Miten etenen sänkyyn asti?

vähänvituttaa

Joku viikko sitten olin baarissa kaveriporukan kanssa, johon kuului hyviä ystäviä sekä pari vähemmän tuttua. No ilta meni niin että toinen näistä tytöistä makoili puoliks mun sylissä, oltiin toistemme lähellä, silittelin hänen reittään, hän silitteli mun käsivartta, juteltiin ja pidettiin hauskaa koko ryhmä ja kaikki tuntui hyvältä. Mulla oli sellainen tunne että tämä saattaisi päätyä ihan sänkyyn asti. Asun itse vielä vanhempien luona ja hän omineen (Joo ollaan nuoria 19 ja 18) niin ainut vaihtoehto olisi ollut mennä hänen luokseen.

Noh, kuitenkin valomerkin välähtäessä tämä tyttö lähti etsimään ilmeisesti hänen jotain vakipanoa jonka mukaan hän on välillä ennenkin lähtenyt. Hän ei oikeastaan vietä baarissa hänen kanssaan ollenkaan aikaa, etsii hänet vain käsiinsä loppuillasta. Lähettiin sitten muiden kavereiden kanssa pihalle ja kun olin tupakalla niin näin että siinähän ne taas menee kahdestaan sen saman äijän kanssa.

Ehkä en ole tarpeaksi röyhkeä tai jotain mutta tää touhu tuntuu välillä todella vaikealta. Olen siis 19v ja vielä neitsyt. En ole koskaan seurustellut vaikka säätöjä onkin ollut ja olen vain kerran elämässä nuollut naisen kanssa. Kokemattomuus vähän häiritsee jo näissä jutuissa kun en saa vietyä asioita loppuun asti.

8

927

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Daniela.

Mä yritän neuvoa sua ! :)

Rohkeutta peliin. Kerrot nyt suoraan sille tytölle mitä tunnet. Kerrot että hän on kaunis, ihana, seksikäs... ja että haluaisit seksiä hänen kanssaan! Ehkä myös seurustella hänen kanssaan, siihen lisäät myös sen että " koska mulla on tunteita sua kohtaan

• Sihvilä

Tutustu ja ihastu oikeasti johonkin tyttöön. Tehkää yhdessä asioita kahdestaan. Pyydä pyöräilemään, leffaan, pelaamaan suloista, kahville. Ehkäpä sitten pääset joskus jatkoille.Nyt olet enemmänkin utelias seksin suhteen.Olet nuori, ehdit kyllä.

• dfgdgfrrerte

-IIIIIK kuulostaa että tuo tyttö oli ihastunut suhun, mutta piti sen verran arvossa sinua että odotti sinulta merkkiä... seuraavalla kerralla, tee aloite... tai laita viestiä ennen sitä...

Muuta en osaa sanoa

• 4+12

Se oli flirttiä, ei muuta. Nykyaikana on tapana että likat flirttailee viikonloppuillan aikana vähintään kolmen miehen kanssa fyysisesti keimaillen, nuoleskelee päälle randomisti muutaman muun kanssa ja sitten päätyy jonkun asiansa tajuavan pelimiehen tai vakipanon luokse panemaan loppuyöstä.
      Onneksi en ole nuori tässä ajassa.

• Härkääsarvista

Ite kannattaa tehä selvä aloite! Saa mitä haluaa tai ei ainakaan tarvii ajatella et vittu miks en yrittänyt. Tai jos homma kusee ni voi pistää kännin piikkii.

• Vitutti oikeesti

Tiedän just tuon ilkeän tilanteen :( mulle on käynyt niin pari kertaa, löysin kivan naisen baarista, ilta meni hienosti jutellen, juoden ja tanssien, mutta sitten astui kuvioihin joku toinen mies, otti naisen helposti itselleen ja lähes välittömästi poistuivat ilmeisesti taxilla jomman kumman luo panemaan? tiedän että nämä olivat ennenkin tapailleet, mutta tässä tapauksessa nää miehet vaan tuli juuri ennen valomerkkiä niinkun hakemaan nää naiset sieltä pantavaksi? Miksen minä siis kelvannut panomieheksi?? minun juomat kyllä kelpas? Sitten tapasin jälkeenpäin tään yhden naisen ja pyyteli muka anteeksi kun oli heti läjhenyt "Peran" matkaan ja jätti kylmästi mut? Vittu että tunsin itseni petetyksi ja pahasti, vaikea oli siitä nousta taas mieheksi!

• 19+19

Näitä sattuu jokaiselle. Itseltä on baarissa viety - ja itse olen myös vienyt toisten nenän edestä.
        Aina pitäisi sulavasti pelata siten, ettei mistään jää paska fiilis - meni miten meni.

• 14vtyttövantaalt

tuu panee mua 14 v neitsyt haluan jo vittu munan mun sisään

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      360
      4286
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      144
      3739
    3. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      88
      2608
    4. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      9
      2421
    5. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      12
      2236
    6. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      152
      1910
    7. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1818
    8. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      119
      1808
    9. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1409
    10. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      1095
    Aihe