Naisten väkivallasta ei puhuta

SairasYhteiskuntamme

Suomessa pitäisi aloittaa tehovalvonta naisten harjoittaman kotiväkivallan paljastamiseksi. Väittäisin miehiin kohdistuvan enemmän kotiväkivaltaa. Asiat vaan on jääneet piiloon. Miesten kannattaisi tuoda totuus julki, vaikka selvää on etteivät viranomaiset vieläkään tunnu ottavan todesta asioita silloin, kun uhrina on mies...

Tämä siksikin että iltapäivälehtien vouhotus ja yleinen, miehiä leimaava asenne saadaan muutetuksi ja naisetkin kantamaan vastuunsa. Emme ole enää tasa-arvoinen yhteiskunta, naiset nauttivat yhteiskunnan taholta moninaista erityissuojelua.

8

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täällä yksi

      Hep! Täällä yksi sekopäisen naisen henkisesti & fyysisesti pieksämä mies. Tuosta on aikaa jo lähes 15 vuotta, mutta ne 6 vuotta "perhehelvettiä" jätti pysyvät jälkensä.

    • Mistä mikin johtuu?

      Vaikeahan siitä on puhua, kun samaan aikaan sitävastaan on kymmenen hakattua vaimoa sekä lasta.

      Itsellänikin se tilanne. Ja oikein mustaa valkoisella, koskapa mies mursi naapurin lapsen jalan, heittämällään tuolilla. (asiaa ei voinut enää peitellä)

      Silti, tämäkin kyseinen mies oli omasta mielestään ihan uhri. Niin kärsinyt kaikenlaista vääryyttä. Omista tekemistään vääryyksistä ei halua puhua.

      • Joopajoo'o

        Kääntäjä lehmä viinijurrissa? Aamuöinen katkeruus......


      • Ainako miestä suojel
        Joopajoo'o kirjoitti:

        Kääntäjä lehmä viinijurrissa? Aamuöinen katkeruus......

        Eikö saa olla katkera, kun naapurin lasta pahoinpidellään?


    • Netissä.

      Väitä vaan. Se on helppoa.

    • Totuus4

      Mielestäni näissä pahoinpitelytapauksissa keskitytään liikaa vain tapahtuneeseen. Esimerkiksi pettävä puoliso ansaitseekin saada turpaansa. Haavat paranevat, mutta petetyksi tulemisesta aiheutuneet traumat voivat olla ikuisia. Oli kyseessä kumpi sukupuoli tahansa.

      • hakkaaja on pöpi

        Ketkä kaikki muut ansaitsevat saada turpiinsa, ja sinäkö sen päätät?

        Sainko minä ihan aiheesta turpiini, kun käskin miestä esim. siivota. Minun miehelläni oli myös luuloja siitä, että minä petän. Jos häneltä siis kysyy mihin liittomme päättyi, se hänen mielipiteensä on, että minun pettämiseen. Sitä ei siis oikeasti tapahtunut.

        Nyt minulla on uusi mies ja ei ole tarvinnut turpiinsa saada. Varmaan, koska nykyinen mieheni ei ole päästään sekaisin.


      • pssst
        hakkaaja on pöpi kirjoitti:

        Ketkä kaikki muut ansaitsevat saada turpiinsa, ja sinäkö sen päätät?

        Sainko minä ihan aiheesta turpiini, kun käskin miestä esim. siivota. Minun miehelläni oli myös luuloja siitä, että minä petän. Jos häneltä siis kysyy mihin liittomme päättyi, se hänen mielipiteensä on, että minun pettämiseen. Sitä ei siis oikeasti tapahtunut.

        Nyt minulla on uusi mies ja ei ole tarvinnut turpiinsa saada. Varmaan, koska nykyinen mieheni ei ole päästään sekaisin.

        Ei se siitä johdu vaan suomalaisen miehen yleisestä naisvihasta. Kuulehan sen jo kielenkäytöstä. Suomessa ei edes löydy yhtä montaa vihaa ja inhoa sisältävää naista kuvaavaa haukkumasanaa miehestä kuin on naisesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      246
      2309
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      165
      1489
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      54
      1335
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1059
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      960
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      214
      955
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      855
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      689
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      680
    Aihe