Kaverittomuus ja nussimattomuus

Singeri-sinkku

Onko kaverittomuus ja nussimattomattomuus yhteydessä toisiinsa? Onko kaverittoman siis vaikeampi löytää naista kuin jos on paljon kavereita?

31

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakkaloora

No on koska tutututututun ystäväpiireissä tutustuu tsiljardi kertaa useanpaan tsirbulaan/kolliin. Eli jos tapaat 10 ihmistä on todennäköisyys suurempi tavata se ainoa oikea kuin jos tapaat yhden.

• IlmanJäänninSyySama

On yhteys, mutta ei sillä tavoin kuin oletat.
      Kaverittomuus ei aiheuta panemattomuutta, vaan nuo molemmat aiheuttaa sama asia, eli epämiellyttävyys jollakin tavoin.
      Jos sinusta ei pidetä, niin sinulla ei ole kavereita ja sama juttu panemattomuuden kanssa että, jos sinusta ei pidetä, niin sinun kanssasi ei panna.
      Jollakin tavoin epämiellyttäväksi koettu henkilö jää ilman. Ilman niin kavereita kuin seksiseuraakin.

• fucknut

Olet lapsellinen, esim. kouluikäisenä ihminen voi jäädä yksin, koska enemmistö tai äänekkäin enemmistö muista ihmisistä on epämiellyttäviä henkilöitä.

Sama pätee osin aikuiseen elämään. Lisäksi monien ihmisten elämä ei pyöri kavereiden ympärillä vaan elämä saa sisältönsä muista asioista, mitä vanhemmaksi tulet sitä paremmin tämän ymmärrät.

Lisäksi ihmisen elämä koostuu erilaisista vaiheista, lapsena voi olla luokan suosituin hymypoika ja paljon kavereita, sitten jotain tapahtuu (muutto, sairastuminen, masennut etc.) ja elämän tilanne voi muuttua.

• Niin ainahan sitä naiset ajattelevat kaikkea negatiivista niistä yksinäisistä nuorista miehistä ja varsinkaan baareihin sitä ei voi nuoret miehet ollenkaan mennä yksinään, jos sieltä meinaa naisseuraa löytää ja seurustelukumppanin sitä kautta saada. Tässä keskustelussa onkin tullut aika hyvin selväksi just se, että miten kaikki naiset ajattelevat aina kaikkea negatiivista siitä nuoren miehen yksinolosta ja kaverittomuudesta.

• trendsetteri
        DarkFear kirjoitti:

Niin ainahan sitä naiset ajattelevat kaikkea negatiivista niistä yksinäisistä nuorista miehistä ja varsinkaan baareihin sitä ei voi nuoret miehet ollenkaan mennä yksinään, jos sieltä meinaa naisseuraa löytää ja seurustelukumppanin sitä kautta saada. Tässä keskustelussa onkin tullut aika hyvin selväksi just se, että miten kaikki naiset ajattelevat aina kaikkea negatiivista siitä nuoren miehen yksinolosta ja kaverittomuudesta.

Baariin on ansiostasi nykyään muodikasta mennä yksin.

• trendsetteri kirjoitti:

Baariin on ansiostasi nykyään muodikasta mennä yksin.

No en ole kyllä koskaan kuullut tällaisesta, eikä ole kyllä kuullut siitä kukaan muukaan, sillä ainahan kaikki nuoret ovat baareissa just yhdessä kavereidensa kanssa.

• Höpönlöpön
        fucknut kirjoitti:

Olet lapsellinen, esim. kouluikäisenä ihminen voi jäädä yksin, koska enemmistö tai äänekkäin enemmistö muista ihmisistä on epämiellyttäviä henkilöitä.

Sama pätee osin aikuiseen elämään. Lisäksi monien ihmisten elämä ei pyöri kavereiden ympärillä vaan elämä saa sisältönsä muista asioista, mitä vanhemmaksi tulet sitä paremmin tämän ymmärrät.

Lisäksi ihmisen elämä koostuu erilaisista vaiheista, lapsena voi olla luokan suosituin hymypoika ja paljon kavereita, sitten jotain tapahtuu (muutto, sairastuminen, masennut etc.) ja elämän tilanne voi muuttua.

Mikäli koet, että enemmistö ihmisistä on epämiellyttäviä, niin kannattaa katsoa peiliin.
        Usein se henkilö joka on itse epämiellyttävä ja tämän vuoksi yksin, kokee, että vika on vain kaikissa tai enemmistössä muissa, eikä itsessä, vaikka todellinen tilanne on se, että vika löytyy hänestä itsestään.

Sosiaalisesti kömpelö introvertti joka saa sisältönsä elämään muista asioista kuin ystävistä ja joka viihtyy paremmin omassa kuin muiden seurassa ei ole muista miellyttävää seuraa ja samasta syystä kuin sellainen jää kavereitta, jää hän myös vaille panoseuraa. Hän on epämiellyttävän omituinen sisäänpäinkääntynyt tyyppi joka ei osaa olla muiden seurassa.

Tosiasia on, että miellyttävä ihminen saa uusia ystäviä muuton yms. jälkeen eikä hyvää tyyppiä unohdeta vaikka muuttaisi, sairastuisi tms. Elämäntilanteet muuttuu, mutta miellyttävä ihminen pysyy miellyttävänä ja hänestä pitää uudetkin tuttavuudet joihin hän tutustuu.

• fucknut
        Höpönlöpön kirjoitti:

Mikäli koet, että enemmistö ihmisistä on epämiellyttäviä, niin kannattaa katsoa peiliin.
        Usein se henkilö joka on itse epämiellyttävä ja tämän vuoksi yksin, kokee, että vika on vain kaikissa tai enemmistössä muissa, eikä itsessä, vaikka todellinen tilanne on se, että vika löytyy hänestä itsestään.

Sosiaalisesti kömpelö introvertti joka saa sisältönsä elämään muista asioista kuin ystävistä ja joka viihtyy paremmin omassa kuin muiden seurassa ei ole muista miellyttävää seuraa ja samasta syystä kuin sellainen jää kavereitta, jää hän myös vaille panoseuraa. Hän on epämiellyttävän omituinen sisäänpäinkääntynyt tyyppi joka ei osaa olla muiden seurassa.

Tosiasia on, että miellyttävä ihminen saa uusia ystäviä muuton yms. jälkeen eikä hyvää tyyppiä unohdeta vaikka muuttaisi, sairastuisi tms. Elämäntilanteet muuttuu, mutta miellyttävä ihminen pysyy miellyttävänä ja hänestä pitää uudetkin tuttavuudet joihin hän tutustuu.

Olet oman pääsi sisällä etkä hahmota tai tajua elämää muusta näkökulmasta, joten turha ruveta rautalangasta vääntämään: ergo olet epämiellyttävä burgeri.

• Kaverittomuus ja nussimattomuus ovat yhteydessä, mutta syyt jotka tilanteesen ovat johtaneet ovat monien asioiden summa. Yksinäisyys on raskasta ja se verottaa ajan mittaa ihmistä. Kavereiden kautta aukeaa uusia sosiaalisia linkkejä, joiden kautta voi kohdata uusia ihmisiä.
      Aloita kavereista. Kun se puoli on paremmassa jamassa, on muukin helpompaa.

• aina yksin

Ovat yhteydessä, tottakai.

Ihmisellä pitää olla sosiaalinen elämä, jotta joku voi kiinnostua hänestä. Mutta miten kaveriton ihminen voi olla sosiaalinen?

Olen yli kolmekymppinen mies eikä ole koskaan ollut kavereita. Olen aina yksin ja liikun joka paikassa yksin. Ei ole ikinä myöskään ollut suhdetta.

Mutta miten voi hankkia kavereita? En halua tuppautua kenenkään seuraan ja yksikään ihminen ei ole koskaan ehdottanut minulle mitään tutustumista.

Haluaisin tietenkin löytää itselleni samanlaisen, epäsosiaalisen ja kaverittoman naisen, sopisimme hyvin yhteen. Mutta miten?

• Gammaromeo

Itse miellän asian miehenä niin, että kaverit tulee muun elämän sivutuotteina eivätkä ole mikään itseisarvo. (Seurustelu)suhteet sen sijaan voivat tulla muun elämän sivuotuotteena (sama harrastus, kaverin pikkusisko, sama vuosikurssi koulussa) -> aloite toki pitää silloinkin tehdä jollain tapaa. Tai sitten se löytyy ns. hauskanpidoksi tai kovaksi työnteoksi miellettävän etsimisen, joka tyypillisesti sisältää kapakoita ja/tai nettideittejä kautta.

Yleisesti ottaen kuitenkin kannattaa mieluummin miehen satsata naisen etsimiseen kuin miespuolisten kavereiden etsimiseen, jos tavoitteena on löytää nainen itselleen.

• Kaveriton nussimaton

Kyllä näillä asioilla tietynlainen yhteys on. Nimenomaan kaverittomuudestani johtuu, että en ole pässyt nussimaan. Ensinnäkään naiset eivät anna pillua tuntemattomalle miehelle, jos tällä ei ole niitä vitun kavereita ympärillä pyörimässä. Mikä on aika vitun outoa, mihin vittuun se horo niitä miehen kavereita tarvitsee? Osaan minä nussia ilman että vieressä on joku kannustamassa ja neuvomassa mihin reikään se muna nyt pitää työntää.

Toiseksi, kun ei ole kavereita, niin ei pysty lainaamaan niiden naisia nussntakäyttöönsä. Ja muutenkaan ei ole mitään tilaisuuksia, joissa pääsisi naisiin käsiksi, koska yksinhän ei kaverittoman miehen oikein mihinkään kannata mennä, ei ole mitään kotibileitä tai vastaavia pillunjakotilanteita.

Toisaalta pelkät kaverit eivät riitä. Miehellä saattaa olla kavereita vaikka kuinka, eikä sitä silti päästetä nussimaan. Kaverisosiaalimehellä on vain yksi este vähemmän mulkun ja pillun välissä.

• AntenniosastolleMars

"Mikä on aika vitun outoa, mihin vittuun se horo niitä miehen kavereita tarvitsee? Osaan minä nussia ilman että vieressä on joku kannustamassa ja neuvomassa mihin reikään se muna nyt pitää työntää."

Ei sinun nuss.imattomuutesi johdu kaverittomuudesta vaan kirjoituksestasikin ilmenevästä pask.asta ja mielisairaasta luonteesta. Samasta syystä olet tietysti kaveritonkin.

"Toiseksi, kun ei ole kavereita, niin ei pysty lainaamaan niiden naisia nussntakäyttöönsä."

Pask.a ei saa ketään.

• Kaveriton nussimaton
        AntenniosastolleMars kirjoitti:

"Mikä on aika vitun outoa, mihin vittuun se horo niitä miehen kavereita tarvitsee? Osaan minä nussia ilman että vieressä on joku kannustamassa ja neuvomassa mihin reikään se muna nyt pitää työntää."

Ei sinun nuss.imattomuutesi johdu kaverittomuudesta vaan kirjoituksestasikin ilmenevästä pask.asta ja mielisairaasta luonteesta. Samasta syystä olet tietysti kaveritonkin.

"Toiseksi, kun ei ole kavereita, niin ei pysty lainaamaan niiden naisia nussntakäyttöönsä."

Pask.a ei saa ketään.

Ja kun nimenomaan paska se päästetään pillun päälle ähkimään. Nussimattomuuteni ei tosiaankaan johdu mistään mielisairaasta luonteesta! Se on parempi että saatanan runkkari näytät ne vitun kallotohtorin pahvit ennen kuin alat mitään vitun diagnooseja tekemään.

Nussimattomuuteni johtuu tasan tarkkaan siitä että vitun paskapilluhuoraämmät valikoivat ne nussijansa niiden vitun kavereiden ja sosiaalipaskan perusteella.

• Kaveriton nussimaton kirjoitti:

Ja kun nimenomaan paska se päästetään pillun päälle ähkimään. Nussimattomuuteni ei tosiaankaan johdu mistään mielisairaasta luonteesta! Se on parempi että saatanan runkkari näytät ne vitun kallotohtorin pahvit ennen kuin alat mitään vitun diagnooseja tekemään.

Nussimattomuuteni johtuu tasan tarkkaan siitä että vitun paskapilluhuoraämmät valikoivat ne nussijansa niiden vitun kavereiden ja sosiaalipaskan perusteella.

Niin onhan se kavereiden määrä kuitenkin kaikille naisille miehessä se kaikkein tärkein asia, joten ei kai tässä ole mitään ihmeellistä. Varmasti just tämän vuoksi sitä aina ajatellaankin kaikkea negatiivista niistä yksinäisistä nuorista miehistä ja nuorten miesten yksinolosta baarissa.

• LOLLLLL
        Kaveriton nussimaton kirjoitti:

"Nussimattomuuteni johtuu tasan tarkkaan siitä että vitun paskapilluhuoraämmät valikoivat ne nussijansa niiden vitun kavereiden ja sosiaalipaskan perusteella. "

Vaikutat todella miellyttävältä ja henkisesti tasapainoiselta tyypiltä. Todella ihme, että olet jäänyt sekä kavereitta, että naisetta. Kaikille lukijoille varmasti täyti mysteeri miksi näin on. Vian täytyy tosiaan olla vain niissä "paskapilluhuoraämmissä". :D :D

• Ei ole suoraan...

Ei nuo suoraan ole toisiinsa liittyviä, mutta joskus ne samat syyt ja taustat joiden takia joillakin ihmisillä ei ole kovinkaan montaa kaveria voivat myös aiheuttaa sen että kontaktin saaminen vastakkaiseen sukupuoleen on myös hyvin vaatimatonta, ellei jopa täysin olematontakin.

• plääh.

Kaverittomuus ja nussimattomuus liittyvät yhtä paljon toisiinsa kuin se että merirosvojen määrä liittyy ilmastonmuutokseen.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Cum_hoc_ergo_propter_hoc

• Timpan tytär

Omilla etnisillä panijoillani on jokaisella ainakin 500 kaveria facebookissa ja minulla vähän päälle 1000. Grrr ;)

• ota mallia.

Itselläni ei ole juurikaan kavereita, ei ainakaan itseni ikäisiä (25). Mutta naisia minulla on ollut 16 vuotiaasta asti, pitkiä seurustelusuhteita ja seksisuhteitakin pidempien suhteiden välissä. Parhaillaan seurustelen todella kauniin ja hoikan, ihanan nuoren naisen kanssa.

Enkä ole kavereita naisten hankkimiseksi tarvinnut. Seksiäkin olen saanut baarista käydessäni siellä yksin. Mutta olenkin itsevarma, voittaja.

• Aika oudolta tuntuu, että miksi sä oikein oot viitsinyt käydä yksin baareissa ilman ketään kavereita ja vielä noin nuorena?? Luulisi helposti, että kaikki naiset ajattelisivat siitä sun yksinolosta kaikkea negatiivista ja kyselisivät sulta painostavaan sävyyn siitä yksinolosta ja siitä, että miksei sulla ole ketään kavereita siellä mukana.

Mitähän sun työkaverit, koulukaverit ja muut tutut ihmiset oikein ovat ajatelleet siitä sun yksin baareissa käymisestä? Ovat hyvinkin voineet ajatella siitä kaikkea negatiivista ja ihmetelleet sitä, että mikset sä käy siellä baareissa mieluummin sun kavereidesi kanssa.

• tyytyväinen

Itsekin huomannut ettei mua kaverittomuus miehessä kiinnosta, jos itse on jotain. Itselläni oli paljon kavereita koulussa ja parikymppisenä, nykyään (35), suurin osa ihmisistä on minusta lähinnä rasittavia. Ystäviä minulla on 2-4 ja mieheni. Oli kun aloitimme suhteen paljon enemmän, mutta parhaat vaan sattuivat kuolemaan ja muut kävivät rasittaviksi ja voi olla että nämä jotka jäävät, voivat jäädä elämän loppuun. Yksinäinen mies kertoo minulle, että näkee saman, suurin osa ihmisistä rasittavia.

• Vittu mä enää etsi!

Joo kyllähän tuo täysin siis pitää paikkansa, eli kun esim mulla ei ole yhtään kavereita kenen kanssa baarin voisi mennä hauskaa pitämään ja siinä samalla naisiin tutustumaan. Yksin liikun joka paikassa ja se on jo alkanut ahdistaa minua ja esim baariin en enää edes viitsi yksin mennä turhaan istumaan ja murjottamaan, kun on yksin niin kaikki naiset karttavat kummasti ja kun on isolla porukalla niin naiset tuppautuvat jopa väkisin seuraan? Mistä ihmeestä tuo voi johtua? En minä ainakaan tuppaudu isoon naisporukkaan vaan metsästän niitä yksinäisi naisia aina baareista, sillä jos naiset ovat porukalla iltaa istumassa niin ainakaan minua ei siihen porukkaan kovin helpolla kelpuuteta? Nykyään kun yksin aina liikkuu niin jotenkin aivan vaistoan ja näen naisista miten ne minua karttavat ja jopa inhoavat? miten helkutissa yksinäisellä miehellä on mitään mahiksia saada naista kotiin jos ei ole suurta kaveriverkostoa ympärillään baarissa koheltamassa?

• No varmasti tämä johtuukin just siitä, että kun kaikki naiset ajattelevat kuitenkin kaikkea negatiivista siitä nuorten miesten yksinolosta baareissa ja ihmettelevät kovasti sitä, että miksei sulla ole ketään kavereita siellä mukana, vaikka kaikki muut nuoret ovat siellä baareissa aina yhdessä kavereidensa kanssa hauskaa pitämässä.

Silloin jos menet sinne baariin just kavereiden kanssa, niin se antaa susta sosiaalisen ja suositun kuvan, joten totta kai tällaisista miehistä kaikki naiset ajattelevat aina kaikkea positiivista, ihan samalla tavalla, kun he ajattelevat niistä yksinäisistä ja kaverittomista miehistä aina kaikkea negatiivista.

Kyllähän sitä helposti niitä yksinäisiä miehiä aina kartetaan ja suoraan sanottuna monet ihmiset heitä ihan jopa inhoavat.

On se hyvä, kun kerrankin joku puhuu tällä palstalla näin täyttä asiaa ja ymmärtää mua näissä asioissa, joista mä oon aina tällä palstalla puhunut!!!!!!

Pakko sanoa, että tämä sun tekstisi oli oikein ilo silmälle!!!!!

• outsider1

Kyllähän kaverittomuus näyttää olevan totaalinen turnoff monille, jopa useimmille naisille. Kauheasti järkeä tässä asenteessa ei ole, koska kaverisuhteiden ylläpitoon käytetty aika ja energia on naissuhteesta pois.

• Niin totta kai se miehen kaverittomuus on naisille este, koska se kavereiden määrä ja suosio antaa aina naisille miehestä sen positiivisen ja suositun miehen kuvan. Sitten taas jos nuori mies on vaikka yksin baarissa tai laivaristeilyllä ilman ketään kavereita, niin hänestä ajatellaan heti kaikkea negatiivista, kun häntä pidetään heti jonakin yksinäisenä luuserimiehenä ja surkimuksena, eikä sitä sellaisiin miehiin halua ikinä ketkään naiset missään tutustua.

• omaa tyhmyyttä

Olipa taas ykspuolisesti esitetty kysymys. Yhtä laillahan tuo koskee myös naisia. Jos ei ole kavereita, ei ole myöskään porukkaa, missä liikkua ja jää yksin. Yksinäistä naista ei lähesty kukaan ja pojat esittävät tukensa laumabimboille jo ala-asteelta alkaen. Ei kannata itkeä näillä palstoilla aikuisena, jos kerran olette itse esittäneet tukenne näille kiusaajajennoille jo pienestä pitäen. Mitäs ruokitte niiden julmuutta. Oma moka.

• Kaveriton nussimaton

Siis jos nainen menee yksin baariin, niin siinä ympärillä alkaa heti pyöriä miehiä kyrvät pystyssä, ei tarvitse kuin valita yksi nussimaan ja kyllä niiden nussijoiden joukosta aina joku myös pitempään suhteeseen kelpuutetaan.

Aivan toisenlaisessa tilanteessa on yksinäinen mies baarissa. Ei tule yksikään nainen vapaaehtoisesti lähellekään, ja jos itse yrittää jotain keskustelua saada aikaan, niin äkkiä niille tulee kiire pois tai sitten aletaan vituilevaan sävyyn tenttaamaan, mitä varten on yksin baarissa ja missä kaverit ovat. Ja tätä tenttaamista tulevat myös ne kaverisosiaalimiehet vittuillakseen tekemään, DarkFear on siinä aivan oikeassa, olen sen itse joutunut kokemaan.

Joten kun ei kaverittomalle miehelle ole naisia tarjolla edes nussittavaksi, niin vielä vähemmän on mahdollisuuksia mihinkään suhteeseen.

• Tietysti

Tietysti kaverittoman on vaikeampi löytää naista. Kaverittomalla on huonommat sosiaaliset taidot mikä vaikeuttaa naisen saantia. Lisäksi kaveriton tuntee vähemmän ihmisiä mikä entisestään heikentää mahdollisuuksia.

• 6+4

Harmi kun tällä palstalla ei pysty tekemään galluppeja että saisi grafiikat näkyviin, haluaisin tietää että miten moni ihminen löytää seurustelukumppanin joko kavereiden kautta, baarista vai nettideitistä niin näkisi tuon että miten tärkeä on omata iso sosiaalinen piiri.

• Gammaromeo

Henkilökohtaisesti olen löytynyt seurustelukumppanin niin porukassa baarissa liikkuessani, yksin baarissa ollessani ja netistä. En muuten. Se mistä löytää seurustelukumppanin on toki sidoksissa siihen, että mistä "metsästää", mitä harrastaa, sosioekonomiseen asemaan, luonteeseen, ulkonäköön ja aloitteiden määrään eri asiayhteyksissä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5704
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      60
      1847
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      25
      1319
    4. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      1117
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      74
      1095
    6. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      1027
    7. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      66
      999
    8. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      142
      993
    9. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      948
    10. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      58
      945
    Aihe