Pakkotoisto

Nappiveikko

Sillä foorumilla on varmaan Suomen tiukin sensuuri. Pikkusenkin jos suhtaudut pilkallisesti kehonrakentajiin, niin ylläpito poistaa viestisi välittömästi.

Ylläpidolla lienee lääkitys kohdallaan. :-)

13

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vapo-homppeli

      Sitä se "korvaushoito" tekee ihmisellä, kauhea paranoia ja agressivisuus koko ajan päällä. Ihmekös tuo jos hiukan viestejä katoilee kun sensorit pienessä ragessa niitä poistelee.

      • kUOLAMIES

        Se Mike Siren on oikea koomikko.


    • Sensuuri-Santra
    • yli40vmarttyyri

      teinitoiston omistaja on aivopessyt modetkin ryppyreijän nuolemis-mentaliteettiin.

      mike ei tunnetusti kestä lainkaan kritiikkiä häntä kohtaan, ja ylipäätänsä jokainen kommentti mistä hän ei itse pidä niin ne poistetaan. hän kyttää yömyöhään kommentteja mitä poistaa

      jos kumminkin useampi sattuu sitten sanomaan mikelle samaan aikaan hänen lapsellisesta käytöksesta, hän vetää marttyyrin viitan päälle
      "iha sama, mä en tee sit enään videoita!1"
      "joo joo mullo kaikki metodit vääriä ja te tiedätte kaiken paremmin tiedetään11!"

    • ---

      Homma on kuule ny niin että sun täytyy vaan opetella kunnioittaan bodarien auktoriteettiä. ;)

    • korruptio jyrää?

      Miksi poliisi ei valvo Teinitoistoa? Sitä kautta jäisi monet diilerit kiinni kun poliisilla on kuitenkin laitteet joilla jokaisen viestin lähettäjä selviää.

    • 19+8

      Tuohan on yhtä järkevää kuin mennä Fordharrastajien palstalle pilkkaamaan fordeja :D Pakkoko sitä pilkkaa on joka paikkaan mennä nillittämään? Täällä Suomi24:ssä voitte melskata vapaasti.

      Tosin tässä on se huono puoli, että tätä nyt ei lue kuin kourallinen ihmisiä, ja tuskin kohderyhmäkään on ihan bodareita. Trollaamisesta tykkääviä nettiurpoja enimmäkseen.

      • joku voi järkiintyä

        No onhan tälläkin ketjulla jo 105 lukijaa ollut joten aika iso kourallinen. :)


    • Gurkha

      Mä oon pakkiksen VIP-jäsen

      • entäs alastonkuvat?

        Oletko sinäkin sellainen vesihöyryhirviö?


    • Anonyymi

      Pakkotoiston on vähän kuin uskonlahko. Siellä jumalan virkaa toimittaa täyteen roinaa pumpattu lihaskörmy. Ja jumalaahan ei saa millään muotoa arvostella tai lahko kääntää selkänsä ikuisiksi ajoiksi ja heivaa arvostelijan pois joukoistaan.

      • Anonyymi

        Oletko nyt tyytyväinen?


    • Anonyymi

      Opit oleen arvostelematta,
      siinä nyky ajan kakaroille kuria ja sääntöjä, siittäs saatte.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4839
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1722
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1326
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1000
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      885
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe