Yhdes 8v, pulassa

itäsuomi........

Ostettin asunto 3kk sitten, ja kohta muija sanoi: että haluuakin viettää sinkku elämää..meillä on yksi muksu.. Itse panostin perheeseen...... Tiedustelutietoa tuli, kuulemma ihastunut työkaveriinsa.. jäi kiinni kun olin muualla ja yllättäen menin kotiini, hän oli sängyllä petipuuhissa vieraan kanssa, joka perheellinen ukkomies,
kärytin myös hänet. Aikamoinen loukkaus ja ketutus.
Vaihtoehdot:
Asunto muuttaa rahaksi ja erota?
Antaa anteeksi, puoliso on katuvainen.
Mitähän siitä tulisi kun ei luottamusta? palautuuko?
On menossa luottamus naisiin, ovatko kaikki samanlaisia?

9

384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lillulla

      Kattilat jakoon. Kyllä vielä löydät sen kunnollisen naisen itsellesi

    • kunnon mies..

      Tyypillinen nuori-suominainen himojen perässä,
      perhe hajoaa, toinenkin,
      lapsi menettää läheltään toisen vanhemman lähivanhemmuuden.
      asunto myytävä, kuka ostaa missä lie onkin.
      Yhteskunnalle sosiaaliluukkutapaukseksi.
      Molemmat hakee uutta kumppania, kuka hoitaa silloin lasta?
      kuka antaa lapselle turvallisuuden..?
      Vai 3kk asunnon oston jälkeen, haloo--- eikö kellot soineet..

      • höpsönpöö

        eiks ol hyvä et o himokas muija..? Jollei omalt miehelt saa, ni sit toisilt! mut siitäki pitää ekaks puhuu.


      • loponen...
        höpsönpöö kirjoitti:

        eiks ol hyvä et o himokas muija..? Jollei omalt miehelt saa, ni sit toisilt! mut siitäki pitää ekaks puhuu.

        joo kannattaa kysyä ukolta lupa, saanko köyriä naapurin kanssa, mutta luvan kanssa voi tulla roplem, akka tielle ja alpumit ikkunasta mäjellen perskeles..


    • ikäväädd

      Nainen itse sanoi omien sanojesi mukaan, että haluaa olla sinkku. Vain siksi kun katuu ei tarkoita sitä että sinua enää rakastaa tai oppisi rakastamaan. Ei siinä auta muu kuin antaa periksi ettet joudu kokemaan enää vastaavaa.

    • oppeliini1

      Mtä tahaansa päätättekin, ole varma että sinä saat pitää lapsen.

      Sinä olet se joka panosti perheeseen. Sinä olet se vastuullisempi. Sinulle kuuluu oikeus olla lapsenne lähihuoltaja ja huoraavalle vaimollesi kuukausimaksut lapsestanne. Hän tuskin pystyisi huolehtimaan lapsestanne täysipainoisesti kuitenkaan, hänelle muut asiat tulevat ensimmäisinä.

      Lapsi tässä on kaikista tärkein. Te aikuisina aina paasette jalkeillä ja saatte elämänne raiteilleen. Lapsi on se avuton joka tarvitsee ainakin yhden vanhemman täysipainoisen ja 100% mielenkiinnon, huomion, ohjauksen ja rakkauden!

      • Minä vaan

        Mies ei saa pitää lasta koskaan, ellei äiti ole täysin kykenemätön huolehtimaan lapsesta tai lapsi sen verran vanha että voi tehdä itse päätöksen. Vaikka äiti olisi narkkari, ei mies saisi lasta, ellei lastensuojelu ole käynyt monta kertaa visiitillä jne... Kiitos feministit


      • Femari
        Minä vaan kirjoitti:

        Mies ei saa pitää lasta koskaan, ellei äiti ole täysin kykenemätön huolehtimaan lapsesta tai lapsi sen verran vanha että voi tehdä itse päätöksen. Vaikka äiti olisi narkkari, ei mies saisi lasta, ellei lastensuojelu ole käynyt monta kertaa visiitillä jne... Kiitos feministit

        Feministien mukaan lapsen isällä olisi yhtälailla oikeudet lapseen. Feminismi tarkoittaa tasa-arvoa, ei epätasa-arvoa. Sovinismi perustuu epätasa-arvoon, feminismi tasa-arvoon.


    • Huonot ja hyvät uutiset:

      "Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset, eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa."
      (1.Kor.6:9-10, KR1938)

      "Don’t you know that unrighteous people will have no share in the Kingdom of God? Don’t delude yourselves — people who engage in sex before marriage, who worship idols, who engage in sex after marriage with someone other than their spouse, who engage in active or passive homosexuality, who steal, who are greedy, who get drunk, who assail people with contemptuous language, who rob — none of them will share in the Kingdom of God."
      (1.Cor.6:9-10, CJB)

      Hyvät uutiset on ne, että vielä voi tehdä parannuksen ja pelastua Jeesuksen ristintyöhön uskomalla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe