Puukenkien pysyvyys?

Eija-sin

Ostin puukengät työkengiksi ja huomasin että eihän ne pysy jalassa jos käyttää sukkia/sukkahousuja. Aiemmat kengät oli myös pistokas malliset kumipohjaiset, mutta ne pysyi hyvin jalassa. Onko mitään keinoa saada pysymään paremmin puukengät jalassa? Onko jotain pohjallisia esim.? Vai onko ainut vaihtoehto käydä suutarilla laittamassa jonkunlainen kantaremmi :(

Veilä toinen kysymys, voiko puukenkien puisen osan värjätä jollakin värillä? Kengissäni on pohja vaaleaa puuta ja haluaisin että se oli musta tai jotenkin muuten tummempi.

4

179

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puukkaritlipsuu

Hei. Itselläni ollu samaa ongelmaa puukenkien ja tietynlaisten crocks kenkien kans. Missä vaiheessa askelta sulla kenkä lähtee jalasta? Itselläni kenkä ikään kuin jatkaa matkaa kun jalka siirtyy eteenpäin, eli vähä kuin potkasis kengän pois jalasta vaikka sitä ei käytännössä tee. Samaten takaperin kävely on ihan mahotonta puukengät jalassa mulla.

• maltti on valttia

Puukengät ovat hyvät työkengät ja varsinkin jos joutuu paljon seisomaan. Minä olen käyttänyt paljonkin puupohjaisia jalkineita monia vuosia töissä, on ollut remmikenkiä ja pistokasta. Sanoisin että alkuun ne vaatii totuttelua, koska ne ovat pohjastaan taipumattomia ja aivan toisenlaisia näin ollen kuin esim. kumipohjaiset. Uskon että kun olet jonkun aikaa niitä käyttänyt niin huomaat että ne pysyvätkin jalassasi :) Voithan tietysti kokeilla vaikka myös joitain geelipohjallisia jos ne auttaisivat. Puukengissä jalat aktivoituu ja tekevät työtä, ne ovat oikeasti hyvät terveysjalkineet riippumatta siitä mitä työtä tekeekään. Tuohon värjäämiseen en osaa sanoa oikein mitään, mutta voisiko joku kuultomaali olla sopivaa?

• Klop klop

Miksi ostit vaaleat, jos mustat miellyttää enemmän? Niitä saa ostaa kaupasta ihan valmiiksi sen värisinä.

• Eija-sin

Puukengät (Hasbeens) jotka ostin ei saa ymmärtääkseni kuin vaalealla pohjalla, olisin kyllä ostanut mustilla pohjilla jos niitä olisi ollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1632
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      864
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      839
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      36
      759
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      699
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      663
    Aihe