Katsotko silmiin kätellessäsi? Itse aika usein kättelen ihmisiä harrastuksen parissa. Ovat molempia sukupuolia. Suuri osa ihmisistä ei katso silmiin, eikä varmasti johdu siitä, että vastapuoli tarvitsisi suojalaseja.
Yhdellä käsi ollut kuin kuiva tiskirätti.
Tulee vähän tyhmä olo, kun itse nykyisin katselen ihmisiä suoraan silmiin.
kättely
21
169
Vastaukset
- Helen Morrison
Kuiva tiskirätti? Itselläni on pistänyt silmään kuollut kala-käsi, muutamaan kertaan, kunnon psykopaatin tunnistaa helposti siitä.
- multitool
Toki tulee katsottua, mutta kättelytilanteessa esitelty nimi ei oikein ikinä jää mieleen. Meneekö sitten se kaikki keskittyminen siihen käden hipelöintiin ja naaman huomioimiseen. Inhoan koko kättelyä, mutta pitäähän siihen tyrkytettyyn kouraan kohteliaisuuden nimissä tarttua.
- 3+9
Katson aina silmiin kätellessä ja esim kassalla asioidessani, mun mielestä jos ei katsoisi silmiin niin siitä tulee vähän sellainen hyljeksitty fiilis.
- ätmi
Katson ja erityisesti hyvän näköisten naisten silmiin katson pitkään ja intensiivisesti.
- pelimies!
Tisseihin pyrin katselemaan. Tissit on sielun peili.
- ätmi
Perse ja tissit on tarkastettu jo kauan ennen kättelyä.
- fberibfhqu3p
Olen työni myötä oppinut katsomaan silmiin kätellessä. Kättely kertoo ihmisestä usein kaiken olennaisen.
Tarkennan vielä, että tuossa harrastuksessa kilpailuissa kätellään vastustajia. Toisella paikkakunnalla erästä yrittäjänaista oli ilo kätellä. Reilu kädenpuristus ja silmiin katselu. Antoi anteeksi työntekijänsä kuivan tiskirätin ja seiniin katselun. Tämäkin oli naispuolinen.
Mulla on yksi naispuolinen tuttava, joka ei ikinä katso edes miestä kohti tätä kätellessä! Se katselee aina ihan muualle ja kättelee samalla, ei myöskään katso puhuessaan miestä kohti, vaan aina muualle. Todella kiusallista varmasti sille miehelle. Sillä on kai joku mieskammo :D
No ei tämä nainen muutenkaan käy ihan täysillä, mutta silti...
Itse katson aina silmiin ja kiinnitän huomiota toisen käden puristukseen. Mulla on kans ollut vaikeuksia muistaa nimiä. Olen huomannut, että se nimen äänen toistaminen helpottaa vähän. Tietty ihan kaikissa tilanteissa se ei välttämättä ole mahdollista, mutta toimin jotain tähän tyyliin:
Mies: Moi, olen Matti
Minä: Moi Matti, kiva tavata, mä olen Maija.
Eli sen lisäksi, että sanon oman nimeni, toistan myös toisen nimen. Tämä toimii hyvin ainakin vapaamuotoisissa tilaisuuksissa. Ja huomaan muistavani nimen paremmin.- juutinrauman rysä
Kylläpä sun tuttavapiiristä löytyy typeriä naisia toisensa perään..
- 615141
Ujo ätmi saattaa pelästyä jos nainen sanoo sen nimen.
Kättely on todella hölmö tapa, taudit tarttuvat sitä reittiä. Mieluusti olen kokonaan kättelemättä jos se vaan on suinkin mahdollista.
- En kättele
Kättely todellakin levittää bakteereja miljoonia, en esim kättele lääkärin vastaanotollakaan vaikka lääkäri kuinka olisi ovella käsi pitkällä, sanon vain että ei kätellä nyt ettei taudit leviä :) ja sitäpaitsi kättely tulisi nimenomaan jopa kieltää sairaalan ja terveyskeskuksien tiloissa, tai kättelyn voisi lopettaa kokonaan niin porukka pysyisi paljon terveenpänä talvisin jolloin bakteerit riehuvat.
- ätmi
Mä kans uskon, että ne lääkärit vaan hengailee edellisten potilaiden bakteerit käsissä kaiket päivät.
Eikö se sitten ole kielletty? En ole kätellyt koskaan lääkärin tai hammaslääkärin vastaanotolla, koska olen uskonut, ettei se ole tapana. Varmaan ovat vain pitäneet minua moukkana sitten. :D
- ertyuio
Silmiin katsominen antaa ihmisestä epäluotettavan kuvan. Katso vaikka Ike Kanervaa tai Tami Tammista. Yrittävät väkisin esittää vilpitöntä tollottamalla kuin koira toista suoraa silmiin. Vastenmielistä ja niin läpinäkyvää.
Katson silmiin,olisi epäkohteliasta pälyillä muualle. Ja kädenpuristus on napakka,pari kertaa olen saanut löysän käden ja ei tuntunut mukavalta,jos oikein muistan yksi nainen antoi vain sormet käteltäväksi.
- multitool
Ja ne sormetkin on vielä sellaisessa löysässä kimpussa ja peukalo vähänkuin vihjeenä kämmentä vasten painettuna? "Sormenjuuria peremmälle ei tulla" :D
multitool kirjoitti:
Ja ne sormetkin on vielä sellaisessa löysässä kimpussa ja peukalo vähänkuin vihjeenä kämmentä vasten painettuna? "Sormenjuuria peremmälle ei tulla" :D
Joo,se oli just tolleen! Tuli vähän hölmö olo,pakkohan se oli kätellä:D Sitten ne vetäisee sen käden pois silleen nopeasti ja liukuen:D Mä tykkään kätellä ihmisiä,olen aina tarjoamassa kättä,jotkut hölmistyy aluksi mutta "jopas,no kätellään sitten" ja hymyt naamalla:)
peppupupu kirjoitti:
Joo,se oli just tolleen! Tuli vähän hölmö olo,pakkohan se oli kätellä:D Sitten ne vetäisee sen käden pois silleen nopeasti ja liukuen:D Mä tykkään kätellä ihmisiä,olen aina tarjoamassa kättä,jotkut hölmistyy aluksi mutta "jopas,no kätellään sitten" ja hymyt naamalla:)
Sitä ku antaa pikkusormen menee äkkiä koko käsi.
- Katse hinkkeihin
Naisia katselen tisseihin ja miehiä en kättele, koska en ole mikään homo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215704- 601847
- 251319
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2091117- 741095
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531027Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️66999Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.142993- 48948
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58945