Tavata piitkästä aikaa joku! Vähän kyllä pelottaa että halunneeko tuo mitään vakavaa kun ensivaikutelma hänet nähdessäni oli että olisi perusolemukseltaan "itseään täynnä olevan pelurin näköinen", ja harvemminpa se ulkonäkö näin päin olevissa tapauksissa pettää (toisin päin olevissa eli niiden "ujoilta" ja "kunnollisilta" vaikuttavien epäsuosittujen ja ulkoisesti rujompien miesten tapauksessa sen sijaan kyllä hyvinkin usein). Pelottaa myös, koska hän on ulkoisesti selvästi "liian komea" eli sellainen joista en lähtisi koskaan "oma-aloitteisesti" (tarkoittaa, että ilman että mies on itse tehnyt ensin aloitteen) tosissani haaveilemaan, korkeintaan saattaisin pari kertaa ujosti silmänilon vuoksi sellaisten suuntaan vilkaista.
Mutta numerot vaihdettiin ja herrasmies kyllä oli loppuun saakka, varsinkin kun vertaa niihin "normipelureihin" eli perseenpuristelijoihin tai muuten liian intiimisti kähmimistä yrittäviin... Saattoi kotiovelle asti ja auttoi mukanani olleen pyöränkin kanssa. No suudella hän kylläkin kotiovella yritti halailtuamme ensin pitkään, mutta pysyin tiukkana ja sanoin siinä kohtaa että mun lienee paras jo mennä sisälle kämppään.
Melko varmasti siinä tietty käy niin, että mies onkin vain seksin perässä eikä kykene siksi juurikaan odottamaan, vaan häviää näköpiiristä kun huomaa ettei fyysisen kontaktin aika koita vielä, eikä myöskään suudelmien ainakaan muutamaan kertaan.
Siinä tapauksessa tälle ketjulle ja sen "hurmaavalle tunteelle" saa toki nauraa... Onhan tämä vielä ihan liian varhaista hehkuttaa, mutta niin superharvinaista herkkua ylipäänsä kenenkään lähestyminen on (viimeksi tapahtui jotain kuukausi sitten, siinäkin kyseessä varattu tyttöystävänsä silmien alla lähentelemään pyrkinyt mies, ja jos sitä ei tuon vuoksi lasketa niin edelliskerta kun joku oli kiinnostunut oli joskus huhti-kesäkuun tienoilla eli edelliskerran deittaillessani) että sitä olisi äärimmäisen otettu jo siitä, jos minkätahansa näköinen mies olisi nyt pitkästä aikaa lähestynyt, puhumattakaan tuonnäköisestä joka on "paremmannäköinen kuin olisi itse uskaltanut toivoa".
Mutta no, jos (tai realistisemmin ajatellen kai KUN) noin käy, niin ainakin tätä kurppaa lohduttaa eilisillalta vielä se, että tällä kertaa tuossa iltamassa eräs 26-vuotias mies erehtyi tokaisemaan "sähän olet ilmeisesti paljon mua nuorempi, etkö" ja kuultuaan ikäni (sekä lisäykseni siitä, että edellisviikolla kyllä oli luultu päinvastoin 32-vuotiaaksi) sanoi että 22-vuotiaaksi olisi itse kyllä veikannut, eli olipa ainakin päinvastoin kuin edelliskerralla... Ja joo tiedetään että miehet valehtelee ja että vaikka tuo ei olisikaan valehdellut, niin naiset ylittää palstan mukaan kurpparajan jo 20-vuotiaina . :) Mutta joskus piristystä vaan voi löytää "kauniista" valheestakin, omasta asenteestahan se on kiinni.
Olipa hurmaava tunne...
106
814
Vastaukset
- onnea sulle
Tapasit taitavan pelimiehen. Oliko silmissä nyt sitä rajauskynää, kuten neuvottiin?
- marianne89...
Ei, vaan perusmeikki (ripsari huulikiilto). Mä oon niin itsepäinen että oon tosiaan ennemmin taipunut siihen, että oon sitten vaikka pitkäänkin yksin kuin alan perusmeikkiä enempää nassuun viihteelle ja tavallisiin illanistujaisiin (= ei mikään erikoistilaisuus/-juhla) laittamaan. Mutta näinhän se todnäköisesti on, että paljastaa korttinsa vasta seuraavilla tapaamisilla ja alkaa sillon jo vonkua enempi. Niin selkeää pelimiehen vaikutelmaa ensitapaamisella tuskin kovin herkästi mistään ei-pelimiehestä tulisi.
- nirsoi akkoi
marianne89... kirjoitti:
Ei, vaan perusmeikki (ripsari huulikiilto). Mä oon niin itsepäinen että oon tosiaan ennemmin taipunut siihen, että oon sitten vaikka pitkäänkin yksin kuin alan perusmeikkiä enempää nassuun viihteelle ja tavallisiin illanistujaisiin (= ei mikään erikoistilaisuus/-juhla) laittamaan. Mutta näinhän se todnäköisesti on, että paljastaa korttinsa vasta seuraavilla tapaamisilla ja alkaa sillon jo vonkua enempi. Niin selkeää pelimiehen vaikutelmaa ensitapaamisella tuskin kovin herkästi mistään ei-pelimiehestä tulisi.
Mä en kyllä huolisi sinun tai stellarian kaltaista naista, joille miesten miellyttäminen on periaatteessa poissuljettu juttu.
- marianne89...
nirsoi akkoi kirjoitti:
Mä en kyllä huolisi sinun tai stellarian kaltaista naista, joille miesten miellyttäminen on periaatteessa poissuljettu juttu.
Voi sitä muillakin tavoin miellyttää kuin uhraamalla jatkuvasti ylimääräistä aikaa tiptop-meikkausta varten. Vaikkapa pukeutumalla naisellisesti, kuuntelemalla mitä miehellä on sanottavaa, kokkaamalla tai sitten kun on seksin aika yrittämällä kuunnella ja parhaansa mukaan toteuttaa mitä toinen haluaa sängyssä (ellei se nyt jotain extremeä ole, mitä ei vaan itse kykene toteuttamaan).
- ennustan tulevaa
marianne89... kirjoitti:
Voi sitä muillakin tavoin miellyttää kuin uhraamalla jatkuvasti ylimääräistä aikaa tiptop-meikkausta varten. Vaikkapa pukeutumalla naisellisesti, kuuntelemalla mitä miehellä on sanottavaa, kokkaamalla tai sitten kun on seksin aika yrittämällä kuunnella ja parhaansa mukaan toteuttaa mitä toinen haluaa sängyssä (ellei se nyt jotain extremeä ole, mitä ei vaan itse kykene toteuttamaan).
Jos et halua näyttää hyvältä itseäsi varten, niin tuskin jaksat kovin kauaa pitää tuota kulissia yllä. Suhteen alkuvaiheessa saatat yrittää jotain miellyttää, mutta sitten kun miehestä tulee itsestäänselvyys, niin voi leikata poikatukan, lihota parikymmentä kiloa ja pukeutua verkkareihin ja piereskellä, koska ei se meidän Esko välitä, eikä mua ole koskaan oikein nuo meikkaamiset kiinnostanut.
- marianne89...
ennustan tulevaa kirjoitti:
Jos et halua näyttää hyvältä itseäsi varten, niin tuskin jaksat kovin kauaa pitää tuota kulissia yllä. Suhteen alkuvaiheessa saatat yrittää jotain miellyttää, mutta sitten kun miehestä tulee itsestäänselvyys, niin voi leikata poikatukan, lihota parikymmentä kiloa ja pukeutua verkkareihin ja piereskellä, koska ei se meidän Esko välitä, eikä mua ole koskaan oikein nuo meikkaamiset kiinnostanut.
Miten hitossa meikkaaminen liittyy siihen ettei pitäisi huolta painostaan tai ettei pitäisi pitkiä hiuksia (toistaiseksi ollut koko elämäni ajan), niin eri asioista puhutaan? Minulle juuri se perusmeikki on tuota "laittautumista ITSEÄ varten": vaikka tiedänkin ettei se tee minusta kaunista, niin juurikin itselleni perusmeikki riittää silti ja tuo jo tunteen että on panostanut iltaan hieman paitsi pukeutumisen myös ehostuksen suhteen, koska se perusmeikkikin on kuitenkin jo parempi kuin arkinaama (= naturelli).
Kevyttä perusmeikkiähän suurin osa ihmisistä yleensä viihteelläkin ollessaan käyttää, ja laittavat sen tiptop-meikin harvemmin. Ja tämä ihan riippumatta siitä, minkänäköisiä he luonnostaan ovat, eli vaikka tiedostavat kai itsekin että osalla heistä vaadittaisiin enemmän meikkiä saadakseen jo oikeasti kauniin lookin, niin heille itselleen kelpaa se vähempikin parannus naamaansa ja ovat tyytyväisiä tavislookiin vaikkeivät vielä kauniita olisikaan. - ennustan tulevaa
marianne89... kirjoitti:
Miten hitossa meikkaaminen liittyy siihen ettei pitäisi huolta painostaan tai ettei pitäisi pitkiä hiuksia (toistaiseksi ollut koko elämäni ajan), niin eri asioista puhutaan? Minulle juuri se perusmeikki on tuota "laittautumista ITSEÄ varten": vaikka tiedänkin ettei se tee minusta kaunista, niin juurikin itselleni perusmeikki riittää silti ja tuo jo tunteen että on panostanut iltaan hieman paitsi pukeutumisen myös ehostuksen suhteen, koska se perusmeikkikin on kuitenkin jo parempi kuin arkinaama (= naturelli).
Kevyttä perusmeikkiähän suurin osa ihmisistä yleensä viihteelläkin ollessaan käyttää, ja laittavat sen tiptop-meikin harvemmin. Ja tämä ihan riippumatta siitä, minkänäköisiä he luonnostaan ovat, eli vaikka tiedostavat kai itsekin että osalla heistä vaadittaisiin enemmän meikkiä saadakseen jo oikeasti kauniin lookin, niin heille itselleen kelpaa se vähempikin parannus naamaansa ja ovat tyytyväisiä tavislookiin vaikkeivät vielä kauniita olisikaan.Pienistä puroista kasvaa iso joki.
- Late bloomer
marianne89... kirjoitti:
Kevyttä perusmeikkiähän suurin osa ihmisistä yleensä viihteelläkin ollessaan käyttää, ja laittavat sen tiptop-meikin harvemmin. Ja tämä ihan riippumatta siitä, minkänäköisiä he luonnostaan ovat, eli vaikka tiedostavat kai itsekin että osalla heistä vaadittaisiin enemmän meikkiä saadakseen jo oikeasti kauniin lookin, niin heille itselleen kelpaa se vähempikin parannus naamaansa ja ovat tyytyväisiä tavislookiin vaikkeivät vielä kauniita olisikaan.Löytäisikin jostakin tuollaisen vain kevyesti jos ollenkaan meikkaavan, joka ei edes ensimmäisillä treffeillä yritä olla jotain muuta kuin on...
- 1966
marianne89... kirjoitti:
Kevyttä perusmeikkiähän suurin osa ihmisistä yleensä viihteelläkin ollessaan käyttää, ja laittavat sen tiptop-meikin harvemmin. Ja tämä ihan riippumatta siitä, minkänäköisiä he luonnostaan ovat, eli vaikka tiedostavat kai itsekin että osalla heistä vaadittaisiin enemmän meikkiä saadakseen jo oikeasti kauniin lookin, niin heille itselleen kelpaa se vähempikin parannus naamaansa ja ovat tyytyväisiä tavislookiin vaikkeivät vielä kauniita olisikaan.Marianne sellainen maanläheinen mies on sinun perääsi, vaikka et meikkaisi lainkaan. Kauneus tulee muustakin kuin meikistä niin kuin sanoit itsekin. Sievä nainen on sievä ilman meikkiäkin ja meikittömyys/vähämeikkisyys heijastavat sellaisia arvoja ja aatteita, joita monet miehet naisessa arvostavat.
nirsoi akkoi kirjoitti:
No eipä tuo haittaa. En itsekään olen järin kiinnostunut miehestä jolle maalin määrä tyttöystävän naamassa on jotenkin kriittinen kysymys.
- ennustan tulevaa
stellaria81 kirjoitti:
No eipä tuo haittaa. En itsekään olen järin kiinnostunut miehestä jolle maalin määrä tyttöystävän naamassa on jotenkin kriittinen kysymys.
Ei kyse ole pelkästä maalista vaan yleisestä asenteesta, joka on tuon taustalla.
ennustan tulevaa kirjoitti:
Ei kyse ole pelkästä maalista vaan yleisestä asenteesta, joka on tuon taustalla.
Miksi ihmeessä meikkaamattomuuden perusteella päättelet etten haluaisi muulla tavoin miellyttää miestäni? Olen jo aiemmin todennut että hyvä mies saisi minulta empatiaa, hierontaa, hyvää ruokaa ja kaikkea muuta mitä nyt vain keksisin mieheni hyväksi tehdä. Mutta kun te älykääpiöt tuijotatte vain sitä että onko helvetinmoista pakkelikerrosta naamassa ja sen perusteella teette päätelmänne naisesta.
Entä mitähän tuolla tavoin ajatteleva mies sitten mahdollisesti tekisi jos haluaisi miellyttää minua. Kävisi varmaan kosmetologilla laittaisi sävyttävällä päivävoiteella ihovirheensä piiloon. Ja mää olisin kuule tämmöisestä huomionosoituksesta aivan varmasti sitä mieltä että voi miten ihanan miehen olenkaan onnistunut löytämään…- ht ...
stellaria81 kirjoitti:
Ajattelet tuota ihan väärältä kannalta. Jos mietit vain sitä että et halua miestä, jolle pakkelin määrä naamassa on kriittinen kysymys. (Eihän se varmaan 90% miehistä ole oikeasti koskaan mikään yksittäinen kriittinen kysymys, mutta useimpiin miehiin se ulkonäkö silti vähintään alitajuisesti vaikuttaa.)
Tuota asiaa tulisi ajatella sinun _oman_ etusi kannalta...
Jos tiedät että meikkaamisella pystyisit kasvattamaan sitä omaa viehättävyyttäsi miesten silmissä ja sitä omaa arvoa ps-markkinoilla (eli laajentamaan skaalaa mistä miehistä voit kumppanisi valita), ja tiedät että muut "kilpakumppanit" (eli muut naiset) käyttävät sitä keinoa, niin mikset käyttäisi itse samaa keinoa?
Eihän se meikkaaminen eroa merkittävästi siitä että deiteille lähtiessä vaikkapa laittaa päälle ne paremmat vaatteet eikä mitään vanhoja kuluneita vaatteita.
Jos miehelle olisi sosiaalisesti hyväksyttävää meikata, ja jos tietäisin pystyväni sillä jotenkin korostamaan kasvojani selvästi komeampaan suuntaan, niin todellakin hankkisin niitä meikkejä ja meikkasin deiteille mennessäni. Nyt en niin tee, koska meikattu mies ei luultavasti ole naisten silmissä yhtään houkuttavampi kuin meikkaamaton (vaan pikemminkin olisi vain outo).
Totuus on että ihmiset vain ovat pinnallisia. Itsekin sinulla varmasti on jotkut pinnalliset kriteerit, joita vaadit mieheltä. Se miehen riittävä komeus ja pituus ehkäpä? Ei siis kannata turhaan motkottaa vastapuolelle että ei saisi olla pinnallinen - jos on kuitenkin itsekin lopulta samanlainen. On parempi vaan sopeutua todellisuuteen ja muokata itseään niillä ps-markkinoilla paremmaksi kaikin keinoin millä vaan helposti pystyy. Meikkaus nyt on vain yksi niitä helppoja keinoja. - Kіs-kіsu
stellaria81 kirjoitti:
Miksi ihmeessä meikkaamattomuuden perusteella päättelet etten haluaisi muulla tavoin miellyttää miestäni? Olen jo aiemmin todennut että hyvä mies saisi minulta empatiaa, hierontaa, hyvää ruokaa ja kaikkea muuta mitä nyt vain keksisin mieheni hyväksi tehdä. Mutta kun te älykääpiöt tuijotatte vain sitä että onko helvetinmoista pakkelikerrosta naamassa ja sen perusteella teette päätelmänne naisesta.
Entä mitähän tuolla tavoin ajatteleva mies sitten mahdollisesti tekisi jos haluaisi miellyttää minua. Kävisi varmaan kosmetologilla laittaisi sävyttävällä päivävoiteella ihovirheensä piiloon. Ja mää olisin kuule tämmöisestä huomionosoituksesta aivan varmasti sitä mieltä että voi miten ihanan miehen olenkaan onnistunut löytämään…Mä rupeen seuraavalta mieheltä jota treffaan, vaatimaan että käyttää saumasukkahousuja. Taustalla on isompaa asenneongelmaa, jos se ei suostu.
- 18+17
Miten tapasitte alunperin, mieskö lähestyi jossain?
- marianne89...
Tapasin eräässä tapahtumassa/iltamassa (voisi kai sanoa kerho, kun sen verran säännöllisesti kokoonnutaan) kohtaamieni ihmisten kautta jotka kutsuivat tämän kertaisen iltaman jälkeen liittymään hetkeksi seuraansa, he siis tunsivat tämän tyypin entuudestaan ja mentiin sitten porukalla baariin pariksi tunniksi. Ja mies lähestyi, mutta alkuun se oli lähinnä pelkkää yleistä keskustelua ihan kuten sen muunkin porukan kanssa, ja vasta loppua kohden alkoi esiintyä selviä merkkejä siitä että tyyppi oli aikeissa lähestyäkin eikä pelkästään muuten vaan jutella.
- ihme pelailua
"suudella hän kylläkin kotiovella yritti halailtuamme ensin pitkään, mutta pysyin tiukkana ja sanoin siinä kohtaa että mun lienee paras jo mennä sisälle kämppään."
Mitä sä oikein pelailet? Oletko joku pelinainen, joka leikkii toisten tunteilla? Mies oli kiinnostunut sinusta ja ilmeisesti sinäkin hänestä, mutta päätit tuolla tavalla torjua, koska ajattelit että saisit hänet jotenkin koukkuun. Tuolla tavalla karkotat nimenomaan ne "kunnon miehet" ja saat vain niitä haasteista nauttivia pelimiehiä perääsi.- Grrr..
Nyt minä putosin kärryiltä. Jos nainen on kiinnostunut miehestä, eihän se tarkoita, että heti ruvetaan suutelemaan tai jotain vielä enemmän. Siis torjumalla miehen liian aikaiset lähentelyt saa muka peräänsä vain ne miehet jotka haluavat vain seksiä ja kunnolliset miehet kaikkoavat pois. Tuohan kuulostaa nurinkuriselta. Muutenkin olen tainnut pudota maailman menosta, kun minusta suutelukin kuuluu kuvioihin vasta sitten kun tapaillaan vakavalla mielellä.
- Pelaajat pelaa
Grrr.. kirjoitti:
Nyt minä putosin kärryiltä. Jos nainen on kiinnostunut miehestä, eihän se tarkoita, että heti ruvetaan suutelemaan tai jotain vielä enemmän. Siis torjumalla miehen liian aikaiset lähentelyt saa muka peräänsä vain ne miehet jotka haluavat vain seksiä ja kunnolliset miehet kaikkoavat pois. Tuohan kuulostaa nurinkuriselta. Muutenkin olen tainnut pudota maailman menosta, kun minusta suutelukin kuuluu kuvioihin vasta sitten kun tapaillaan vakavalla mielellä.
Torjutuksi tuleminen ei ole koskaan kivaa. Naisilla on omituinen käsitys, että miehet kiinnostuu heistä enemmän kun antaa niille pakit. Koskee vain niitä miehiä jotka tykkää haasteista ja keräilee sulkia hattuun.
- Grrr..
Pelaajat pelaa kirjoitti:
Torjutuksi tuleminen ei ole koskaan kivaa. Naisilla on omituinen käsitys, että miehet kiinnostuu heistä enemmän kun antaa niille pakit. Koskee vain niitä miehiä jotka tykkää haasteista ja keräilee sulkia hattuun.
Ei suutelemisen ja seksin lykkääminen siihen suhteen vaiheeseen, jossa kyseessä on jo seurustelu, ole torjumista.
- marianne89...
Pelaajat pelaa kirjoitti:
Yritin kyllä tehdä selväksi että haluan vielä nähdä uudelleenkin, kun siitä ovellesaaton jälkeen puhuttiin. Ja halaus oli itsessään niin voimakas ja pitkäkestoinen, että luulisi hänenkin jo siitä tajunneen ettei ole mikään pelkkä "kaverillinen" halaus kyseessä, muuten olisin pyristellyt vaivautuneena pois siitä jo aikaisemmin. Tuo mies ei kuitenkaan kaikkein ujoimmaltakaan tapaukselta vaikuttanut, joten tuskin vielä pelkästä suudelman torjumisesta itseensä ottaa saati ajattelee ettei minua kiinnostaisi (mikäli siis nyt ylipäänsä on ollenkaan vakavissaan).
- 2+12
Naiset rakastavat pelimiehiä, mutta vain taitavia sellaisia. Tämä herra oli suhteellisen edistynyt, muttei riittävän edistynyt koska ei päässyt heti pöksyihisi. Huomaamme miten naiselle peli on sitä romanttisuutta ja hurmaamista. Pelimies sai numeron, ja pääsee yrittämään uudestaan. Noin se toimii, edetään hitaasti mutta varmasti.
Kuka vielä kuvittelee että naiset oikeasti pitävät ujoista herrasmiehistä?
Jossain PlayTheGame myhäilee tyytyväisenä.- Pelaajat pelaa
Pelinaiselta vaikuttaa marianne itsekin, joten sitä saa mitä tilaa.
- bub bub
Säännön mukaanhan tuo meni.
Komean pelimiehen (alfamiehen) osoittama huomaavaisuus on hurmaavaa.
Tavis herrasmiehen (betamiehen) osoittama huomaavaisuus on kaverillista.
Noin ihastuminen yleensä tapahtuu. Mies on komea, itsevarma ja pelimies. Ensin nainen ajattelee ettei halua pelimiestä, mutta sitten kemiat vain syttyvät koska mies osaa pelata. Nainen ajattelee ettei halailua/suutelua/seksiä vielä, mutta hupsista se vain tapahtui ;) - Kіs-kіsu
Taitavan pelimiehen ensisijainen päämäärä on sitouttaminen, ei sillä ole mitään agendaa päästä pöksyihin heti (ellei se sitten ole paras tapa sitouttaa kyseinen nainen).
Tämä ei tarkoita sitä, että tämä mariannen tapaama olisi (tai ei olisi) pelimies. - Kis-kisu kuutamolla
Kіs-kіsu kirjoitti:
Taitavan pelimiehen ensisijainen päämäärä on sitouttaminen, ei sillä ole mitään agendaa päästä pöksyihin heti (ellei se sitten ole paras tapa sitouttaa kyseinen nainen).
Tämä ei tarkoita sitä, että tämä mariannen tapaama olisi (tai ei olisi) pelimies.Ei naiset tajua pelimiesten motiiveista mitään. Miksi hän haluaisi sitouttaa jonkun sellaisen naisen josta ei ole kiinnostunut muuna kuin panona?
- PlayTheGame
"Jossain PlayTheGame myhäilee tyytyväisenä."
No tietysti :)
Muistutetaan taas, Peli ei ole mitään kourimista tms. Jos ensimmäinen reaktio on hyi pelimies, et osaa Peliä. Jos nainen sanoo että hurmaava herrasmies, silloin osaat. Ja tämä ei ole se ätmigentlemanni, eli hyvä mies jollekin naiselle muttei sytytä. Suurin osa Pelistä on ihan tavallista juttelua, ja kyllä se huomaavaisuus on iso osa sitä. Jos nainen ei ole sitä tyyppiä joka yleensä sanoo kyllä ekana iltana ja ollaan vielä tutussa seurassa, ei silloin harrasteta mitään yökerhomaneereja. Järkeä saa käyttää.
Homman pointti on siinä että lähes poikkeuksetta miehen on edettävä, vietävä tilannetta niin että nainen tekee vähän enemmän kuin mitä on etukäteen ajatellut tekevänsä. Ihan loogista, kukapa sitä ajattelisi tekevänsä random miehen kanssa yhtään mitään. Naiset kun eivät ihastu sekunnissa, niin kuin visuaalisemmat miehet. Tässä se kokemus astuu kuvaan, on pyrittävä etenemään muttei niin että epäonnistuminen vie mahdollisuudet lopullisesti. Näin kuvauksen perusteella kaveri toimikin - oikein!
Ottakaa nyt tästä opiksi. Marianne vaikuttaa tosi konservatiiviselta, sellaiselta jonka luottamusta ei voiteta helposti. Ei ole juossut paljoa juoksuja, ei halua pelimiestä, sanoo pitävänsä ujoista miehistä.
Vaan miten käy tosielämässä? Jos ette suostu opettelemaan Peliä, ammutte itseänne jalkaan kuten minäkin tein nuorempana. Katselette sivusta kun joku muu pokaa naisen jonka haluaisitte. Miten on?
Kulttijohtajanne PTG :) - Ex PUA
Kіs-kіsu kirjoitti:
Tämä ei tarkoita sitä, että tämä mariannen tapaama olisi (tai ei olisi) pelimies.Kyllä se seksi on se päämäärä ainoastaan, sillä naiset pidetään PUA-opeissa kohteina joilla yksinkertaisesti kasvatetaan panolukua.
Joten se menee pikemminkin niin päin, että mitä vaaditaan seksiin, se tehdään.
Jos se saadaan heti, voidaan poistua kassit tyhjinä, jos se taas vaatii naisen joka sitoutuu, niin se sitoututetaan. - Pelaajat pelaa
PlayTheGame kirjoitti:
Muistutetaan taas, Peli ei ole mitään kourimista tms. Jos ensimmäinen reaktio on hyi pelimies, et osaa Peliä. Jos nainen sanoo että hurmaava herrasmies, silloin osaat. Ja tämä ei ole se ätmigentlemanni, eli hyvä mies jollekin naiselle muttei sytytä. Suurin osa Pelistä on ihan tavallista juttelua, ja kyllä se huomaavaisuus on iso osa sitä. Jos nainen ei ole sitä tyyppiä joka yleensä sanoo kyllä ekana iltana ja ollaan vielä tutussa seurassa, ei silloin harrasteta mitään yökerhomaneereja. Järkeä saa käyttää.
Homman pointti on siinä että lähes poikkeuksetta miehen on edettävä, vietävä tilannetta niin että nainen tekee vähän enemmän kuin mitä on etukäteen ajatellut tekevänsä. Ihan loogista, kukapa sitä ajattelisi tekevänsä random miehen kanssa yhtään mitään. Naiset kun eivät ihastu sekunnissa, niin kuin visuaalisemmat miehet. Tässä se kokemus astuu kuvaan, on pyrittävä etenemään muttei niin että epäonnistuminen vie mahdollisuudet lopullisesti. Näin kuvauksen perusteella kaveri toimikin - oikein!
Ottakaa nyt tästä opiksi. Marianne vaikuttaa tosi konservatiiviselta, sellaiselta jonka luottamusta ei voiteta helposti. Ei ole juossut paljoa juoksuja, ei halua pelimiestä, sanoo pitävänsä ujoista miehistä.
Vaan miten käy tosielämässä? Jos ette suostu opettelemaan Peliä, ammutte itseänne jalkaan kuten minäkin tein nuorempana. Katselette sivusta kun joku muu pokaa naisen jonka haluaisitte. Miten on?
Kulttijohtajanne PTG :)Ujoista miehistä pitävä marianne päätyikin pelimiehen kanssa yhteen, koska pelimies osasi pelata ja ujo mies katseli vierestä ihmetellen.
PlayTheGame kirjoitti:
Kulttijohtajanne PTG :)Edelleen kutsun noita normaaleiksi vuorovaikutustaidoiksi. Ja molemmat vievät asiaa eteenpäin (muista tanssivertaus).
Mutta jos tuota haluaa pitää pelinä niin fine. Kivaa se joka tapauksessa on, siis olla ihmisen seurassa, joka hallitsee tuon "pelin".- Ex PUA
PlayTheGame kirjoitti:
Kulttijohtajanne PTG :)Ja taas kultin neitsyt-setä valehtelee.
On vähäsen myöhäistä sanoa ettei se ole "kourimista" kun sinä itse olet sitä täällä neuvonut tekemään, ja kultin johtajisto on nyt pinteessä koska he ovat vieneet sen naisten kuristamisen tasolle (tosin, raiskauksen suoritti naisia lutkitteleva kulttijohtaja, jota sinäkin ihailet).
Samoin Marianne on myöntänyt itse että harrastaa/on harrastanut lukuisia irtosuhteita ja on antanut pelimiehen käyttää itseään mälliviemärinä koko yön. Loistava naistuntemus meidän "pelimiehellämme". :D
Mitä tulee "Pelin" opetteluun, niin naisten seksuaalinen ahdistelu ja assburgerointi on itsensä -ei vain jalkaan ampumista - vaan suoranainen (sosiaalinen) itsemurha.
Ja meidän kulttijohtaja sinä et ole, vaan näiden muutaman toisen fanipojan. Mutta hyvä että sinäkin jo myönnät että kyseessä on kultti. - marianne89...
Ex PUA kirjoitti:
Ja taas kultin neitsyt-setä valehtelee.
On vähäsen myöhäistä sanoa ettei se ole "kourimista" kun sinä itse olet sitä täällä neuvonut tekemään, ja kultin johtajisto on nyt pinteessä koska he ovat vieneet sen naisten kuristamisen tasolle (tosin, raiskauksen suoritti naisia lutkitteleva kulttijohtaja, jota sinäkin ihailet).
Samoin Marianne on myöntänyt itse että harrastaa/on harrastanut lukuisia irtosuhteita ja on antanut pelimiehen käyttää itseään mälliviemärinä koko yön. Loistava naistuntemus meidän "pelimiehellämme". :D
Mitä tulee "Pelin" opetteluun, niin naisten seksuaalinen ahdistelu ja assburgerointi on itsensä -ei vain jalkaan ampumista - vaan suoranainen (sosiaalinen) itsemurha.
Ja meidän kulttijohtaja sinä et ole, vaan näiden muutaman toisen fanipojan. Mutta hyvä että sinäkin jo myönnät että kyseessä on kultti.= "lukuisia"
No jos sinulle 3 on lukuisia, niin sitten. Mutta muistaakseni sanoit itse täällä kerran jonkun kiivaamman väännön päätteeksi että valehtelisin ja että mulla olisi "varmasti ollut satoja panoja", eli siitä tuo muistikuva lukuisista varmaan johtuu. - Ex PUA
helka kirjoitti:
Edelleen kutsun noita normaaleiksi vuorovaikutustaidoiksi. Ja molemmat vievät asiaa eteenpäin (muista tanssivertaus).
Mutta jos tuota haluaa pitää pelinä niin fine. Kivaa se joka tapauksessa on, siis olla ihmisen seurassa, joka hallitsee tuon "pelin".Mikä on normaalia vuorovaikutusta ja sosialisoimista ei ole peli.
Joka kutsuu sitä peliksi on assburger.
Mitä tosin PUA-kultti tekee, on että se toisaalta hypettää näitä normaaleja taitoja, joiden oppimiseen kulttia ei edes tarvita, ja lisäksi vielä lisää siihen joko naisen seksuaalista ahdistelua tai muuta burgerointia, jolloin normaalitkin jutut vesittyvät ja lopputuloksena on creepy PUA.
Niin hurmaavia ne ovat, että näin monia adresseja (jotka ovat menneet läpi isolta osalta), niitä vastaan on tehty: http://keskustelu.suomi24.fi/node/12903423 - Ex PUA
marianne89... kirjoitti:
= "lukuisia"
No jos sinulle 3 on lukuisia, niin sitten. Mutta muistaakseni sanoit itse täällä kerran jonkun kiivaamman väännön päätteeksi että valehtelisin ja että mulla olisi "varmasti ollut satoja panoja", eli siitä tuo muistikuva lukuisista varmaan johtuu.Sinä itse myönsit, että niitä oli monia.
- marianne89...
Ex PUA kirjoitti:
Sinä itse myönsit, että niitä oli monia.
Jaa, olen puhunut tyyliin että "en ole itsekään aina harrastanut seksiä pelkästään parisuhteissa" ja "irtosuhteita on tullut itsekin joskus kokeiltua" mutta monesta en muista puhuneeni. Noista lauseista kyllä voi sinänsä saada käsityksen että niitä olisi ollut monta, etenkin silloin kun niissä ei sitä lukumäärää erikseen mainita.
- Ex PUA
PlayTheGame kirjoitti:
Kulttijohtajanne PTG :)Niin, ja vielä tämä:
"Naiset kun eivät ihastu sekunnissa, niin kuin visuaalisemmat miehet. "
Nainen osaa sanoa muutamissa sekunteissa, pitääkö miestä potentiaalisena, seksuaalisena kumppanina.
Lutkat totta kai antavat tällöin oitis pesää, mutta normaalit voivat haluta tutustua mieheen.
Taas tyypillinen PUA-harha on, että jos nyt alat grillaamaan naista ja stalkkaamaan tätä, se ihastuu sinuun. :D
Nykyisin heidän ei tarvitse lähetellä mällisin sormin ja tahroin koristeltua kirjettä, kun he voivat käyttää tekstiviestiä:
http://rs1img.memecdn.com/Stalker-level-999_c_127663.webp
Muistutus: nainen antaa, mies saa.
Et voi kontrolloida naista (paitsi jos raiskaat tai otat kurkusta kiinni, mutta se ei olel laillista, joten unohda) - Ex PUA
marianne89... kirjoitti:
Jaa, olen puhunut tyyliin että "en ole itsekään aina harrastanut seksiä pelkästään parisuhteissa" ja "irtosuhteita on tullut itsekin joskus kokeiltua" mutta monesta en muista puhuneeni. Noista lauseista kyllä voi sinänsä saada käsityksen että niitä olisi ollut monta, etenkin silloin kun niissä ei sitä lukumäärää erikseen mainita.
Ei kun minusta käyttämäsi sanamuotosi oli pikemminkin että "monia irtosuhteita" yms.
Tuo 3 muuten on se perus oppikirjaluku joka sanotaan partnerien määräksi, etenkin kun niitä on useampia. ;) - 30+30
helka kirjoitti:
Edelleen kutsun noita normaaleiksi vuorovaikutustaidoiksi. Ja molemmat vievät asiaa eteenpäin (muista tanssivertaus).
Mutta jos tuota haluaa pitää pelinä niin fine. Kivaa se joka tapauksessa on, siis olla ihmisen seurassa, joka hallitsee tuon "pelin"."Edelleen kutsun noita normaaleiksi vuorovaikutustaidoiksi."
99% ihmisistä kutsuisi viettelytaidoiksi. Se mikä on normaalia jurojen suomimiesten keskuudessa, siitä voidaan keskustella. - marianne89...
Ex PUA kirjoitti:
Ei kun minusta käyttämäsi sanamuotosi oli pikemminkin että "monia irtosuhteita" yms.
Tuo 3 muuten on se perus oppikirjaluku joka sanotaan partnerien määräksi, etenkin kun niitä on useampia. ;)Voi olla että se on ollut vaikkapa "useampi irtosuhde" (eli useampi kuin yksi), mutta turha siitä alkaa sen enempää vääntämään, koska jokatapauksessa se tuskin on ollut tuo "monia" tuossa muodossaan.
"Tuo 3 muuten on se perus oppikirjaluku joka sanotaan partnerien määräksi, etenkin kun niitä on useampia. ;)"
Juu ja vaikka netissä ei koskaan voi varmuudella tulla uskotuksi silloinkaan kun puhuu totta, niin tärkeintä on se että itse tietää oman lukunsa todeksi. :D - 8+6
Ex PUA kirjoitti:
Niin, ja vielä tämä:
"Naiset kun eivät ihastu sekunnissa, niin kuin visuaalisemmat miehet. "
Nainen osaa sanoa muutamissa sekunteissa, pitääkö miestä potentiaalisena, seksuaalisena kumppanina.
Lutkat totta kai antavat tällöin oitis pesää, mutta normaalit voivat haluta tutustua mieheen.
Taas tyypillinen PUA-harha on, että jos nyt alat grillaamaan naista ja stalkkaamaan tätä, se ihastuu sinuun. :D
Nykyisin heidän ei tarvitse lähetellä mällisin sormin ja tahroin koristeltua kirjettä, kun he voivat käyttää tekstiviestiä:
http://rs1img.memecdn.com/Stalker-level-999_c_127663.webp
Muistutus: nainen antaa, mies saa.
Et voi kontrolloida naista (paitsi jos raiskaat tai otat kurkusta kiinni, mutta se ei olel laillista, joten unohda)"Taas tyypillinen PUA-harha on, että jos nyt alat grillaamaan naista ja stalkkaamaan tätä, se ihastuu sinuun. :D"
No ei nyt niin kovin harhaista.
http://ellit.fi/suhteet/parisuhteessa/mikael-ja-metti-forssell-haluan-vaimoltani-jatkuvasti-huomiota
"Hän oli iskenyt silmänsä kauniiseen vaaleaan naiseen ja yritti viritellä tämän kanssa silmäpeliä. Tuo nainen, Metti Forssell, (o.s. Lukkarila) väisti katseet kääntämällä kasvonsa sivuun ja mietti, mitä mies oikein yritti.
Naistenmieheksi tituleerattu Mikael ei luovuttanut vaan marssi Metin ja tämän tyttökavereiden pöytään istumaan ja juttelemaan. Illan päätteeksi hän sai pitkän kinuamisen jälkeen Metiltä tämän puhelinnumeron.
Siitä alkoi kuukauden mittainen puheluiden ja tekstiviestien pommitus. Metti ei halunnut aloittaa suhdetta Mikaelin kanssa ja torjui treffikutsut kylmästi. Mikael oli kuitenkin jo terassilla istuessaan päättänyt, että Metti olisi hänen tuleva vaimonsa, joten hän ei luovuttanut." - Ex PUA
8+6 kirjoitti:
"Taas tyypillinen PUA-harha on, että jos nyt alat grillaamaan naista ja stalkkaamaan tätä, se ihastuu sinuun. :D"
No ei nyt niin kovin harhaista.
http://ellit.fi/suhteet/parisuhteessa/mikael-ja-metti-forssell-haluan-vaimoltani-jatkuvasti-huomiota
"Hän oli iskenyt silmänsä kauniiseen vaaleaan naiseen ja yritti viritellä tämän kanssa silmäpeliä. Tuo nainen, Metti Forssell, (o.s. Lukkarila) väisti katseet kääntämällä kasvonsa sivuun ja mietti, mitä mies oikein yritti.
Naistenmieheksi tituleerattu Mikael ei luovuttanut vaan marssi Metin ja tämän tyttökavereiden pöytään istumaan ja juttelemaan. Illan päätteeksi hän sai pitkän kinuamisen jälkeen Metiltä tämän puhelinnumeron.
Siitä alkoi kuukauden mittainen puheluiden ja tekstiviestien pommitus. Metti ei halunnut aloittaa suhdetta Mikaelin kanssa ja torjui treffikutsut kylmästi. Mikael oli kuitenkin jo terassilla istuessaan päättänyt, että Metti olisi hänen tuleva vaimonsa, joten hän ei luovuttanut."Ilmeisesti tuota uutista on jaettu jollain suomalaisella puppe-foorumilla, kun jo toinen laittaa sen minulle tänään (nyt tiedän miltä naissita tuntuu, kun kuulee saman openerin jo toisen kerran peräkkäin saman illan aikana).
Vastaukseni aiheeseen.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12919683/#comment-73419249 - Kіs-kіsu
Kis-kisu kuutamolla kirjoitti:
Ei naiset tajua pelimiesten motiiveista mitään. Miksi hän haluaisi sitouttaa jonkun sellaisen naisen josta ei ole kiinnostunut muuna kuin panona?
Just siksi, että se pano olisi saatavilla aina, kun satutaan tarviimaan.
Ei ole mikään suoritus saada kerran joltain seksiä. Se on, että saa hyvännäköisiä koulittuja terveitä miellyttämisenhaluisia kumppaneita, joiden kanssa ei tarvitse käyttää kondomia, jotka toteuttaa kaikki seksitoiveet ja jotka odottaa uskollisesti varalla. - Kіs-kіsu
Ex PUA kirjoitti:
Kyllä se seksi on se päämäärä ainoastaan, sillä naiset pidetään PUA-opeissa kohteina joilla yksinkertaisesti kasvatetaan panolukua.
Joten se menee pikemminkin niin päin, että mitä vaaditaan seksiin, se tehdään.
Jos se saadaan heti, voidaan poistua kassit tyhjinä, jos se taas vaatii naisen joka sitoutuu, niin se sitoututetaan.No et sinäkään mikään suuri rakastaja ole, sen verran voi päätellä.
- Aivopieru
Kіs-kіsu kirjoitti:
Tämä ei tarkoita sitä, että tämä mariannen tapaama olisi (tai ei olisi) pelimies.No ei ole. Vaan panna niin montaa kuin mahdollista, mahdollisimman hyvän näköistä. Leimata kaikki naiset omalla hajullaan. Se sydänten kerääminen tulee omalla painollaan mukaan jos tulee, ei sillä niin väliä ole.
- Gammaromeo
"Naiset rakastavat pelimiehiä, mutta vain taitavia sellaisia."
Jos joku mies onkin pelimies, niin mitä se loppujen lopuksi hänestä kertoo? Miehellä lienee keskimääräistä enemmän iskemisrohkeutta ja -taitoa ja useimmiten varmaankin keskimääräistä komeampi.
Mutta noin muuten em. mies voi olla melkein vaikka mitä sosioekonomiselta taustaltaan, harrastuksiltaan, päihteiden käytöltään, kiinnostuksen kohteiltaan jne. Eikä välttämättä mikään useiden suhteiden mies elämässään tai pettäjä, vaikka suhteeseen pääseminen olisikin hänelle keskiverto Keijoa helpompaa.
Jess! Eteni asiat sitten miten tahansa, niin tätä kokemusta ei voi kukaan sinulta pois ottaa eli nauti fiiliksestä! Ja lycka till ;)
- marianne89...
Kiitos :D Näinhän se on, että osin senkin takia tässä tulee jo fiilisteltyä koska olipahan mukava ja piristävä ilta jokatapauksessa.
- Örkki
Kokkeilemal se selvii... tarjoo pilluu ni siin se selvii...
- just-a-guy1
Mukava kuulla. Toivottavasti tuosta kehittyy vielä jotain. :)
Upea ja samalla raastava fiilis, tiedän!
Koko ajan odottaa, että tämä lopahtaa kohta ja mies löytää kiinnostavamman jne. Helkuttu sentään! :D
Toivotaan, että teidän juttu onnistuisi :)- marianne89...
Kiitos. Tuolla fiiliksellä kiusaaminen on tosiaan muutenkin tuttua, esim. tapauksissa joissa on jo ehditty alkaa deittailla... Alkuun ei joskus ole muuta tullut mietittyäkään, että milloin se toinen vaan "taas" katoaa ja yleensä vielä sanaakaan sanomatta. Pitäisi vaan jotenkin oppia olemaan sekä intoamatta liikaa että toisaalta olematta liian pessimistinenkään, mutta kylmän neutraali asenne on vaan aika mahdottomuus kun kyllähän sitä aina sisimmässään mielenkiintoisen ihmisen kohdalla jotain toivoo tapahtuvaksi... :D Silloinkin kun ajattelee, ettei se välttämättä ole realistista.
- Ex PUA
Kerroitko, vai jätätkö kertomatta hänelle panoistasi?
- plääh
Sulla on ilmiselvästi fetissi naisten panohistoriaan. Kuolaat täällä kieli pitkällä, josko joku nainen ilmoittaisi panojensa määrän. Siellä töhnäisessä kammiossasi tumputat käteen koko ajan kun olet palstalla.
- Hämärän rajoilta
Voin samastua. Kuten aiemmin jossakin ketjussa mainitsin, vähän aikaa sitten onnistuin herättämään kiinnostusta naisessa, joka on kaikessa liian paljon tasoni yläpuolella. Emme ole vielä tavanneet, mutta kuvaa (myös liikkuvaa) on lähetetty (ei mitään sopimatonta kuitenkaan) ja puhelimessa vierähtää helposti sellaiset 2-3 tuntia. Huumorintajumme ja ajattelutapamme perustavalla tasolla kohtaavat pelottavan hyvin, vaikka muuten, ainakaan pintapuolisesti, meillä ei ole oikeastaan mitään yhteistä.
Tuntuu, että jossakin vaiheessa mokaan tämän ja hänen kiinnostuksensa katoaa, ehkä yhtä nopeasti kuin ilmaantuikin. (Puhumattakaan siitä, että välimatkaa on valtavasti, ja hän asuu suunnalla, johon minulla ei omien jatko-opintosuunnitelmieni kannalta ole oikeastaan edes mahdollista muuttaa, ja hänellä puolestaan on siellä kaikki asiat niin hyvin mallillaan...) Hankala, jopa mahdoton tilanne siis, mutta nautin tästä niin kauan kunnes todellisuus nousee edessä seinänä pystyyn.- Ex PUA
Älä sure sitä minkä menetit, iloitse siitä mitä sinulla on nyt.
Myös minua voidaan pitää aika pessimistisenä, ja minkäs teet jos todellisuus tukee sitä.
Älä kuitenkaan anna tuon sataa tämän hetken riemuparatisi ylle. - marianne89...
Tsemppiä sinnekin. Hankalaa se on tosiaan niin kauan kuin pitää "velloa epätietoisuudessa" sen suhteen kehittyykö juttua lainkaan ja jos, niin mihin suuntaan se kehittyy. Yleensä se on paljon tuskallisempaa kuin että saisi vaan tietää heti ettei jutusta tule mitään.
"Mokausfiilis" on myös tuttu, sillä vaikka mokailu yleensä miehiin yhdistetään niin nainenkin voi helposti tuntea olevansa se "nolo mokaaja joka kuitenkin onnistuu möhlimään jotain viime hetkellä" silloin, jos on tapaaminen itseään paremmannäköisen miehen kanssa. Ja eron huomaa tosiaan keskusteluihin niiden tavallisempien/keskivertojen miesten kanssa, heidän kanssaan on paljon helpompi heittää vapautuneesti läppää eikä välttämättä niin jännitä omaa olemustaan ja sitä mitä toinen milloinkin susta ajattelee yms. - Hämärän rajoilta
Ex PUA kirjoitti:
Älä sure sitä minkä menetit, iloitse siitä mitä sinulla on nyt.
Myös minua voidaan pitää aika pessimistisenä, ja minkäs teet jos todellisuus tukee sitä.
Älä kuitenkaan anna tuon sataa tämän hetken riemuparatisi ylle."Älä sure sitä minkä menetit, iloitse siitä mitä sinulla on nyt."
Näin olen tehnytkin. Nautin nyt (hänen seurastaan ja havainnostani, että tunne-elämäni pystyy tekemään minut hölmöksi myös positiivisella tavalla), surraan sitten myöhemmin. - Ex PUA
Hämärän rajoilta kirjoitti:
"Älä sure sitä minkä menetit, iloitse siitä mitä sinulla on nyt."
Näin olen tehnytkin. Nautin nyt (hänen seurastaan ja havainnostani, että tunne-elämäni pystyy tekemään minut hölmöksi myös positiivisella tavalla), surraan sitten myöhemmin.Jep, ja jos liikaa alkaa stressaamaan, rupeaa helposti myös sabotoimaan sitä juttua alitajuisesti.
- Hämärän rajoilta
Ex PUA kirjoitti:
Jep, ja jos liikaa alkaa stressaamaan, rupeaa helposti myös sabotoimaan sitä juttua alitajuisesti.
Sabotoin sitten juttua täysin tietoisesti. Laitoin viestin, jossa pyysin anteeksi, että olen jättänyt oleellisia asioita itsestäni kertomatta, ja sitten kerroin kaiken luuseriudestani ja tilanteestani.
En vain enää jaksanut kierrellä noita vaikeita asioita ja yrittää pitää toista takertuneena oman epätodelliseen mielikuvaansa minusta. Tunsin itseni teeskentelijäksi ja oli selvää, että yhteydenpitomme jatkuessa totuus kuitenkin jossakin vaiheessa paljastuisi.
Se tuntui rehelliseltä ja helpottavalta. Ainoa mikä kaduttaa on se, etten saanut tätä aiemmin sanotuksi ja tehdyksi.
- ätmi
Kohta jännämies saa taas römpsää.
- scrg
Toivottavasti menee v ituiksi. Vastoinkäymiset opettaa ja vahvistaa.
- marianne89...
Vastoinkäymisiä kyllä ei kaipaisi enää yhtään. Ihan liian moni deittikumppani jonka kanssa en seksin asteelle koskaan kerinnyt oli jo sellainen (viimeaikaisimmista ei kylläkään onneksi kukaan, paitsi jos ei nyt sitten kohta juuri tämä nyt tavattu tapaus), samoin myös muutama pelkistä yhteen iltaan jääneistä jutuista.
- scrg
marianne89... kirjoitti:
Vastoinkäymisiä kyllä ei kaipaisi enää yhtään. Ihan liian moni deittikumppani jonka kanssa en seksin asteelle koskaan kerinnyt oli jo sellainen (viimeaikaisimmista ei kylläkään onneksi kukaan, paitsi jos ei nyt sitten kohta juuri tämä nyt tavattu tapaus), samoin myös muutama pelkistä yhteen iltaan jääneistä jutuista.
Eihän kukaan vastoinkäymisiä itselleen kaipaa. Mutta minun tulkintani avausviestistäsi on, että et ole mittaasi vielä alkuunkaan täyteen saanut.
- marianne89...
scrg kirjoitti:
Eihän kukaan vastoinkäymisiä itselleen kaipaa. Mutta minun tulkintani avausviestistäsi on, että et ole mittaasi vielä alkuunkaan täyteen saanut.
Jaa, jos tarkoitat sitä että suuret on kuvitelmat niin en minä kyllä omaa pärstääni kummoisena pidä enkä mylskään ole tuonnäköisiä miehiä pääasiallisina kohteinani ajatellut. Kautta aikain ovat/olisivat kelvanneet tavallisemman näköisetkin miehet (joskus aikanaan vielä todella paljonkin tavallisemman näköiset, osa kaikkein ensimmäisistä deittipartnereistani saattoi olla minkäpituisia hyvänsä ja myös vähän rujojakin). Mutta tottakai jokainen on silloin iloinen kun se osuu omalle kohdalle (etköhän itsekin olisi jos/kun kaunis nainen kohdallesi osuu, riippumatta siitä oletko heihin tottunut vaiko et, sitähän en voi sinusta tietää), vaikka se sitten olisi vain joitain kertoja elämässä.
- scrg
marianne89... kirjoitti:
Jaa, jos tarkoitat sitä että suuret on kuvitelmat niin en minä kyllä omaa pärstääni kummoisena pidä enkä mylskään ole tuonnäköisiä miehiä pääasiallisina kohteinani ajatellut. Kautta aikain ovat/olisivat kelvanneet tavallisemman näköisetkin miehet (joskus aikanaan vielä todella paljonkin tavallisemman näköiset, osa kaikkein ensimmäisistä deittipartnereistani saattoi olla minkäpituisia hyvänsä ja myös vähän rujojakin). Mutta tottakai jokainen on silloin iloinen kun se osuu omalle kohdalle (etköhän itsekin olisi jos/kun kaunis nainen kohdallesi osuu, riippumatta siitä oletko heihin tottunut vaiko et, sitähän en voi sinusta tietää), vaikka se sitten olisi vain joitain kertoja elämässä.
Jos mitään vakavasti kohtaamistani naisista muuttaisin, niin pääsääntöisesti korjattavaa olisi aivan muussa kuin ulkonäössä. Ulkonäkö on välttämätön asia ensimmäisen kynnyksen yli, mutta ei se kanna sen pidemmälle. Ja sinun koko ketjusi on etupäässä oman ja toisen ulkonäön vatvomista.
- firefox.
Itse en ymmärrä miksei sitä pusuakaan tuossa nyt sitten muka voinut vaihtaa, vaan piti kokolailla tökerösti työntää kaveri irti tuossa tilanteessa. Kyllä siinä varmasti kaverille vähän hölmö olo jäi, kun kerran yritti kumminkin. Mikä sinussa olisi rikkoutunut jos olisit pusun antanut miellyttävälle ja kiinnostavalle kaverille.... Kyllähän se minustakin ilman muuta olisi kuulunut tuohon kohtaan, ihan niin kuin tämäkin ajatteli.
- scrg
Ai kuulunut tuohon kohtaan? Kuka ne säännöt on määritellyt mitä mihinkin vaiheeseen kuuluu? Eikö ihmiset kohtaa paljon paremmin jos tekevät niinkuin itse haluavat eikä sen mukaan kuin olettavat jonkun normin mukaan kuuluvan toimia.
- firefox.
scrg kirjoitti:
Ai kuulunut tuohon kohtaan? Kuka ne säännöt on määritellyt mitä mihinkin vaiheeseen kuuluu? Eikö ihmiset kohtaa paljon paremmin jos tekevät niinkuin itse haluavat eikä sen mukaan kuin olettavat jonkun normin mukaan kuuluvan toimia.
Ei tässä siitä ole kyse. Elin vain tuon hetken mielessäni ja koin, että se pusu olisi siihen kuulunut ehdottomasti. En käsitä miksi tässä piti nyt väkisin riekkua friendzonella, kun olis voinu siirtyä samalla kertaa seuraavalle pysäkille.
- scrg
firefox. kirjoitti:
Ei tässä siitä ole kyse. Elin vain tuon hetken mielessäni ja koin, että se pusu olisi siihen kuulunut ehdottomasti. En käsitä miksi tässä piti nyt väkisin riekkua friendzonella, kun olis voinu siirtyä samalla kertaa seuraavalle pysäkille.
Tuossshan se ristiriita (etupäässä Mariannen sisäinen) onkin, että suudelman yritys oli mariannelle positiivinen signaali, vaikka hän ei siihen itse ollut valmis. Luontevampaa olisi mielestäni kuten ehdotitkin lähteä itse mukaan tai sitten haluta että vastapuolikaan ei olisi etenemässä nopeasti. Mutta en minä naisia muutenkaan tajua.
- marianne89...
scrg kirjoitti:
Tuossshan se ristiriita (etupäässä Mariannen sisäinen) onkin, että suudelman yritys oli mariannelle positiivinen signaali, vaikka hän ei siihen itse ollut valmis. Luontevampaa olisi mielestäni kuten ehdotitkin lähteä itse mukaan tai sitten haluta että vastapuolikaan ei olisi etenemässä nopeasti. Mutta en minä naisia muutenkaan tajua.
Nojaa, mielestäni se ei vielä tarkoita pakkeja jos ei heti tapaamisiltana suutele. Kieltämättä nykyisin kyllä tunnutaan olettavan että ekoilla tai tokilla treffeillä viimeistään saadaan suudelma, mikäli nainen on kiinnostunut. Mutta löytyypä jopa omasta kaveripiiristäni sen verran "tiukkiksiakin" tämän suhteen, että ovat yrittäneet olla mua neuvomassa omaan tyyliinsä seuraavasti: "sillon kun mä haluun vähän vakavamman suhteen, niin en mä vielä ekoilla treffeillä suutele, tokilla saatan ehkä varovaisesti suudella, mutta ehdottomasti vain tosi kevyen suudelman ja ilman kieltä". Rehellisesti sanoen, jos kiinnostusta mieheen on ollut niin se suudelma kyllä yleensä on tullut ekojen treffien lopuksi tai joissain tapauksissa tokilla treffeillä - mutta ei tosiaan edelleenkään juuri koskaan itse tapaamisiltana.
En vaan haluaisi ohjata tilannetta liian nopeasti seksiä kohti, koska suudelman jälkeenhän seuraava askel on mieheltä alkaa vongata. Valtaosalle tapaamistani miehistä kun valitettavasti se että suudellaan on muka heti merkki siitä että nyt on samantien lupa alkaa valuttaa kättä naisen housuihin (ja sitten naisen reaktioista riippuen riisumaan jo tämän housuja), vaikka omassa ajatusmaailmassani suudelmiin siirrytään jo reilusti ennen seksiä (tämä siis olisi ihanne, mutta olen kyllä molempien eksien kanssa siirtynyt suht nopeasti seksiin, ja siitä tiedänkin ettei se ole todellakaan juttuni).
En tiedä onko sitten tilanteessa, jossa toinen kotiin asti saatetaan ihmisillä erilaiset odotukset: että sellaisen jälkeen juttua jatkamaan kiinnostuneen naisen "oletettaisiin" antavan "kiitokseksi" suudelman. Mua nimittäin ei muistaakseni kukaan mies ennen tätä ole kotiin saattanut (korkeintaan muutamat ovat autolla normitreffien jälkeen kotiovelle heittäneet, mikäli treffeille on tyypin autolla lähdetty) niin ei ole juuri vertailukohtaa siitä, mitä yleensä oletaan. Ja tässä tapauksessa vain itse en halunnut riskeerata, että juttu menisi heti alussa liian fyysiseksi (ehkä myös osin sen "pelimiestutkan" piippauksen takia).
Otan tässä itsekkään vaihteen, myönnän, mutta jotenkin surettaa taas, että aivan kaikilla muilla - jopa palstan miehillä - tuntuu elämä tuovan eteen kaikenlaista kivaa. Toisaalta surettaa jo sekin, että asia vaivaa minua, vaikka kenenkään teidän onni ei ole minulta pois. Ainoa lohtu on, että kaksi tuttua milffiä pyysi minua tänään privaattiseurakseen täksi illaksi. (Tietysti kaverimielessä, mutta heitän tuon nyt tuohon siinä toivossa, että joku lukisi rivien välistä enemmän kuin siellä onkaan, ja samalla voin valehdella itselleni ja maailmalle että tapahtuu tässä minullekin kuitenkin jotain).
- scrg
No ei minulta kukaan milf ole ikinä mitään pyytänyt, joten onhan tuo jotain. Munaa vaillahan ne tuollaiset milffit kuitenkin on, eikö vain? Älä tuota pettymystä.
scrg kirjoitti:
No ei minulta kukaan milf ole ikinä mitään pyytänyt, joten onhan tuo jotain. Munaa vaillahan ne tuollaiset milffit kuitenkin on, eikö vain? Älä tuota pettymystä.
Viehättävien tätinaisten kohdalla kyllä käy toisinaan mielessä, kaipaisivatko he jotain säpinää vakiintuneisiin elämäntilanteisiinsa, tai että onkohan heillä jotain likaisia, salaisia fantasioita kaverimiehen turmelemisesta. Sitten järkiinnyn ja tajuan, että vaikka he olisivatkin "munaa vailla", niin luultavasti he etsisivät lähemmäs ikäisensä statusmiehen lämpöä ja supliikkia.
En nyt oikein osaa kusettaa, en tietenkään sekaantuisi näihinkään rouviin, eikä tulisi mieleenkään oikeasti kuvitella tai yrittää jotain. Piristää sentään vähän vain ajatus, että seurani kelpaa, ja naisina he kuitenkin ovat virkistävää rupatteluseuraa. Menkööt nyt sen taannoisin "pitäisi tavata ihmisiä"-lupauksen piikkiin. Siltikin kutkuttaa ihmetellä, miksi he pyysivät minua seurakseen, kun tiedän että heille olisi (nyt yksityiskohtiin menemättä) tarjolla muitakin.- marianne89...
Ei tuossa minusta mitään itsekästä sinällään ole että saattaa surettaa, itsekästä olisi sanoa jollekulle seurustelevalle että "ei sullakaan saisi olla suhdetta kun ei mullakaan ole", mikä on kuitenkin ihan eri asenne kuin tuo omasi, joka on aika inhimillinen.
Toki minuakin joskus surettaa silloin kun on yksinäisiä kausia ja näen että kaikki kaverit ja tutut, jopa valtaosa fb-tuttuja (myös - ihan näin sivuhuomiona - atmit sellaiset, eräskin tuli juuri isäksi ja on minua 3 vuotta nuorempi) seurustelee, ja niin monen kohdalla senhetkinen suhde lisääksi hyvin vakiintunut. Moni lienee kokenut sen tunteen joskus.
Kaikkein ketuttavin tunne omalla kohdallani tähän liittyen oli se, kun yksi kavereistani alkoi 3 PÄIVÄÄ eron jälkeen volista että "mun on pakko saada uus mies kun en kestä ENÄÄ olla sinkku" - ja itse siis en vielä tuohon aikaan ollut koskaan seurustellut edes päivän saati viikon verran, joten se tuntui kieltämättä jo aika pahalta. - Epätasapaino
lord.boredom kirjoitti:
Viehättävien tätinaisten kohdalla kyllä käy toisinaan mielessä, kaipaisivatko he jotain säpinää vakiintuneisiin elämäntilanteisiinsa, tai että onkohan heillä jotain likaisia, salaisia fantasioita kaverimiehen turmelemisesta. Sitten järkiinnyn ja tajuan, että vaikka he olisivatkin "munaa vailla", niin luultavasti he etsisivät lähemmäs ikäisensä statusmiehen lämpöä ja supliikkia.
En nyt oikein osaa kusettaa, en tietenkään sekaantuisi näihinkään rouviin, eikä tulisi mieleenkään oikeasti kuvitella tai yrittää jotain. Piristää sentään vähän vain ajatus, että seurani kelpaa, ja naisina he kuitenkin ovat virkistävää rupatteluseuraa. Menkööt nyt sen taannoisin "pitäisi tavata ihmisiä"-lupauksen piikkiin. Siltikin kutkuttaa ihmetellä, miksi he pyysivät minua seurakseen, kun tiedän että heille olisi (nyt yksityiskohtiin menemättä) tarjolla muitakin.Mukavuus vs. resurssi. Naiset arvioi miestä tuolla asteikolla. Sä olet mukava, mutta sulla ei ole resursseja. Siis jotain mitä voisit miehenä tarjota naiselle. Klassinen kamupoika siis. Jännämiehellä on taas resursseja, jotain sosiaalista tarjottavaa, jännitystä, mutta ei ole välttämättä mukava. Ihanteellisella miehellä on molempia.
- PlayTheGame
Epätasapaino kirjoitti:
Mukavuus vs. resurssi. Naiset arvioi miestä tuolla asteikolla. Sä olet mukava, mutta sulla ei ole resursseja. Siis jotain mitä voisit miehenä tarjota naiselle. Klassinen kamupoika siis. Jännämiehellä on taas resursseja, jotain sosiaalista tarjottavaa, jännitystä, mutta ei ole välttämättä mukava. Ihanteellisella miehellä on molempia.
Jep. Klassinen lover vs provider-dilemma, tai alfamies vs betamies. Alfalla on resursseja, beta on valmiimpi sitoutumaan.
Sellainen huomio, että toisin kuin luullaan, alussa ei välttämättä tarvitse olla valtavasti kumpaakaan jos vain näiden suhde on suurin piirtein oikea. Silloin on yleensä aikaa nostaa molempien tasoa. Mutta jos nämä ei ole järkevässä suhteessa keskenään, voi tulla äkkiä pakit.
Eli yks tapa mitata vuorovaikutusta naisen kanssa on vähäsen funtsia olisko nyt jompaa kumpaa liikaa toisen kustannuksella? Jos nainen on tylsistynyt ja/tai ihan täysin neutraali, lover puuttuu. Jos nainen on kiinnostunut mutta meinaa karata ja vaikuttaa tosi jännittyneeltä/varautuneelta, se ei luota suhun ja silloin on aika laittaa provider puolta kehiin.
Yleensä kuitenkin niin päin että on parempi ensin näyttää se lover puoli. Tää on syy miksi herrasmiehet ei saa naista, koska ne yrittää ensin näyttää olevansa mukavia ja sitten että sieltä löytyy se rakastajakin. On vähemmän uskottavaa, koska jo alussa viestitetään että on tarvetta saada nainen ja siksi ollaan liiankin mukavia naiselle jota ei edes tunneta kovin hyvin. Harvemmin toimii. Sen sijaan jos olet alfa ja osoittaudutkin mukavaksi, nainen tuntee että hän on voittanut sut ja sun resurssit omakseen. On syynsä miksi elokuvissakin bad boyn sisältä löytyy nice guy, eikä päinvastoin ;)
- hurmos rulettaa
Hurmaava tunne on tietysti jeeees mitä enemmissä määrin, mutta mielestäni kuvauksesi "perusolemukseltaan "itseään täynnä olevan pelurin näköinen"" ja herrasmies ovat kyllä keskenään aika lailla ristiriidassa?
- marianne89...
"Perusolemukseltaan "itseään täynnä olevan pelurin näköinen"" oli siis mikä tuli ensimmäisenä mieleen hänet nähdessäni (vähintään niiden muutaman ekan sekunnin ajan). Osasihan hän sitten kun hänen kanssaan jutteli olla todella mukava, mutta vaikutti kuitenkin sen perusteella miten kavereidensa seurassa elehti ja läppäili semmoiselta vähän "äijämäiseltä" (taas sen senhetkisen olemuksen, ei niinkään varsinaisten sanomisten tai tekemisten perusteella).
Herrasmies taas viittaa hänen huomaavaiseen käytökseensä kotiinsaaton aikana ja sen jälkeen, plus siihen ettei sitä suoraan kiinnikäyvää törkeyttä esiintynyt.
- ht ...
"No suudella hän kylläkin kotiovella yritti halailtuamme ensin pitkään, --"
Eli komea mies, jonka ilmeisesti tavannut vasta kyseisenä iltana ja yritti jo kotiovella suudella?
No, ainahan kyse voi olla vain itsevarmasta, mutta uskollisesta normimiehestä, joka silti hakee ihan tosissaan suhdetta. (Melkein uskon siihen itsenkin kun oikein pinnistelen) :P
...Kunhan marianne et sitten tule palstalle jälkikäteen selittämään kuinka kaikki miehet ovat sikoja. Jos tekee mieli kyseistä miestä, niin pidä hauskaa ja hoida hommat, mutta älä kadu jälkikäteen äläkä syyttele miehiä.- marianne89...
Olenko joskus täällä sanonut kaikkia miehiä sioiksi, vaikka tämä ei todellakaan olisi ensimmäinen kerta kun pettyisin? Sitä "kaikki"-sanaa näkee valitettavasti useammin kiihko-atm:ien naisia koskevissa viesteissä.
Ei, pysyn alkuperäisessä kannassani, joka siis oli seuraava:
"Siinä tapauksessa tälle ketjulle ja sen "hurmaavalle tunteelle" saa toki nauraa... Onhan tämä vielä ihan liian varhaista hehkuttaa..." - Soidintanssi
Kyllä mäkin olisin yrittänyt. Jos ei olisi yrittänyt niin marianne olisi pitänyt homona tai olisi ajatellut että hänessä on jotain vikaa, kun mies ei mitään yrittänyt. Miehen pitää aina yrittää jotta nainen pääsee torjumaan ja voi tuntea olevansa jotenkin moraalinen olento. Kyse on tällaisesta yhteisestä leikistä, jonka säännöt pitää tuntea, mutta ääneen niistä ei saa puhua.
- marianne89...
Soidintanssi kirjoitti:
Kyllä mäkin olisin yrittänyt. Jos ei olisi yrittänyt niin marianne olisi pitänyt homona tai olisi ajatellut että hänessä on jotain vikaa, kun mies ei mitään yrittänyt. Miehen pitää aina yrittää jotta nainen pääsee torjumaan ja voi tuntea olevansa jotenkin moraalinen olento. Kyse on tällaisesta yhteisestä leikistä, jonka säännöt pitää tuntea, mutta ääneen niistä ei saa puhua.
"Jos ei olisi yrittänyt niin marianne olisi pitänyt homona tai olisi ajatellut että hänessä on jotain vikaa, kun mies ei mitään yrittänyt."
Kiitos naurunpyrkähdyksestä, mutta tosiasiassa arvostan miestä joka ei ole heti fyysisesti kimpussa. Kieltämättä hieman nuorempana ajattelin eräästä miehestä joka selvästi tykkäsi viettää usein aikaa kanssani mutta ei tehnyt alkuun minkäänlaisia fyysisiä siirtoja, että kiinnostaako sitä sittenkään kun ei niin ekoilla kuin tokillakaan treffeillä yrittänyt edes suudella, ja kun kaverit olivat vielä mukana hokemassa että "onpa outoa, se ei selvästi himoitse sua jos ei kerta ees yritä, niin parempi unohtaa" niin typeränä ja tuolloin epävarmana olin tosiaan sitä mieltä että "jaahas, se ei halua minua seksuaalisesti" (homoksi en sentään ajatellut, mielestäni on lapsellista ajatella että pelkkä yksi piirre riittäisi tunnistamaan homon, ja etteikö heteromieskin saisi osata hillitä itseään, mitään villieläimiähän me kun emme ole; tosin ei sillä, aika lapsellista oli kyllä tuo kavereiden mielipiteelle suuren painoarvon antaminenkin). Karvasta oli myöhemmin tajuta, että olisi ollut parempi arvostaa sitä käytöstä tuolloin, sillä tuollaisia miehiä ei tule vastaan juuri koskaan.
Mutta kyse oli ennen kaikkea siitä, etten ollut nähnyt ennen moista miestä, joka ei olisi viimeistään ekojen treffien lopussa vähintäänkin yrittämässä suudelmaa. Mutta nähtyäni omin silmin tuon "ihmeen" täytyy sanoa, että sitä esimerkkitapausta vastaava mies olisi oikea unelma. - ht ...
marianne89... kirjoitti:
Olenko joskus täällä sanonut kaikkia miehiä sioiksi, vaikka tämä ei todellakaan olisi ensimmäinen kerta kun pettyisin? Sitä "kaikki"-sanaa näkee valitettavasti useammin kiihko-atm:ien naisia koskevissa viesteissä.
Ei, pysyn alkuperäisessä kannassani, joka siis oli seuraava:
"Siinä tapauksessa tälle ketjulle ja sen "hurmaavalle tunteelle" saa toki nauraa... Onhan tämä vielä ihan liian varhaista hehkuttaa..."Juu. No kyse ei ollut ehkä siitä että olisin olettanut että haukkuisit kaikkia miehiä sioiksi. Olen vaan viime aikoina kuullut naisen suusta taas kuinka miehet ovat sikoja (ei muuten kohdistunut itseeni ;) - Ja tietysti sitten taas tollaisessa tilanteessa sitä miettii hiljaa päässään että milläköhän kriteerillä se viimeisin mies on taas kerran tullu valittua.
Jotenkin vaan toi tarina minkä kerroit oli taas sellainen että ihan ensimmäisenä tuli mieleen että tässäpä taas varmaan yksi sellainen mies, josta jälkikäteen kuulee ton "kaikki miehet on sikoja" lausahduksen tai jonkun muun vastaavan. :)
Mutta oikeastihan en pysty asiaa arvioimaan kun en ole ollut paikalla oikeasti näkemässä sitä miestä ja sen käytöstä. Ei muuta kuin onnea matkaan jos päätät kokeilla kepillä jäätä. Ehkä se voi kannattaakin, kunhan ei asiaa jälkikäteen kadu tai vedä siitä mitään yleistyksiä jos ne ennakkoluulot toteutuu. - ht ...
marianne89... kirjoitti:
"Jos ei olisi yrittänyt niin marianne olisi pitänyt homona tai olisi ajatellut että hänessä on jotain vikaa, kun mies ei mitään yrittänyt."
Kiitos naurunpyrkähdyksestä, mutta tosiasiassa arvostan miestä joka ei ole heti fyysisesti kimpussa. Kieltämättä hieman nuorempana ajattelin eräästä miehestä joka selvästi tykkäsi viettää usein aikaa kanssani mutta ei tehnyt alkuun minkäänlaisia fyysisiä siirtoja, että kiinnostaako sitä sittenkään kun ei niin ekoilla kuin tokillakaan treffeillä yrittänyt edes suudella, ja kun kaverit olivat vielä mukana hokemassa että "onpa outoa, se ei selvästi himoitse sua jos ei kerta ees yritä, niin parempi unohtaa" niin typeränä ja tuolloin epävarmana olin tosiaan sitä mieltä että "jaahas, se ei halua minua seksuaalisesti" (homoksi en sentään ajatellut, mielestäni on lapsellista ajatella että pelkkä yksi piirre riittäisi tunnistamaan homon, ja etteikö heteromieskin saisi osata hillitä itseään, mitään villieläimiähän me kun emme ole; tosin ei sillä, aika lapsellista oli kyllä tuo kavereiden mielipiteelle suuren painoarvon antaminenkin). Karvasta oli myöhemmin tajuta, että olisi ollut parempi arvostaa sitä käytöstä tuolloin, sillä tuollaisia miehiä ei tule vastaan juuri koskaan.
Mutta kyse oli ennen kaikkea siitä, etten ollut nähnyt ennen moista miestä, joka ei olisi viimeistään ekojen treffien lopussa vähintäänkin yrittämässä suudelmaa. Mutta nähtyäni omin silmin tuon "ihmeen" täytyy sanoa, että sitä esimerkkitapausta vastaava mies olisi oikea unelma."Mutta kyse oli ennen kaikkea siitä, etten ollut nähnyt ennen moista miestä, joka ei olisi viimeistään ekojen treffien lopussa vähintäänkin yrittämässä suudelmaa."
Oho... Millaisia miehiä oikein treffailet? - kaksoisstandardit
ht ... kirjoitti:
"Mutta kyse oli ennen kaikkea siitä, etten ollut nähnyt ennen moista miestä, joka ei olisi viimeistään ekojen treffien lopussa vähintäänkin yrittämässä suudelmaa."
Oho... Millaisia miehiä oikein treffailet?Ujoista miehistä pitävä marianne treffailee lähinnä pelimiehiä ja panomiehiä.
- marianne89...
kaksoisstandardit kirjoitti:
Ujoista miehistä pitävä marianne treffailee lähinnä pelimiehiä ja panomiehiä.
Jaa no treffeillä on tullut käytyä monen erilaisten miesten kanssa, mutta tämänastisista seksipartnereista ainoastaan yksi on ollut pelimies. Loput sen sijaan olleet ujoja ja jopa vähän atm:imäisiä (ja yksi sen lisäksi kokematonkin) tai sopivalla tavalla sosiaalisia, kuitenkin luonteeltaan reiluja ja "kunnollisia" taviksia.
- ht ...
kaksoisstandardit kirjoitti:
Ujoista miehistä pitävä marianne treffailee lähinnä pelimiehiä ja panomiehiä.
Sanoiko marianne jossain pitävänsä ujoista? Ainakin tosiaan aloituspostauksesta päätellen ja tosta kommentista että mariannen treffien jälkeen kaikki miehet yrittää suudella, on lienee selvää että marianne ei pidä ujoista.
Kuten moni muukin nainen niin arvostaa ilmeisesti sitä että mies olisi hillityn uskollinen eikä mikään heti kaikkiin naisiin kiinni käyvä pelimies (mistä tuo tarina tuosta miehestä, joka ei alkanut lääpppimään kertoo)... Mutta kuten moni muukin nainen, niin silti tunnetasolla hurmaantuu niistä itsevarmemmista ja heti tunteensa osoittavista (sopivassa määrin käsiksi käyvistä) miehistä.
Eikös tuo ole ihan normaalia parikymppiseltä naiselta. Eikä mikään kaksoisstandardi. Vaan se järjen ja tunteiden iänikuinen konflikti. :) - marianne89...
ht ... kirjoitti:
Juu. No kyse ei ollut ehkä siitä että olisin olettanut että haukkuisit kaikkia miehiä sioiksi. Olen vaan viime aikoina kuullut naisen suusta taas kuinka miehet ovat sikoja (ei muuten kohdistunut itseeni ;) - Ja tietysti sitten taas tollaisessa tilanteessa sitä miettii hiljaa päässään että milläköhän kriteerillä se viimeisin mies on taas kerran tullu valittua.
Jotenkin vaan toi tarina minkä kerroit oli taas sellainen että ihan ensimmäisenä tuli mieleen että tässäpä taas varmaan yksi sellainen mies, josta jälkikäteen kuulee ton "kaikki miehet on sikoja" lausahduksen tai jonkun muun vastaavan. :)
Mutta oikeastihan en pysty asiaa arvioimaan kun en ole ollut paikalla oikeasti näkemässä sitä miestä ja sen käytöstä. Ei muuta kuin onnea matkaan jos päätät kokeilla kepillä jäätä. Ehkä se voi kannattaakin, kunhan ei asiaa jälkikäteen kadu tai vedä siitä mitään yleistyksiä jos ne ennakkoluulot toteutuu.Kiitos. Itsellä oli alussa tuon ennakko-olettamuksen takia päällimmäinen ajatus tyypin nähdessäni, että ei varmaan tulla edes toimeen keskenämme. Mutta nimenomaan se illan mittaan näkynyt oletettua hienovaraisempi käytös vähän pehmensi ennakko-olettamusta.
Olet kyllä oikeassa siitä että se että jostakusta ensin tulee mieleen että näyttää "itseriittoiselta pleijeriltä" ei ole otollisin lähtökohta oikeaan suhteeseen tähtäävän tapailun alkamiseen. Sellaisen lähestyessä kun ollaan täysin onnenkantamoisen varassa. - marianne89...
ht ... kirjoitti:
Sanoiko marianne jossain pitävänsä ujoista? Ainakin tosiaan aloituspostauksesta päätellen ja tosta kommentista että mariannen treffien jälkeen kaikki miehet yrittää suudella, on lienee selvää että marianne ei pidä ujoista.
Kuten moni muukin nainen niin arvostaa ilmeisesti sitä että mies olisi hillityn uskollinen eikä mikään heti kaikkiin naisiin kiinni käyvä pelimies (mistä tuo tarina tuosta miehestä, joka ei alkanut lääpppimään kertoo)... Mutta kuten moni muukin nainen, niin silti tunnetasolla hurmaantuu niistä itsevarmemmista ja heti tunteensa osoittavista (sopivassa määrin käsiksi käyvistä) miehistä.
Eikös tuo ole ihan normaalia parikymppiseltä naiselta. Eikä mikään kaksoisstandardi. Vaan se järjen ja tunteiden iänikuinen konflikti. :)Nojaa, on kokemusta että se epäsuosittu, rujohko ja päällepäin ujokin mies voi käyttäytyä tuolla lailla ja nehän ne isoimmat pettymykset ovat olleetkin, kun heidän suhteensa on odottanut tietysti enemmän kuin komeiden (joita hassua kyllä aikanaan ollessani epävarma enemmän jopa pelkäsin) miesten. Osa nimittäin niistä epäsuosituistakin miehistä varsinkin nuorena (15-20-v.) tavoittelee vakavissaan ainoastaan niitä kauneimpia naisia.
- ht ...
marianne89... kirjoitti:
Nojaa, on kokemusta että se epäsuosittu, rujohko ja päällepäin ujokin mies voi käyttäytyä tuolla lailla ja nehän ne isoimmat pettymykset ovat olleetkin, kun heidän suhteensa on odottanut tietysti enemmän kuin komeiden (joita hassua kyllä aikanaan ollessani epävarma enemmän jopa pelkäsin) miesten. Osa nimittäin niistä epäsuosituistakin miehistä varsinkin nuorena (15-20-v.) tavoittelee vakavissaan ainoastaan niitä kauneimpia naisia.
Aivan kuten naiset nuorena, niin myös miehet nuorena eivät vielä tiedä sitä omaa tasoaan ja millaiseen kumppaniin omat rahkeet riittää.
- marianne89...
ht ... kirjoitti:
Aivan kuten naiset nuorena, niin myös miehet nuorena eivät vielä tiedä sitä omaa tasoaan ja millaiseen kumppaniin omat rahkeet riittää.
Minulle se kyllä kiusauksen kautta selvisi jo esiteini-iässä, mutta eiköhän tuo valtaosaan päde että alle 18-vuotiaina lähes kaikki tavoittelevat niitä parhaimman näköisiä. Siinä mielessä omalla kohdallani tuo on mennyt täysin nurinkurisesti, että tuosta kiusaamisesta johtuen vielä lukioiässä mulle olisi kelvannut minkätahansa näköinen mies (ainoa kriteeri miehelle tuolloin huonoitsetuntoisena olisi ollut ikä, sanon siksi oliSI ettei siinä iässä ehdokkaita vielä ollut tarjolla ainoatakaan). Nykyisin sen sijaan peruskriteerejä on sentään vähän enemmän: mm. ulkonäön osalta tuon lukioiän "kaikki käy"-asenteen sijaan vaatimus on, että pystyy kuitenkin toista päin suudellessa katsomaan, mutta siihen riittää ihan tavallisen pulliaisen naamakin.
- Kiltti atm
Annoit minulle pakit ja lähdit pelimiehen kanssa treffeille.
Varmaan hienoa saada kohta munaa. Muista kumit sitten?- marianne89...
Pakkien antaminen "kilteille atm:lle" riippuu erittäin paljon sen kiltin atm:n muista ominaisuuksista. En todellakaan ole antanut kaikille kilteille miehille pakkeja, esim. eka eksä oli erittäin stereotyyppinen kiltti mies ja myös aika lailla atm-luokitukseen sopiva lähes kaikilta muilta ominaisuuksiltaan paitsi ulkonäöltään. Nykyisin olisin kieltämättä jo varovaisempi "atm"-luokitukseen menevien miesten kanssa, koska aina ei tiedä minkä suuruusluokan patoumia taustalta saattaa löytyä.
Myös ensimmäinen suutelukumppanini ja ensimmäinen treffikumppanini oli niin atm kun olla ja voi (ikäluokkamme lyhin, kasvoilta rujo, ujo, jatkuvasti irkkaava ja koneella pelaava nörtti johon muut lukiomme naiset eivät kahta kertaa katsoneet).
- mies 86
Lähtisitkö Bicky Royal-miehen kanssa treffeille jos hän pyytäisi? Kiinnostuksesta kysyn, en edes odota rehellistä vastausta...
- marianne89...
Sen mainosvideon perusteella, on jo ulkoisesti kyllä hyvin kaukana omasta maustani (tykkään oikeastaan enemmän hoikista, vaikka sitten vähän lihaksettomistakin tyypeistä). Luonteestahan en voi puhua, koska kyseessä on näyttelijä eikä voi tietää vastaako mainos miltään osin hänen omaa luonnettaan. Jos olisi luonteeltaan omaa makuani vastaava, niin saattaisin "ulkoisista puitteista" huolimatta kyllä treffeille lähteä.
On kyllä myös vähän "liian tumma" kaveri. Muuten hiusten- tai silmienvärillä ei ole kauheasti merkitystä (vaikka siniset parhaat ovatkin), mutta itsellä on tullut mieleen että varmaan tuolla on taustalla maahanmuuttajaverta sillä syntyperäiset belgialaiset harvemmin tuolta näyttävät.
Ja tämä oli kyllä ihan rehellinen mielipide.
- huoh nokosille
"...mutta niin superharvinaista herkkua ylipäänsä kenenkään lähestyminen on (viimeksi tapahtui jotain kuukausi sitten..."
zzz
kokeile olla 34 vuotta ilman mitään kiinnostusta toiselta sukupuolelta- ht ...
Kaikki on suhteellista. Joillekin se kuukausi tuntuu pitkältä ajalta. Toisille joku 10 vuotta tuntuu pitkältä ajalta. :D
- ätmi.
Kohta saat munaa ja on sitten hurmaava tunne
- bobobobo
helka kirjoitti:
Se on
marianne89. Eli syntynyt 1989. Tuon ikäiselle munan saaminen ei ole niin ainutlaatuinen juttu, halukkaita miehiä kyllä riittää pilvin pimein jos ei muuta halua.
- marianne89...
bobobobo kirjoitti:
marianne89. Eli syntynyt 1989. Tuon ikäiselle munan saaminen ei ole niin ainutlaatuinen juttu, halukkaita miehiä kyllä riittää pilvin pimein jos ei muuta halua.
Joo ei se pelkkä seksi jaksa napata ja siitä se johtuukin miksen antanut miehen vielä suudellakaan... Koska en halua, että tuo alkaa olettaa että pääsee turhan pian "itse asiaan" kun pelkkä seksi ei jaksa nykyisellään kauheasti kiinnostaa (eikä tosiaan sellaisenaan tuo sitä hurmaavaa tunnettakaan, yleensä päinvastoin paska fiilis seurannut jos ei ole ollut aitoon suhteeseen tähtäävästä jutusta kyse). Eli omalla kohdallani se on joko kaikki tai ei mitään, ja jos sen takia häipyy että olen "hankala" niin ei hän silloin edes odota meidän kahden jutulta sitä mitä itse haluan.
- ht ...
marianne89... kirjoitti:
Joo ei se pelkkä seksi jaksa napata ja siitä se johtuukin miksen antanut miehen vielä suudellakaan... Koska en halua, että tuo alkaa olettaa että pääsee turhan pian "itse asiaan" kun pelkkä seksi ei jaksa nykyisellään kauheasti kiinnostaa (eikä tosiaan sellaisenaan tuo sitä hurmaavaa tunnettakaan, yleensä päinvastoin paska fiilis seurannut jos ei ole ollut aitoon suhteeseen tähtäävästä jutusta kyse). Eli omalla kohdallani se on joko kaikki tai ei mitään, ja jos sen takia häipyy että olen "hankala" niin ei hän silloin edes odota meidän kahden jutulta sitä mitä itse haluan.
Hyvä. Muista pitää tuo asenne. Niin ei tartte ihmetellä jälkikäteen että miten mies paljastuikin pelimieheksi, tms.
Mutta samalla kun teet noin, niin muista sit jollain muulla keinolla (kuten ihan sanomalla), kertoa että olet miehestä kiinnostunu jos oikeasti olet. Muuten mies voi tulkita vastahakoisen asenteesi että et oo kiinnostunu. Tai että sinua ei tule koskaan se seksi kiinnostamaankaan. Tiedäthän... "kommunikointi", se juttu mikä tuntuu aina olevan niin pirun vaikeaa.:) Mutta joka voi tehdä sen eron että toimiiko juttu vai ei.
- Kiltti atm
Minusta et edes huomaisi että olen atm. En tietenkään sitä sano koskaan naiselle jos tilaisuus tulee. Osaan kyllä käyttäytyä olla asiallainen.
- jhjhjkjlklk
No mistäpä sitä tietää mikä on miehiään. Tosin jos katsoisin kuuluvani "liian komea"-kategoriaan näin miehenä, niin enpä tiedä miten käyttäytyisin naisten seurassa. Siitä ei ole kokemusta. Mutta onhan aina olemassa mahdollisuus että ei ole häntäheikki.
On tosiaan hyvin vaikea sanoa että onko mies tosissaan vai ei, mutta tiedän että niitäkin miehiä on, jotka todella ovat tosissaan.
Ei tästä elämästä koskaan tiedä. Mikään ei ole varmaa. Se, että nyt alat toimimaan niin että et ns. anna ei vielä välttämättä tarkoita mitään. Kyllä niitäkin miehiä on nähty, jotka pelaavat koko ajan kaikkien mahdollisten kanssa, vaikka oma tyttöystävä vetää tiukempaa linjaa.
Mitä tarkoitan on se, että elämä on tässä ja nyt, kysymys on siitä millä panoksilla itse olet mukana. Jos haluat high roller-tyyppistä jackpottia, niin pitää jossain takapersuuksissa olla valmius ottaa takkiin. Se on elämää. Eivät kaikki miehet ole elukoita, edes ne komeat ja halutut, mutta moni on. Mutta sama toimii myös naisiin. Jos joku "liian kaunis" nainen antaisi minulle numeronsa ja tuntuisi kiinnostuneelta, niin olisin totta kai imarreltu ja onnessani, mutta ihan samat tunteet kävisin läpi. Olenko pitkässä juoksussa hänelle tarpeeksi, kun ottajia tulee oikealta ja vasemmalta.
Ehkä yksi asia olisi se, että ei oteta elämää liian vakavasti siinä vaiheessa kun se ei vielä ole tarpeellista. Ei ajatella jokaisesta parisuhteenalusta niin jumalattoman lopullisesti ja itsekkäästi että nyt sen on onnistuttava tai ei koskaan. Ei tarvitse olla ääliö ja retkahtaa kaikkiin jotka lirkuttelevat, mutta ei myöskään linnottauduta johonkin oman mielen muureihin ajatellen että tuo on tuollainen, mikä tarkoittaa sitä ja tätä ja mennä sekaisin omiin ajatuksiin. Mätiä perunoita on kaikissa laareissa, mutta se että se osuu omalle kohdalle ei pitäisi olla mikään hirveä kriisi ennenkuin on todella vakavat asiat kyseessä.
Elämää kun ei voi kontrolloida, eikä myöskään rakkauselämää. Varovainen voi olla ja kannattaa olla, mutta etukäteen ei kannata päättää mitään, ellei 100% tiedä ihmisen historiaa. - Jii007
Kohta sänky ryskää ja panomies poistuu aamuhämärässä asunnostasi tupakkia rennosti sauhutellen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3788343Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1722726- 12980
- 76978
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25866
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72752