Oikeesti....

pettynyt7

onko mitään järkeä kiusata itseään jos tietää että kumppani pettää. Kieltää kaiken mutta silti jatkaa touhujaan selkäni takana...

13

232

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei mitään järkeä

      Ei mitään järkeä. Jos susta tuntuu ja tiedät varmaksi, ettet voi luottaa häneen niin eikun vaan lakanat jakoon. Siinäpä oppii hänkin, mitä pettämisestä seuraa.

    • Mustispipi = sairaus

      Tai sitten aloittaja vain luulee ja kuvittelee. Sitä on paljon liikkeellä.

      • ei mitään järkeä

        Voi hän olla myös sairaasti mustasukkainen. Siinäkin tapauksessa parempi laittaa lakanat jakoon. Mustasukkaisen ihmisen kanssa on mahdotonta elää. Ei hänelle pysty mitenkään todistamaan, että en ole pettänyt. Kokemusta on.


    • Panomies ilettävä

      Sama juttu minulla. Ei kannata pilata panomiehen takia omaa elämäänsä. Jätät hänet ku olet siihen valmis. Minulla meni lähes 6v. Hänhän ei tavoistaan pääse mutta minä pääsen hänestä(vaikeaa on ollut ja tulee kai olemaan...)ja olen päättänyt alkaa katselemaan uutta. Olin jo kapakissa ja äijät pyöri ympärillä ja yks tuli taakse ja painoa kovan ka..... minua vasten :) Eli kyllä meikäläistä nyt viedään ja se petturi saa jatkaa tapojaan mutta ilman minua. Kyllä nainen tietää milloin mies pettää ja jo hajukin sen kertoo :)

    • pettynyt7

      Helppo on sanoa, että olisin mustasukkainen. Kerran olen kiinni saanut ja annoin kaiken anteeksi. Hetken kaikki oli hyvin kunnes alkoi jälleen peittely..
      Mutta on parempi kun jätän ja jatkan elämääni! Eiköhän sitä joku sellainen vastaan tule joka osaa olla vain yhden kanssa ilman minkäänlaisia jekutuksia...

      • lottamari<3

        Aika surkeaan saat tyytyä, jos meinaat vielä jonkun löytää, hyviä näet on ihan mahdoton enää löytää.Edellinenkin nimimerkki tajusi olevansa pelimiehen kanssa 6 vuotta ja luulee vaihtamalla asian paranevan, kun baarissa samanlaiset varatut pelimiehet ovat "kiinnostuneita" ja pyörivät naisten ympärillä..hah,.niinpä. Oletteko naiset koskaan miettineet, mikä ja kuka mahdollistaa näiden panomiesten, varattujen pelimiesten ja narsistien mahdollisuudet pyöritellä naisia miten huvittaa ja montaakin kerralla.

        Luin juuri kirjan "Mitä pahaa pilvilinnoissa", jossa miehen ikäkään ei rauhoita miestä, eikä tee hänestä yhteen parisuhteeseen ja naiseen tyytyväistä. Yli 60-vuotiaalla miehellä oli samaan aikaan pyörityksessä 8 naista, joita pyöritteli taitavasti ilman, että kukaan ei tiennyt toinen toisistaan mitään. Naisten hyväuskoisuus ja sinisilmäisyys on miltein taianomaista, kun kuvioon astuu mies, jolla on hyvä käytös, sana hallussa ja imartelemisen taito. Narsistin kyllä tunnistaa kaukaa. Narsisti on myös pettäjä ja petturi aina, eikä hän voi muuttua. Narsistilta saa kuulla vain sananhelinää, kauniita liirumlaarumeita, mutta sisältä hän jättää aivan tyhjäksi, kun ei osaa näyttää tunteita aidosti, ei suutele, ei halaa, ei pidä hyvänä oikeasti..kaikki on väkinäisen vaikeaa ja kaikki pyörii vain tämän itsekkään narsistimiehen oman navan ympärillä. Hänet pitää huomioida, hänelle antaa ja hänen tarpeensa vain ovat tärkeät. Silloin kun suhteessa alkaa ahdistamaan juuri se tunne, että vaikka kuinka antaisi, niin kokee ettei siltikään saa mitään,..sitä tunnetta, että on ehdoitta rakastettu ja miehen kiinnostus on aitoa ja sen myös tuntee.,.on parempi kävellä ulos suhteesta. Narsisti jättää kylmäksi, koska ei osaa rakastaa ja hänen tärkein päämääränsä on vain oman tilansa tutkiminen, omien tarpeiden tyydyttäminen hinnalla millä hyvänsä ja jatkuvan lähteen etsiminen ja hurmaaminen.

        Netti on täynnä näitä luonnehäiriöisiä tunnevammaisia narsistipelimiehiä, jotka ovat tajunneet mahdollisuutensa pelata tätä peliä netin kautta vaivattomasti ja turvallisesti. Naiset eivät koskaan saa tietää totuutta, kun mies vaan päättää häipyä tai hänellä nyt sattuu olemaan jotain muuta tekemistä tai hänen siskonsa, äitinsä, isänsä tai veljensä tai kaverinsa tai serkkunsa tai ihan kuka vaan keksitty versio kaipaa remonttiapua, jouluvalojen laittoapua, kuskausapua, muuttoapua, tai on sairastunut vakavasti joten pitää rientää apuun. Jep.tarjolla netin kautta siis hyvä kattaus "vapaita hyviäkin miehiä"..että siitä vaan nettideittailemaan :)


      • Toinen onneton

        Vaikeaahan se luottamus on takaisin saada, jos näin on tapahtunut. Kyllä se pettäjäkin haluaa teoillaan hakea jotain ratkaisua tilanteeseenne, ehkä sinun täytyy kysyä häneltä, miksi hän tekee sinua kohtaan tällä tavalla ja mikä suhteessanne mättää hänen mielestään sekä kertoa omat tuntemuksesi hänelle. Jos hän ei kykene keskusteluun, niin sitten sun pitää tehdä ne omat ratkaisut yksin.
        Itse olen myös näiden kysymysten keskellä suhteessa, jossa itse olen ollut avoin ja rehellinen, mutta juuri miehen sulkeutuneisuuden, puhumattomuuden ja käytöksen perusteella olen menettänyt luottamuksen ja alkanut epäillä. Otin asiat hänen kanssaan keskusteluun ja kyselin mitä hän suhteeltamme haluaa ja kerroin mitä itse haluan ja mitä olen hänen käytöksestään päätellyt. Tietenkinhän hän pahoitti mielensä ja mullakin oli mieli matalana, mutta tällä tolalla suhteemme ei voi vaan enää jatkua. Suhteessa pitää olla sitä vastavuoroisuutta, joustavuutta, puhumista ja avoimuutta sekä yrittämistä eikä vaan olemista. Nyt neljän viikon mykkäkoulun jälkeen odotan hänen vastauksiaan edelleen, mutta ehkä se hiljaisuus kertookin sen kaiken oleellisen ettei hän välitä, niin kuin minä välitän hänestä ja ei halua edetä suhteessamme näiden vuosien jälkeenkään sen pidemmälle.


      • pööppi pöö
        Toinen onneton kirjoitti:

        Vaikeaahan se luottamus on takaisin saada, jos näin on tapahtunut. Kyllä se pettäjäkin haluaa teoillaan hakea jotain ratkaisua tilanteeseenne, ehkä sinun täytyy kysyä häneltä, miksi hän tekee sinua kohtaan tällä tavalla ja mikä suhteessanne mättää hänen mielestään sekä kertoa omat tuntemuksesi hänelle. Jos hän ei kykene keskusteluun, niin sitten sun pitää tehdä ne omat ratkaisut yksin.
        Itse olen myös näiden kysymysten keskellä suhteessa, jossa itse olen ollut avoin ja rehellinen, mutta juuri miehen sulkeutuneisuuden, puhumattomuuden ja käytöksen perusteella olen menettänyt luottamuksen ja alkanut epäillä. Otin asiat hänen kanssaan keskusteluun ja kyselin mitä hän suhteeltamme haluaa ja kerroin mitä itse haluan ja mitä olen hänen käytöksestään päätellyt. Tietenkinhän hän pahoitti mielensä ja mullakin oli mieli matalana, mutta tällä tolalla suhteemme ei voi vaan enää jatkua. Suhteessa pitää olla sitä vastavuoroisuutta, joustavuutta, puhumista ja avoimuutta sekä yrittämistä eikä vaan olemista. Nyt neljän viikon mykkäkoulun jälkeen odotan hänen vastauksiaan edelleen, mutta ehkä se hiljaisuus kertookin sen kaiken oleellisen ettei hän välitä, niin kuin minä välitän hänestä ja ei halua edetä suhteessamme näiden vuosien jälkeenkään sen pidemmälle.

        toisille miehille se vain vissiin on vaikeaa se puhuminen, pysy lujana! ala kiusaamaan miestä muminalla japuhumalla pö pö pö pö kieltä, älä kommunikoi yhtään hänen kanssaan kun hänkään ei sinun kanssa, ei aikuiselle miehelle kannata äidiksi rueta


      • miss mq
        lottamari<3 kirjoitti:

        Aika surkeaan saat tyytyä, jos meinaat vielä jonkun löytää, hyviä näet on ihan mahdoton enää löytää.Edellinenkin nimimerkki tajusi olevansa pelimiehen kanssa 6 vuotta ja luulee vaihtamalla asian paranevan, kun baarissa samanlaiset varatut pelimiehet ovat "kiinnostuneita" ja pyörivät naisten ympärillä..hah,.niinpä. Oletteko naiset koskaan miettineet, mikä ja kuka mahdollistaa näiden panomiesten, varattujen pelimiesten ja narsistien mahdollisuudet pyöritellä naisia miten huvittaa ja montaakin kerralla.

        Luin juuri kirjan "Mitä pahaa pilvilinnoissa", jossa miehen ikäkään ei rauhoita miestä, eikä tee hänestä yhteen parisuhteeseen ja naiseen tyytyväistä. Yli 60-vuotiaalla miehellä oli samaan aikaan pyörityksessä 8 naista, joita pyöritteli taitavasti ilman, että kukaan ei tiennyt toinen toisistaan mitään. Naisten hyväuskoisuus ja sinisilmäisyys on miltein taianomaista, kun kuvioon astuu mies, jolla on hyvä käytös, sana hallussa ja imartelemisen taito. Narsistin kyllä tunnistaa kaukaa. Narsisti on myös pettäjä ja petturi aina, eikä hän voi muuttua. Narsistilta saa kuulla vain sananhelinää, kauniita liirumlaarumeita, mutta sisältä hän jättää aivan tyhjäksi, kun ei osaa näyttää tunteita aidosti, ei suutele, ei halaa, ei pidä hyvänä oikeasti..kaikki on väkinäisen vaikeaa ja kaikki pyörii vain tämän itsekkään narsistimiehen oman navan ympärillä. Hänet pitää huomioida, hänelle antaa ja hänen tarpeensa vain ovat tärkeät. Silloin kun suhteessa alkaa ahdistamaan juuri se tunne, että vaikka kuinka antaisi, niin kokee ettei siltikään saa mitään,..sitä tunnetta, että on ehdoitta rakastettu ja miehen kiinnostus on aitoa ja sen myös tuntee.,.on parempi kävellä ulos suhteesta. Narsisti jättää kylmäksi, koska ei osaa rakastaa ja hänen tärkein päämääränsä on vain oman tilansa tutkiminen, omien tarpeiden tyydyttäminen hinnalla millä hyvänsä ja jatkuvan lähteen etsiminen ja hurmaaminen.

        Netti on täynnä näitä luonnehäiriöisiä tunnevammaisia narsistipelimiehiä, jotka ovat tajunneet mahdollisuutensa pelata tätä peliä netin kautta vaivattomasti ja turvallisesti. Naiset eivät koskaan saa tietää totuutta, kun mies vaan päättää häipyä tai hänellä nyt sattuu olemaan jotain muuta tekemistä tai hänen siskonsa, äitinsä, isänsä tai veljensä tai kaverinsa tai serkkunsa tai ihan kuka vaan keksitty versio kaipaa remonttiapua, jouluvalojen laittoapua, kuskausapua, muuttoapua, tai on sairastunut vakavasti joten pitää rientää apuun. Jep.tarjolla netin kautta siis hyvä kattaus "vapaita hyviäkin miehiä"..että siitä vaan nettideittailemaan :)

        Tosi surullista kuulla, että ajattelet kunnon miehen löytymisen olevan noin vaikeaa. Ellei mahdotonta. Itse erosin kunnollisesta miehestäni 20 vuoden suhteen jälkeen, koska olimme pikkuhiljaa kasvaneet erillemme. Tulevaisuuden näkymät ja haaveet olivat erilaiset... olemme edelleen hyviä ystäviä. Hänestä joku saa komean ja uskollisen tosimiehen, jolle uskollisuus on kunnia-asia.
        Löysin vuoden yksinolon jälkeen netistä miehen ja rakastuimme. Tämä mies on myös kunnollinen ja uskollisuus on hänelle erittäin tärkeä arvo. Olen löytänyt vastakappaleeni.


    • pettynyt7

      Kyllä mä uohdan kaikenmaailman nettideittailut alkuun :)
      Ja jos ketään ei tule vastaan niin olen sitten itsekseen..ei ainakaan tarvi pettyä!

    • pettynyt7

      On juteltu ja kirkkain silmin kielsi kaiken...tein testin hänelle. Sanoin että lopetan epäilyni jos hän näyttää puhelimen viestit ja tottakai minä näytin hänelle omani..
      Ei siellä mitään ollut mutta juuri kun olin luovuttamassa niin pukkasi viestin ja narahti samantein....
      Ei ole yhtään kiva lukea oman rakkaan puhelimesta kuinka toinen kaipaa kainaloon minkä luulin olevan minun paikka....että sillee!!!
      Nyt sitten täytyy tehdä päätös....elämä potkii joskus....

    • helpottunut1

      Minullakin pettävä miesystävä. Viime viikonloppuna oli naapurinsa yh-äidin kanssa kylpylässä ja väitti serkkunsa luona vierailleen ja minulle on luvannut kylpyläloman tammikuussa. Oikeastaan tuo toinen nainen tekee minulle palveluksen, pääsen pettävästä ja valehtelevasta peli- ja raha-ongelmaisesta miehestä,eroon.

    • Tyytyväinen

      On tärkeää, että voi luottaa toiseen. Luottamus vain vahvistuu hyvässä suhteessa. Se on kaiken perusta. Elämäni valinta onnistui ja tulevaisuus on varma. Mikään ei petä ja kaikki onnistuu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      83
      6004
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2043
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1805
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe