Elikkäs ens vuonna ois tarkotus aloittaa opiskelut poikaystävän kanssa eri kouluissa ja välimatkaa olisi jonkin verran, kumpikaan meistä ei halua luovuttaa ja haluaa yrittää sen muutaman vuoden ajan elää kaukosuhteessa. Kertokaa mielipiteitä ja omia kokemuksia ja auttakaa mua tän asian kanssa, mitä teen?
kaukosuhde opiskelun takia
3
161
Vastaukset
- Nellianna
Kun teillä on jo suhde jota molemmat haluavat jatkaa niin tottakai kannattaa yrittää kaukosuhdetta. Aika paljon asiaan vaikuttaa todennäköisesti se miten usein teillä on mahdollisuus tavata. Jutelkaa käytännön järjestelyistä tyyliin, missä ja miten usein tavataan, miten pidetään yhteyttä muuna aikana ja mitä esteitä voi tulla. Mutta siis kaukosuhteessa joutuu sietämään ikävän tuntemuksia ja voi tulla myös mustasukkaisuutta tai muuta epävarmuutta kun joutuu kaukaa seuraamaan toisen elämää. Noistakin asioista kannattaa aina puhua ettei vain omassa mielessään pyöritä kaikkea kun silloin ne asiat helposti kasvaa järjettömiin mittasuhteisiin. Ja on tosi tärkeää että yhteydenpito pysyy säännöllisenä ja molemminpuolisena. Sitten on sekin että molemmilla kannattaa olla paljon muuta elämää omalla tahollaan, kavereita ja vastaavaa ettei tapaamisten väliaika keskity vain odotteluun.
- pystyyyyy!!!!
Jos vain yrittää niin pystyy. MInä pystyin olemaan 1v ja 4kk että en nähny miestä. Te varmasti näätte joskus viikonloppuisin. Jos vain rakastaa niin pystyy. Ei muuta :D
- 130km väliä
No veikkaan, että eiköhän jompikumpi pysty ekan vuoden jälkeen hakemaan siirrolla samalle paikkakunnalle. Minä näen omaa tyttöystävää lähes joka viikonloppu ja sit vietämme lomat toistemme luona. Onhan tämä vähän nihkeätä, mutta uskon että olemme joku päivä saman katon alla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289