Sillä foorumilla on varmaan Suomen tiukin sensuuri. Pikkusenkin jos suhtaudut pilkallisesti kehonrakentajiin, niin ylläpito poistaa viestisi välittömästi.
Ylläpidolla lienee lääkitys kohdallaan. :-)
Pakkotoisto
13
656
Vastaukset
- vapo-homppeli
Sitä se "korvaushoito" tekee ihmisellä, kauhea paranoia ja agressivisuus koko ajan päällä. Ihmekös tuo jos hiukan viestejä katoilee kun sensorit pienessä ragessa niitä poistelee.
- kUOLAMIES
Se Mike Siren on oikea koomikko.
- Sensuuri-Santra
Pian on kipailevalla foorumilla kovempi sensuuri.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12575810 - yli40vmarttyyri
teinitoiston omistaja on aivopessyt modetkin ryppyreijän nuolemis-mentaliteettiin.
mike ei tunnetusti kestä lainkaan kritiikkiä häntä kohtaan, ja ylipäätänsä jokainen kommentti mistä hän ei itse pidä niin ne poistetaan. hän kyttää yömyöhään kommentteja mitä poistaa
jos kumminkin useampi sattuu sitten sanomaan mikelle samaan aikaan hänen lapsellisesta käytöksesta, hän vetää marttyyrin viitan päälle
"iha sama, mä en tee sit enään videoita!1"
"joo joo mullo kaikki metodit vääriä ja te tiedätte kaiken paremmin tiedetään11!" - ---
Homma on kuule ny niin että sun täytyy vaan opetella kunnioittaan bodarien auktoriteettiä. ;)
- korruptio jyrää?
Miksi poliisi ei valvo Teinitoistoa? Sitä kautta jäisi monet diilerit kiinni kun poliisilla on kuitenkin laitteet joilla jokaisen viestin lähettäjä selviää.
- 19+8
Tuohan on yhtä järkevää kuin mennä Fordharrastajien palstalle pilkkaamaan fordeja :D Pakkoko sitä pilkkaa on joka paikkaan mennä nillittämään? Täällä Suomi24:ssä voitte melskata vapaasti.
Tosin tässä on se huono puoli, että tätä nyt ei lue kuin kourallinen ihmisiä, ja tuskin kohderyhmäkään on ihan bodareita. Trollaamisesta tykkääviä nettiurpoja enimmäkseen.- joku voi järkiintyä
No onhan tälläkin ketjulla jo 105 lukijaa ollut joten aika iso kourallinen. :)
- Gurkha
Mä oon pakkiksen VIP-jäsen
- entäs alastonkuvat?
Oletko sinäkin sellainen vesihöyryhirviö?
- Anonyymi
Pakkotoiston on vähän kuin uskonlahko. Siellä jumalan virkaa toimittaa täyteen roinaa pumpattu lihaskörmy. Ja jumalaahan ei saa millään muotoa arvostella tai lahko kääntää selkänsä ikuisiksi ajoiksi ja heivaa arvostelijan pois joukoistaan.
- Anonyymi
Oletko nyt tyytyväinen?
- Anonyymi
Opit oleen arvostelematta,
siinä nyky ajan kakaroille kuria ja sääntöjä, siittäs saatte.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137420- 505578
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa623122Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72573Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101608Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2011433Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931119Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3251077Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2441037Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30926