Erotakko?

Väsynyt kaikkeen...

Olen reilu 30 mies ollut naimisissa 10 vuotta, kolme ihanaa lasta, uusi talo (paljon velkaa).
Olen ollut onneton suhteessa viimeiset kaksi vuotta. Kerran pettänyt vaimoani silloinkin asiasta kertoessa hänelle salaa toivoin hänen jättävän minut.
Kaikki vaikuttaa päälisin puolin hyvältä seksi elämäkin on hyvää. Silti onneton.
Luulen että olen suhteessa vain lasteni takia. En osaa sanoa asiasta mitään vaimolleni. En tiedä mitä pitäisi tehdä.
Väsynyt tilanteeseen.

5

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vasta ja myötämäessä

      Kannattaa varata aika parisuhdeterapiaan ja mennä juttelemaan yhdessä tilanteestanne, opetella puhumaan omista tunteista. Ei kannata hylätä suhdetta tuosta vain ja kannattaa myös miettiä miksi on onneton. Sairastatko masennusta vai johtuuko tuntemuksesi oman puolisosi käytöksestä?
      Suhteessa tulee kriisejä ja ihmisillä on elämässään omia ikäkriisejä, mutta joskus asiat ratkeavat sitenkin että asumuseron jälkeen palataankin yhteen, kun on otettu sopivasti etäisyyttä ja nähdään se mistä ollaan luopumassa eri tavalla. Voit jopa löytää puolisossa sen mihin hänessä rakastuit uudelleen.

    • mikäon

      Olet onneton ja väsynyt, tähän asti kaikki täsmää varmaan. Rupea hoitamaan omaa jaksamistasi ja onneasi. Vaimo ja lapset lienevät syyttömiä sinun kyvyttömyyteesi pitää puoliasi. Tutustu itseesi vaikka psykologin jututtamana tai Miessakit ry:n erosta elossa-ryhmässä.
      Suoraan sanottuna vaikutat ihmissuhdeasioissa onnettomalta räpistelijältä, joka on kasvatettu mykkyyskulttuuriin kotonaan (äiti paasaa ja isä vetäytyy syrjään). Noilla eväillä et ikinä tule onnelliseksi yksin etkä kaksin. Hae apua itsellesi.

      • ei hätäistä eroa

        Heips! Mitkä asiat sinut tekevät onnelliseksi? Osaatko yhtään sanoa, miksi olet onneton? Milloin olet kokenut itsesi viimeksi onnelliseksi? Kerro puolisolle rehellisesti, mitä kaipaat. Ehkä hänkään ei ole onnellinen? Ratkaisu voi olla pariterapia, uusi harrastus, lapsenvahti satunnaisesti tmv..tai sitten ero jos toinen ei sinua kuuntele.


    • kummankaa1

      Lähde

    • onni löytyy itsestä

      Rakastatko vaimoasi ja rakastaako hän sinua? Sanotteko sen toisillenne, jos rakastatte?

      Minä en jatkaisi itse suhteessa, jos olisin pettänyt puolisoani. Pitäähän sen verran olla selkärankaa, että sanoo toiselle, että eroaa, eikä tulisi mieleenkään satuttaa toista kertomalla pettämisestä! Vaimosi ei varmaan halua eroa, koska joutuisi ottamaan yksin vastuuta kolmesta lapsesta, kun sinä asuisit muualla, muuten olisi ehkä eronnutkin..

      Teidän suhteenne tuskin tulee korjaantumaan pettämisesi jälkeen, joten mitäs jos alkaisit puuhata eroa, kun kerran sitä toivoitkin..

      Mitä kaksi vuotta sitten tapahtui, kun tulit onnettomaksi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      309
      3658
    2. 208
      3009
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2564
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      241
      2027
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1455
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1344
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1337
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1328
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe