Suomessa pitäisi aloittaa tehovalvonta naisten harjoittaman kotiväkivallan paljastamiseksi. Väittäisin miehiin kohdistuvan enemmän kotiväkivaltaa. Asiat vaan on jääneet piiloon. Miesten kannattaisi tuoda totuus julki, vaikka selvää on etteivät viranomaiset vieläkään tunnu ottavan todesta asioita silloin, kun uhrina on mies...
Tämä siksikin että iltapäivälehtien vouhotus ja yleinen, miehiä leimaava asenne saadaan muutetuksi ja naisetkin kantamaan vastuunsa. Emme ole enää tasa-arvoinen yhteiskunta, naiset nauttivat yhteiskunnan taholta moninaista erityissuojelua.
Naisten väkivallasta ei puhuta
8
189
Vastaukset
- Täällä yksi
Hep! Täällä yksi sekopäisen naisen henkisesti & fyysisesti pieksämä mies. Tuosta on aikaa jo lähes 15 vuotta, mutta ne 6 vuotta "perhehelvettiä" jätti pysyvät jälkensä.
- Mistä mikin johtuu?
Vaikeahan siitä on puhua, kun samaan aikaan sitävastaan on kymmenen hakattua vaimoa sekä lasta.
Itsellänikin se tilanne. Ja oikein mustaa valkoisella, koskapa mies mursi naapurin lapsen jalan, heittämällään tuolilla. (asiaa ei voinut enää peitellä)
Silti, tämäkin kyseinen mies oli omasta mielestään ihan uhri. Niin kärsinyt kaikenlaista vääryyttä. Omista tekemistään vääryyksistä ei halua puhua.- Joopajoo'o
Kääntäjä lehmä viinijurrissa? Aamuöinen katkeruus......
- Ainako miestä suojel
Joopajoo'o kirjoitti:
Kääntäjä lehmä viinijurrissa? Aamuöinen katkeruus......
Eikö saa olla katkera, kun naapurin lasta pahoinpidellään?
- Netissä.
Väitä vaan. Se on helppoa.
- Totuus4
Mielestäni näissä pahoinpitelytapauksissa keskitytään liikaa vain tapahtuneeseen. Esimerkiksi pettävä puoliso ansaitseekin saada turpaansa. Haavat paranevat, mutta petetyksi tulemisesta aiheutuneet traumat voivat olla ikuisia. Oli kyseessä kumpi sukupuoli tahansa.
- hakkaaja on pöpi
Ketkä kaikki muut ansaitsevat saada turpiinsa, ja sinäkö sen päätät?
Sainko minä ihan aiheesta turpiini, kun käskin miestä esim. siivota. Minun miehelläni oli myös luuloja siitä, että minä petän. Jos häneltä siis kysyy mihin liittomme päättyi, se hänen mielipiteensä on, että minun pettämiseen. Sitä ei siis oikeasti tapahtunut.
Nyt minulla on uusi mies ja ei ole tarvinnut turpiinsa saada. Varmaan, koska nykyinen mieheni ei ole päästään sekaisin. - pssst
hakkaaja on pöpi kirjoitti:
Ketkä kaikki muut ansaitsevat saada turpiinsa, ja sinäkö sen päätät?
Sainko minä ihan aiheesta turpiini, kun käskin miestä esim. siivota. Minun miehelläni oli myös luuloja siitä, että minä petän. Jos häneltä siis kysyy mihin liittomme päättyi, se hänen mielipiteensä on, että minun pettämiseen. Sitä ei siis oikeasti tapahtunut.
Nyt minulla on uusi mies ja ei ole tarvinnut turpiinsa saada. Varmaan, koska nykyinen mieheni ei ole päästään sekaisin.Ei se siitä johdu vaan suomalaisen miehen yleisestä naisvihasta. Kuulehan sen jo kielenkäytöstä. Suomessa ei edes löydy yhtä montaa vihaa ja inhoa sisältävää naista kuvaavaa haukkumasanaa miehestä kuin on naisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2722410Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä2991299- 1081201
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831201Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581155Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811096- 44962
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67897Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22860- 33767