Suomessa pitäisi aloittaa tehovalvonta naisten harjoittaman kotiväkivallan paljastamiseksi. Väittäisin miehiin kohdistuvan enemmän kotiväkivaltaa. Asiat vaan on jääneet piiloon. Miesten kannattaisi tuoda totuus julki, vaikka selvää on etteivät viranomaiset vieläkään tunnu ottavan todesta asioita silloin, kun uhrina on mies...
Tämä siksikin että iltapäivälehtien vouhotus ja yleinen, miehiä leimaava asenne saadaan muutetuksi ja naisetkin kantamaan vastuunsa. Emme ole enää tasa-arvoinen yhteiskunta, naiset nauttivat yhteiskunnan taholta moninaista erityissuojelua.
Naisten väkivallasta ei puhuta
8
168
Vastaukset
- Täällä yksi
Hep! Täällä yksi sekopäisen naisen henkisesti & fyysisesti pieksämä mies. Tuosta on aikaa jo lähes 15 vuotta, mutta ne 6 vuotta "perhehelvettiä" jätti pysyvät jälkensä.
- Mistä mikin johtuu?
Vaikeahan siitä on puhua, kun samaan aikaan sitävastaan on kymmenen hakattua vaimoa sekä lasta.
Itsellänikin se tilanne. Ja oikein mustaa valkoisella, koskapa mies mursi naapurin lapsen jalan, heittämällään tuolilla. (asiaa ei voinut enää peitellä)
Silti, tämäkin kyseinen mies oli omasta mielestään ihan uhri. Niin kärsinyt kaikenlaista vääryyttä. Omista tekemistään vääryyksistä ei halua puhua.- Joopajoo'o
Kääntäjä lehmä viinijurrissa? Aamuöinen katkeruus......
- Ainako miestä suojel
Joopajoo'o kirjoitti:
Kääntäjä lehmä viinijurrissa? Aamuöinen katkeruus......
Eikö saa olla katkera, kun naapurin lasta pahoinpidellään?
- Netissä.
Väitä vaan. Se on helppoa.
- Totuus4
Mielestäni näissä pahoinpitelytapauksissa keskitytään liikaa vain tapahtuneeseen. Esimerkiksi pettävä puoliso ansaitseekin saada turpaansa. Haavat paranevat, mutta petetyksi tulemisesta aiheutuneet traumat voivat olla ikuisia. Oli kyseessä kumpi sukupuoli tahansa.
- hakkaaja on pöpi
Ketkä kaikki muut ansaitsevat saada turpiinsa, ja sinäkö sen päätät?
Sainko minä ihan aiheesta turpiini, kun käskin miestä esim. siivota. Minun miehelläni oli myös luuloja siitä, että minä petän. Jos häneltä siis kysyy mihin liittomme päättyi, se hänen mielipiteensä on, että minun pettämiseen. Sitä ei siis oikeasti tapahtunut.
Nyt minulla on uusi mies ja ei ole tarvinnut turpiinsa saada. Varmaan, koska nykyinen mieheni ei ole päästään sekaisin. - pssst
hakkaaja on pöpi kirjoitti:
Ketkä kaikki muut ansaitsevat saada turpiinsa, ja sinäkö sen päätät?
Sainko minä ihan aiheesta turpiini, kun käskin miestä esim. siivota. Minun miehelläni oli myös luuloja siitä, että minä petän. Jos häneltä siis kysyy mihin liittomme päättyi, se hänen mielipiteensä on, että minun pettämiseen. Sitä ei siis oikeasti tapahtunut.
Nyt minulla on uusi mies ja ei ole tarvinnut turpiinsa saada. Varmaan, koska nykyinen mieheni ei ole päästään sekaisin.Ei se siitä johdu vaan suomalaisen miehen yleisestä naisvihasta. Kuulehan sen jo kielenkäytöstä. Suomessa ei edes löydy yhtä montaa vihaa ja inhoa sisältävää naista kuvaavaa haukkumasanaa miehestä kuin on naisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103379MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768