Pitäisi löytää mahdollisimman edullinen pakettiauto ylläpitää ja ajaa.
Bensa-auto on kiva, mutta ne kuluttavat tosi paljon polttoainetta, lähes 9-10l/100km kaupungissa. Dieselissa taas on se vero, joka määräytyy auton painon mukaan. Eli pitäisi löytää sitten kai mahdollisimmat kevyt diesel pakettiauto? Onko ehdotuksia?
Koolla ei ole niin väliä, kunhan pesukone mahtuu, niin tilaa on riittävästi.
Kevyt pakettiauto?
7
2114
Vastaukset
- pieni on kallista
Osta kevyt kuorma-auto, dieselvero alle 100€ / Vuosi, ei mitään muita henkilö- ja pakettiautoja riivaavia veroja.
- epulis
Kuorma-auton liikennevakuutus käsittääkseni maksaa omaisuuden, sen rinnalla joku dieselvero on pennejä.
- tyytyväinen N2 omist
epulis kirjoitti:
Kuorma-auton liikennevakuutus käsittääkseni maksaa omaisuuden, sen rinnalla joku dieselvero on pennejä.
Omaisuutesi täytyy olla todella pieni, muuten vertauksessasi omaisuuteen ei ole mitään järkeä. Muutamasta sadasta eurosta on vakuutusmaksuissa kyse vuositasolla.
- kysyn vaan
tyytyväinen N2 omist kirjoitti:
Omaisuutesi täytyy olla todella pieni, muuten vertauksessasi omaisuuteen ei ole mitään järkeä. Muutamasta sadasta eurosta on vakuutusmaksuissa kyse vuositasolla.
Paljonko se on muutama satanen? 900€ ja 70% bonuksilla?
Ainakin Suzuki Carry Van pakettiauton liikennevakuutus ilman bonuuksiakin on alle 300€/vuodessa. - 304€ omaisuus?
kysyn vaan kirjoitti:
Paljonko se on muutama satanen? 900€ ja 70% bonuksilla?
Ainakin Suzuki Carry Van pakettiauton liikennevakuutus ilman bonuuksiakin on alle 300€/vuodessa.Kokonaispainoltaan 4,6 tonnin kevyt kuorma-autossa on liikennevakuutus 304,14€. Bonuksia tuli heti uuteen vakuutukseen 70%. Tuollainen Suzuki Carry on naurettavan pieni riisikippo ja hengenvaarallinen kolaritilanteessa. Itse en sellaisella uskaltaisi ajaa liikenteessä, hulluja ja päihdekuljettajia on liikaa joukossa suhaamassa.
- N2G :)
epulis kirjoitti:
Chevyn kuorma-auton liikennevakuutus on minulla 0-bonuksella 748 euroa eli täysillä bonuksilla 224 euroa.
Trafille menee 85 euroa vuodessa.
Siinä kaikki lakisääteiset maksut. Katsastus tietysti on vähän arvokkaampi, mutta sen voi sentään kilpailuttaa.
- joku noista
Pesukonetta olen kuljettanut monasti tavallisella farmarilla, mutta jos paku, niin:
Opel Combo = Fiat Doblo, Peugeot Partner=Citroen ?, VW Caddy, Nissan NV200, Rellu Kangoo, MB Citan, Dacia Dokker.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4547673Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633736Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552875Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442081- 1262076
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231903Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211851