minkä ikäisenä voi luopua toivosta?

ikuinen poika

Jos ei ole koskaan ollut minkäänlaista suhdetta, siis ei edes mitään tapailua tai sen sellaista, koska voi luopua toivosta, että joku kiinnostuisi?

18

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmi

16-vuotiaana voi jo luovuttaa.

• 11+11

Ei kai ikinä tarvitse luovuttaa, voit periaatteessa saada naisen minkäikäisenä tahansa, se on sitten eri asia että miten kurpahtaneen sellaisen :D

• Sitten kun tukka on lähtenyt päästä ja näin ollen parhaat nuoruusvuodet ovat jo takana päin. Sanoisin, että noin 70-vuotiaana.

• true hard-core atm

sanotaanko että siinä 18 paikkeilla, 20 vuotiaana alkaa peli olemaan lopullisesti ohi, 12-16 ikäisenä kuuluu olla takana jo kymmeniä suhteita/yhdenyönjuttuja että ps markkinoilla voi jotenkin pärjätä.

• menetetty on

Varmaan siinä 25-vuotiaana kannattaa luovuttaa toive. Yli 20-vuotias neitsyt on aika epätavallinen, yli 23-vuotias neitsyt on outo, yli 25-vuotiaana peli on menetetty ja jos on 33-vuotias neitsyt niin on HC-ätmi ja neitsyt-setä.

• keep the faith

Itse sain ekan kerran vasta 28 vuotiaana ja vielä oikein söpöltä ja hyväkroppaiselta mua nuoremmalta naiselta, ei ole ikinä liian myöhäistä!

• Naisasialooseri.
        keep the faith kirjoitti:

Itse sain ekan kerran vasta 28 vuotiaana ja vielä oikein söpöltä ja hyväkroppaiselta mua nuoremmalta naiselta, ei ole ikinä liian myöhäistä!

Poikkeus vahvistaa säännön. Ja kuinka monelta naiselta olit yrittänyt saada suhteen/pillua ennen kuin tärppäsi? Jos et ollut aikaisemmin yrittänytkään niin et alunalkaenkaan ollut toivoton tapaus vaan piilo-YTM.

• keep the faith
        Naisasialooseri. kirjoitti:

Poikkeus vahvistaa säännön. Ja kuinka monelta naiselta olit yrittänyt saada suhteen/pillua ennen kuin tärppäsi? Jos et ollut aikaisemmin yrittänytkään niin et alunalkaenkaan ollut toivoton tapaus vaan piilo-YTM.

Vaikea sanoa että yritinkö ennen tätä koska mitä pidetään yrittämisenä? Ns cold approachia en ole tehnyt vielä koskaan mutta toki olen koulukavereita ja työkavereita yrittänyt jututtaa ja katsoa olisiko ollut kiinnostusta mutta aina tuntui yksipuoliselta.
        Nainen oli tässä tapauksessa se joka kysyi mua ensimmäisenä treffeille.
        Piilo-YTM en varmasti ole jos vasta näin vanhana sai aikaiseksi ensimmäisen tapailun naisen kanssa.
        Lisättäköön vielä että nainen oli myös mua koulutetumpi ja ei ollut YH.

• wweeee
        Naisasialooseri. kirjoitti:

Titenkin nämä ovat tulkintakysymyksiäkin ja riippuvat siitä miten kukin YT-mies-sanan käsittää. Mutta minusta ei oikeastaan mitään piilo-YT-miehiä ole olemassakaan, ja jos tällaisia miestyyppejä aletaan olettaa esiintyvän niin se vain sekoittaa asioita. AT-miehiä on toki monen laisia, ja persoonaltaan ihan vastakkaisiakin tyyppejä, joskin ehkä enemmistö AT-miehistä on naisten mielestä hyvinkin epäpanettavan näköisiä jo ulkonäkönsäkin vuoksi. Mutta toisaalta on myös AT-miehiä jotka eivät välttämättä koskaan ole naisia mitenkään edes yrtittäneet lähestyä eivätkä ole muutenkaan pyörineet piireissä missä naisiakin on. Nämä AT-miehet voivat sitten olla vaikka naisten mieleisiäkin ainakin johonkin mittaan tai periaatteessa, joskin tietty se kun ei naistenkäsittelykokemusta on iso miinus eikä siksi nämä nyt mitään erityisesti naisiin vetoavia voi olla vaikka ulkonäköäkin olisi ja/tai työ/talous-asiat kunnossa, elikkä selvästi AT-miehiä nämäkin ovat.

• Naisasialooseri.

Viimeistään 25-vuotiaana on aika lyödä rukkaset naulaan ja liittyä meihin. Monesti kyllä toivo on turhaa 20-vuotiaallakin jos ei siihen mennessä naiset ole kiinnostuneet.

• Reipas Mies

Tuo 25 v voisi olla aika hyvä kohta kelata asioita. Jos mitään lähestymistä mitkään naiset eivät ole selvästi osoittaneet tai mies on vain pakkeja kerännyt oppimatta niistä mitään, on syytä jo miettiä että naama ei vain riitä. Yli 30v:nä täyskokemattomuus ei voi kääntyä itsestään edes hyvällä tuurilla. Silloin on jo täysin kyvytön käsittelmään naista romanttisessa mielessä ja tilannetta vain pahentaa jos uskoo naisten kamumiehille kertomaan propagandaan että "kelpaa omana itsenään, on kiva mies"- mutta ei hänelle.

Sitä voi paikata kool aidilla mutta tuskin sillä elämänsä rakkautta saavuttaa jos koko homma perustuu näytelmään ja toisen hämäämiseen.

Kyllä ne koulutetut naiset osaavat poimia potentiaalisen miehen ennemmin kuin naisen alistavan jännätatskan jos tämä ei hyvin naamakomea olisikaan. Tosin tavis-luokassa on kilpailukin kovaa ja miehen tulee omata 30-vuotiaana riittävä status toteuttaa naisen vauvakuume, aakkos-vaatteet ja iso Audi.

Mitä enemmän mies omaa at-komponentteja, sitä enemmän pitää kumppanissaan tulla kompromisseja hyväksymään.

• Ofajx

Höpö höpö "naama ei riitä" sosiaaliset taidot 70 % viehättävyydestä. Jos jatkat "omana itsenä" olemista, se tarkoittaa että jatkat samojen sosiaalisten virheiden toistamista (jolloin kaatosaldo pysyy myös todennäköisesti samana). Jos haluaa muuttaa asioita, pitää tulla pois omalta mukavuusalueeltaan kuten klisee kuuluu. Oikeassahan se klisee on, sillä cold approachien opettelu baarissa ei aina ole mukavaa.

• Jeminajanna

Entä, jos on nainen?

• toivotontoivoon

Toivosta voi luopua ihan minkä ikäisenä vaan!

• Vasta kommenttina, toivoa on minkä ikäisenä vain! :)

• lapapamatoto

riippuu myös siitä minkä ikäinen se toivo on

• Voi veljet, onko lapamadotkin näinä päivinä hypergamisia, se on kai sitä evoluutiota tjsp... :D

• pitkäselipaatti

Menetin poikuuteni viiskymppisenä, nyt on kaunis 35.vuotias thai-vaimo ja raskaana.
      Pillu oli kuin kirnu kun ensimmäisen kerran heitin sisään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      258
      2810
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      99
      2257
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      12
      1960
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      84
      1403
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      68
      1384
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      18
      1300
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1138
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1120
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      43
      974
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      973
    Aihe