Miehet: mitä mieltä naisen kynsistä?

wannabe-chic

Millaiset kynnet ovat teidän mielestänne, miehet, naisella kaikkein viehättävimmät ja tyylikkäimmät?

a) Täysin luonnontilassa olevat, käytännön syistä saksitut:

http://4.bp.blogspot.com/-0-rtJVHgZ_c/T8Mf8pjF2zI/AAAAAAAAFMo/rHE0g7F3nQU/s1600/N4 028.jpg

b) Hieman hoidetut, mutta luonnolliset, ehkä väritöntä kynsilakkaa tms.:

http://4.bp.blogspot.com/-88AIxiBAneE/UIW1feP_bcI/AAAAAAAAEt8/lDVTnvRmOZI/s1600/21.09.2012 004.JPG

c) Vaivaa on nähty, kynnet ovat pitemmät ja on tehty esim. ranskalainen manikyyri (saattavat olla osittain tai kokonaan keinomateriaalia):

http://4.bp.blogspot.com/-L7uD2mz6O7Q/Tmeko6UXjII/AAAAAAAAA00/LP5_6-p5Yis/s1600/manikyyri.jpg

d) Bling blingiä (saattavat olla osittain tai kokonaan keinomateriaalia):

http://www.geishankynnet.fi/wordp/wp-content/uploads/2014/01/kynnet2.jpg

e) lyhyet ja tavallisen siistit, mutta kirkas värilakka:

http://www.mentholatum.fi/templates/kampagne/beautynails/images/hands-with-pink-nails.jpg

f) pitkät kynnet, lakalla tai ilman:

http://1.bp.blogspot.com/-_JLqXOYkn9I/Tkqm4kUaYbI/AAAAAAAAAJM/dg_exRqkn-Y/s1600/DSC02804.JPG

Mikä on teidän mielestänne paras? :-)

31

751

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17+11

B) Hieman hoidetut oli parhaat mutta oikeasti jos mietin missä tärkeysjärjestyksessä tulee jotkut kynnet niin aika alhaalla on, mutta tokihan se on kiva jos nainen tykkää panostaa ulkonäköön.

• Niistä luonnontilassa olevista kynsistä otettu kuva oli kyllä ihan sysipaska, sillä eihän siinä edes ollut tarkennus kynsen kohdalla. Muutenhan ne näyttävät täysin samoilta kuin nuo "hieman hoidetut", mutta puuttuu vain tuo lakan tuoma luonnoton kiilto. Pitää myös muistaa että syödessä ja ruokaa laittaessa nuo värittömänkin kynsilakan hituset joutuvat aika helposti sinne ruokaan ja mahaan, mitä en itse ainakaan pidä kovin houkuttelevana ajatuksena.

• Vaikkei nyt varsinaisesti kysyttykään, niin ilmoitan, että mulla on joko täysin lakattomat lyhyet, tai sitten (erikoistilaisuuksia varten) kirkkaalla shokkivärilakalla lakatut lyhyet. Mää kun en ymmärrä että mitä järkeä on värkätä niiden kynsien kanssa ja laittaa jotain väritöntä lakkaa kun lopputulosta ei todellakaan huomaa kukaan muu kuin niiden kynsiensä kanssa värkännyt itse. Pitkät kynnet taas on aivan mahdottomat arkielämässä jos pitää jotain käsillään tehdäkin.

• Selvä juttu!

Täysin luonnontilassa olevat kynnet, toki leikattu normaalin mittaisiksi. Jos niille on pakko jotain tehdä, niin punainen (kirkkaan punainen, ei mukaan muu punaisen sävy) lakkaus sitten. Mielllään ei kuitenkaan sitäkään. Rakennekynnet ovat ehdoton ei. Samoin ylipitkiksi kasvatetut, raapivat linnunkynnet.

Samoin naisen kulmakarvojen tulisi olla luonnolliset. Niitä ei pitäisi nyppiä yhtään.

• neiti ruiskukka

Itse pidän vähän pidempiä kynsiä about koko ajan. Omat kynnet kasvaa hyvin ja pysyy hyvässä kunnossa ihan itsekseen. Ja teen kyllä käsillä paljon päivän mittaan, muttei kynnet oo ollu mitenkään tiellä, eikä katkeile. Hyötyä niistä on pikemminki pakettien aukaisuissa, teipin pään löytämisessä tms. Mulla on useimmiten käytössä joku vaaleankuultava lakka, saa sormetkin näyttämään pidemmiltä. Tai sitten ei mitään, joskus joku värillinen.

• 7+5

Minulla on huonolaatuiset kynnet, ne tarvitsevat lakan tukea pysyäkseen kasassa. Mutta koska olen laiska enkä viitsi päivittäin huolitellä manikyyriä, käytän nudea tai väritöntä arjessa. Rispaantunut värilakka näyttää kamalalta, ja mikäli kynnet ovat lötköt, ei lakalta voikaan odottaa kestävyyttä, olivat tuotteet miten hyvälaatuisia hyvänsä.

Lomamatkalle olen joskus laittanut tekokynnet, ihan tavalliset liimattavat, pitävät kädet huoliteltuina parikin viikkoa.

• 7+5
        7+5 kirjoitti:

Minulla on huonolaatuiset kynnet, ne tarvitsevat lakan tukea pysyäkseen kasassa. Mutta koska olen laiska enkä viitsi päivittäin huolitellä manikyyriä, käytän nudea tai väritöntä arjessa. Rispaantunut värilakka näyttää kamalalta, ja mikäli kynnet ovat lötköt, ei lakalta voikaan odottaa kestävyyttä, olivat tuotteet miten hyvälaatuisia hyvänsä.

Lomamatkalle olen joskus laittanut tekokynnet, ihan tavalliset liimattavat, pitävät kädet huoliteltuina parikin viikkoa.

Katsoin linkit - onpa todella huonotasoisia lakkauksia, geishakynsien ammattilaiskuva ainoa kunnollinen. Muutoin lakat roiskittu miten sattuu, karmean näköisiä raajanjatkeita näytillä!

• 7+5
        7+5 kirjoitti:

Katsoin linkit - onpa todella huonotasoisia lakkauksia, geishakynsien ammattilaiskuva ainoa kunnollinen. Muutoin lakat roiskittu miten sattuu, karmean näköisiä raajanjatkeita näytillä!

Varsinkin viimeinen kuva, taisit postata sen huumorimielessä :D

• miehen näkökulma

a) tai b). Yksilöllistä. Mun mielestä monille sopii paremmin ihan luonnollinen. Kynnetkin saa olla ihan luonnollisen mittaiset.

• wannabe-chic

"Kynnetkin saa olla ihan luonnollisen mittaiset."

Eli siis pitkät, käyrityneet, vähän kellertävät kynnet, joista osa on halkeillut, jotkut kynnet katkenneet?

Sellaiset on "luonnollisen mittaiset" kynnet.

• rtyuiopoik
        wannabe-chic kirjoitti:

"Kynnetkin saa olla ihan luonnollisen mittaiset."

Eli siis pitkät, käyrityneet, vähän kellertävät kynnet, joista osa on halkeillut, jotkut kynnet katkenneet?

Sellaiset on "luonnollisen mittaiset" kynnet.

Luonnollisen mittaiset kynnet niin miehellä kuin naisellakin ovat kerran viikossa lyhyeksi leikatut. Ne eivät halkeile, ellei ole vitamiinien puutoksia eivätkä kellerrä, jos ei tupakoi. Tietysti kädet pitää myös pestä huolellisesti ettei kynsien alle jää mitään paskaa.

• 9+9

Ihan sama se on, jos sais edes joskus naisen ensin, sitten vois miettiä kynsiä.

• ölölölölölöööööööööö

eiks semmosil rakennekynsil ole vaikia sormettaa ittiänn?

• Isä Timppa

Vaimoni kynnet ovat olleet vuodesta 1993 alkaen mallia A.

• ätmi

Kyllä tuo stellarian malli on ehkä paras. Olisi hyvä, että kynnet eivät rajoita arkea. Ne seksikynnet voi laittaa sitten tarpeen vaatiessa.

• Seksikynnet?! :D

Mulla on lyhyet kynnet ja lähes aina lakatut.

• kynsi-atm

Se on aina jotenkin hellyyttävää ja toivoa herättävää, jos nainen tuntuu tosissaan kysyvän mielipidettä meiltä ATM:iltä. Vastaan, että b) miellyttää noista eniten. Tuossa on vaan se probleema, että kaikki nuo kuvat pitäisi olla otettu samasta kädestä ja samassa valaistuksessa. Silloin voisi muuttua mielipide paljonkin.

• Ikisinkku M

Vastaanpa että semmoiset puolipitkät olisi varmaan naisella mukavat niin että arkena voi pitää:

b) Hieman hoidetut, mutta luonnolliset, ehkä väritöntä kynsilakkaa tms.:

ja sitten jos on jonnekin hienompaan tilaisuuteen menossa voi sitten väritellä mielensä mukaan. Minusta on mukavaa katsella kun nainen lakkaa kynsiä, siinä kieltämättä on jotain seksikästä.

• sitä mietä

Tuo D antaa hieman lapsellisen kuvan naisesta, jos aikuinen ihminen tuollaisia pitää. Myös F on ehkä hieman turhamainen. A, B, C, ja E on ihan hyviä riippuen minkä pituisia kynsiä nainen nyt haluaa pitää. Toki hyvin hoidetun näköiset kynnet naisella on ihan seksikkäät, vaikkei niihin mitään kimalletta tarvitsekaan laittaa.

• wannabe-chic

Kiitos vastauksista kaikille!

B taisi voittaa. Hieman hoidetut, mutta luonnolliset; ehkä väritöntä kynsilakkaa.

Minun on myönnettävä, että saatoin olla puolueellinen kuvia valitessani... Pidän itse lähes aina vaihtoehtoa e, eli lyhyet ja tavallisen siistit, mutta kirkkaalla värilakalla lakatut, ja tuskin on sattumaa, että valitsemistani kuvista e on kaikkein edustavin käsien estetiikan, valaistuksen ja miljöönsäkin puolesta! :-D Toivoin, että e vaihtoehto saisi eniten ääniä, jolloin minulla olisi lisäsyy jatkaa kynsipolitiikkaa, joka on itselleni mieluisin.

Tykkään kauniista väreistä. Kynsien lakkaaminen on siksi ihanaa.

En kuitenkaan tykkää mistään muista kuin punaisen sävyistä kynsissä. En ikinä lakkaisi kynsiäni esim. sinisellä tai turkoosilla (jotka nyt ovat muodissa), vaan ainoastaan kirkkaanpunainen, purppura, violetti, pinkki ja aavistuksen punaiseen taittuva, vaalea helmiäislakka ovat mieleeni.

Olen siitä erikoinen, että juhliin, joihin pukeudun hienosti ja ehostaudun koruilla, en yleensä laita kynsiäni muuten kuin siistillä, värittömällä lakalla, joka antaa huomiota herättämättä huolitellun vaikutelman. Toimin näin siksi, että kavahdan ns. joulukuusi-lookkia, jossa koristautuminen ja esteettiset detaljit ovat niin runsaat, että kokonaisuus on rauhaton ja detaljit riistävät huomiota toisiltaan.

• kaikkea vielä

Hyvät hyssykät, minkä ikäinen lapsiparka oikein olet!

• _____

Itselläni aina F, värikkäät sävyt, pinkit punaiset...jos mies ei pidä, mitä väliä

• Palaan vielä tähän aiheeseen, kun tuli mieleeni yksi hauska juttu, jonka eräs kampaaja-meikkaajaystäväni heitti viime kesänä.
      Tietysti hän työssään kohtaa varsinkin kesäaikaan kymmeniä morsiamia, jotka meikataan ja laitetaan muutenkin nätiksi, kynsiä myöten.

Lähes aina morsian haluaa hienot kynnet tärkeään päiväänsä, mutta ei käy kuitenkaan esim. kosmetologilla ennen meikkiä.
      Itse ajattelen, että se pärstä näkyy enemmän kun ne kynnet, joten panostaisin ehkä ihon kuntoon ja meikin pysyvyyteen enemmän kun hienoihin ja kalliisiin kynsiin...

Samaa näkee tuolla ihan arkielämässäkin, eli naisella saattaa olla upean koristeelliset viritykset sormissaan, mutta pärstä on kun sateen raiskaama täytekakku.

• 12+8

Tuota on vaikea uskoa, mutta kai ystäväsi tietää paremmin. Käsitykseni mukaan nykymorsiamilla on tarkka ja perfektionistinen ohjelma, mihin ilman muuta kuuluu kosmetologin pohjatyöt hiontoineen, kuorintoineen, kosteutuksineen sekä kestovärjäyksineen. Maun mukaan rusketukset ja toki myös hampaiden valkaisu.

Tietysti aina on näitä, joille on tärkeää vain selkeästi näkyvät tulokset, koristemaalaus, jättäen pohjustuksen välin.

• manikyrp

Ei ole varmempaa keinoa todistaa nainen typeräksi kuin katsoa kynsiin. Vain täysi idiootti haaskaa aikansa niiden laittamiseen. Ai niin, mutta nykynaisethan ovatkin valinneet ihanteikseen vain ne, joita oma ajattelu pelottaa.

• 1+5

Ikävä kyllä idiootti löytyy peilistäsi, ja siistit huolitellut kynnet ovat kuuluneet kautta aikojen siistin ihmisen tunnusmerkkeihin, muoti vain vaihtelee.

• kymysys
        1+5 kirjoitti:

Ikävä kyllä idiootti löytyy peilistäsi, ja siistit huolitellut kynnet ovat kuuluneet kautta aikojen siistin ihmisen tunnusmerkkeihin, muoti vain vaihtelee.

Tarkoittaako huoliteltu mielestäsi keinotekoista?

• 7+11
        kymysys kirjoitti:

Tarkoittaako huoliteltu mielestäsi keinotekoista?

Provotuulella heti aamusta? Ottaisit vähän kahvia.

Perusvaatimuksiin kuuluu siisti viilaus (ei leikkaus, kuten useassa viestissä mainittu), pituus maku- sekä käytännön vaatimusasia, siistit kynnenaluset, hoidetut kynsinauhat ja terveet kynsivallit. Mikäli ei halua/voi/saa käyttää lakkaa, on hyvä kiilottaa kynnet. Mikäli käyttää lakkaa, on lakkauksen oltava siisti eikä kuten aloittajan esimerkeissä viimeisin, joka taisikin olla vitsinä mukana.

Ei se niin vaikeaa ole, possu pieni :)

• tää on taas tätä

Ihania suomikurppia taas dissaamassa kaikkea naisellista. "Eteenpäin!", sanoi lyhyttukkainen ja -jalkainen kurppa lumessa ja riuhtaisi kunnolla vauhtia kävelysauvoillaan.

• 12+13

Nimimerkeistä on toisinaan vaikea päätellä sukupuolta, mutta käsittääkseni nimenomaan ätminkäiset ja normaalitkin miehet (Suomessa) peräänkuuluttavat juuri tuota "luonnollisuutta".Tämä kansa ei ole vielä noussut maakuopistaan.

Olen kurppa,joka meikkaa, laittaa, värjää ja shoppailee. Ai niin, ja kipittää korkokengillä. Ja jota ei todellakaan kiinnosta viettää kesälomaansa miehen isän kesämökillä.

• tää on taas tätä
        12+13 kirjoitti:

Nimimerkeistä on toisinaan vaikea päätellä sukupuolta, mutta käsittääkseni nimenomaan ätminkäiset ja normaalitkin miehet (Suomessa) peräänkuuluttavat juuri tuota "luonnollisuutta".Tämä kansa ei ole vielä noussut maakuopistaan.

Olen kurppa,joka meikkaa, laittaa, värjää ja shoppailee. Ai niin, ja kipittää korkokengillä. Ja jota ei todellakaan kiinnosta viettää kesälomaansa miehen isän kesämökillä.

"kaikkea vielä" ja "manikyrp" ovat naisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      268
      9653
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      307
      6836
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      74
      1705
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1421
    5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      94
      1297
    6. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1161
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      1079
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      41
      882
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      23
      756
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      313
      748
    Aihe