Pitäisi löytää mahdollisimman edullinen pakettiauto ylläpitää ja ajaa.
Bensa-auto on kiva, mutta ne kuluttavat tosi paljon polttoainetta, lähes 9-10l/100km kaupungissa. Dieselissa taas on se vero, joka määräytyy auton painon mukaan. Eli pitäisi löytää sitten kai mahdollisimmat kevyt diesel pakettiauto? Onko ehdotuksia?
Koolla ei ole niin väliä, kunhan pesukone mahtuu, niin tilaa on riittävästi.
Kevyt pakettiauto?
7
1917
Vastaukset
- pieni on kallista
Osta kevyt kuorma-auto, dieselvero alle 100€ / Vuosi, ei mitään muita henkilö- ja pakettiautoja riivaavia veroja.
- epulis
Kuorma-auton liikennevakuutus käsittääkseni maksaa omaisuuden, sen rinnalla joku dieselvero on pennejä.
- tyytyväinen N2 omist
epulis kirjoitti:
Kuorma-auton liikennevakuutus käsittääkseni maksaa omaisuuden, sen rinnalla joku dieselvero on pennejä.
Omaisuutesi täytyy olla todella pieni, muuten vertauksessasi omaisuuteen ei ole mitään järkeä. Muutamasta sadasta eurosta on vakuutusmaksuissa kyse vuositasolla.
- kysyn vaan
tyytyväinen N2 omist kirjoitti:
Omaisuutesi täytyy olla todella pieni, muuten vertauksessasi omaisuuteen ei ole mitään järkeä. Muutamasta sadasta eurosta on vakuutusmaksuissa kyse vuositasolla.
Paljonko se on muutama satanen? 900€ ja 70% bonuksilla?
Ainakin Suzuki Carry Van pakettiauton liikennevakuutus ilman bonuuksiakin on alle 300€/vuodessa. - 304€ omaisuus?
kysyn vaan kirjoitti:
Paljonko se on muutama satanen? 900€ ja 70% bonuksilla?
Ainakin Suzuki Carry Van pakettiauton liikennevakuutus ilman bonuuksiakin on alle 300€/vuodessa.Kokonaispainoltaan 4,6 tonnin kevyt kuorma-autossa on liikennevakuutus 304,14€. Bonuksia tuli heti uuteen vakuutukseen 70%. Tuollainen Suzuki Carry on naurettavan pieni riisikippo ja hengenvaarallinen kolaritilanteessa. Itse en sellaisella uskaltaisi ajaa liikenteessä, hulluja ja päihdekuljettajia on liikaa joukossa suhaamassa.
- N2G :)
epulis kirjoitti:
Chevyn kuorma-auton liikennevakuutus on minulla 0-bonuksella 748 euroa eli täysillä bonuksilla 224 euroa.
Trafille menee 85 euroa vuodessa.
Siinä kaikki lakisääteiset maksut. Katsastus tietysti on vähän arvokkaampi, mutta sen voi sentään kilpailuttaa.
- joku noista
Pesukonetta olen kuljettanut monasti tavallisella farmarilla, mutta jos paku, niin:
Opel Combo = Fiat Doblo, Peugeot Partner=Citroen ?, VW Caddy, Nissan NV200, Rellu Kangoo, MB Citan, Dacia Dokker.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau394487Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html463244Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343206Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4912836Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2052067Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1511937- 421622
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301557Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61301- 781252