Aloitin heinäkuussa 2014 oman alan työpaikassa. Valitettavasti työpaikalla on ilmennyt homeongelma, jonka vuoksi olen sairastellut tänä syksynä erittäin paljon. Esimieheni ja koulun johto ovat tietoisia asiasta, mutta ongelma tullaan peittämään tiivisteillä eli se ei poista itse ongelmaa. Eilen lähetin sähköpostia asiasta työsuojeluvaltuutetulle. Odotan tässä myös työterveyslääkärin soittoa. Jos asia ei ratkea pian, joudun irtisanoutumaan koeajalla eli viimeinen työpäivä olisi 28.11.2014.
Työpaikka sairastuttaa minut
3
187
Vastaukset
- Oli pakko jaksaa
Normaalia touhua koulumaailmassa, olen ollut useissa homekouluissa töissä, työsuhteeni loputtua ne on sittemmin menneet käyttökieltoon. Kaikki nuo homekouluvuodet sai aikaan sen, etten kestä enää varttituntiakaan sisäilmaongelmaista rakennusta. Saikulla ei voinut olla, koska alle 6kk:n soppareilla olevilla ei ollut oikeutta työterveyshuoltoon ja vain työterveyshuollon saikkulaput kelpuutettiin. Tällaista peliä siis aikoinaan pienemmissä kunnissa..
- upeat kulissit
Sisäilmaongelmia vetkutetaan kaiken aikaa. Työnantaja haluaa pelata aikaa. Ongelmaan puuttumista siirretään kaikenlaisilla tekosyillä eteenpäin; siihen kuuluvat nimenomaisesti katteettomat lupaukset asiaan puuttumiseksi. Meillä oli keväällä "puolueeton" sisäilman mittaus. Sen tuloksia ei ole saatu vieläkään. Se siitä puolueettomuudesta. Sitä ennen työterveyteen toimitettiin työsuojelupäällikön kautta peukalohangallinen paperia. mahtoivatko mennä perille? Kaikenlaisilla helppoheikeillä teetetään asbestisaneerauksia, mitkä eivät päivänvaloa siedä. Sitten esitetään täyttä paskaa isoihin pomoihin ja ministereihin päin siitä miten hommat hoituu työntekijöiden terveyttä ylläpitävästi. Näin se menee!
- 3men lapsen veronmaksaja
Miettikää niitä lapsia ja nuoria, vetävät tuoreilla keuhkoilla eliöt keuhkoputkiin möyrimään.Kotona ja koulussa ihmetellään poissaoloja ja samalla haukutaan lintsareiksi.Herra Kunnankaakattaja ja ministeri vois tehdä jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984