Olis hauska kuulla se peruste koska miettisin kohdallani enkä keksi =D
Miksi haluat
6
60
Vastaukset
- ettäs tiiät
haluan pillua!!
- puolison
Pillua saa kuka tahansa..Ei riitä.
Olisi mukava nukkua jonkun ison otuksen kyljessä kiinni. Ja muutenkin harrastaa kaikkea hauskaa yhdessä ja keskustella kaikenlaisesta. En myöskään haluaisi vaihtaa otusta usein, vaan mieluiten sama otus koko loppuelämäksi.
- firefox.
No mulla on samat kun stellarialla, mutta mielellään semmonen pienehkö otus.
Kyllähän sitä juttukaveria kaipaisi kotiin. Kukaties minustakin tulisi taas ihminen aikaa myöden kun saisi puhua. - neiti ruiskukka
Minäkin komppaan stellariaa.. tuossahan se on kompaktissa paketissa ilmaistu. Eikä jaksa nyt lähteä mitään omaa tänne runoilemaan.
- 14+19
En halua puolisoa, mutta mikäli työttömyys jatkuu on taloudelliset realiteetit otettava huomioon ja miettiä mitä kaikkea on valmis kestämään perusturvallisuuden vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3638123Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592462Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60843- 71836
- 25806
- 64802
- 55793
- 46766
- 11746
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68693