Mitä mieltä olette norjalaisesta black-metallista?

fdds

Jep. Ei muuta lisättävää...

9

1122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • QuiT

Ainakin Dimmu Borgir kuullostaa erittäin hyvältä. Muista norjalaisbändeistä en sitten tiedäkkään.

• ...

kyl mayhem ja dimmu uppoo....

• no osa on ihan hyvää, tosin uusista bändeistä ei ole kyl mitään tietoa.
      Kyllä sieltä silti paljon sontaa löytyy.

• Sinside

jep,sitä samaa, hyviä bändejäkin löytyy mutta myös muitakin eli yhdyn edellisiin milipiteisiin..

• satan my master

dimmu borgir on helevetin hyvää musaa!!!muista en sitten tiiä.voitteko sanoa minulle muita norjalaisia black-metalli pändejä! ei vittuiluja!!!!

• ancient...heh heh

borknagar on hyvä,vaik ei kyl ihan bläkkiä ole

• FlesrehNatas

Ei taida löytyä enää tätä nykyään sitä vanhaa ja perinteistä Norjalaista black metallia kovinkaan paljo..Itelle ei kovin moni niistä kyllä ole koskaan iskenyt mutta kyllä nämä uudemmat tapaukset on ihan hyviä..mutta joka musalajistahan löytyy näitä paskojaki..

• TeräsRuuti

Norjasta tulee kyllä paras black metalli tässä lista kovia bändejä: Dimmu Borgir, Immortal, Satyricon, The Kovenant, Old Man's Child, Mayhem jne. sitten on paljon enemmän tai vähemmän tunnettuja bändejä jotka ei ole vielä niittänyt ulkomailla suosiota.

• torment

Vanha Covenant (nyk. Kovenant) on aika loistavaa, ainakin Nexus Polaris... Hyviä ne myöhemmätkin levyt ovat, mutta tyyli vaihtui blackistä, tuota, joksikin aivan muuksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      84
      1339
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      51
      968
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      369
      798
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      759
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      699
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      122
      686
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56