Aloitin heinäkuussa 2014 oman alan työpaikassa. Valitettavasti työpaikalla on ilmennyt homeongelma, jonka vuoksi olen sairastellut tänä syksynä erittäin paljon. Esimieheni ja koulun johto ovat tietoisia asiasta, mutta ongelma tullaan peittämään tiivisteillä eli se ei poista itse ongelmaa. Eilen lähetin sähköpostia asiasta työsuojeluvaltuutetulle. Odotan tässä myös työterveyslääkärin soittoa. Jos asia ei ratkea pian, joudun irtisanoutumaan koeajalla eli viimeinen työpäivä olisi 28.11.2014.
Työpaikka sairastuttaa minut
3
230
Vastaukset
- Oli pakko jaksaaNormaalia touhua koulumaailmassa, olen ollut useissa homekouluissa töissä, työsuhteeni loputtua ne on sittemmin menneet käyttökieltoon. Kaikki nuo homekouluvuodet sai aikaan sen, etten kestä enää varttituntiakaan sisäilmaongelmaista rakennusta. Saikulla ei voinut olla, koska alle 6kk:n soppareilla olevilla ei ollut oikeutta työterveyshuoltoon ja vain työterveyshuollon saikkulaput kelpuutettiin. Tällaista peliä siis aikoinaan pienemmissä kunnissa.. 
- upeat kulissitSisäilmaongelmia vetkutetaan kaiken aikaa. Työnantaja haluaa pelata aikaa. Ongelmaan puuttumista siirretään kaikenlaisilla tekosyillä eteenpäin; siihen kuuluvat nimenomaisesti katteettomat lupaukset asiaan puuttumiseksi. Meillä oli keväällä "puolueeton" sisäilman mittaus. Sen tuloksia ei ole saatu vieläkään. Se siitä puolueettomuudesta. Sitä ennen työterveyteen toimitettiin työsuojelupäällikön kautta peukalohangallinen paperia. mahtoivatko mennä perille? Kaikenlaisilla helppoheikeillä teetetään asbestisaneerauksia, mitkä eivät päivänvaloa siedä. Sitten esitetään täyttä paskaa isoihin pomoihin ja ministereihin päin siitä miten hommat hoituu työntekijöiden terveyttä ylläpitävästi. Näin se menee! - 3men lapsen veronmaksajaMiettikää niitä lapsia ja nuoria, vetävät tuoreilla keuhkoilla eliöt keuhkoputkiin möyrimään.Kotona ja koulussa ihmetellään poissaoloja ja samalla haukutaan lintsareiksi.Herra Kunnankaakattaja ja ministeri vois tehdä jotain. 

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424945
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183656
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693453
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012808
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862690
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302630
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161723
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161566
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011448
- 1521321