Naisten väkivallasta ei puhuta

SairasYhteiskuntamme

Suomessa pitäisi aloittaa tehovalvonta naisten harjoittaman kotiväkivallan paljastamiseksi. Väittäisin miehiin kohdistuvan enemmän kotiväkivaltaa. Asiat vaan on jääneet piiloon. Miesten kannattaisi tuoda totuus julki, vaikka selvää on etteivät viranomaiset vieläkään tunnu ottavan todesta asioita silloin, kun uhrina on mies...

Tämä siksikin että iltapäivälehtien vouhotus ja yleinen, miehiä leimaava asenne saadaan muutetuksi ja naisetkin kantamaan vastuunsa. Emme ole enää tasa-arvoinen yhteiskunta, naiset nauttivat yhteiskunnan taholta moninaista erityissuojelua.

8

246

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täällä yksi

Hep! Täällä yksi sekopäisen naisen henkisesti & fyysisesti pieksämä mies. Tuosta on aikaa jo lähes 15 vuotta, mutta ne 6 vuotta "perhehelvettiä" jätti pysyvät jälkensä.

• Mistä mikin johtuu?

Vaikeahan siitä on puhua, kun samaan aikaan sitävastaan on kymmenen hakattua vaimoa sekä lasta.

Itsellänikin se tilanne. Ja oikein mustaa valkoisella, koskapa mies mursi naapurin lapsen jalan, heittämällään tuolilla. (asiaa ei voinut enää peitellä)

Silti, tämäkin kyseinen mies oli omasta mielestään ihan uhri. Niin kärsinyt kaikenlaista vääryyttä. Omista tekemistään vääryyksistä ei halua puhua.

• Joopajoo'o

Kääntäjä lehmä viinijurrissa? Aamuöinen katkeruus......

• Ainako miestä suojel
        Joopajoo'o kirjoitti:

Kääntäjä lehmä viinijurrissa? Aamuöinen katkeruus......

Eikö saa olla katkera, kun naapurin lasta pahoinpidellään?

• Netissä.

Väitä vaan. Se on helppoa.

• Totuus4

Mielestäni näissä pahoinpitelytapauksissa keskitytään liikaa vain tapahtuneeseen. Esimerkiksi pettävä puoliso ansaitseekin saada turpaansa. Haavat paranevat, mutta petetyksi tulemisesta aiheutuneet traumat voivat olla ikuisia. Oli kyseessä kumpi sukupuoli tahansa.

• hakkaaja on pöpi

Ketkä kaikki muut ansaitsevat saada turpiinsa, ja sinäkö sen päätät?

Sainko minä ihan aiheesta turpiini, kun käskin miestä esim. siivota. Minun miehelläni oli myös luuloja siitä, että minä petän. Jos häneltä siis kysyy mihin liittomme päättyi, se hänen mielipiteensä on, että minun pettämiseen. Sitä ei siis oikeasti tapahtunut.

Nyt minulla on uusi mies ja ei ole tarvinnut turpiinsa saada. Varmaan, koska nykyinen mieheni ei ole päästään sekaisin.

• pssst
        hakkaaja on pöpi kirjoitti:

Ketkä kaikki muut ansaitsevat saada turpiinsa, ja sinäkö sen päätät?

Sainko minä ihan aiheesta turpiini, kun käskin miestä esim. siivota. Minun miehelläni oli myös luuloja siitä, että minä petän. Jos häneltä siis kysyy mihin liittomme päättyi, se hänen mielipiteensä on, että minun pettämiseen. Sitä ei siis oikeasti tapahtunut.

Nyt minulla on uusi mies ja ei ole tarvinnut turpiinsa saada. Varmaan, koska nykyinen mieheni ei ole päästään sekaisin.

Ei se siitä johdu vaan suomalaisen miehen yleisestä naisvihasta. Kuulehan sen jo kielenkäytöstä. Suomessa ei edes löydy yhtä montaa vihaa ja inhoa sisältävää naista kuvaavaa haukkumasanaa miehestä kuin on naisesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6052
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      336
      5351
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2707
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1885
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1697
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1581
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1543
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1464
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1413
    Aihe