Jep. Ei muuta lisättävää...
Mitä mieltä olette norjalaisesta black-metallista?
9
1094
Vastaukset
- QuiT
Ainakin Dimmu Borgir kuullostaa erittäin hyvältä. Muista norjalaisbändeistä en sitten tiedäkkään.
- ...
kyl mayhem ja dimmu uppoo....
no osa on ihan hyvää, tosin uusista bändeistä ei ole kyl mitään tietoa.
Kyllä sieltä silti paljon sontaa löytyy.- Sinside
jep,sitä samaa, hyviä bändejäkin löytyy mutta myös muitakin eli yhdyn edellisiin milipiteisiin..
- satan my master
dimmu borgir on helevetin hyvää musaa!!!muista en sitten tiiä.voitteko sanoa minulle muita norjalaisia black-metalli pändejä! ei vittuiluja!!!!
- FlesrehNatas
Ei taida löytyä enää tätä nykyään sitä vanhaa ja perinteistä Norjalaista black metallia kovinkaan paljo..Itelle ei kovin moni niistä kyllä ole koskaan iskenyt mutta kyllä nämä uudemmat tapaukset on ihan hyviä..mutta joka musalajistahan löytyy näitä paskojaki..
- TeräsRuuti
Norjasta tulee kyllä paras black metalli tässä lista kovia bändejä: Dimmu Borgir, Immortal, Satyricon, The Kovenant, Old Man's Child, Mayhem jne. sitten on paljon enemmän tai vähemmän tunnettuja bändejä jotka ei ole vielä niittänyt ulkomailla suosiota.
- torment
Vanha Covenant (nyk. Kovenant) on aika loistavaa, ainakin Nexus Polaris... Hyviä ne myöhemmätkin levyt ovat, mutta tyyli vaihtui blackistä, tuota, joksikin aivan muuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614260Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1531799Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351258Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671056- 56904
- 76895
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.165823Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781