-ikäinen voi IKINÄ kuvitella 44 vuotiaan miehen olevan kiinnostunut?

        Jos nyt ajatellaan että mies on a) älyissään b) omaa pulssin c) asunnot ja työt ovat kohdallaan ja d) ei syö mielialalääkkeitä eikä ole doku?


      • Kekelekäkelake

        Ai että 4 vuotta on liikaa. Missä periferiassa sinä asut?


      • älähän nyt
        5+10 kirjoitti:

        Miten joku isöäiti-ikäinen voi IKINÄ kuvitella 44 vuotiaan miehen olevan kiinnostunut?

        Jos nyt ajatellaan että mies on a) älyissään b) omaa pulssin c) asunnot ja työt ovat kohdallaan ja d) ei syö mielialalääkkeitä eikä ole doku?

        Häh? Mä löysin itseäni 3 v nuoremman miehen ihan vähän aikaa sitten. Mies itse lähestyi mua. Ja nirsonaikan ikäinen olen. Mies on älyissään, omaa pulssin, oma asunto, käy töissä, ei mielenterveysongelmia eikä juopottele. Jotkut tykkää isoäiti-ikäisistä.

        Aloittaja hakee liian nuorta naista mutta se oikeus hänelle suotakoon. Harmi vain, että 50 naisia taitaa pilvin pimein olla etsimässä suht. oman ikäistä miestä ja ukoille ei kelpaa kuin reilusti nuorempi.


      • nirsoakka...
        tsemppiä kirjoitti:

        Etsi vaan.

        No oikeastaan en enää etsi...tuli pieni aikamuotovirhe
        Löytyi jo ja 2v nuorempi ...ajat sitten eronnut

        Kyllä mummoikäiselläkin näkyy olevan vientiä :-)


      • et osaa laskea?
        5+10 kirjoitti:

        Miten joku isöäiti-ikäinen voi IKINÄ kuvitella 44 vuotiaan miehen olevan kiinnostunut?

        Jos nyt ajatellaan että mies on a) älyissään b) omaa pulssin c) asunnot ja työt ovat kohdallaan ja d) ei syö mielialalääkkeitä eikä ole doku?

        Miten isoäiti-ikäinen ei voisi kuvitella että isoisäikäinen mies on saatavilla? Kuinka ihmeessä olisi jotenkin väärin tai naurettavaa että nainen on itseään kaksi vuotta nuoremman miehen kanssa, kun samaan hönkään miehet hakevat itseään 10 - 20 v nuorempaa naista?

        Jokin tuossa yhtälössä nyt mättää. Ja ihan turha mussuttaa jostain naisten nopeammasta rupsahtamisesta, koska aika ei säästä miehiäkään. Taannoin näin kuvan missä oli kaksi 45-vuotiasta miestä. Toinen näytti 55-vuotiaalta ja toinen 35-vuotiaalta. Kovin on yksilöllistä todellakin.


    • ojjoj

      Kuule aloittaja, 99 % yli 50-vuotiaista miehistä nettideittitreffeillä vakuuttelee olevansa nuorekkaita. Eihän se mitenkään voi mennä niin että lähes jokainen naista hakeva mies on automaattisesti joku majakan lailla ikäryhmästään esiin loistava yli-ihminen.

      Itse pitäisin kyllä tuon kokoisesta ja oikeasti raittiista miehestä, mutta valitettavasti vain oman ikäisestäni. Tämä senkin takia että mitä enemmän ikäeroa minuun yhteyttä ottavalla miehellä on, sitä todennäköisemmin mies on jotenkin jumalattoman omahyväinen ja ylimielinen persoonallisuus. Ei kai muunlaiset kehtaisikaan ottaa yhteyttä itseään nuorempiin naisiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1575
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1292
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      110
      1040
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      867
    6. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      785
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      685
    10. Kristitty kuvittelee olevansa Jumalan yläpuolella

      Kristinusko eroaa muista väkivaltaisuuden osalta, henkisen väkivallan, pakottamaisen osalta. Psyykkinen väkivalta on jop
      Hindulaisuus
      373
      658
    Aihe