kuinka usein peset pyykkiä?
Entä kuinka usein peset käyttämäsi vaatteita vai käytätkö samoja vaatteita pitkään?
kuinka usein peset pyykkiä?
49
3776
Vastaukset
- Sinkkunainen35
Muutaman kerran viikossa pesen pyykkiä. Deodorantin käyttämisestä huolimatta hikoilen päivittäin ja vaatteet haisevat vähän kainaloista, joten laitan pesuun. Eli en pidä samaa paitaa ja alusvaatteita kuin päivän. Farkkuja pesen kun likaantuvat tai alkavat tuoksua haaroista, yleensä kerran viikossa kuitenkin niitäkin.
- 73hfis
Kai sinä myös peset kainalot?Nimittäin ei pelkkä dödön käyttö yksistään poista hienhajua!
- 15+3
Käytän samoja alusvaatteita sen aikaa kunnes menen suihkuun, päivän parin välein vaihtuu. Päällysvaatteita pidän noin kuukauden ennenkuin pesen. Ja pesen sitä mukaa kun on koneellinen täynnä pyykkiä. Hengitän myös ja nukun yöllä.
- Iloinen pesukoneenkä
Aivan liian usein pesin. Olen aivan omasta tahdostani opetellut, pakottanut itseni vähentämään pyykinpesua. Lakanat voi olla jopa viikon käytössä. Tyynyt ja peitot käy pesussa kerran kuussa. Pyyheliinat 2 kerta viikossa. jne. Pesuainetta menee...Puserot ja sukat joutuu kyllä päivän tai parin jälkeen koneeseen.
- Ätmi 25v
Noin usein? Itse kyllä pesen korkeintaan kerran viikossa pyykkiä, yleensä en välttämättä noinkaan usein. Miksi pesisinkään kun ei esim petivaatteet niin paljon viikossa parissa likaannu.
- Ätmi 25v
Ätmi 25v kirjoitti:
Noin usein? Itse kyllä pesen korkeintaan kerran viikossa pyykkiä, yleensä en välttämättä noinkaan usein. Miksi pesisinkään kun ei esim petivaatteet niin paljon viikossa parissa likaannu.
Sukat ja kalsarit nyt tietty on hyvä vaihtaa vähintään joka toinen päivä mutta samaa paitaa voi käyttää helposti vaikka 3-4 päivää putkeen.
- Ätmi 25v
Ätmi 25v kirjoitti:
Sukat ja kalsarit nyt tietty on hyvä vaihtaa vähintään joka toinen päivä mutta samaa paitaa voi käyttää helposti vaikka 3-4 päivää putkeen.
Tai riippuu tietysti siitä kuntoileeko niin että tulee hiki. Siinä tapauksessa jos kuntoilee niin paitaakin on vaihdettava joka päivä.
- 12+15=?
Kyllä se pyykkikone vähintään kerran viikossa pyörii, joskus kaksikin kun on myös lakanapyykkiä tms. pestävänä. Ei minulla ole niin kauheasti vaatteita että voisin vain kerran kuussa konetta pyöräyttää sillä asun yksiössä jossa on vähän kaappitilaa.
Alusvaatteet vaihdan joka toinen päivä, joskus useimminkin kun on tullut lenkkeilemässä tms. käytyä. Töissä minulla ei ikinä ole kahtena peräkkäisenä päivänä samaa paitaa päällä, mutta työpaitoja pesen ehkä kerran kuussa sillä eipä ne yleensä kauheana likaannu kun niiden alla on aina aluspaitakin.- pyykkärimies
Näin talvisi pesen yleensä keran kuussa kesäin useammin! Pesen pyykit pulsaattori pesukoneella tykkään pestä pyykit pulsaattoripesukoneella nykyisinkin! Pyykinpesu on into himoni! Tykkään kun paljon pyykkiä kerralla pestävänä vikka olen mies!
- Exit kammaren
En pese pyyykkiä itse. Äiti käy viikonloppuisin hakemassa likaiset vaatteet ja lakanat pestäviksi ja tuo samalla puhtaat tilalle.
- No huh huh
Kuinka vanha olet?
- Exit kammaren
No huh huh kirjoitti:
Kuinka vanha olet?
39v. Mutta muutin pois vanhempien luota vasta 4 vuotta sitten, enkä ole tottunut pesemään pyykkiä, enkä sitä myöskään osaa tehdä. Ja kun olen sinkkumies ilman vaimoa, joka voisi pyykit pestä, on luonnollista, että äiti sen edelleen tekee.
- obvious troll is...
No huh huh kirjoitti:
Kuinka vanha olet?
Taidat olla vähän yksinkertainen? "Exit kammeren" c'mon. Puhelinmyyntikin varmaan kannattaa vielä vuonna 2048 kaltaistesi urpojen ansiosta.
- Exit kammaren
obvious troll is... kirjoitti:
Taidat olla vähän yksinkertainen? "Exit kammeren" c'mon. Puhelinmyyntikin varmaan kannattaa vielä vuonna 2048 kaltaistesi urpojen ansiosta.
En ole yhtään yksinertainen. Ei se pyykinpesu ole oikein miehekkäiden miesten hommaa. Minuakin varmaan alettaisiin luulla homoksi, jos leviäisi yleiseen tietoisuuteen, että pesen itse pyykkiä. Äitikin aina sanoo, ettei pyykinpesu ole miesten työtä. Häntä kovasti säälittää, kun minulla ei ole vaimoa pyykkiä pesemässä, ja siksi hän mieluummin pesee ne itse kuin antaa minun muuttua pyykkärihomoksi.
Exit kammaren kirjoitti:
En ole yhtään yksinertainen. Ei se pyykinpesu ole oikein miehekkäiden miesten hommaa. Minuakin varmaan alettaisiin luulla homoksi, jos leviäisi yleiseen tietoisuuteen, että pesen itse pyykkiä. Äitikin aina sanoo, ettei pyykinpesu ole miesten työtä. Häntä kovasti säälittää, kun minulla ei ole vaimoa pyykkiä pesemässä, ja siksi hän mieluummin pesee ne itse kuin antaa minun muuttua pyykkärihomoksi.
No äitisi ainakin taitaa sitten olla hieman yksinkertainen. Tuolla menolla hän kyllä torpedoi sinulta ne viimeisetkin naisensaantimahdollisuudet.
- Ei mene läpi
stellaria81 kirjoitti:
No äitisi ainakin taitaa sitten olla hieman yksinkertainen. Tuolla menolla hän kyllä torpedoi sinulta ne viimeisetkin naisensaantimahdollisuudet.
Trollihan tuo on.
- Ätmi
Ei mene läpi kirjoitti:
Trollihan tuo on.
En minäkään koskaan silitä vaatteita kun se on homojen hommaa joten kuljen päivästä toiseen ryppyisissä paidoissa.
- huhhhhhhhuhhhh
Ei mene läpi kirjoitti:
Trollihan tuo on.
Ehkä, mutta kyllä tuollaisia oikeastikin on. Mä tunnen yhden tuollaisen miehen. Mamma pesee sen vaatteet ja siivoaa sille koska se ressukka ei tee niitä asioita ollenkaan ja hukkuis muuten paskaan. Se mies esimerkiks mieluumin ostaa koko ajan uusia vaatteita kuin pesis vanhoja ja sit sil on kauhee kasa vaatteita kun ne kertyy ja kertyy. Niit on sit välillä jouduttu pesemään ja kuivaamaan konetolkulla kerralla kun niitä on kertynyt niin kauheasti. Oon itsekin ollut siinä auttamassa. Ja ihan fiksu, työssäkäyvä eronnut mies kyseessä, ei hänestä uskois päällepäin minkälaista elämää viettää. Hänellä on koko ikänsä ollut mielialan kanssa ongelmia, masennuslääkkeitä syö välillä, liittynee varmaan siihen.
- Hyvä hajuaisti
Vaihdan alusvaatteet päivittäin ja paidatkin menee pesuun sen mukaan miten hikoaa, usein jo yhden käyttökerran jälkeen (vaikka käytän dödöä ja pidän kainalokarvat lyhyinä). Eli pyykkiä tulee pestyä useamman kerran viikossa.
Suihkussa käyn käytännössä päivittäin, joskus menee pari päivää etten käy.
Ihmisistä haistaa kyllä, jos eivät käy suihkussa. Varsinkin 40 -ikäisinä ihmiset alkavat haista nopeammin pahalle, ja jos on tottunut että käy harvoin suihkussa ja pesee hiuksia harvoin, niin haistaahan tunkkaisen hajun sen muut ympärillä vaikka itse olisikin tottunut. - 1+1
Alushousun, paidan ja sukat vaihdan päivittäin. Farkkuja saatan käyttää viikonkin. Treenivaatteita en koskaan käytä likaisena. Vaatteita varmaan pesen kolmesti viikossa yhteensä.
Yleensä kerran viikossa tullee pyöräytettyä pesukonetta, tosin useamminkin kyllä hontsittais.
Farkut ja neulepaidat männee pesuun kun rupeavat tuoksahtamaan taikka likaantuvat, muuten alusvaatteet mänee kiertoon kerran päivässä. Eli vara kledjuja sen verta paljon että viikon pärjää vaikka tiuhaan vaihtais. Tosin töihin on sitten omat vaatteensa, jotka ovat jo kulahtaneet ja joita ei ehken enää kehtais köyttää ihmisten ilmoilla ja joita on sen verta että samalla kierrolla pystyy 3 viikkoa putkeen olemaan laivalla.
Pyykkipäivänä se kohokohta on sitten lakanoiden ja muiden silitystä tarvitsemien vaatteiden silittäminen. :) Siitä silittämisetä vaan jotensakkin tulee seestinen fiilis. Ja ai että ko on mukava ja luksusta arkeen ko pääsee köllähtämään illalla pyhtaisiin ja silitettyihin petivermeisiin köllimään. Ihan niinko hotellissa olis.- miespyykkäri
Näin talvisin pesen yleensä kerran kussa kesäisin useammin kun saa ulos kuivumaan! Tykkään pyykinpesusta paljon pesen! Pesen pyykit pulsaattoripesukoneella! Pidän kun on paljon pyykkiä kerralla pestävänä! Joskus kun menen pyykille kysyn äidiltä pestäviä pyykkejä menevät samalla kertaa! Alus vaateet ¨vaihdan päivittäin petivaateet viikoittain! Tykkään pestä pyykit vanhanaikaisella pulsaattoripesukoneella!
- positiivistaaattelua
Näin yleisesti ottaen voi varmuudella todeta, että nykyään ylipestään kaikkea mahdollista: kotia, vaatteita ja itseä ja tämä ei tarkoita, että pitäisi sitten mennä sinne toiseen äärimmäisyyteen! On näet olemassa lukuisia eri tasoja näiden kahden ääripään välillä;)
Jos pesee pari tuntia käyttämäänsä T-paitaa, joka ei ole tahriintunut, noin tunnin pesukoneohjelmalla ja täpöt pesuaineeet huuhteluaineineen mukana, niin ei ole ihmekkään, jos ihotaudit ja allergiat ym. kemikaalialtistukset astmoja myöten ovat tässä kemikalisoituneessa ja medikalisoituneessa maailmassamme lisääntyneet Ja lisätään siihen vielä ilman saasteet ja tupakan poltto liiallisen alkon käytön lisäksi (myös huumeet ja muut pillerit)ja lehmien metaanipäästöt maaseudun asukkailla, niin alkaa siinä iho ja keuhkot yhdellä sun toisella paukkumaan;)
Käsinpesu, "nyrkkipyykki" kunniaan, hanasta saa 100 asteista vettä, jolla bakt. ym. lähtee, jos niitä pelkää. Esiliotus tunnista yön yli laimeassa pesuaineessa on erittäin tehokas "lian" irroittaja. Näkyvä lika ja tahrat ovat asia erikseen, ne kannattaa pestä koneessa, koska aika työlästä käsin hoitaa sellaiset tapaukset;)
Jos vaan on vapaata aikaa on käsinpesu ihan kiva harrastus ja on myös arkiliikuntaa sormille ja käsivarsille (samoin kuin kauppakassien kantaminen kaupasta kotiin, kun ei omista autoa) ;))
En voi ajatellakkaan peseväni omia vaatteita, alusvaatteista puhumattakaan, pesukoneella jota kymmenet muutkin ihmiset käyttävät, kuten kerrostaloissa niin tekevät.
Millaiset ihmiset ylipesevät ja ylisiivoavat, tuntevatkohan olevansa sisimmässään ylilikaisia ??? Ensin siivotaan ja pestään raivottaren tavoilla ja sitä mainostetaan ympäristölle..... ja sitten vedetään tupakiksi ;))Vai käsinpesu hauska harrastus, ei juma että kykenee joillakin ihmisillä huvinsa olemaan :D. Luulenpa myös että sen sormiliikunnan terveysvaikutukset jäävät ”hiukkasen” pienemmiksi kuin juoksulenkin tai kuntosalin, joita ehtii mainiosti harrastamaan, mikäli vain malttaa jättää sen rakkaan nyrkkipyykkiharrastuksensa vähemmälle. Jyrkkään mielipiteeseeni tosin saattaa vaikuttaa sekin, että minulla on ehkä tavallista vankempi kokemus nyrkkipyyykin pesusta lapsena, kun ei ollut pyykkikonetta eikä myöskään rahaa pestä vaatteita taloyhtiön pyykkituvassa.
Muutenkin jäi nyt tämän kommentin pointti hiukka epäselväksi. Ihan kuin ekaksi olisit kritisoinut yltiöhygieenisyyttä, mutta seuraavaksi kauhistellut pyykin heittämistä samaan koneeseen jossa muut pesevät pyykkiään.
Ja minä siis pesen pyykkini taloyhtiön ainokaisessa, 80-luvulta peräisin olevalla vanhalla kunnon PekoMatic:illa (jota luoja varjelkoon hajoamasta), ja koen olevani erittäin onnellisessa asemassa kun tällaiseen on ilmaiseksi mahdollisuus.- Kari Runk
Mitään nyrkkipyykkiä en harrasta, mutta Nyrkki-Kyllikki minut tyydyttää. NK on tiukka ja antelias kumppani. Tämä taitaa olla rakkautta!
- kummastelen
stellaria81 kirjoitti:
Vai käsinpesu hauska harrastus, ei juma että kykenee joillakin ihmisillä huvinsa olemaan :D. Luulenpa myös että sen sormiliikunnan terveysvaikutukset jäävät ”hiukkasen” pienemmiksi kuin juoksulenkin tai kuntosalin, joita ehtii mainiosti harrastamaan, mikäli vain malttaa jättää sen rakkaan nyrkkipyykkiharrastuksensa vähemmälle. Jyrkkään mielipiteeseeni tosin saattaa vaikuttaa sekin, että minulla on ehkä tavallista vankempi kokemus nyrkkipyyykin pesusta lapsena, kun ei ollut pyykkikonetta eikä myöskään rahaa pestä vaatteita taloyhtiön pyykkituvassa.
Muutenkin jäi nyt tämän kommentin pointti hiukka epäselväksi. Ihan kuin ekaksi olisit kritisoinut yltiöhygieenisyyttä, mutta seuraavaksi kauhistellut pyykin heittämistä samaan koneeseen jossa muut pesevät pyykkiään.
Ja minä siis pesen pyykkini taloyhtiön ainokaisessa, 80-luvulta peräisin olevalla vanhalla kunnon PekoMatic:illa (jota luoja varjelkoon hajoamasta), ja koen olevani erittäin onnellisessa asemassa kun tällaiseen on ilmaiseksi mahdollisuus.Kaikkiin trolleihin sinäkin lankeat. Millä hoksottimilla sitä väikkäriä väsäät vai onko se sellaista as-tutkijankammiohommaa?
- Näinn
Pyykkiä pesen kerran viikossa. Joka päivä vaihdan alushousut ja sukat. Muutaman päivän välein vaihdan rintsikat ja paidan. Viikon välein vaihdan housut. Neuleen tai hupparin, mitä nyt käytänkään t-paidan päällä, pesen vasta jos on likainen eli ehkä kerran kuussa. Petivaatteet ja pyyhkeen vaihdan parin viikon välein.
- Mökkipyykkäri
Koska pesen pyykkit pulsaattoripesukoneella niin pesen yleensä 2-3 kertaa kuussa! Vaihdan alusvaateet ja sukat päivittäin ! Petivaattet vaihdan viikotain! Pidän pyykinpesusta pulsaattorikoneella!
- not so washer
Ikää päälle kolkyt ja ikinä en ole pyykkiä pessyt,enkä pese. Ensin sen hoiti porukat ja nyt vaimo. Tämä linja pitää!!!
- mies 89
Kyllä nyt täytyy vähän ihmetellä tätä ihmisten ylihygieenisyyttä jos pyykkiä pestään monta kertaa viikossa. Eikö muka kerta 1-puoleentoista viikkoon riitä? Onko ihmisillä joku järjetön bakeerikammo kun pestään ihan puhtaitakin vaatteita?
- 17+11
Minun ei vaatteiden riittävyyden vuoksi tarvitsisi pestä pyykkiä joka kuukausi. Sukkapareja, alushousuja yms. on varmaan 50-100. Muutakin vaatetta on paljon.
Vaihdan puhtaat alusvaatteet vähintään kerran päivässä (riippuen urheilusta), yleensä myös paidan/mekon tms. Lakanat vaihdan viikon-pari välein (käyn iltaisin suihkussa eli menen aina puhtaana sänkyyn).
Pyykinpesutiheys vaihtelee. Ihan kivahan se on kun pyykkikorit ovat tyhjänä, mutta eipä se maailma kaadu niiden täyttyessäkään. 2-3 kertaa viikossa pesen pyykkiä. Joka päivä vaihtuu koko vaatekerta, joskus useamminkin, jos on vaikka illalla sellaista menoa tiedossa, ettei ihan samoissa vetimissä voi mennä.
Pesen tummat ja vaaleat pyykit erikseen ja sitten pyyhe/lakanapyykit lisäksi.- pyykkärimies
Ylensä 2-3 kertaa kuussa ! Näin talvisin tulee pestyä kerran kuussa koska pesen pyykit pulsaattoripesukoneella kun tässä on aikaa ! Tykkään kun on paljon pyykkiä pestävänä! Tykkään pestä pyykit pulsaattoripesukoneella nykyaikanakin! Onhan se aikaa vievää hommaa!
Mulla on vähän liian iso pesukone. Sain sen perheelliseltä ystävältä ja yksinään sitä on vaikea saada täyttymään, siinä menee noin kaksi viikkoa. Riisun paidan ja alusvaatteet suoraan päältä koneeseen iltaisin ja pistän pyörimään kun on täysi. Tilannetta helpottaa se, että kaikki vaatteeni ovat pääsääntöisesti mustia. Hyvä puoli jättikoneessa on se, että tyynyliinat ja lakanat mahtuu samaan koneelliseen, niin saa kerralla pyöräytettyä kaiken lakanan vaihdon yhteydessä. Parit pyyhkeet vielä kun heittää mukaan niin on täysi koneellinen.
- arkijärkisoikoon
Pikkasen alkaa naurattamaan nämä itsestänsä ja omista tavoistaan kertojat;) Miksi tulla kertomaan, kuinka usein vaihtaa vaatteitaan, tai siivoaa kotiaan? Ehkä ainoa positiivinen asia tulee mieleen, että voi tavallaan peilata muiden tapoja omiin tapoihinsa, että onko keskivertohygieeninen. Tännehän voi kirjottaa ihan mitä tahansa ja todellisuus saattaa ollakkin hieman erilainen. Samaa juttua näissä hygienia asioissa taitaa olla kuin nautittujen alkoholimäärän kertomisissa, ettei vaan kukaan luulisi sitä ja tätä ja tota.
Joku tykkää kotonaan siivota, joku tykkää laitaa ruokaa, silittää, tehdä käsitöitä, harrastaa mitä ihmeelisimpiä asioita, katsoa TV:tä ja joku voi tykätä vaatteidensa pesusta käsin ja hienovaraisesti;) Miksi nyrkkipyykinpesusta ei voi tykätä siinä mistä muustakin kotihommasta VARSINKIN jos on aikaa eikä liutaa lapsilaumaa hoidettavana;)
Saan tykätä nyrkkipyykistä, olen sen itselleni todennut ja se on minun valintani tässä tilanteessa.
Niin, kuinkahan kauan menee, kun esiliotat 21 kpl pelkästään valkoisia T-paitoja, joilla siis pärjää melkein 3 viikkoa, jos päivittäin vaihtaa ei-likatahraisen paidan (muun värisiä lisäksi n. 30 kpl, H&M:sta saa halvalla) ja sitten peset ne?
Ei kaikkien, NAISTENKAAN, tarvitse tykätä siivouksesta, kuitenkin siivoan kotiani, joskus välttävästi, aika usein tyydyttävästi ja joskus hyvinkin;))) ja niin teen vastedeskin, tai hankin siivoojan!! Pari kertaa viikossa pyörii kone, koska vaatevarastoni ei ole kovin suuri ja värilliset, mustat ja valkoiset pitää pestä erikseen. Alusvaatteet vaihtuu tietysti päivittäin, samaa työpusero housu -yhdistelmää voin pitää pari-kolmekin päivää, ja kotikäytössä olevia pieruverkkari t-paita -yhdistelmää jopa koko viikon, koska niissä ei kukaan joudu minua näkemään eikä olemaan lähelläni.
Lakanat olen yleensä vaihtanut parin viikon välein. Se voi tuntua pitkältä väliltä, mutta harvoinpa menen hikisenä tai likaisena sänkyyn. Jos olen siivonnut tai hikoillut niin käyn illallakin pikaisessa suihkussa (muuten vain aamuisin).- pykkrimies
Näin talvisin pesen yleensä kerrankuussa kesäisin pari kolme kertaa! Alusvaateet vaihtuu päivittäin! Lakanat vaihdan yleensä kerran kuussa! Tykkään pyykinpesusata paljon! Pesen pyykit nykyisinkin pulsaattoripesukoneella! Tykkään kun isokasa pyykkiä pestävänä pulsaattorikoneella! Onhan se erilaista kuin automaakoneella! Minusta se on mukavaa puuhaa pestä pyykit pulsaattoripesukoneella nykyisinkin!
- likanen mummmeli
yhden kerran kuussa
- pyykkärimies
Talvisin pesen kerran kuussa kesäsin yleensä kaksi kolme kertaa kun saa ulos kuivumaan ! Tykään pyykinpesusta paljon vaikka olen mies! Tykkään pestä pykit pulsaattori pesukoneella nykyisinkin! Pidä kun on paljon erilaista pyykkiä kerralla pestävänä! Kun pidän pyykipäivän niin välillä pyydän äidiltäkin pestäviä pyykkejä menevät siinä samala! Kyllä pulsaattoripesukoneellakin puhdasta tulee! Pyykin pesu on himoni! Olen pessyt pulsaattorikoneella ainakin melkein kymmenen vuotta!
- minäsaatan
pitää viikonkin samoja vaatteita päällä ja boksereita myös...
- Kilttiatm
Ainakin 3 kertaa viikossa.
- miespyykkäri
Itse pesen pyykkiä näin talvisin kerrankuussa kesäisin useammin kun saa ulos kuivumaan! Pyykinpesu on himoni! Pesen pyykit mökillä pulsaattoripesukoneella! pidän pyykinpesusta vanhanaikaisella pulsaattoripesukoneella! Joskun kun menen pyykille pyydän äidiltä pesäviä pyykkejä menee siinä samalla kun omatkin pesee!
- m-i-e-s
Joku kävi nostamassa, mutta onhan tämä aina ajankohtainen aihe, joten kai tällekin voi uhrautua.
Pyykkiä pesen tarvittaessa joka päivä tai useita kertoja päivässä. Eiköhän sitä virallisesti taida joka toinen tai kolmas päivä. Täytyy tosin tarkentaa, että pyykinpesukone ne pyykit virallisesti pesee, en minä.
Päivittäin vaihtuu alin kerrasto, t-paidan tms. päällä oleva neule tai päälihousut tms. saattavat saada maksimissaan 3 päivän käytön, ellei käy vahinkoja. (Samat farkut tms. ei todellakaan tule olemaan jalassa neljättä päivää.)- pyyykkärimies
Näin talvisin tulee pestyä yleensä kerran kuussa kun pesen mökillä pulsaattoripesukoneella! Kesäisin tulee pestyä 2.3 kertaa kuussa kun saa ulos kuivumaan! Pidän pyykinpesusta vanhanaikaisella pulsaattoripesukoneella! Tykkään kun on isokasa pyykkiä kerralla pestävänä! Joskus pyydän pyykkejä äidiltä kun menen pyykille menevät siinä samalla pyykinpesu on himoni!
- miespyykkäri
Eilen olin taasen mökillä mieli puuhassani kun pesin ison kasan pyykkiä pulsaattori pesukoneella! Laitoin osan ulos kuivumaan!
- 2626
Sata-asteista kraanavettä? Aika erikoista. Ja vahvat putket.
- Luolamadonna
Mä pesin mun Jeeppiä niin innokkaana, että kirjaimista lähti kiilto.
(Konepestyä naurua) - 2626
Oletko idiootti/mies? Kukaan normaali ei käytä kahta kertaa alushousuja pesemättä.
- Anonyymi
Tyttären kanssa asun ja melkeenpä joka toinen päivä pyykinpesukone hurisee. Toki vähän tarpeen mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .694118Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503065Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323010Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3912093Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101196Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291014- 601000
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963